Οργασμοί κλπ…


Εδώ και μερικά χρόνια, ιδίως από τον καιρό που “κυκλοφορώ” στο διαδίκτυο, παίρνω λίαν ανησυχητικά μηνύματα. Τα μηνύματα, εκτός από τα γνωστά: “δεν υπάρχουν άντρες πια” και “οι άντρες δεν φλερτάρουν”, αφορούν στον οργασμό των γυναικών και την, φημούμενη, αδεξιότητα ημών των αρσενικών να τους τον προκαλέσουμε. Συνάντησα γυναίκες που στα 40+ τους ΔΕΝ είχαν γνωρίσει τον οργασμό. Μερικές νόμιζαν ότι οργασμός είναι απλώς η καύλα που ένοιωθαν, η έντονη επιθυμία κάποιας τελικής κατάστασης την ώρα της συνεύρεσης, που δεν την είχαν διευκρινήσει πώς ακριβώς θα έπρεπε να είναι και το “χύνω” το είχαν ταυτίσει με την ύγρανση της γεννητικής περιοχής!

Αφορμή αυτής της ανάρτησης αποτέλεσε μιά πρόσφατη γνωριμία με όμορφη και πολύ επιθυμητή γυναίκα 50 ετών που μου ομολόγησε με έκπληξη (αφού ξέσπασε σε δυνατό κλάμα) ότι αυτό που ένοιωσε δεν το είχε γνωρίσει! Φανταστείτε: Από τα 17 της χρόνια είχε ερωτικές εμπειρίες, παντρεύτηκε, έκανε δύο παιδιά, χήρεψε, είχε εραστές μετά και δεν είχε γνωρίσει τον οργασμό! Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να μην την πιστέψω και να υποθέσω ότι προσπαθούσε να με κολακέψει. ‘Ομως η καλλίτερη γνωριμία μαζί της με έκανε να αποκλείσω αυτήν την πιθανότητα και με έκπληξή μου να δεχτώ ότι μου έλεγε αλήθεια!

Παρά το ότι έχω ακούσει πολλές παρόμοιες ιστορίες, ήταν η πρώτη φορά που ήλθα αντιμέτωπος μαζί της, σε γυναίκα αυτής της ηλικίας! Το είχα ακούσει από 20άχρονα και 30άχρονα κορίτσια που είχαν ελάχιστες εμπειρίες αλλά από 50+ ποτέ! Είμαι πολύ περίεργος αν υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις και θα παρακαλούσα όποιους/ες έχουν κάτι να πουν πάνω σ’ αυτό το θέμα να το κάνουν.

54 Responses to “Οργασμοί κλπ…”

  1. χουλαχουπ μάστερ Says:

    eisai polu gamias, e?

    bravo poutsara mou….

  2. ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ Says:

    Από μικρή ζούσα με το άγχος του οργασμού. Ήμουν τρομερά καυλιάρικο (και πολύ μικρό, ξεκίνησα στα 14μισυ) απολάμβανα εξαιρετικά το σεξ, μου έλειπε, μέχρι τα 30 δεν κοιμόμουν αν δεν αυνανιζόμουν 2-3 φορές καθε νυχτα, αλλά δεν έχυνα.
    Είχα άγχος και για τον σύντροφο μου, ότι θα νοιώσει άσχημα, αλλά δεν το καταλάβαινε, όχι γιατί προσποιούμουν γι αυτόν, αλλά γιατί προσποιούμουν για μένα. Πάλευα να χύσω, και πετύχαινα μια κάποια κλιμάκωση και κορύφωση, αλλά πάρα πολλά είναι τα γαμήσια που δεν έχυνα αλλά το «φχαριστιομουν» περισσότερο. Ώσπου ήρθε το real thing, αρκετά χρόνια αργότερα. Πριν προλάβω να καταλάβω τι μου συμβαίνει είχα χύσει, όχι όπως τις άλλες φορές που έλεγα μμμ κάτι παει να γίνει, έλα ναι, αυτή τη φορά θα τα καταφέρω, για να καταλήξω σ εκείνη την κορύφωση της συμφοράς. Όχι εδώ έχυσα πριν προλάβω να περάσω τα δεδομένα από το συνειδητό. Ξαφνιασμένη είπα «θεέ μου έγινε» και πριν προλάβω να το πω (μέσα μου εννοείται, σιγά μην το έλεγα και στον άλλο), ξανάγινε, πιο δυνατό, και μετά έχυσε και ο άλλος, και μετά ξανάχυσα και μετά ο χρόνος σταμάτησε, κι εγώ ούρλιαζα, και έχυνα για κάτι που μου φάνηκε για πάντα κάθε φορά πιο έντονη από την προηγούμενη, που εμένα και η πρώτη μου αρκούσε και σκεφτόμουν εγώ είμαι αυτή που ουρλιάζει, ναι εσύ είσαι, καλά
    Χέστηκα για τους γείτονες, σάμπως λεμε καλημέρα… Το τετράγωνο με άκουσε, όχι οι γείτονες.
    Δεν είμαι 50, αλλά έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε. Είχα πολλές εμπειρίες, και με αυτόν το άλλον και με αρκετους άλλους, και σχέσεις, και έρωτες, και γάμο, τέτοιο οργασμό δεν είχα άλλον. Ένας, χειρότερα από κανένας, πιστέψτε με…

  3. ΑΤΗΕΝΑ Says:

    EΠΙΤΕΛΟΥς ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΣΤ ΝΑ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ…

    ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ ΔΙΑΒΑΖΑ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ, (ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΠΟΜΠΙΤ)

    ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΝΟΥΖΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΑΜΑΤΗΔΕΣ ΕΡΑΣΤΕς ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ Η ΛΟΡΗΝΑ ΕΙΠΕ “ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΡΓΑΣΜΟ?” ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ, ΑΛΛΟ ΑΝ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΟΤΙ ΕΚΤΟς ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΕΔΕΡΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΡΑΤΩΝΕ.

    ΝΑΙ ΗΛΙΟΤΥΠΟ ΜΑΣ, ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΑΡΑ ΤΣΑΚΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΣΜΟ ΤΗς ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΤΟΥς.

    ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ Η ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ…

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟ ΕΝΑΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΣ
    ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΚΥΡΙΟς ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗς ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΤΡΟΥ ΜΗΝΙΝΓΚ ΟΦ ΛΑΙΦ (ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΛΕΜΕ) ;)))

  4. heliotypon Says:

    >Χουλαχούπ μάστερ: Αυτό κατάλαβες εσύ ότι υπενόησα;

    >Ανώνυμη βέβαια: Ενδιαφέρουσα περίπτωση. Φαίνεται ότι με τον κύριο που σου έδωσε οργασμό κάτι έκανε κλικ! Κρίμα που δεν συνέχισες μ’ αυτόν. Νομίζω ότι δεν πρέπει να σταματήσεις την αναζήτηση του δεύτερου που θα σε κάνει να νοιώσεις το ίδιο. Είναι τόσο σημαντικό πράγμα ο οργασμός για τη γυναίκα! Περισσότερο από όσο είναι για τον άντρα. Άλλωστε η γυναίκα μπορεί να είναι και πολυοργασμική. (Ο άντρας δύσκολο… μπορεί να έχει στύση αλλά πολλούς οργασμούς, σπάνιο!).

