Παράπονο…


Εδώ θα βγάλω ένα παράπονο που το έχω από πολλά χρόνια: Διαβάζω σε πολλά Blogs γραμμένα από γυναίκες, για  τον πόθο τους για κάποιους άντρες, για τα καμάκια που κάνουν, για τις προσπάθειές τους να τους “γαμήσουν”  (και που αυτοί το παίζουν “υπεράνω”). Λοιπόν, εμένα δεν μου συνέβη ποτέ κάτι τέτοιο. Καμιά, στοιχειωδώς όμορφη, γυναίκα δεν μου την έπεσε ποτέ ωμά. Καμιά άγνωστη δεν μου είπε ότι με ποθεί (οι γκόμενες που είχα και έχω μου το έχουν πει πολλές φορές αλλά μιλάω για άγνωστες τώρα). Καμία δεν κόλησε πάνω μου το μουνί της στο μπλουζ! Βέβαια, οι γυναίκες που είχα (και έχω) με κολακεύουν για τις ερωτικές μου ικανότητες (νομίζω τα παραλένε…) αλλά αυτή η όμορφη άγνωστη ποτέ δεν μου ρίχτηκε… Για του λόγου το ακριβές, κάποιες κακάσχημες, παχύσαρκες κλπ, μου έχουν ριχτεί αλλά επιτρέψτε μου να μην τις μετράω αυτές… Μα είμαι τόσο απωθητικός, τέλος πάντων; ‘Ισως να είμαι.

Παράπονο είναι και ήθελα να το βγάλω από μέσα μου. ‘Ισως με ανακουφίσει αυτό!

10 Responses to “Παράπονο…”

  1. atheofobos Says:

    Λοιπόν και μένα τπ ίδιο μου συμβαίνει,φαίνεται ότι στους ωραίους άντρες όπως και στις ωραίες γυναίκες φοβούνται ότι θα φάνε χυλοπίττα και δεν την πέφτουνε.Τί να κάνουμε ή μοίρα των ωραίων!

  2. heliotypon Says:

    Δεν ξέρω για σένα, πάντως εγώ δεν έχω τέτοια ιδέα για μένα 🙂 Κανονικός είμαι. Κάπου στο μέσο αλλά αυτό που τραβά τις γυναίκες είναι απροσδιόριστο, άπιαστο, για μας! Δυσκολευόμαστε να το κατανοήσουμε. Βλέπεις κάποιους αντικειμενικά ασχημότατους και αναρωτιέσαι “τι του βρήκε”… Βέβαια, μετά, συνήθως, απογοητεύονται στο κρεββάτι γιατί ο ελκυστικός γκόμενος δεν σημαίνει ότι είναι πάντα και καλός εραστής!

  3. kaltsovrako Says:

    Να τις μετράς όλες (άλλο το πηδώ, άλλο το μετρώ). Το γούστο είναι ίδιο (σαν αξία) για όλους.

  4. OldSkipper Says:

    Δεν ξερω αν αυτο σε παρηγορει: ουτε σε εμενα εχει συμβει ουτε σε κανεναν απο τους πολλους γνωστους μου.

    Πιστευω οτι ειναι θεμα αριθμητικων πιθανοτητων. Για εναν αντρα θεωρειται δεδομενο οτι θα τα ριξει σε γυναικες, μερικες φορες με επιτυχια. Αν βγει ενας αντρας μπλογκερ και δημοσιευσει οτι “της τα’ριξα, την πηδηξα, μολις με ειδε ελιωσε κλπ.”, τοτε θα τον φτυσει ολη η (μπλογκο-)κοινωνια. Οι γυναικες για σωβινισμο, οι αλλοι αντρες στο στυλ “μαζεψε την μεγαλε, για ποιος περνιεσαι;”

    Για τις γυναικες παλι θεωρειται δεδομενο οτι καθονται στην γωνια και περιμενουν τον αρσενικο. Το να την πεσει μια γυναικα σε αντρα και να του πει “παρε με εδω και τωρα” ειναι πολυ σπανιο στην πραγματικοτητα. Οταν ομως γινει, η πρωταγωνιστρια το διαδιδει με ευχαριστηση – και την αναγνωριζουν και για μαγκισσα.

    Ολη αυτη η (παρα-)φιλολογια γυρω απο γυναικες που την πεφτουν σε αντρες οφειλεται μονο και μονο στο γεγονος οτι ειναι τοσο σπανιο. Δεν ετυχε σε μας λογω μικρης πιθανοτητας – οχι εξ’ αιτιας της εμφανισης μας.

  5. Natalia Says:

    Ορίστε…..μόλις ετοιμαζόμουν για επίθεση χλααααααααααααααααααπ βάζεις μια γραμμούλα με εξαίρεση και φτου την γκαντεμιά μου δηλαδή…….είμαι μέσα 100%!!!!!!

    Τώρα, αν δεν κάνω 2 πλαστικές, δεν χάσω 40 κιλά….δεν πλησιάζω ξανά τα σχόλια!

  6. heliotypon Says:

    Ναταλία μου, εσύ μάλλον δεν ανήκεις στις εξαιρέσεις που αναφέρω. Από διαίσθηση νομίζω ότι είσαι από τις γυναίκες που θα ήθελα πολύ να με καμακώσουν. Αλλά πού τέτοια τύχη (γμτ)!

    Αλλά γιατί ετοίμαζες επίθεση; Το παράπονό μου έβγαλα στον αέρα. Άλλωστε υπάρχουν οι παχύσαρκες και οι άσχημες. Δυστυχώς, αλλά υπάρχουν. Και δεν μας είναι ελκυστικές, Κι αυτό δυστυχώς!

  7. heliotypon Says:

    Ναταλία μου, εσύ μάλλον δεν ανήκεις στις εξαιρέσεις που αναφέρω. Από διαίσθηση νομίζω ότι είσαι από τις γυναίκες που θα ήθελα πολύ να με καμακώσουν. Αλλά πού τέτοια τύχη (γμτ)!

    Αλλά γιατί ετοίμαζες επίθεση; Το παράπονό μου έβγαλα στον αέρα. Άλλωστε υπάρχουν οι παχύσαρκες και οι άσχημες. Δυστυχώς, αλλά υπάρχουν. Και δεν μας είναι ελκυστικές, Κι αυτό δυστυχώς! Τι άλλο να πώ;

  8. Natalia Says:

    Η εξαίρεση αφορά εμένα…..
    ΑΥΤΗ η εξαίρεση: “Για του λόγου το ακριβές, κάποιες κακάσχημες, παχύσαρκες κλπ, μου έχουν ριχτεί αλλά επιτρέψτε μου να μην τις μετράω αυτές…”

    Άμα είναι να μη με μετρήσεις μωρέ, να μην ιδρώσω τζάμπα……κατάλαβες;

  9. heliotypon Says:

    Αχ, μωρέ Ναταλία, με δουλεύεις και εγώ τα παίρνω στα σοβαρά…

  10. Natalia Says:

    Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…..

Leave a Reply

