Προικοθήρες, Αμόρφωτοι, τεμπέληδες…


Αγγελία σε site γνωριμιών:

Σοβαρή, επώνυμη κυρία αναζητά τον σύντροφό της. Είμαι πολύ ευκατάστατη με μεγάλη κινητή και ακίνητη περιουσία, τρυφερή, ευγενική, έτοιμη να δοθώ στον σύντροφο του πεπρωμένου μου. Από σένα ζητώ να είσαι έντιμος, ευγενικός, σοβαρός, καθαρός, ηθικός και πάνω απ’όλα άνθρωπος με ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ σκέψης. Προικοθήρες, αμόρφωτοι, τεμπέληδες, κομμουνιστές, άθεοι καθώς και νέοι κάτω των 40 ετών παρακαλώ να μην ενοχλήσουν. Δέχομαι μόνο σοβαρές προτάσεις.

Αλήθεια, μήπως χάλασε το ημερολόγιο; Αμ αυτό το “…μόνο σοβαρές προτάσεις” τι σας λέει; 

5 Responses to “Προικοθήρες, Αμόρφωτοι, τεμπέληδες…”

  1. Πωλίνα Says:

    H κυρία μπορεί να ψάξει σύντροφο και στη Χρυσή Αυγή επίσης!(μα έλεος!;Ρ)

  2. atheofobos Says:

    Νομίζω ότι είναι η κατάλληλη για τον Λιακό αν είναι ανύπανδρος

  3. prince of dakar Says:

    Αυτη μου ταιριαζει γαντι, εχει ο,τι ποθω, κινητη και ακινητη περιουσια χα χα χα

    Αλλα ρε γαμωτο, ουτε πανω απο 40 ειμαι, ουτε χριστιανικα ιδεωδη εχω, αλλα πανω απ’ ολα δεν ειμαι καθαρος. Δεν εκανα μπανιο σημερα

    Γαμω την ατυχια μου…….

  4. kaltsovrako Says:

    Πες μας κυρά μου οτι θές τον Πρέκα, να τελειώνουμε!

  5. mel Says:

    Μια χαρά τα λέει η μαντάμ! :Ρ

Leave a Reply

