Ασφυκτικά ενοχλητικές…


Παραδείγματα Λέξεεων των οποίων το άκουσμα μου προκαλεί φοβερή απέχθεια:

Αγωνιστική, Πρωτάθλημα, Προπονητής, UEFA, FIFA, Διαιτητής, Προκριματικοί, Κύπελλο, Ισοπαλία, κλπ. Καθώς και μερικά ονόματα, όπως: Μπέκαμ, Ροναλντίνο, Γκαγκάτσης, Ορφανός, και κάμποσα άλλα….

Ο νοών νοείτω…

3 Responses to “Ασφυκτικά ενοχλητικές…”

  1. prince of dakar Says:

    εγω δεν τις μισω. Ξερω πως οταν πυκνωνει το ακουσμα τους, πολλες γυναικες κυκλοφορουν εξω μονες και ασυνοδευτες 😉

  2. heliotypon Says:

    Prince: Ναι, μου το έχουν πει αυτό αλλά δεν είμαι καλός στο “καμάκι” αυτού του είδους. Απ’ όσο θυμάμαι, δεν έχω καμακώσει γυναίκα, χωρίς να έχω, προηγουμένως, γνωριστεί μαζί της σε μιά παρέα ή άλλου είδους γνωριμία. Είναι ταλέντο να καμακώσεις χωρίς αμέσως να απορροφθείς ως “καμάκι”. Και δεν το έχω αυτό το ταλέντο…

  3. prince of dakar Says:

    ουτε εγω το εχω…. αλλα που και που τυχαινει και γνωριζω καμια…

Leave a Reply

