Απορία…


Σύντροφοι/ισες έχω μιά απορία. Εγώ, όπως σας έχω πει, γράμματα πολλά δεν ξέρω κι έτσι έχω πολλές απορίες…

Κάθομαι, λοιπόν, και σκέφτομαι (μη με ρωτάτε “με τι;” γιατί ούτ’ εγώ ξέρω!) ότι όλοι αυτοί οι ηθικοί και σοβαροί άνθρωποι, οι θρησκευόμενοι, οι κυβερνώντες, το ΕΣΡ, ο Χριστόδουλος κι άλλοι με βαρύγδουπα ονόματα και ιδιότητες, μόλις δουν κανένα βυζί, κώλο, μουνί ή, ακόμα χειρότερα, κανένα γαμησάκι στην TV, θυμώνουν, αρχίζουν και βρίζουν, και ζητάνε το κεφάλι του όποιου υπεύθυνου στο καλάθι (ε, τι να το κάνουν στο πιάτο, μήπως θα το φάνε;). Αυτοί θα ξέρουν, βέβαια, γιατί είναι τόσο κακό να δείχνεις το ανθρώπινο σώμα αλλά και την βρωμερή και βδελυρή πράξη της συνουσίας! Εγώ δεν το έχω καταλάβει ακόμη αλλά, είπαμε, δεν ξέρω και πολλά γράμματα και που να καταλάβω εγώ τέτοιες έννοιες. Προσπαθώ, φυσικά αλλά το χαμηλό επίπεδό μου δεν μου το επιτρέπει!

Εγώ, όμως, είδα ότι στην TV, στους σινεμάδες, στα DVD που νοικιάζουν τα βιντεάδικα, ακόμα και στα παιδικά παιχνίδια, βγαίνουν φριχτές εικόνες εγκλημάτων. Γι’ αυτές, όμως κανένας από όλους τους σοβαρούς κυρίους δεν ζήτησε να σταματήσουν. Κανείς κύριος ή κυρία δεν ενοχλήθηκε από τα ξεκοιλιάσματα, τα γαζώματα με μυδράλια, τα κομένα μέλη, τις γροθιές, την κάθε είδους βία που βλέπουν τα παιδάκια (εγώ τα αποφεύγω).

Και ερωτώ, ο άσχετος, πώς είναι δυνατόν να είναι κακό να βλέπεις την υπέροχη κι ευχάριστη πράξη που δημιουργεί ζωή (έστω κι αν μας δέρνει η υπογεννητικότητα όλο και κάτι έμβρυα τα καταφέρνουν να τη βγάλουν καθαρή). Και πώς δεν είναι κακό να απολαμβάνεις όλες αυτές τις πράξεις που αφαιρούν ζωή, ή προκαλούν πόνο;

Αλλά βέβαια, που να καταλάβω εγώ; Γι αυτό θα ήθελα να ρωτήσω τον αρχιεπίσκοπα κ. Χριστόδουλο, που είναι και μελετηρός άνθρωπος (ξέρετε, δεν ήξερε ότι η χούντα βασάνιζε ανθρώπους γιατί ήταν φοιτητής τότε και διάβαζε πάρα πολύ…) να μου εξηγήσει αυτό το παράξενο! Και βέβαια, αφού είναι και άνθρωπος του Θεού, θα ξέρει να μου πει πώς γίνεται και το σώμα και οι λειτουργίες του, που έφτιαξε ο Θεός, αυτοπροσώπως, μπορεί να αποτελούν τόσο αισχρά και ανήθικα αντικείμενα. Και πώς το “ου φονεύσεις” συμβιβάζεται με το “δείξε φόνους ελεύθερα”;

Καλοί μου επισκέπτες, αν συναντήσετε τον κ. Χριστόδουλο σας παρακαλώ να τον ρωτήσετε και να μου πείτε κι εμένα, γιατί θα πεθάνω από περιέργεια. Εγώ του έστειλα e-mail και τον ρώτησα αλλά φαίνεται ότι είμαι πολύ αμαρτωλός και δεν με θεώρησε άξιο απάντησης από την παναγιότητά του.

