Γιατί άραγε;


Από τα στατιστικά του φιλοξενητή μας (Ελληνικά: “host”) βλέπω ότι υπάρχουν αρκετές επισκέψεις. Όμως ελάχιστοι/ες αποφάσισαν να συνδέσουν ένα σχόλιό τους με το “Μουνί”.  Φαίνεται ότι η σεμνοτυφία (ή ο φόβος των αρνητικώγν σχολίων…) είναι ακόμη ένα δυνατό χαρακτηριστικό της κοινωνίας μας. Ναι, και της Blogόσφαιρας…

15 Responses to “Γιατί άραγε;”

  1. JustAnotherGoneOff Says:

    Θέτω εαυτόν στην διάθεση των επίδοξων κακολογούντων μπαίνοντας τακτικά στο Μουνί σας.

    (μεταφορικά το πα, οκ; )

  2. heliotypon Says:

    JustAnotherGoneOff: Ευχαριστώ. Αντιληπτή η μεταφορά. Κι εγώ επισκέπτομαι τη Λαπούτα αλλά δεν σχολιάζω. Απλώς μαθαίνω…

  3. isisveiled Says:

    χεχ… καλημέρα 🙂

    ξέρεις… κάποιοι από μας μπορούμε να λέμε και να το εννοούμε :
    “σ’ όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε”….

    οι άλλοι αρκούνται να το τραγουδούν… 😉

  4. MiSSLiTTleDeVil Says:

    Βεβαια σεμνοτυφοι ειναι μονο σε αυτα, γιατι σε κατι αλλα.. ειναι πρωτοι!

  5. prince of dakar Says:

    ελα τωρα ποιος ασχολειται με αυτους….
    δηλωνω λατρης του μουνιου

  6. heliotypon Says:

    Σαν να μου φαίνεται ότι είμαστε μία κλειστή λέσχη (Ελληνικά: club). Οι λάτρες του μουνιού και οι υπέροχες γυναίκες (κάτι σαν αρχαίες θεές..) που μας καταλαβαίνουν. Ευχαριστώ συμπλογίτισες/ίτες.

  7. Natalia Says:

    Παραπονιάρικο……πάλι για μένα λες;
    Μπαίνω …είναι αλήθεια. Το ομολογώ!!!
    Όμως η έλλειψη σχολίων δεν έχει να κάνει με τον τίτλο. Αλλά με τα κείμενα. Δεν έχω κάτι να προσθέσω πολλές φορές…

    Και ναι, είμαι μάλλον από τις σεμνότυφες.

    Shoot me! :ο)

  8. isisveiled Says:

    Οι Θεές dear δεν είναι αρχαίες….

    είναι Αρχέγονες…

    😉

  9. heliotypon Says:

    Natalia: Το ότι μπαίνεις δεν σημαίνει ότι πρέπει, αναγκαστικά, να αφήσεις και σχόλιο. Κι εγώ μπαίνω σε πάρα πολλά βλογς αλλά πρακτικά δεν γίνεται να γράψω σε όλα. Αναφερόμουν στο ότι, στατιστικά, θα περίμενα περισσότερο κόσμο να γράψει κάτι. Όσο για τη σεμνοτυφία, συχνά είναι “ερεθιστική…” Ξέρετε εσείς οι σεμνότυφες τι κάνετε…:-))

    Isis: Μάλλον έχεις δίκιο, αρχέγονή μας θεά…

  10. Natalia Says:

    Δεν το είχα σκεφτεί έτσι να σου πω την αλήθεια.
    Εγώ ερεθιστική; Χιχιχιχιχ…!
    Μόνο πίσω από την οθόνη καλέ μου!!!!!

  11. Simor45 Says:

    Πολυ πρωτοτυπο να ειρωνεύεστε και να κανετε φθηνο πνευμα με οτι λαχταρατε και ονειρεύεστε,το παιζετε δηθεν υπερανω ανθρωπινων επιθυμιων και παριστανετε τους εστετ της τρυπας

  12. heliotypon Says:

    >Simor 45: Δεν κατάλαβα που είδες την ειρωνία; Και πού να το παίζω “υπεράνω”. Δεν κρύβω την αδυναμία μου για το μουνί και την επιθυμία μου να γνωρίσω όσο πιό πολλά γίνεται. Είναι υποκρισία αυτό;

  13. lila Says:

    από blog σε blog, κατέληξα εδώ. μου τράβηξε την προσοχή η μαγική λέξη. θεωρώ τον εαυτό μου διόλου σεμνότυφο και δήθεν, αντίθετα, ιδιαίτερα απελευθερωμένο. λατρεύω το γυμνό, γιατί πρώτα λάτρεψα το σώμα μου. οι σεμνότυφες είναι αυτές που είναι μαλωμένες με τον καθρέφτη τους. γνωρίζεις και συμφιλιώνεσαι με το σώμα σου και μετά λατρεύεις το κορμί ενός άντρα και κατ΄ επέκταση το, πως το λένε, μόριό του…

  14. heliotypon Says:

    >lila: To γυμνό είναι η φυσική μας κατάσταση. Και δεν αντιλαμβάνομαι τι δουλειά έχει ένα κομάτι πανιού να κρύβει τα πιό ενδιαφέροντα σημεία του σώματός μας όταν είμαστε στη θάλασσα. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να στερούμε από μέρη του σώματός μας την άμεση επαφή με το νερό, τον αέρα και τον ήλιο και, γιατί όχι, και από τα ερωτικά βλέμματα των …ενδιαφερομένων. Μην διαστάζεις να γράψεις και το όνομα του “μορίου” που σ’ ενδιαφέρει… Εδώ, σ’ αυτό το Βλογ, τουλάχιστον, υπάρχει απόλυτη ελευθερία στην έκφραση. Θα δεις ότι ούτε υβριστικά σχόλια στο πρώτο ποστ δεν έχω διαγράψει.

    Και κάτι ακόμη: Αν θέλεις δώσε έναν σύνδεσμο στο δικό σου Blog Γιατί το “lila” δεν βγάζει κάπου. Αν είσαι στον Blogger νομίζω υπάρχει τρόπος να γβαίνει το ψευδώνυμό σου με …μπλε γραμματάκια.

  15. lila Says:

    ειδικά η επαφή μου με το υγρό στοιχείο είναι απόλυτη… ό,τι πιο λίγο, ό,τι πιο μικρό επάνω στο κορμί μου. αυτή η αίσθηση της ελευθερίας δεν ανταλλάσσεται με τίποτα. το νερό κι ο ήλιος να κάνουν έρωτα το κορμί σου…
    ελεύθερο στα βλέμματα… το θέαμα δεν είναι αισθητική πληγή… για να προσεγγίσεις όμως, πρέπει να παίξεις με το μυαλό. να το κερδίσεις. διαφορετικά δεν έχει νόημα. η κατάκτηση αρχίζει πάντα από μέσα προς τα έξω.
    δεν διστάζω να πω, να γράψω ή να κάνω οτιδήποτε. το βρίσκω πιο γλυκό να το αναφέρω σαν μόριο…
    δεν έχω blog. γιατί??? το μυαλό μου δουλεύει περίεργα. λέω και γράφω ό,τι μου κατεβεί χωρίς να σκεφτώ το κόστος.
    είμαι στο blogspace. θεατής και αναγνώστης.

Leave a Reply

