‘Ονειρα…


Την περασμένη νύχτα είδα ένα εφιαλτικό όνειρο: Πως ήμουν νεφροπαθής και χρειαζόμουν αιμοκάθαρση. ‘Ηταν πολύ ζωντανό και ξυπνώντας ήμουν βέβαιος ότι ήταν αλήθεια. Μου χρειάστηκαν πολλά λεπτά της ώρας για να συνειδητοποιήσω ότι ήταν απλώς όνειρο! ‘Ομως είχε ένα θετικό αποτέλεσμα στην ψυχική μου διάθεση:  Είδα τα μικρά καθημερινά προβλήματά μου με άλλο μάτι! Τα είδα να συρρικνούνται σε μικροσκοπικές διαστάσεις! Σας λέει κάτι αυτό;

12 Responses to “‘Ονειρα…”

  1. Lex_Luthor06 Says:

    Εχουν και οι εφιάλτες την χρησιμότητα τους.

  2. convinsed Says:

    “He who has health, has hope. And he who has hope, has everything.” νομίζω οτι το λέει όλα.

  3. Απολλώνια Says:

    Μήπως τελικά η ανάγκη να εξελιχθούμε μας κάνει βλάσφημους καμιά φορά;

    Καλημέρα!

    🙂

  4. argyrenia Says:

    Χαίρομαι που είδες αυτό το όνειρο. Ξέρω τι σημαίνει να χρειάζεται να κάνεις τρεις φορές την εβδομάδα αιμοκάθαρση- το ζω μέσα στο σπίτι μου. Ξέρω επίσης πόσο ηρωικό είναι να προσπαθείς να συνεχίσεις με φυσιολογικούς ρυμούς τη ζωή σου.

    Εμένα λοιπόν μου λέει πολλά. Χαίρομαι που το μήνυμα που εστάλη είναι και μήνυμα που ελήφθη.

  5. Debby Says:

    Φυσικά και μου λέει… πολλά.
    Οταν το συνειδητοποίησα ήμουν στον ξύπνιο μου και απο τότε όλα μου φαίνονται ασήμαντα. Νιώθω ευτυχής μόνο και μόνο που αναπνέω.

  6. heliotypon Says:

    >Lex: Ναι, έτσι είναι.

    >Convinsed: Ναι, αργούμε να το καταλάβουμε.

    >Άπολλωνία: Δεν χρησιμοποιώ τη λέξη “βλάσφημος” με την κοινή, γνωστή, έννοια. Ακρογωνιαίες αξίες μου είναι ο άνθρωπος και η φύση. Και βλάσφημος είναι, για μένα, αυτός που υβρίζει ένα από τα δύο. Αλλά καταλαβαίνω το νόημα του μηνύματός σου. Και συμφωνώ με το πνεύμα.

    >Αργυρενια & Debby: ‘Οταν έγραψα αυτό το ποστ δεν σκέφτηκα ότι μπορεί να αναμόχλευα σχετικές προσωπικές εμπειρίες και βιώματα. Σφάλμα μου γιατί οι δικές σας περιπτώσεις δεν ήταν όνειρα, σε αντίθεση με τη δική μου…. Συγνώμη!

  7. m@ri@ Says:

    Σωστά τα λες και σωστά τα νιώθεις

  8. Natalia Says:

    Εμένα μου λέει…
    Που ξύπνησα αλλά δεν ήταν όνειρο….
    Πάντα γερός και πάντα σιδερένιος καλέ μου…

  9. heliotypon Says:

    >Natalia: Λυπάμαι που έθιξα ένα δικό σου πρόβλημα. Βλέπεις, δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο πολλοί συνάνθρωποι περνάνε αυτόν τον Γολγοθά. Εύχομαι να έχεις κουράγιο και να βρεθεί η λύση σύντομα (μεταμόσχευση;).

  10. Natalia Says:

    Δεν είναι ακριβώς αυτό το πρόβλημα καλέ μου.
    Είναι όμως σοβαρό πρόβλημα υγείας, για την ώρα το παλεύω. Μέχρι να αποδειχθεί ίσως η ηλιθιότητά μου ξανά….

  11. heliotypon Says:

    >Natalia: ‘Οποιο και να είναι το πρόβλημα, σου εύχομαι σύντομα να βρει τη λύση του. Κράτα το ηθικό ψηλά. Αυτό είναι σημαντικότατο για πολλές περιπτώσεις.

  12. magitisa Says:

    Esti. Na zeis ti mera apo tin anatoli mexri ti dusi – mikra vimata -ligotergo agxos – thetikotita.

Leave a Reply