Advertisements

22 Responses to “Απορία…”

  1. maroulitaaa Says:

    ο Θεός θέλει να μας δοκιμάσει. Να δει αν θα προτιμήσουμε τις ηδονές της σάρκας ή του πνεύματος. Μουαχαχαχα! Βέβαια, ο Χριστόδουλος προτιμάει σαφέστατα της σάρκας. Αρνάκι στο φούρνο με πατάτες εννοώ, είναι πασιφανές εξάλλου. Τώρα για να σοβαρευτώ, νομίζω πως τους ενοχλεί γιατί ζηλεύουν. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο πιο λογικό από αυτό, όσο παιδικό και να φαίνεται. Δε σου έχει τύχει ποτέ να είσαι μόνος στο δρόμο (και στη ζωή) και να περνάει δίπλα σου ένα ζευγάρι που φιλιέται λες και άλλος στη ζωή δεν ερωτεύτηκε; Δε σκέφτεσαι “βρε, ουστ!”; Ε, κάπως έτσι. Για φαντάσου 30-40 χρόνια σεξουαλικής (αυτο)καταπίεσης.

  2. heliotypon Says:

    >Μαρουλίταααα: Ταχύτατη είσαι! Πότε πρόλαβες; Λέω λοιπόν:
    1. Αν έχω περάσει σεξουαλική στέρηση θα ζηλέψω, βέβαια, θα φτιαχτώ κιόλας, αλλά δεν θα θυμώσω με τους ανθρώπους. ‘Ισα ίσα θα αναζητήσω διέξοδο στις ορμές μου με πιό πολύ …μεράκι!
    2. Ο Χριστόδουλας κι οι άλλοι όμοιοί του (αυτόν τον έφερα ως παράδειγμα) δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι στερούνται ερωτικά. Και καλά κάνουν βέβαια, αλλά ας μην υποκρίνονται για χάρη των χρυοποίκιλτων αμφίων και των άλλων υλικών απολαβών.
    3. Σάρκα είμαστε και προς τι να την απαρνούμαστε; Αν ποτέ προαχθούμε σε “καθαρό πνεύμα” όπως μας λένε ότι θα γίνει (καλά, γράψε μου…) δεν έχουμε σαρκικές ανάγκες. Αλλά τώρα…

  3. anna Says:

    Η κοινωνία μας είναι έτσι δομημένη, που έχει συνηθίσει πια και δεν παραξενεύεται.
    Για παράδειγμα, αν κάποιος δει στο δρόμο ένα εφηβικό ζευγαράκι έφηβους, 13-14 χρονών, να φιλιούνται ή ακόμη χειρότερα να ερωτοτροπούν, θα αρχίσει να αναρωτιέται πού πάει η κοινωνία, πότε επιτέλους θα μπει αυτό το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία και γιατί οι νέοι βιάζονται τόσο πολύ. Στην στρατιωτική παρέλαση όμως, σαν τη σημερινή, τα συναισθήματα είναι πολύ διαφορετικά, εθνική υπερηφάνεια, θαυμασμός για τα πελώρια τανκς, χειροκροτήματα για τα οπλοπολυβόλα. Κι όμως η πρώτη περίπτωση αφορά μια καθόλα φυσιολογική εξέλιξη της ανθρώπινης φύσης (πολλοί λαοί ακόμη και σήμερα δημιουργούν οικογένεια σε αυτές τις μικρές ηλικίες χωρίς κανένα πρόβλημα), ενώ η δεύτερη αφορά σε πολεμικές εχθροπραξίες, που καταλήγουν πάντα σε “παράπλευρες απώλειες” ζωής κυρίως άμαχου πληθυσμού.
    Δεν ξέρω αν υπάρχει εξήγηση. Ίσως έχουμε πια εθιστεί σε αυτό. Στην Αμερική μπορείς πολύ εύκολα να πας στο σχολείο με ένα μπαζούκας, απαγορεύεται όμως να παρενοχλήσεις φραστικά (σεξουαλικά) μια/έναν συμμαθητή σου. Όλη η παιδεία μας είναι έτσι.
    Αν πάντως διαβάσει κανείς την Παλαιά Διάθήκη, εκεί οι άνθρωποι τα έκαναν όλα. Τι διαστροφές, τι αιμομιξίες, τι αυνανισμούς, τι μοιχείες, τύφλα να έχουν τα ρωμαϊκά όργια. Στην Καινή αλλάξανε τα δεδομένα, και άρχισαν να απαγορεύονται όλα. Και φτάσαμε στην εποχή μας, που μόλις ξεκίνησε η σεξουαλική επανάσταση, εφευρέθηκε και το aids και έτσι ηρέμησαν πάλι τα πνεύματα.
    Όσο για τα ξεκοιλιάσματα, τα κομμένα χέρια, τους σκοτωμούς που περιλαμβάνονται ακόμη και στα παιδικά καρτούνς, τι να πει κανείς. Είναι εθισμός στη βία από τη βρεφική ηλικία, ώστε να περνάνε ευκολότερα τα μηνύματα. Γινόμαστε πιο εύπιστοι και βολικοί καταναλωτές. Πιο δεκτικοί στις διαφημίσεις. Ας θυμηθούμε λίγο τις επιδρομές στα σουπερμάρκετ σε κάθε “ίμια”. Εξάλλου, αφού ανά πάσα στιγμή κινδυνεύουμε να ξεκοιλιαστούμε και μεις, ας ξοδέψουμε σήμερα που υπάρχουμε – αύριο, ίσως να μην είμαστε εδώ πια.