    >Athena: Δεν είναι το μόνο ποστ μου με σεξουαλικό περιεχόμενο. Αλλά όπως το διευκρινίζω και στο πρώτο ποστ, το όνομα του Blog είναι για να τιμήσει το μουνί (ακόμη και ο ήχος του είναι υπέροχος!) και, κατά συνεκδοχή, την γυναίκα. Ακραίες καταστάσεις υπάρχουν σε όλα τα πεδία και ο ακρωτηριασμός είναι μιά απ΄αυτές, ίσως σε συνδυασμό με κάποια ψυχική διαταραχή της Κας Bobit! Ενώ θα μπορούσε να αναζητήσει έναν άλλον άνδρα που να την ικανοποιεί, προτίμησε να ακρωτηριάσει τον δικό της. Ε, δεν είναι και η απόλυτα φυσική συνέπεια η πράξη! Ίσως να του τα είχε μαζεμένα από άλλες περιπτώσεις, βάλε και λίγο σάλεμα, κοντά ήταν και το μαχαίρι, πολύ θέλει; Ίσως να βοηθούσε αν εσείς, οι μάνες, κάνατε σεξουαλική διαπαιδαγώγιση στους γιούς σας, σχετικά με το θέμα του οργασμού της γυναίκας. Αν ο κύριος ποτέ δεν έμαθε ότι οι ερωτικοί αναστεναγμοί της γυναίκας κατά τα προκαταρκτικά δεν ισοδυναμούν με οργασμό επόμενο είναι να νομίζει ότι τα κατάφερε εύκολα. Κι αν μάθαινε πρακτικές συγκράτησης, κι αν μάθαινε πως να ερεθίζει τη γυναίκα, κι ότι το στοματικό σεξ πρέπει να το δίνει κι αυτός, κλπ, κλπ, ίσως να είχε καλλίτερη ερωτική συμπεριφορά. Γιατί να μην του τα πει αυτά η μάνα του, που τα ξέει και καλλίτερα από τον πατέρα του;

    Δεν ξέρω, Αθηνά, αν το δάσος είναι το πλέον ενδεδειγμένο μέρος για την πρόκληση οργασμού, αλλά για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις! ;-)

  5. eva Says:

    Εγω παλι τι να πω…υπηρξα τυχερη κι αυτο γιατι ποτέ δεν αφησα αυτο το τοσο λεπτο και σημαντικο ζητημα στα χερια ενος αντρα.Ποτέ δεν περιμενα να μου χαρισουν εναν οργασμο,παντα εκανα αυτο που επρεπε να κανω ωστε να κατακτησω το τροπαιο.Αυτο φυσικα,απελευθερωνε τους παρτενερ μου κι ετσι παντα τα καταφερναν κατι παραπανω απο καλα.
    Μαλλον οφειλεται στο γεγονος οτι γνωρισα το σωμα μου και τις αναγκες του απο νωρις κι επισης στο οτι αποφασισα να βαλω στην ακρη την αγωγη μου κι ολα αυτα που μας λενε σε μας τις γυναικες οτι ΔΕΝ πρεπει να κανουμε.Τωρα τελευταια τραβαω ζορια γιατι μου ηρθαν αναδρομικα οι ενοχες για το οτι δεν υπηρξα κυρια αλλα δε βαριεσαι,που θα μου παει,θα το ξεπερασω κι αυτο μια και οσονουπω μπαινω στα 40.Στο μεταξυ,κραταω το γεγονος οτι περασα πολυ καλα σε αυτον τον τομεα κι οτι δεν εχω αποριες.Επισης οτι καποιοι εγιναν ευτυχισμενοι στο πλευρο μου για οσο κρατησε…
    Φιλιά

  6. ΑΤΗΕΝΑ Says:

    ΗΛΙΟΤΥΠΕ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΜΑΜΑ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΥΙΟΥ. ΚΑΠΩΣ ΕΥΧΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΡΣΕΝΙΚΟ. ΕΧΩ ΓΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ‘Η ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ
    ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΙΧΤΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΣΑ ΜΑΜΑ ΚΟΙΤΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ ΣΤΟ ΣΕΞ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΨΟ… ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΕΦ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ;)

    ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ,
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΕΓΩΙΣΤΗς ΣΤΟ ΣΕΞ

    (ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗς ΛΟΡΗΝΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΕΒΑΙΑ, ΣΥΧΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΝΕΥ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ ΟΡΓΑΣΜΟΥ)

    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ, ΑΝ ΔΝΕ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΔΙΑΒΛΕΨΕΙ ΚΥΡΙΕς ΜΟΥ, ΦΤΑΙΤΕ!

    ΥΓ. ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΑΔΕΛΦΕΣ ΜΟΥ, ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΝΟΧΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕς, ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΑΝ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ!

  7. avra Says:

    καλησπερα,
    απο προσωπικη εμπειρια,γιατι δεν το εχω συζητησει με καποια γυναικα,νομιζω οτι ο οργασμος εχει να κανει με τρια πραγματα :

    1) τον ερωτικο σου συντροφο γενικα.τις εμπειριες του , τη διαθεση να σε ικανοποιηση και φυσικα η μεταξυ τους χημεια.

    2) το συναισθημα.τι νιωθεις για αυτον που εχεις απεναντι σου.

    3) οπως ειπε και η ευα πως νιωθεις η ιδια.ποσο απελευθερωμενη εισαι και αν εισαι ανετη με το σωμα σου.

    Ευτυχως υπηρξα τυχερη και στα τρια και βιωσα την ευχαριστηση.

  8. allmylifelila Says:

    Καλημέρα…
    Θα μπορούσατε παρακαλώ,να μου προτείνετε έναν τρόπο να εξηγώ – όταν βλέπω ΑΥΤΟ το ηλίθιο χαμόγελο ικανοποίησης στο πρόσωπο του παρτεναίρ μου – πως δεν ήταν οργασμός αυτό!!!, χωρίς να τον καταρρακώσω;

  9. αλκιμήδη Says:

    Έίμαστε πολλές οι “ατελείωτες” αγαπητέ μου
    Αυτό δε σημαίνει ότι δεν ευχαριστιόμαστε το σεξ. Φτάνουμε ως ένα σημείο που μας αρκεί για τη δεδομένη στιγμή και το κόβουμε. Όλα στο μυαλό εξάλλου.
    Απλώς, για κάποιες από εμάς, το να βγεις εκτός εαυτού προυποθέτει και άλλα εκτός από το να έχεις έναν καλό εραστή στο κρεββάτι σου. Ασφάλεια, εμπιστοσύνη, οικοιότητα κι άλλα που δε μου έρχονται, ώστε να μπορούμε να αφεθούμε.
    Όμως, ο οργασμός της γυναίκας να μην είναι project για τον άντρα παρακαλώ. Τότε είναι που δε πρόκειται να συμβεί ποτέ των ποτών!
    Κάνετε εσείς (οι άντρες) έρωτα με σεβασμό και consideration και η απόλαυση, μετά οργασμού ή άνευ, είναι δεδομένη.

