Απάντηση σε αγγελία γυναίκας…


Αυτήν την απάντηση σε αγγελία της σε site γνωριμιών έλαβε φίλη μου:

Γεια σου και καλη χρονια διανθισμενη με υγεια!! Ειμαι ο Μιχαλης 30χρονων. Ειμαι 1.97,πολυ εμφανισιμος εσωτερικα και εξωτερικα..Εχω μαυρα μαλλια και μελια ματια.. Δουλευω στα CARREFOUR Aλιμου..
Μοναδικο και μονακριβο ονειρο μου,ειναι να συναντησω το κοριτσι των αραχνουφαντων ονειρων μου..Το κοριτσι,που οταν θα βλεπω μαυροφορα, δακρυσμενα δακρυα να κυλουν απο τα ματακια του,θα το τυλιγω τρυφερα τρυφερα στην ξαστερη αγκαλια μου,κανοντας τα,με την πλουμιστη μου ανασα, κοκκινα τριανταφυλλα ευτυχισμενης ευτυχιας..
Ελπιζω να καταλαβες οτι εχεις να κανεις με δυσκολο αγόρι, ασυμβιβαστο 101%.
Ειμαι παντου και παντα χαμογελαστα χαμογελαστος και αισιοδοξα αισιοδοξος. Μιλω παρισσοτερο με πραξεις παρα με λογια..Τα λογια χανονται στην ακυματιστη θαλασσα του πουθενα. Οι πραξεις ομως ποτε..
Ελπιζω να μην σε ζαλισα! Επισης, ελπιζω να σκιαγραφησα τον εαυτο μου, με αερατες  βελουδινες  πινελιες..
Ειμαι σιγουρος οτι ταιριαζουμε, γι αυτο θελω να γνωριστουμε!!! Αν θελεις και εσυ, στειλε μου μηνυμα,η,τ ηλεφωνησε μου στο ………
Θα περιμενω νεα σου..
Φιλακια.
Υ.Γ. Μην ξεχασω να αναφερω οτι εχω τρομερα δυνατο χαρακτηρα (Υδροχοος γαρ!)

4 Responses to “Απάντηση σε αγγελία γυναίκας…”

  1. prince of dakar Says:

    θα ελεγα κατι, αλλα φοβαμαι οτι θα χαθει στην ακυματιστη θαλασσα του πουθενα
    για πρωτη φορα μετα απο 8 μηνες μπλογκερ θα αναφωνησω

    Μπουαχαχαχαχα

  2. Mike Says:

    Νομίζω είναι υπέρτατης σημασίας να μας πείς ποιά ήταν η αγγελία που έλαβε τέτοια απάντηση. Για να ξέρουμε τι να γράφουμε κι εμείς δηλαδή! (αχαχααααα)
    Ειδικά δε αυτό το υστερόγραφο! Πραγματικά, αν είχε ξεχάσει να το γράψει, κάτι θα είχαμε χάσει, κάτι δε θα ταίριαζε, πώς θα κοιμόταν η γνωστή σου το βράδυ κοκ.

  3. diki Says:

    “Μιλώ περισσότερο με πράξεις παρά με λόγια”

    Φαντάσου να μίλαγε με λόγια τι θα έγραφε! 😀

  4. kaltsovrako Says:

    Αυτός δηλαδή… πηδεί; Μάλλον π(οι)ηδεί μονάχος. Χίλιες φορές μαλάκας με ISO.

    Θα με κάνεις να τρέχω στον Άλιμο για κοκακόλες.
    😉

Leave a Reply