  4. eva Says:

    κι επειδη οπως πολυ σωστα ειπε η προλαλησασα,σημερα που υπαρχουμε,αυριο ισως να μην ειμαστε πια εδω καταφευγω στις συμβουλες του αγαπημενου Τζιμη Πανουση…γαματε γιατι χανομαστε.Οχι τιποτα αλλο αλλα πολλη ξερα’ι’λα εχει πεσει τωρα τελευταια κι ανησυχω…
    Υ.Γ:Ασχετο..πολλη ζεστη σημερα βρε παιδια,σωστα;

  5. heliotypon Says:

    >Αννα: Σωστά όλα αυτά που λες. Το θέμα είναι να συνειδητοποιούμε τι ακριβώς συμβαίνει και να μπορούμε να ελέγξουμε, τουλάχιστον, τις δικές μας αντιδράσεις και συμπεριφορά. Και, φυσικά, να αντιδρούμε, ό,που και ό,ποτε μπορούμε στις δικτατορικές επιβολές των εξουσιαστών.

    >Εύα: Δεν θα μπορούσες να βρεις κάποιον να συμφωνήσει περισσότερο από μένα μ’ αυτά που λες. ‘Αλλωστε, αν παρακολουθείς, έστω και σποραδικά, τούτο το μαγαζί θα έχεις καταλάβει ότι ο μαγαζάτορας είναι από τους πιό …λάγνους της Μπλογκόσφαιρας. Που σημαίνει ότι τις επιταγές του Τζιμάκου τις έχει κάνει πράξη και συνεχίζουμε (που λέει και ο Σαββόπουλος!). Να το λένε γυναίκες ότι έχει πέσει ξεραΐλα δεν το καταλαβαίνω. Εσείς που έτσι και κουνήσετε το δαχτυλάκι σας τρέχουν μιλιούνια οι εραστές, να παραπονιέστε για ….ξεραΐλα, μου φαίνεται περίεργο. Δεν λέμε για γαμπρούς και σχέσεις αλλά για καθαρό γαμήσι…

  6. maroulitaaa Says:

    είδατε τα ρεπορτάζ των καναλιών σήμερα για τις διαμαρτυρίες των τοπικών ενώσεων ιεράς κατηχήσεως των ΚΑΠΗ για την παράσταση του Πανούση; Αφού δεν την έχουν δει τι ζορίζονται τα μορμολίκια; Πολύ πλάκα,ε! Ήθελα να ξερα, δουλειά δεν έχουν; Κι άντε και δεν έχουν. Το μοναδικό τους πρόβλημα είναι αυτό, όλα τα άλλα τα έχουν λύσει; Εκτός κι αν περιμένουν να τα βρουν καλύτερα στον Παράδεισο. Σωστό κι αυτό…

  7. heliotypon Says:

    >Maroulitaaaaa: Δεν είδα το ρεπορτάζ αλλά υποψιάζομαι ότι η σάτιρα του Τζιμάκου ρίχνει τα βέλη της (και πολύ σωστά) στη θρησκεία. Είναι παρανοϊκό αυτό που συμβαίνει, ακόμη να υπάρχουν, έστω και μορμολύκια ή γερόντια, που να πιστεύουν σε θρησκείες και να καθοδηγούνται από παπάδες. Βέβαια η έξαρση της θρησκοληψίας είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο που μάλλον έχει τις ρίζες του στην προσπάθεια των εξουσιαστών για ακόμη περισσότερη καταπίεση. Είναι πολύ πιό εύκολο να εξουσιάζεις μέσω του μεταφυσικού φόβου από τους συνήθεις τρόπους καταπίεσης. Στην πρώτη περίπτωση ο εξουσιαζόμενος δεν αντιδρά, αφού ο υποτιθέμενος αφέντης είναι η υπερφυσική οντότητα, που κανοναρχά χωρίς να πρέπει να δώσει εξήγηση ή να δικαιολογήσει με λογική τις επιταγές. Κανείς “πιστός” δεν αναρωτήθηκε, γιατί άραγε ο θεός θέλει τον άνθρωπο να απαρνιέται τη φύση του, γιατί το σεξ είναι αμαρτία, γιατί πρέπει να νηστεύει από κρέας ή λάδι, γιατί ν’ ανάβει κεριά και γιατί πρέπει να περνάει από όλες αυτές τις εξευτελιστικές διαδικασίες που υποβάλλουν οι θρησκείες τον άνθρωπο! Φυσικά έχει δοθεί μεγάλο λάσκο στη βία και στους φόνους, ιδίως όταν αυτοί προέρχονται από στρατιωτικές επιχειρήσεις. Μόλιστα είθισται οι παπάδες να ευλογούν και τα όπλα, αυτά τα φονικά όργανα, υπό την πρόφαση της άμυνας! (Ο δε Bush παίρνει εντολές κατ’ ευθείαν από τον θεό για τις στρατιωτικές επιχειρήσεις στο Ιράκ, και αλλού…). Την υποκρισία αυτή πολεμά ο Πανούσης και άλλοι κοινωνικοί φιλόσοφοι αλλά οι υποκριτές-εξουσιαστές στρέφονται εναντίον της αλήθειας!

  8. eva Says:

    τι να κουνησουμε ειπες;κι εγω που τα κουναω ολα απο πορτα σε πορτα πεφτω,ασε γιατι τοση πορτα δεν την αντεχω πια.Τσαλακωνω και την υπεροχη φατσα μου ανευ λογου…Πότε ειπαμε οτι θα βρεξει να φυγει η ξερα’ι’λα και να κατσει ο κουρνιαχτος;

  9. heliotypon Says:

    >Eva: Τι να σου πω! Πολύ απαισιόδοξη σε βρίσκω. Τι φταίει, δηλαδή; Μήπως η Καλαμάτα άδειασε από αρσενικούς με ορμόνες; Αξίζει να ακούσω το ιστορικό (mastoras παπάκι pathfinder.gr) γιατι εδώ μου φαίνεται ότι κάποιο λάθος κάνεις και τους τρομάζεις. Τι διάολο, όμορφη γυναίκα και πρόθυμη και να μένει στη ξεραΐλα! Δεν ξέρω, αλλά αν είναι αλήθεια όλα αυτά που ακούω από πολλές σας με κάνουν να νοιώθω, πώς να το πώ, κάτι σαν από τους τελευταίους των Μοϊκανών…

  10. Απολλώνια Says:

    Το ξύλο (πλάκωμα, σκοτωμός, αιματοκύλισμα κ.λ.π.) όταν προβάλλεται σε μια “στάνη” συμφέρει τον “τσοπάνη”. Πολύ απλά γιατί όταν θα έρει η ώρα που θα σφάξει τα προβατάκια του αυτά θα χαρούν, γιατί “θα πέσουν στο βωμό της πατρίδας / θρησκείας / έντιμης κοινωνίας”. Είναι εύκολο το σφάξιμο τότε. Άσε που βοηθά τα προβατάκια να ξεσκάνε και να μην είναι επιθετικά, δεν κουτουλάνε το ένα το άλλο και έτσι ο τσοπάνης πίνει ήσυχος το φραπεδάκι του.

    Η συνουσία (σεξ. γαμήσι κ.λ.π.) απο την άλλη κάνει το προβατάκι να είναι πιο παθιάρικο, να μην έχει το νού του στον τσπάνη και σε αυτά που του λέει κάθε μέρα. Άσε δε που ο τσοπανης είναι ον ανταγωνιστικό και δεν θέλει να του θυμίζουν το κρεβάτι του που το έχει φάει η ορφάνια. Δεν γαμώ εγώ, δεν γαμεί κανείς.