  10. ΑΤΗΕΝΑ Says:

    ΠΕΣΤΑ ΑΛΚΙΜΗΔΗ ΜΟΥ, ΠΕΣΤΑ!!!

  11. Debby Says:

    Είχα την ευτυχία κάποιες φορές! Αλλά για να συμβεί αυτό νομίζω ότι δεν έχει καμιά σχέση με την αγάπη, τον σεβασμό, τις εμπειρίες κτλ.
    Χρειάζεται απλά πάθος, ηχομονωμένο δωμάτιο ή τέλος παντων μέρος χωρίς περίεργους ακροατές και μια μικρή βοήθεια από λίγο αλκόολ! Ισα να ζεσταθεί το αίμα και να χαλαρώσει το σώμα!
    Τουτέστιν οργασμός και συζυγική εστία είναι ασύμβατα!

  12. Γωγώ Says:

    Είμαι 26 και είχα την τύχη να μου συμβεί μερικές φορές. Πιστεύω λοιπόν ότι για να πετύχουμε το επιθυμιτό αποτέλεσμα θέλει μεγάλη προσπάθεια. Άλλωστε γι’ αυτό και το γνωστό ρητό “Το καλό πράγμα αργεί να γίνει” :ΡΡ Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κατά την γνώμη μου το μεγαλύτερο μυστικό είναι η διάρκεια απλά οι γυναίκες αργούν πάρα πολύ. Και οι άντρες πολλές φορές σκεπτομένοι μόνο τον εαυτό τους κάνουν μια και τελειώνουν και έτσι η γυναίκα μένει στα κρύα του λουτρού. Φυσικό και επόμενο είναι την επόμενη φορά να θέλει ακόμα περισσότερο χρόνο με τον συγκεκριμένο άντρα. Τελικά όλα μετράνε το μέρος, ο τρόπος, οι ιδιαιτερότητες της κάθε κατάστασης κτλ κτλ Όσο ερεθισμένη και αν είσαι πιστεύω οτί μια έστω μικρή λάθος κίνηση μπορεί να σε πάει πολύ πίσω…τώρα αν ο άντρας το απολαμβάνει τόσο όσο να μην σταματά τότε…είσαι απλά τυχερή! Το ανέλυσα υπερβολικά το όλο πράγμα!! :))
    ΑΑ!! Επίσης ήθελα να σου πω ότι δεν πιστεύω να υπάρχει γύναικα ζωντανή στην Ελλάδα που να μην ξέρει τι είναι ο οργασμός. Έλεος! Ακόμα και αν δεν της έχει τύχει πότε σίγουρα όλες γνωρίζουν ότι άλλο το “χύνω” και άλλο τα πολλά υγρά. Και το λέω αυτό γιατί…πως τα αγοράκια αυνανίζονται συχνά-πυκνά; Ε! έτσι και τα κοριτσάκια απλά σχεδόν καμία δεν το παραδέχεται. Και εγώ ίσως να μην μιλούσα έτσι αν συζητούσα για τα ίδια σε μια καφετέρια, όχι σε καμία περίπτωση δεν το παίζω σούπερ ουου απελευθερωμένη και χύμα!

  13. petalida Says:

    Αυτό κι αν είναι αποκάλυψη! Hliotypon είχα την εντύπωση πως ήσουν γυναίκα!
    Εντάξει δεν εχω διαβάσει όλα σου τα ποστς με επιστημονική προσοχή αλλά είχα σχηματίσει αυτην τηνεντύπωση. Το σημερινό επρεπε να το διαβάσω 2-3 φορές για να το πιστέψω ότι εισαι αντρας!

    Το ποστ σου έρχεται μια μέρα μετά από το διαβασμα μιας επιστημονικής δημοσίευσης :”Ποιες περιοχές του εγκεφάλου ενεργοποιούνται κατα τη διάρκεια του γυναικείου οργασμου?” Η απάντηση είναι σχεδόν όλες. Το κοιταζα και έλεγα μα πώς διαολο νομίζουν ότι θα λυσουν το προβλημα της ανοργασμικότητας έτσι? Πάλι λάθος δρόμο πήρε η επιστήμη?

    Εύγε αγαπητέ Ηλιότυπε!

    Χι χι! Ακου άντρας!

  14. ΑΤΗΕΝΑ Says:

    ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΕΤΑΛΙΔΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ…

    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥΣ “ΜΟΥΝΙ”;)))

  15. petalida Says:

    Κοτα ομολογώ ότι αρχικά ο τίτλος Μουνί με εξέπληξε, αλλά μετά είπα “Ας μην είμαι επικριτική με τον κόσμο”
    Άλλωστε έχω μια αμυδρή μνήμη από τ αρχαία ότι σημαίνει κατι σαν πεδιάδα, ή γόνιμο έδαφος, ή ισως πάλι τριχωτή επιφάνεια. Επι της ουσίας δηλαδή είναι μια ωραιότατη λέξη. Οποιος ξέρει την ετυμολογία της λέξης ας με σώσει από αυτό βάσανο της αμνησίας!!

  16. petalida Says:

    Κοιτα ήθελα να γραψω, οχι Κοτα!!!!!!

  17. heliotypon Says:

    Mουνί, μεσαιωνικώς: μουνίν κατά Meyer υποκοριστικό του ενετικού mona,
    κατά Γ. Χατζιδάκι, από το ευνίον
    ________________________________________________________________________________________

    υποκοριστικό της λέξεως μουνί, εκ του ενετικού mona (μουνί), μάλλον αντιδάνειο εκ του ελληνικού μονάς

    _________________________________________________________________________________________

    >Eva: Είναι υπέροχο το ότι γνώρισες το σώμα σου και μπόρεσες να πετύχεις αυτή την απελευθέρωση. Δεν πρέπει να την χαλάσεις με αναδρομικές ενοχές. Γιατί άλλωστε; Ποιοί κρετίνοι και διεστραμένοι έβαλαν στο ανθρώπινο μυαλό την ενοχή για το σώμα μας; Τους αξίζει κρεμάλα! Βέβαια, ξέρετε όλοι/ες ότι οι θρησκείες φέρον το μεγάλο μέρος της ευθύνης γι’ αυτήν την διαστροφική στάση των κοινωνιών!
    >avra: Κι εσύ στις τυχερές ανήκει, ευτυχώς. Και βέβαια είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων η επίτευξη του οργασμού. Ακόμη και σε μας τους αρσενικούς, που δεν είμαστε στην πρώτη νεότητα, ο οργασμός συχνά είναι δύσκολο να επιτευχθεί, αν δεν υπάρχουν κάπως νέα ερεθίσματα (καλό για σας κυρίες, που σας δίνεται ο χρόνος να λειτουργήσετε).
    >allmylifelila: Δυστυχώς ο μόνος τρόπος είναι η ειλικρινής και ανοιχτή συζήτηση. Πρέπει να μάθει ο δικός σου τι σημαίνει οργασμός και πώς ΕΣΥ μπορείς καλλίτερα να τον επιτύχεις. Δεν λειτουργούν όλες οι γυναίκες με τον ίδιο και απαράλαχτο τρόπο. Χρειάζεται να μάθεις τη συγκεκριμένη!
    >Αλκιμήδη: Σωστά όλα αυτά που λες και μπορεί να μοιώθεις όλα αυτά τα όμορφα που προηγούνται του οργασμού και είναι τα “ορεκτικά”, αλλά, όπως λένε οι γνωρίζουσες, το κύριο γεύμα είναι αξεπέραστο… Επιμονή χρειάζεται, υποθέτω και ειλικρίνεια…
    >Debby: Θα συμφωνήσω με μιά (δική μου) διαφορά: Αν σε ακούνε μπορεί να είναι πολύ πιό ερεθιστικό. Το ίδιο και όταν ακούς, π.χ. από το διπλανό δωμάτιο του ξενοδοχείου. Σου έχει συμβεί; Σε έφτιαξε; ‘Οσο για το συζυγικό σεξ δεν το γνωρίζω αλλά νομίζω ότι θα μου ήταν εξαιρετικά δύσκολο να ερεθιστώ μετά από 5, 10. 20 ή 30 χρόνια μονότονης (αφού όλες οι παραλαγές θα έχουν εξαντληθεί….) ερωτικής ζωής (βλέπετε τι χρήσιμη που είναι η “απιστία”;). Εγώ είμαι υπέρ της απόλυτης ερωτικής ελευθερίας (αν σας ενδιαφέρει) και για τα δύο φύλα.
    >Γωγώ: Είναι καλό ότι στα 26 έχεις ανακαλύψει τον οργασμό. Πολλές γυναίκες αργούν πολύ να τον ανακαλύψουν. Τώρα το μοναχικό “παιχνίδι” δεν είναι σίγουρο ότι πάντα καταλήγει σε οργασμό. Τα αγοράκια φτάνουν και ξέρουν τι θα πει “χύνω” (άσε που το βλέπουν και στην παλάμη τους…). Βλέπεις διαφέρουμε αρκετά… Δεν είμαι σίγουρος ότι όλες το γνωρίζουν…
    >Petalida: Αμ η δική σου δεν ήταν αποκάλυψη; Γιατί, άραγε με θεωρούσες γυναίκα; Αν διάβαζες την αρχική μου γραφή θα ήξερες. Και φυσικά καλώς σκέφτηκες ότι ο λάτρης του μουνιού θα πρέπει να μην είναι γυναίκα (αν και πολλές γυναίκες λατρεύουν τα μουνιά των άλλων γυναικών!). Όντως υπέροχη λέξη. Για μένα: Η λέξη! Ο ήχος ! Η γεύση! (δεν ξέρω πώς να τονίσω τα άρθρα…) Είμαι λάτρης, οπαδός, αλκοολικός, φανατικός του μουνιού!
    Τώρα, θα πείτε, εσείς που διαβάζετε τα γραφτά μου; “Και ποιός είσαι, ωρέ κλεφτόπουλο, που θα μας κάνεις μάθημα για οργασμούς; Είσαι γιατρός, ψυχολόγος, κοινωνιολόγος ή κάττι άλλο περισούδαστο; ‘Οχι φίλες και φίλοι (που λέει και ο Λιακό…). τίποτε από όλα αυτά δεν είμαι. Απλώς είμαι ένας λάτρης της γυναίκας που φροντίζει να μαθαίνει αυτά που την αφορούν. Που προσπαθεί να της δίνει χαρά μέσα από τη γνώση και την φροντίδα. Και που λυπάται όταν διαπιστώνει (ή υποψιάζεται) ότι οι γυναίκες είναι αδικημένες σ’ αυτό το κεφάλαιο! As simple as that! (να μην ξεχνάμε και που ανήκουμε, ε;).
    Για μερικές μέρες θα λείψω στα ξένα. Γι αυτό και δεν θα μπορώ να γράψω… Θα μου λείψετε!

  18. Maria_Adouaneta Says:

    Apo pote o orgasmos exei sxesh me to “me poion” gamiesai? Ayto dn mporw na to katlabw!

  19. Maria_Adouaneta Says:

    Exoun pa8ei kati ta ellinika sto pc mou kai anagastika grafw etsi kai einai apaisio. Sorry. Grrr

  20. heliotypon Says:

    >Μαρία Αντουανέτα: Νομίζω ότι έχει. Αν σε απωθεί ο ερωτικός σου σύντροφος δεν ξέρω πώς θα καυλώσεις, πολύ περισσότερο πώς θα έχεις οργασμό! Εμένα αν προσπαθήσω το γαμήσω μιά απωθητική γυναίκα (και το έχω προσπαθήσει κάποιες φορές, άσχετο για ποιούς λόγους…) θα μου πέσει. Ε, στη γυναίκα δεν θα συμβεί το ιδιο;

  21. petalida Says:

    Ηλιότυπε, πώς να διαβάσω την αρχική σου γραφή αφού δεν αρχειοθετείς τα κείμενα σου? Ένα συνεχές πίσω είναι το βλογ σου, που δεν ξέρω πού θα με βγάλει. Ούτε καν κατά μήνες δεν οργανώνονται τα ποστ. Επίσης δε βλέπω κάποιο προσωπικό προφιλ, στοιχεία για σένα κλπ πουθενά.
    Και για “κακή μου τύχη” ότι είχα διαβάσει δεν είχε σχέση με σεξ ή σχέσεις φύλων κλπ. Ως προς τα υπόλοιπα θέματα, το όλο σου στυλ μου θύμιζε γυναίκα. Βασικά -δε θέλω να περιαυτολογήσω – αλλά νομίζω ότι αυτό ειναι πολύ καλο στοιχείο! :-))

    Ενυγουαίη! Δεν πειράζει. Τώρα ξέρω. Ποτέ δεν είναι αργά!
    Καληνύχτα και ονειρα γλυκά.

  22. heliotypon Says:

    >Petalida: Έχεις δίκιο αλλά δεν ξέρω πώς γίνεται να αρχειοθετήσω τις αναρτήσεις μου ούτε πώς να γράψω “about” (ή μάλλον έχω γράψει αλλά δεν φαίνεται…). Τα έψαξα για καμιά ώρα αλλά δεν τα κατάφερα. Γαμημένα κωλομηχανήματα &$#&#$@%!. Τώρα έχω θυμώσει μ’ αυτούς τους μαλάκες που δεν μας λένε πώς να κάνουμε τα διάφορα! Θεωρούν ότι είμαστε στο μυαλό τους! Φτού!

  23. Debby Says:

    Περί ορέξεως ουδείς λόγος λένε. Το ακροατήριο για μένα λειτουργεί ανασταλτικά. Γιατί οτιδήποτε μου αποσπά την προσοχή από το κυρίως θέμα με αποσυντονίζει ανεπανόρθωτα! Η περίπτωση δε να ακούω άλλους να το κάνουν μου φαίνεται το λιγότερο μαζοχιστική όταν δεν έχεις εκείνη την ώρα την ευκαιρία να το κάνεις εσύ ο ίδιος. Αλλά ακόμα και να την έχεις οι ήχοι αυτοί λειτουργούν σε μένα όπως περιέγραψα παραπάνω άρα καθόλου επικοδομητικά στο θέμα chasing the orgasm!!!
    Μιας λοιπόν και δεν έχεις ιδίαν άποψη περί γάμου να σου πω ότι είναι άσχετος με το αν μπορείς ή όχι να ερεθιστείς μετά από χρόνια. Φυσικά και μπορείς (εκτός και αν ο σύντροφος αντικατοπτρίζει πια τον διάολο μεταμορφωμένο!). Γιατί απλά πρόκειται για βιολογική ανάγκη.
    Οσον αφορά τον ελευθερο έρωτα, είναι κάτι ουτοπικό καταρχήν. Για να συμβεί θα πρέπει προηγουμένως να έχει καταργηθεί ο γάμος και η αίσθηση ιδιοκτησίας στις σχέσεις. Πράγμα σχεδόν αδύνατο να συμβεί με τα σημερινά δεδομένα!

  24. Iliahtida-"Juliett" Says:

    Κι αν σας πω (σίγουρα όχι για να σας τη σπάσω) πως εγώ ελάχιστες φορές ήταν αυτές που δεν είχα οργασμό; Σας το λέω με απόλυτη ειλικρίνεια!!! Αφού κι ο “Romeo” (σύντροφός μου τα τελευταία 8,5 χρόνια & σύζυγος παρακαλώ!) στην αρχή απορούσε. Βέβαια μου πήρε περίπου 3 χρόνια από όταν άρχισα τις ερωτικές μου συνευρέσεις για να το νιώσω (μέχρι τότε νόμιζα κι εγώ όπως οι κοπέλες που αναφέρει στην αρχή του post o φίλος μας πως οργασμός ήταν η απλή ερωτική διέγερση…) αλλά από τότε τουλάχιστον οι 90 στις 100 φορές είναι απόλυτα επιτυχημένες!!! Σε σημείο που όταν κάποιες φορές …δεν έρχεται να χαλιέμαι απίστευτα. Φανταστείτε πως αρκετές φορές μου συμβαίνει εμένα πολύ πιό γρήγορα από το “Romeo”!
    Δεν ξέρω γιατί είμαι τόσο τυχερή αλλά πραγματικά είναι η χαρά της ζωής. Μια συμβουλή στα κορίτσια (δεν είμαι βέβαιη κατά πόσο είναι σωστή αλλά στην περίπτωσή μου ισχύει): μην αργείτε να κάνετε έρωτα, όσο πιό συχνά τόσο το καλύτερο! Και μην ντρέπεστε να ζητήσετε ή να κάνετε ακριβώς αυτό που σας φτιάχνει περισσότερο. Στο θέμα sex οι ντροπές & οι αναστολές είναι βλακεία!
    Άντε & με πολλούς & έντονους από δώ & πέρα!

  25. disconnected Says:

    Καταρχάς διάβασα την γνωστή ιστορία στο ιστολόγιο της Druuna congrats ;-) heliotypon που θές να σε λένε μουνάκι.

    Well τις μικρές τις αφήνω στην άκρη (τα πράγματα έχουν καλυτερέψει και φυσικά οι κοπέλες σιγά σιγά σήμερα μαθαίνουν να διεκδικούν τον οργασμό τους)

    Έρχομαι στις μεγάλες γυναίκες. Πολλά προβλήματα που ξεκινούν από άγνοια της ερωτικής πράξης ώς ευχαρίστηση , άγνοια ακόμα και λέξεων όπως οργασμός και διάφορα άλλα , σε σε συνδυασμό με άντρες που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να εκσπερματώσουν (συνηθίζω να το λέω χύνω) και έπειτα να κοιμηθούν και πολλά άλλα που σίγουρα τα ξέρεις. Επίσης υπάρχει και η > της γυναίκας να μην θέλει να αφήσει τον εαυτό της ελεύθερο ώστε να νιώσει πραγματικά την αίσθηση , έννοια η οτιδήποτε άλλο είναι αυτο……. δυστυχώς το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών πάνω απο τα 40 (δεν γράφω πιο κάτω σε ηλικία γιατι έχουν ακόμα την ευκαιρία να το ζήσουν) δεν έχουν τύχει να βρεθούν σε καλά > αλλά ούτε να χρησιμοποιούν το μυαλό τους ή το δικό τους >.

    John.

    1. Δεν είμαι σεξολόγος
    2. Ενδιαφέρομαι για κοπέλα γυναίκα που να ξέρει και να έχει την ικανότητα να δημιουργήσει σε συνεργασία μαζί μου αυτό που λέγεται female ejaculation ;-)

    χαιρετισμούς =)

  26. disconnected Says:

    Καταρχάς διάβασα την γνωστή ιστορία στο ιστολόγιο της Druuna congrats ;-) heliotypon που θές να σε λένε μουνάκι.

    Well τις μικρές τις αφήνω στην άκρη (τα πράγματα έχουν καλυτερέψει και φυσικά οι κοπέλες σιγά σιγά σήμερα μαθαίνουν να διεκδικούν τον οργασμό τους)

    Έρχομαι στις μεγάλες γυναίκες. Πολλά προβλήματα που ξεκινούν από άγνοια της ερωτικής πράξης ώς ευχαρίστηση , άγνοια ακόμα και λέξεων όπως οργασμός και διάφορα άλλα , σε σε συνδυασμό με άντρες που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να εκσπερματώσουν (συνηθίζω να το λέω χύνω) και έπειτα να κοιμηθούν και πολλά άλλα που σίγουρα τα ξέρεις. Επίσης υπάρχει και η “χαζομάρα” της γυναίκας να μην θέλει να αφήσει τον εαυτό της ελεύθερο ώστε να νιώσει πραγματικά την αίσθηση , έννοια η οτιδήποτε άλλο είναι αυτο……. δυστυχώς το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών πάνω απο τα 40 (δεν γράφω πιο κάτω σε ηλικία γιατι έχουν ακόμα την ευκαιρία να το ζήσουν) δεν έχουν τύχει να βρεθούν σε καλά “χέρια” αλλά ούτε να χρησιμοποιούν το μυαλό τους ή το δικό τους “χέρι”.

    John.

    1. Δεν είμαι σεξολόγος
    2. Ενδιαφέρομαι για κοπέλα γυναίκα που να ξέρει και να έχει την ικανότητα να δημιουργήσει σε συνεργασία μαζί μου αυτό που λέγεται female ejaculation ;-)

    χαιρετισμούς =)

    ***σβήσε το παραπάνω έκανα βλακεία και μου φαγε λέξεις.

  27. sourfou Says:

    Πήδημα χωρίς οργασμό (και απο τους δύο) είναι μισό πήδημα!!!
    Αγοράκια μη ξεχνιέστε, απαγορεύεται η παρτακίαση…υπάρχει και το χειρογλύκανο!
    Κοριτσάκια ξεχάστε οτι φταίει ο άλλος μονο!

  28. Lee Says:

    Υπάρχει περίπτωση να βγάλεις άκρη με το μυαλό μιας γυναίκας?
    Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι θα τα καταφέρεις με το μουνί της?
    Οπως κατάλαβες και πολλές από εμάς, μεσάνυχτα έχουμε..
    Αν υπάρχουν και βιώματα ηθικών αναστολών (κατί πολύ συχνό σε μεγαλύτερες ηλικιες) αστα να πάν στο διάολο…
    Τουλάχιστον οι αντρες βλέπουν και καμια τσόντα και ανοίγει το μάτι τους, εμείς το παίζουμε και δύσκολες.

  29. heliotypon Says:

    Γειά σας, μόλις επέστρεψα από την ξενητιά!

    >Debby: a) Το “ακουστήρι” άλλους φτιάχνει άλλους ξεφτιάχνει. Δεν υπάρχουν κανόνες σ’ αυτά. Εγώ μιλάω από τη δική μου πλευρά και από την πλευρά πολλών γυναικών που έχουν το ίδιο “χούι”! β) Για τον γάμο δεν απαντώ γιατί δεν ξέρω. Μπορεί αλλά βλέπω τόσα και τόσα ζευγάρια που το έχουν κόψει και τείνω να πιστέψω ότι είσαι εξαίρεση… γ) Ο ελέυθερος έρωτας είναι πράγματι σπάνιο είδος. Επειδή εγώ δεν ζηλεύω (ούτε με ζηλεύει) το έχουμε λύσει το πρόβλημα.

    >Hliahtida “Juliette”: Νομίζω ότι κάπως έτσι είναι τα πράγματα.. Κρίμα να στερούνται οι γυναίκες τον οργασμό! ‘Οποιος έχει δει γυναίκα σε οργασμό καταλαβαίνει την σημασία του! Συμφωνώ ότι η ντροπές είναι ανασταλτικό. προσωπικά μου αρέσουν οι ξεδιάντροπες γυναίκες. Αυτές που δεν ντρέπονται για το μουνί τους και τη λειτουργία του. Αυτές είναι οι πιό “δυνατές” ερωτικές σύντροφοι για μένα.

    > Disconnected: Δεν είπα ότι θέλω να με λένε μουνάκι γιατί δεν είμαι ούτε διαθέτω. Το blog oονόμασα Μουνί, προς τιμήν του και των γυναικών. Δύσκολο το βλέπω να βρεις …”συνεργάτιδα” από δω μέσα. Δεν έχω και τόοοοσο πολλές επισκέπτριες, άλλωστε για να λειτουργήσει η στατιστική!

    >Sourfou: Δεν φταίει ο άλλος μόνο αλλά για τη γυναίκα ο οργασμός είναι μιά δύσκολη υπόθεση. Πρέπει να έχουμε ενδιαφέρον για να την κάνουμε να τον γνωρίσει. Δεν γίνεται στο “τάκα-τάκα”…

    >Lee: Δεν είχα (σχεδόν) ποτέ πρόβλημα ούτε με το μυαλό της γυναίκας ούτε με το μουνί της. Μπορεί σε πολλά πράγματα να διαφέρουμε αλλά είναι φυσιολογικό αυτό. Δεν μπορείς να περιμένεις από δυό όντα με τόσο διαφορετικούς ρόλλους και λειτουργίες να σκέφτονται το ίδιο ή να …οργάζονται με τον ίδιο τρόπο!

  30. lianne Says:

    Υπάρχουν πάρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις και θα σου πώ κάτι εμπειρικά και που το θεωρώ αλήθεια. Αν η κοπέλα δεν πειραματιστεί όταν είναι μικρή, να δεί πως τελειώνει αυτή, γιατί υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους τελειώνουν οι γυναίκες και οι στάσεις και όλα αυτά παίζουν ρόλο, είναι πιθανό να μην έχει έρθει σε οργασμό μέχρι και τα 50 της. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο, αυτό δεν το αρνούμαι, αλλά σε φέρνει λίγο σε αμηχανία. Είναι καλύτερο να το ψάξεις μόνος σου. Οι άντρες δεν ξέρουν, όταν γνωρίζουν μια γυναίκα, πως να την “ευχαριστήσουν”, και αυτό είναι αλήθεια. Ιδίως οι άντρες που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα γύρω από το σεξ, και την σήμερον ημέρα υπάρχουν πάρα πολλοί που το παίζουν ξερόλες. Είχα μια φίλη που και στις τρείς μακρόχρονες σχέσεις της δεν είχε έρθει σε οργασμό…αυτοί δεν καταλάβαιναν? Άντε αυτή δεν ήξερε…

  31. heliotypon Says:

    >Lianne: Φυσικά και χρειάζεται να πεοραματιστείς για να μάθεις τα μυστικά του σεξ. Κάθε γυναίκα κι άλλη περίπτωση, σε αντίθεση με μας που μάλλον εμφανίζουμε μιά (ανιαρή, ίσως) ομοιομορφία στους τρόπους της ερωτικής απόλαυσης. Έχω τη γνώμη ότι οι περισσότερες δυσκολίες στην επίτευξη οργασμού προέρχονται από ψυχολογικές αναστολές που φυτεύτηκαν και καλλιεργήθηκαν κατά την παιδική και εφηβική ηλικία. Οι μαμάδες συχνά κάνουν μεγάλο κακό με τις αρνητικές διδασκαλίες περί σεξ. (π.χ. “οι άντρες σε βλέπουν σαν τουαλέττα για να αδειάσουν…”). Γενικά, όσο πιό ελεύθερα αναπτύχθηκε μιά γυναίκα τόσο πιό ικανή έγινε για να απολαμβάνει το σεξ. Κι οι άντρες κι αυτοί από έλλειψη (ή μάλλον διαστροφή) σεξουαλικής διαπαιδωγώγισης πάσχουν. Γι αυτό και πολλοί δεν μαθαίνουν ποτέ τη γυναίκα!

  32. liakopoulos Says:

    a re trompa heliotypon pou paristaneis kai to gamikoula…

    siga mh skiseis th zartiera

  33. heliotypon Says:

    >Liako: Τι να κάνουμε κι εμείς οι μη τηλεοπτικοί. Πρέπει να γαμήσουμε κι εμείς…

  34. Nassos Says:

    Γενικά οι γυναίκες πρέπει από την εφηβική τους ηλικία να γνωρίσουν το σώμα τους όπως κάνουν τα αγοράκια. Και να πετάξετε αυτέ τις παπαριές ότι “ο αυνανισμός είναι αμαρτία” (προπαγάνδα των αναλφάβητων κληρικών είναι!). Αρκεί βέβαια με μέτρο το αυνάν…

  35. anonimi Says:

    Γεια, είμαι 24 και από μικρή είχα τρομερή περιέργεια σχετικά με το σώμα μου και έντονη σεξουαλικότητα αν και ,κυρίως λόγω συντηρητικού περιβάλλοντος έκανα σεξ μόλις στα 20 για πρώτη φορά. Αν και μπορώ να έρθω σε οργασμό μόνη μου, κοντεύω να ξεχάσω τι πάει να πει ο όρος με τον φίλο μου, με τον οποίο είμαστε μαζί καπου 3 χρόνια και συζούμε τους τελευταίους μήνες. Παλιότερα τελείωνα όταν μου έκανε στοματικό έρωτα, αλλά τώρα το απολαμβάνω όλο και λιγότερο. Κρίση σχέσεως, αφήστε. Θα συμφωνήσω πάντως πως είναι σημαντικό να γίνεται συχνά το σεξ, κι ας μην είναι πάντα τέλειο και για τους δύο, είναι σημαντικό να υπάρχει συχνά επαφή ερωτική μεταξύ του ζευγαριού. Μετά, μάλλον χρειάζεται καλή θέληση και από τους δύο έτσι ώστε να ικανοποιείται το σύνολον. I ‘m working on it… Damn…

  36. heliotypon Says:

    >Anonimi: Νομίζω το έχεις συλλάβει καλά και καλώς εργάζεσαι πάνω στο θέμα. Το ότι το έχεις συνειδητοποιήσει ότι χρειάζετασι δουλειά είναι σημαντικό. ‘Αλλωστε είσαι ακόμη πολύ νέα και έχεις όλο τον χρόνο μπροστά σου. ‘Ισως οι πολλαπλές εμπειρίες να σου δώσουν τη γνώση και τη δυνατότητα να συναντήσεις κάποιον που μπορεί να σου προκαλέσει έντονους οργασμούς και με πολλούς τρόπους. Keep up the good work!

  37. Sakis Says:

    δεν θέλω να το παίξω κάποιος αλλά υ΄παρχει μιά γενική αρχή που πρέπει πιστέυω να εφαρμόζεται.
    Οταν δυό κάνουν έρωτα δεν πρέπει με κανέναν τρόπο ο καθένας να σκέφτεται τον εαυτό του. Πρέπει να έχει στο νου και να βρίσκει τρόπους να δίνει την απόλαυση στον άλλο. Και φυσικά να αφήνει την φανττασία να δουλεύει πάνω σε αυτο΄. Ολα τα άλλα έρχονται σιγά σιγα΄. Θέλει τις περισσότερες φορές υπομονή. Αν βρίσκονται για πρώτη φορά το πιό πιθανό είναι να ξεκινήσουν μια εξερέυνηση ο ένας στο σώμα του άλλου. πολλές φορές οδηγώντας ο ένας τον άλλον.
    Εδω συμφωνώ ότι είναι απαραίτητη η γνώση του σώματος μας από την παιδική ηλικία γιατί μετά αρχίζουν τα ταμπου και οι αναστολές και… γάμησέ τα.
    Φίλε ηλιότυπε μ΄’αρεσε το μπλοκάκι σου. Θα σε βάλω στα δικά μου.Ελπίζω και συ στα δικά σου.
    Ναστε καλά ολοι και όλες

  38. plousios Says:

    De sumfono me to Nasso oti o aunanismos, diladi h malakia prepei na ginetia me metro. Kathe mera kana duo malakies kanoun polu kali doulia kai sigoura se boithane ta sabbatokuriaka pou tha prepei na ikanopoiiseis to etero imisi. me auton ton tropo de tha telioseis amesa kai de tha sta prizei h tupisa gia proori ekspermatosi.
    auto kalo tha einai na to tiroun mono oi antres. oi gunaikes den prepei na bazoyn xeri ston eauto toys. oxi giati einai kako. apla giati me auton ton tropo tha argoun perissotero kai tha talaiporoun pio polu emas tous antres.
    EPITELOUS NA MPEI MIA TAKSI STHN OLH YPOTHESI.

  39. Babaros Says:

    Για όλες τις κοπέλες που δεν βιώνουν οργασμούς τόσο συχνά, θέλω να πιστεύω ότι απλά δε βρίσκουν τον άντρα που στο κρεβάτι θα ασχοληθεί περισσότερο μ αυτές και όχι με τον εαυτό του.Αυτο το λεω διοτι ειχα σχεση με μια κοπελα που δεν ειχε βιωσει οργασμο ποτε και μετα απο συζητηση και αφου ειδα τη συμπεριφορα της στο σεξ, συνειδητοποιησα οτι κανεις απο τους προηγουμενους δεν αφιερωσε λιγο παραπανω σ αυτην την κοπελα.Μετα απο αρκετη συζητηση και με αλλες κοπελες εχω καταλαβει οτι συμβαινει συχνα σε πολλες “επαφες”.
    Βρειτε ανθρωπους που να θελουβ να ασχοληθουν μαζι σας, ουτως ή αλλως, ο καλυτερος αντρας στο σεξ εινα αυτος που βαζει πρωτα τη κοπελα και μετα αυτον..

  40. Giwta Says:

    Egw eimai 18 xronwn. Edw kai ena xrono eimai me kapoion, o opoios itan k o prwtos mou. Den katafera pote na teliwsw k as to nomiza kapoies fores stin arxi.

  41. heliotypon Says:

    >Sakis + Plousios + Barbaros: Οι προτάσεις και τα σχόλία σας ελπίζω να ληφθούν υπόψη από του επισκέπτες.

    >Giwta: Είσα;ι πολύ νέα και δικαιολογείται να μην έχεις δοκιμάσει τον οργασμό ακόμη. Χρειάζεται δουλειά κυρίως από μέρους των εραστών σου. Αν ο εραστής σου είναι άπειρος δεν είναι η καλλίτερη περίπτωση για να σου μάθει πράγματα. ‘Οταν έχεις οργασμό θα το καταλάβεις. Διαβάστε και οι δύο βιβλία σχετικά με την ανατομία των οργάνων. Στους άνδρες τα πράγματα είναι πιο απλά για τον οργασμό αλλά πολύ πιο δύσκολα στους χρόνους. Ζήτησε από τον φίλο σου να σε γλείψει και κυρίως στην κλειτορίδα. Είναι από τους πιο εύκολους τρόπους να σου προκαλέσει οργασμό. Φυσικά, τα χάδια και η τρυφερότητα πρέπει να είναι αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας. Δεν είμαι ο πιο κατάλληλος να σε/σας πληροφορήσει λεπτομερώς. Υπάρχουν ειδικοί που καλό θα ήταν να τους συμβουλευτείτε, παράλληλα με τις δικές σας αναζητήσεις σε βιβλία, κασέττες, διαδίκτυο κ.α.

  42. Giwta Says:

    Efxaristo. Den einai apeiros apla dierotome to logo pou den teliono pote. O idios pistevi pos den to euxaristieme otan to kanoume me apotelesma na niotho kapos amixana apenanti tou.

  43. heliotypon Says:

    > Giwta: Η ηλικία σου είναι ίσως ο κυριότερος λόγος. Η γυναίκα ανακαλύπτει το σώμα της αργούτσικα. Δοκίμασε να προκαλέσεις μόνη σου οργασμό, με το χέρι σου ή με βοηθήματα. Δες αν διεγείρεσαι, αν υγραίνεται η περιοχή. Σύγκρινε τι νοιώθεις με τι νοιώθουν άλλες γυναίκες, μεγαλύτερες ή και συνομήλικες. Όσο μεγαλώνεις τόσο θα ανακαλύπτεις το σώμα σου. Μόνο μην πανικοβάλεσαι. ‘Εχω γνωρίσει γυναίκες που ξαφνικά είχαν οργασμό και τότε κατάλαβαν τι είναι. Κάποτε θα έρθει αυτή η στιγμή. Υπάρχει και η περίπτωση να μην νοιώθεις άνετα μετο συγκεκριμένο πρόσωπο, να μην ταιριάζει η “χημεία” σας. Πρέπει να γνωρίσεις πολλούς άντρες για να βρεις αυτόν που σε συγκινεί ερωτικά και σου προκαλεί διέγερση και μετά οργασμό.

  44. Antri Says:

    Yparxei periptwsi kapoia na einai parthena kai otan to kanei gia prwti fora na min vgalei aima?

  45. heliotypon Says:

    >Antri: φίλε μου δεν είμαι ειδικός για να σου απαντήσω. Ειλικρινά δεν ξέρω τι συμβαίνει με τις παρθένες. Μόνο μία παρθένα διακόρευσα (κατά λάθος) στη ζωή μου και δεν θυμάμαι παρά μερικές σταγόνες αίμα στα σεντόνια. Μάλλον σε σεξολόγο ή γυναικολόγο θα πρέπει να απευθυνθείς, αν σε ενδιαφέρει πολύ το θέμα, αλλά απορώ γιατί σε απασχολεί…

  46. Antri Says:

    Gynaika eimai…to Antri sou kanei gia antriko onoma?:)

  47. heliotypon Says:

    >Antri: Συγνώμη φίλη μου για την παρανόηση. Το ψευδώνυμο και μάλιστα με λατινικούς χαρακτήρες, Δεν μου δίνει πληροφορία για το φύλο σου… Πάντως, το θέμα του παρθενικού υμένα δεν είχα την ευκαιρία να το σπουδάσω με μόνο μία …διακόρευση! Λυπάμαι που δεν μπορώ να σε διαφωτίσω.

  48. Brainman Says:

    Αγαπητη Andri, ναι υπαρχει περιπτωση μια παρθενα γυναικα να μην βγαλει αιμα καθολου, η να δει την επομενη μερα λιγο αιμα στο…ασπρο…βρακακι της. Ωστοσο ειναι περιπτωσεις που ο παρθενικος υμενας δεν σπαει αλλα αυτη η περιπτωση δεν ειναι ιδιαιτερα συνηθισμενη. Παντως το σιγουρο ειναι οτι….θελει κ μερικες ακομα φορες διακορευση ωστε να ανοιξει καλα υμενας. Φαντασοθ οτι ανοιγεις τρυπα σε ενα χαρτονι με την κεφαλη καπακιου ενος στυλο Bic και μετα το ξανατρυπας ωστε να ανοιξει καλα…

    Ερωτηση προς τις γυναικες. Πιστευετε οτι ο γυναικειος αυνανισμος ειναι αποκλειστικα αναγκη βιολογικη η μπορει να ειναι συνειδητη αναζητηση για ηδονη?

  49. ΑΡΗΣ Says:

    Πολυ μεγαλος προβληματισμος βλεπω για το θεμα.: ) εγω ενα πραμα εχω καταλαβει απο την εμπειρια μου μεχρι στιγμης. το ΠΑΘΟΣ ειναι αυτο που τα κανει ολα και οχι η ΚΑΥΛΑ. διοτι με την καυλα κανεις το ξερο σεξ που λεμε.. ειναι απλως για να καλυψεις την αναγκη σου, το Παθος ομως ειναι αυτο που σε συνεπαιρνει σε μια κατασταση νιρβανας και χανεις τον μπουσουλα. ειναι μερικα ατομα που το παθος κυλαει στις φλεβες τους, δυσευρετα,τα οποια μπορουν και μεταδιδουν το παθος στον συντροφο τους, εγω τουλαχιστον το κανω, οχι εσκεμενα, απλως μου βγαινει.. ειναι πολυ περιεργο συναισθημα. και ναι, μπορει να μην εχω παει με αρκετες, αλλα με οσες εχω παει ειχαν αυτη την εμπειρια.(οργασμου). το παθος δειχνει απο την αρχη με ποιον ή ποια θα σου βγει, ειναι οταν εισαι σιγουρος,απο την πρωτη κιολας στιγμη που γνωριζεις το ατομο.. θελω και μια απαντηση γυναικας σε αυτη την ερωτηση… μπορει να μου εξηγησει καποια γιατι μου ριχνουν ακυρα, ενω το γνωριζω οτι θελουν??? παντως για αυτες που σας λεω το γνωριζουν οτι ειμαι πονηρος,,, ε… δν μπορω να συγκρατηθω, ενω ομως θελουν δν το κανουν… εχω σκεφτει μια περιπτωση.. το οτι ισως φοβουνται οτι δν θα μπορουν να με χειριστουν και οτι σιγουρα δν ξερουν πως…αλλα γιατι?? μπουχουχουχουχου!!!

  50. Μπιχτης Says:

    Άλλος ένας διαδυκτιακός γαμιάς…άλλαξε χέρι φίλε…άρχισε να τραβάς και με τ αριστερό μαλακία ώστε το δεξί σου να μη γράφει μαλακίες….

  51. Vils Says:

    Γεια σας! Δυστυχως και εγω ανηκω στο δυστυχες εκεινο τμημα του γυναικειου πληθυσμου που η λεξη οργασμος ειναι απλα αγνωστη….ναι μεν ειμαι μικρη-19-αλλα ειχα καποιες σχεσεις στο παρελθον και ποτε δεν ειχα ερθει σε οργασμο….απ αυτα που εχω διαβασει/ακουσει ισως καποιες φορεσ ημουν πολυ κοντα στο να φτασω αλλα δεν εγινε ποτε….ποτε δεν ειχα προβλημα στο να μ ε…ερεθισει καποιος και εντονη σεξουαλικοτητα δεν λειπει και η διαθεση για κατι διαφορετικο η με φαντασια….μονη μου ειχα κανει καποιες προσπαθειες και μια φορα πιστεψα οτι ισως τελειωσα….προς το παρον….οσο ζω ελπιζω….

  52. heliotypon Says:

    ‘Εχω γράψει ότι τα σχόλια σε greenglish θα τα διαγράφω… Λυπάμαι φίλε, πρέπει να είμαι συνεπής.

  53. μπεμπουλα Says:

    θα σας φανει περιεργο…αλλα καθε μερα το κανω με το αγορι μου και ερχομαι καθε μερα σε οργασμο :D το “μυστικο” ειναι οτι το βαζει και το βγαζει πολυ γρηγορα χωρις σταματιμο και αργει να τελειωσει και ετσι ερχομαι σε οργασμο… :)

  54. Τρελιάρα Says:

    Παιδιά είμαι 17 κ έχω αυνανιστεί πολλές φoρές… Με το αγόρι μου δν έχουμε κάνει ακόμα κτ…. Παρόλα αυτά ποτέ δν έχω εκσπερματώσει… Ακόμα κ όταν πάνω στη φάση με έφερε αυτός σε οργασμό…. Με το σεξ είναι πιο πιθανό να εκσπερματώσω? Α… Κ είμαι ακόμα παρθένα… Τώρα σκεφτομαι να ολοκληρώσω… Ψιλοφοβάμαι αλλά όσες φoρες παραλίγο να ολοκληρώσουμε μου περνάει έτσι θα είναι κ εκείνη τη στιγμή?

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 62 other followers