    Πάντα όμως πίσω απο το φράχτη, υπάρχουν και μερικά άγρια κατσίκια…

    Καλησπέρα!

    υ.γ. μπεεε (;)

  11. maroulitaaa Says:

    και πολύ άγρια μιλάμε. Ξεφεύγω εντελώς από το θέμα αλλά ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω τι είδαν τα μάτια μου στις 5 το πρωί από το μπαλκόνι μου. Απέναντι είναι ένα γήπεδο τέννις και στα σκαλιά της εισόδου ένα ζευγάρι το έκανε σε κοινή θέα. 2 βήματα (2 σκαλιά μάλλον) από έναν πολυσύχναστο δρόμο. Και στην άλλη γωνία μια εκκλησία. Πώς και δεν πέρασε καμιά αγουροξυπνημένη γριά στο δρόμο προς εκκλησιασμό να πάθει κανένα εγκεφαλικό. Εγώ πάντως σκέφτηκα να καλέσω την αστυνομία αν μη τι άλλο για να τους πιάσουν με τα βρακιά κατεβασμένα. ΧΕΧΕΧΕΧΕ! Ξέφυγα εντελώς και από το θέμα και το δρόμο του Θεού…

  12. DCD Says:

    Σωστος!

  13. heliotypon Says:

    >Απολλώνια: Πολύ σωστά τα λες. Το σεξ πάντα ήταν το θύμα της εξουσίας. Η ενοχοποίηση του ενστίκτου ήταν πάντα το εύκολο τέχνασμα για τον έλεγχο των μαζών. Οι τσοπάνηδες πάντα παραμονεύουν…

    >Μαρουλίταααα: Δεν το πιστεύω (από όσα διαβάζω και στο Βλογ σου και την εντύπωση που έχω αποκομίσει για σένα ) ότι πραγματικά σκέφτηκες να καλέσεις την αστυνομία για το ερωτικό ζευγαράκι! Γιατί να τους πιάσουν με κατεβασμένα βρακιά; Γιατί να υποφέρουν επειδή τόλμησαν να ερωτευτούν δημόσια; Αυτό δείχνει ένα δυνατό πάθος που το ζηλεύω, εγώ τουλάχιστον! Ποιόν έβλαψαν; Αν μου έλεγες ότι θα πήγαινε φυλακή ένας καναλάρχης που εκπέμνπει εικόνες βίας θα συμφωνούσα. Αλλά το ερωτικό ζευγαράκι;;; Ελπίζω πως δεν το εννοούσες!

    >DCD: Ευχαριστώ

  14. maroulitaaa Says:

    Τι να πω; Μπήκε ο διάολος μέσα μου! Πέρα από την πλάκα όμως πολύ ρομαντικά το είδες. Δεν ήταν ένα άστεγο ερωτευμένο ζευγαράκι αλλά ένας μπράβος καρακάγκουρας με φτιαγμένο αμάξι και ζαντολάστιχα (το είχε διπλοπαρκάρει εκεί δίπλα με αλάρμ) και μια σκυλογκόμενα, προφανέστατα υπό την επήρεια αλκοόλ τουλάχιστον και ακόμα πιο προφανώς ικανοποιούσαν κάποια φαντασίωσή τους για συνεύρεση σε δημόσιο χώρο. Να τονίσω επίσης πως ετοιμαζόμουν να κοιμηθώ την ώρα που άκουσα τις φωνές τους κι έτσι τους ανακάλυψα. Έπρεπε να καλέσω τουλάχιστον την αστυνομία γούστου, δε νομίζεις; Θα ήταν απίστευτα διασκεδαστικό!

  15. heliotypon Says:

    >Μαρουλίτα: Το γούστο είναι άλλο πράγμα κι αν υπήρχε αστυνομία γούστου θα συμφωνούσα να την φώναζες όχι για το γαμήσι αλλά για το “φτιαγμένο” αμάξι και για την …σκυλότητα της γκόμενας! Αλλά ακόμη και για το ότι μπορεί να ήταν φαντασίωσή τους το να το κάνουν δημόσια, εμένα, τουλάχιστον, που βλέπω το σεξ ως κάτι τελείως φυσικό (σαν να πίνεις νερό, ή να χορεύεις, ας πούμε) δεν με χαλάει καθόλου! Είπαμε, ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΑΝ το σεξ οι εξουσιαστές, εδώ και πολλούς αιώνες και μας έκαναν να το θεωρούμε κακό, προσβλητικό, ανήθικο και αισχρό. Τίποτε απ’ όλα αυτά δεν είναι. Είναι, απλώς, μια φυσική και πολύ γλυκειά και τρυφερή λειτουργία που σου δίνει άπειρη χαρά. Τα άλλα μας τα φύτεψαν στο μυαλό και μάλιστα τόσο καλά που ακόμη και άνθρωποι υψηλού επιπέδου (όπως εσύ, π.χ.) δυσκολεύονται να βγούν από αυτό το απίστευτης αντοχής καλούπι! Δεν θέλω να προσβάλω τα πιστεύω σου αλλά, απλώς, να ανοίξω ένα άλλο παράθυρο που μπορεί να δίνει διαφορετική προοπτική (ξέρεις από προοπτική εσύ…) στο ίδιο αντικείμενο, ιδωμένο από μιά άλλη γωνία!

  16. lianne Says:

    Και εγώ είμαι υπέρ να παιδιά μου να βλέπουν κανα γαμησάκι, παρά πως θα κρύψουν τα αποτυπώματα και τα στοιχεία σε περίπτωση που θέλουν να με ξεκοιλιάσουν ένα πρωί…

  17. heliotypon Says:

    >lianne: Κι αν οι “pewrformers” είναι καλοί τα παιδιά σου θα μάθουν και μερικές τεχνικές ώστε να γίνουν καλοί εραστές και όχι του σεξ της αγγαρίας!

  18. heliotypon Says:

    >Lianne: Λάθος μιά λέξη: “performers”…

  19. maroulitaaa Says:

    χμ, κοίταξε αγαπητό heliotypon. Φοβούμαι πως εξακολουθείς να το βλέπεις κάθε άλλο παρά ρεαλιστικά. Ίσως επειδή δεν ήσουν μπροστά. Τέλος πάντων, πολλή αξία έδωσα στο περιστατικό που το ανέφερα αλλά όλα αυτά περί εξουσιαστών και άνωθεν επιβαλλόμενων λογικών και τη φυσικότητα της σεξουαλικότητας και τα ρομαντικά που αναφέρεις μου φαίνονται εντελώς off. Είναι απλό: 1+1=2. Οι τύποι δεν το έκαναν για να το ευχαριστηθούν και να μοιραστούν κάτι αλλά απλούστατα για να τους δουν και να τους ακούσουν όλοι. Τώρα αν αυτό εσένα δε σε ενοχλεί ή και σου αρέσει κιόλας έχει καλώς. Εμένα με δυσφορεί να έρχεται ο άλλος κάτω από το μπαλκόνι μου να γαμήσει (δεν πιστεύω να επιβάλλεις λογοκρισία;) και να φωνάζει σπάζοντας τα ντεσιμπελόμετρα: “σου σκίζω την κωλάρα, μωρή πουτάνα!”. Δε με αφορά, ρε κύριος, που πηδάς! Γιατί μάντεψε, τι; Όλοι το κάνουν δεν είσαι ο μόνος γι’ αυτό μη μας ζαλίζεις! See what I mean? Tώρα δεν ξέρω αν είναι το ίδιο το να κάνεις σεξ (με οποιονδήποτε τρόπο) και το να πίνεις νερό. Άμα το πας έτσι και το να κάνεις την ανάγκη σου είναι φυσικό, να βγούμε να κατουράμε στα δέντρα; Είναι κάπως απλουστευτική η λογική αυτή. Δηλαδή ο τύπος έσπασε το κατεστημένο; Η κοινωνική επανάσταση θα έρθει από τους κάγκουρες, λοιπόν;

  20. heliotypon Says:

    >Maroulitaaaa: Αν ο τύπος είχε ενοχλητική και προκλητική συμπεριφορά εκεί έχεις δίκιο. Δεν είμαι υπέρ της ενόχλησης, γενικότερα. Αν κάποιος δεν γουστάρει να βλέπει γαμήσια δεν θέλω να του τα επιβάλει κανείς. Εμένα με ενοχλεί φριχτά το ποδόσφαιρο και δεν θέλω να μου το επιβάλουν (αν και το κάνουν, π.χ. σε μαγαζιά που πας να φας ή να πιείς έναν καφέ), Αλλά το ποστ μου δεν αναφερόταν σ’ αυτό, αλλά στην διαφοροποίηση μεταξύ βίας και σεξ. Η βία ανεκτή το σεξ όχι! Αυτό είναι το εστιακό σημείο!

    Όσο για λογοκρισία από μένα: φτου φτου φτου! Ποτέ δεν διαννοήθηκα κάτι τέτοιο! ‘Αλλωστε βλέπεις (=διαβάζεις) ότι κι εγώ ελευθερόστομος (ή ελευθερόπληκτρος, επί το κομπιουτερότερον…) είμαι!

    Τώρα οι φυσικές ανάγκες δεν έχουν κάτι συγκρίσιμο με το σεξ. ‘Εχουν άσχημη οσμή και θέα και δεν νομίζω ότι, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, προκαλούν ευχαρίστηση. Το σεξ το συγκρίνω με το να πίχεις νερό ή να χορεύεις ή να αγκαλιάζεις. Δική μου η άποψη και δεν διεκδικώ να είναι αποδεκτή από όλους. Σχετικά αυτά.

    Φυσικά, δεν είμαι υπέρ των “καγκούρων” και της επανάστασής των. ‘Ισως βιάστηκα να τον δικαιολογήσω γιατί δεν ήξερα τις λεπτομέρειες. Οι επαναστάσεις δεν έχουν μόνο μία διάσταση και δεν εστιάζονται μόνο στο κοινονικοοικονομικό στοιχείο. Αλλά, σίγουρα, ποτέ δεν έγιναν από κάγκουρες (πετυχημένη η λέξη. Δεν την ήξερα…).

  21. madprofessorus Says:

    Για μένα όλο το επίσημο παπαδαριό είναι βουτηγμένο στην υποκρισία κ την ψευτιά(κ την ακολασία οι περισσότεροι πιστεύω).Πρόσφατο παράδειγμα η ιστορία με τη σωρό του Βησσαρίωνα,όταν ένας ιατροδικαστής είπε ότι θα πρέπει να ταφεί γιατί υπάρχει κίνδυνος για την δημόσια υγεία,πέσαν να τον φάνε!Μα να χάσουνε την κονόμα από τους αφελείς πιστους; Αποκλείεται!Αμα υπάρχει κόλαση,όλοι αυτοί έχουν εξασφαλίσει πρώτο τραπέζι πίστα με τον βελζεβούλη…χεχεχε
    Εμένα περισσότερο με απασχολούν αυτά τα διαβολοκαρτούν κ τα νέα παιχνίδια,που προωθούν τη βία αντί να ψυχαγωγούν τα παιδιά…κ εγώ όταν ήμουν πιτσιρικάς έβλεπα εναν τρυποκάρυδο,έναν λαγό κ ένα κογιότ…ωραία πράγματα!Καμμία σχέση με αυτά τα κατασκευάσματα…
    Όσο για τις ερωτικές σκηνές,δε θα πρέπε να αντιμετωπίζονται με λογοκριτική διάθεση,είναι κάτι φυσιολογικό,αντιθέτως αν οι γονείς,κ το σχολείο,ενημέρωναν σωστά κ χωρίς ντροπή κ φόβο τους έφηβους,δεν θα συνέβαιναν δυσάρεστες καταστάσεις…δεν αναφέρομαι στους βιασμούς,που τους έκανε “μόδα” η TV,σε πολλές καταστάσεις που συμβαίνουν σε όλη τη χώρα,κ μένουν κλεισμένες στο κλουβί της σιωπής…Ο έρωτας,το σεξ είναι κομμάτι της ζωής μας,κ αν πετάξουμε τις ενοχές μας στα σκουπίδια,σίγουρα όλα θα είναι καλύτερα,οι καιροί έχουν αλλάξει κ δεν μπορούμε να μένουμε προσκολλημένοι σε μεθόδους κ σκεπτικό περασμένων δεκαετιών…
    Η βία είναι καταδικαστέα σε κάθε περίπτωση,αλλά προβάλλεται κατά κόρον από την τηλεόραση,κ κάποτε ήταν κ “ευλογημένη”βλέπε σταυροφορίες,που συνεχίζονται κ σήμερα…

  22. heliotypon Says:

    >Τρελλός καθηγητής: Δεν θα μπορούσα να τα πω καλλίτερα κ. Κασθηγητή μου!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: