Παράνοια…


Μικρό παράδειγμα αλλά χαρακτηριστικό της παράνοιας: Για να βγάλεις καινούρια ταυτότητα, εκσυγχρονισμένη (με λατινικά στοιχεία!) πρέπει να προσκομίσεις στο αστυνομικό τμήμα πρόσφατο  πιστοποιητικό γέννησης και δύο μάρτυρες να βεβαιώσουν ότι είσαι εσύ! Αυτά θα ήταν λογικό να τα ζητάνε αν έβγαζες για πρώτη φορά ταυτότητα ή είχες χάσει την παλιά.  Αν, όμως, διαθέτεις παλιά ταυτότητα η οποία ΙΣΧΥΕΙ σήμερα και βάσει της οποίας πιστοποιεί η αστυνομία την ταυτότητά σου, την υπογραφή σου και φυσικά το ότι γεννήθηκες και είσαι εκεί, μπροστά τους και ολοζώντανος/η (γιατί αν είχες πεθάνει ο εργολάβος κηδειών θα είχε παραδώσει την ταυτότητά σου στην αστυνομία…). Αναρωτιέμαι, λοιπόν, ΓΙΑΤΙ ταλαιπωρούν τους πολίτες (οι …επανιδρυτές του κράτους, παρακαλώ!) χωρίς λόγο; Πότε, ρε χαλέδες,  θα σταματήσει η παράνοια να χορεύει σ’ αυτόν τον αξαίσιο αλλά τόσο τρελλό τόπο;

21 Responses to “Παράνοια…”

  1. shortstories1000 Says:

    Σε ποιό αστυνομικό τμήμα ζητάνε δύο μάρτυρες; Πρόσφατα έβγαλε μία φίλη μου και η μόνη μάρτυρας ήμουν εγώ.

  2. heliotypon Says:

    >Shortstories 1000: Κάπου στα Μεσόγεια…

  3. heliotypon Says:

    Αλλά ακόμη και έναν να ζητάνε, γιατί να τον ζητάνε; Δεν είναι σε θέση, αστυνομικοί άνθρωποι, να διαβάσουν μιά ταυτότητα, να συγκρίνουν φωτογραφία με πρόσωπο και να βεβαιώσουν την ταυτότητα; Αφού αυτή είναι η δουλειά τους. Γι αυτό πάμε στα αστυνομικά τμήματα για βεβαίωση υπογραφής! Γιατί τους πληρώνουμε τους άχρηστους; Για να μοιράζουν κλήσεις και να για φρουρούν τους “μεγάλους” και τους πολιτικούς;

  4. ellinida Says:

    Ημαρτον ! Τι άλλο πιά θ’ακούσουμε σ’αυτή την έρμη χώρα ! Εχουν τρελλαθεί εντελώς πιά ; !!!!

  5. confused Says:

    Πότε θα σταματήσει;
    ΠΟΤΕ. Εγώ το έχω πάρει απόφαση πια 😡

  6. anna Says:

    Πάντως εγώ που έχασα (μου κλέψανε) την ταυτότητα, μου ζήτησαν δυο μάρτυρες μόνο για να βγάλω την ταυτότητα σε άλλο αστυνομικό τμήμα. Για αυτό πήγα στο ίδιο αστυνομικό τμήμα που μου είχε βγάλει την ταυτότητα ως μαθήτρια, και δεν χρειάστηκε κανένας μάρτυρας.
    Ενώ ξέρω και άλλη περίπτωση, που σε αντικατάσταση ταυτότητας, αν και την αρχική ταυτότητα την είχε βγάλει σε άλλη πόλη, δεν ζητήσανε μάρτυρες για να βγάλουν την καινούρια.
    Μάλλον ο καθένας ερμηνεύει τις διατάξεις κατά βούληση, και μερικοί είναι πιο τυπικοί από κάποιους άλλους.
    Κάπου στα Μεσόγεια δεν είχε βγάλει και ο Βαβύλης την δική του ταυτότητα με δύο μάρτυρες;

  7. κολοκύθι Says:

    Ελα ρεεεεεεεε. Εγω την είχα χάσει και δε μου ζητήσανε τίποτα τέτοιο. Άσε που το μπατσάκι ήταν και πολύ πρώτο . 😛
    ΥΓ:Η παράνοια του τόπου δε σταματάει ποτέ. Αυτό είναι το λιγότερο.

  8. Lee Says:

    Γιατί τόσος ντόρος με τις ταυτότητες? Είναι υποχρεωτικό να βγάλεις με λατινικούς χαρακτήρες? Κι αν δεν θέλω να αλλάξω? Την σιχαίνομαι την γραφειοκρατία….

  9. liliputanerin Says:

    xaxa!fantasou pws mporei na ayxanotan o vathmos dyskolias kai na sou zitagane na proskomiseis ton maieythra poy boithise na ertheis se toyto ton kosmo!!! apisteyti grafeiokratia! ase egw thelw na ananewsw to diabathrio mou kai prepei na arxisw na proetoimazomai psyxologika gia to ti tha antimetwpisw!!!

  10. convinsed Says:

    Τι την ήθελες καλέ μου την καινούρια ταυτότητα με τους λατινικούς χαρακτήρες?????? Κράτα την παλιά όσο μπορεις για να γλιτώσεις τρέξιμο και μπινελίκια. Το αστείο είναι άλλο. Ενας φίλος μου έχασε όλα τα χαρτιά του όταν του έκλεψαν το αυτοκίνητο. Πήγε στην αστυνομία να τα δηλώσει (συν κλοπή ταυτότητας) και του ζητούσαν την Ταυτότητα!!!!!!

  11. Debby Says:

    Εγώ πάντως δεν θέλω να την αλλάξω για τρεις λόγους.

    * Ετσι και αλλιώς θα μας υποχρεώσουν να βγάλουμε διαβατήρια με ενσωματωμένα chip.
    * Το μέγεθος και το design της νέας ταυτότητας έχει μείνει το ίδιο. Αρα καμιά πρακτική χρησιμότητα και απο αυτή την πλευρά.
    * Με εξυπηρετεί μια χαρά η παλιά και έχω την ευκαιρία να με βλέπω πως ήμουν στα 17 μου χρόνια!

  12. kate Says:

    στην ισπανια που λετε η ταυτοτητα ληγει! μεχρι δηλαδη τα 30 σου χρονια πρεπει να την αλλαζεις και να τρεχεις στις αστυνομιες συχνα πυκνα (αν δεν κανω λαθος καθε 5 χρονια) γιατι αλλαζεις εμφανισιακα και δεν μπορουν να σε αναγνωρισουν! απο τα 30 και μετα καθε 10 χρονια, γιατι αλλαξες οσο αλλαξες, απο κει και περα μονο το καμπουριασμα και το πεσιμο των δοντιων σου μενει που δε φαινονται στις φωτογραφιες!
    παντως αν κρινω απο τη δικη μου ταυτοτητα που την εβγαλα το 1995 και στη φωτογραφια ουτε εγω με αναγνωριζω εεεε πρεπει καποια στιγμη να την αλλαξω! εεε αξιζει, κι ας συρω μαζι μου και κανα 2 μαρτυρες, που μου φαινεται απιστευτο γιατι ατομα που γνωριζω και που ηδη το εκαναν δεν χρειαστηκαν τιποτα περιεργο, μονο την παλια ταυτοτητα και το πιστοποιητικο γεννησης.

  13. lianne Says:

    Τί να πώ, μπορεί πραγματικά να έχουν τρελαθεί…αντί να τα απλοποιούν, τα χειροτερεύουν. Η μια μου άποψη είναι ότι τα κάνουν όλα αυτά για να έχουν δουλειά…κατάλαβες, να μη τα ξύνουν 8 ώρες τη μέρα, αλλά 3-4.

  14. heliotypon Says:

    Θα απαντήσω συλλογικά: Κι εμένα η ταυτότητά μου είναι παλαιολοθική και θα έπρεπε να την αλλάξω. Πέραν από την παλαιότητα, είναι χειρόγραφη, δεν είναι εύκολη η ανάγνωσή της από τους συνοριακούς άλλων χωρών της EC (το διαβατήριό μου έχει λήξει και δεν σκοπεύω να μπω στη απίθανη ταλαιπωρία του νέου διαβατηρίου). Επί πλέον φέρομαι ως Χ.Ο. κι εγώ δεν επιθυμώ κάνεναν θρησκευτικό χαρακτηρισμό στην ταυτότητά μου γιατί δεν ανήκω σε καμιά θρησκεία.

    Τώρα, η αχρηστία των “υπηρετών” του λαού είναι γνωστή και η διάθεσή τους να ταλαιπωρούν τον “αφέντη” (σιγά…) πολίτη. Στην ουσία εμείς είμαστε οι υπηρέτες όλων αυτών αφού πληρώνουμε τον μισθό τους, δηλαδή δουλεύουμε γι αυτούς κι εκείνοι μας κάνουν και καψόνια από πάνω αντί να μας υπηρετούν…

    Δεν περιέμνω τον παραλογισμό να εκλείψη, τουλάχιστον σύντομα, από αυτήν τη χώρα που γέννησε τη λογική. Λυπάμαι βαθύτατα και όχι μόνο για τις ταυτότητες, που έιναι ένα ελάχιστο δείγμα, αλλά περισσότερο για άλλες εκφράσεις του Ελληνικού παραλογισμού που αγγίζουν πολύ ουσιαστικότερες πλευρές της ζωής μας.

  15. Λύσιππος Says:

    Στην Αμερική δεν υπάρχει ενιαία ταυτότητα. Υπάρχει η άδεια οδήγησης – και φυσικά εδώ οδηγάει κι η κουτσή Mariah. Οι άδειες οδήγησης λήγουν μετά από 7 χρόνια και χρειάζονται ανανέωση.

  16. madprofessorus Says:

    Το Ελληνιστάν ζει κ βασιλεύει…δεν την αλλάζω τη ρημάδα την ταυτοτητά μου!

  17. phoebenia Says:

    άσχετο αλλά ξέρεις κάποιον καρδαμάκη κ το έβας το όνομα σε ένα άλλο σου άρθρο….

  18. phoebenia Says:

    όσο για τις ταυτοτητες εγώ έπρεπε να περιμένω από τις 5 το πρωί για να πιάσω σειρά…όσοι ήρθαν στις 7 περίμεναν μέχρι το απόγευμα κ τελικά δεν εξυπηρετηθηκαν λόγω ωραρίου…..τελικά ξέρεις κάποιον καρδαμάκη????

  19. heliotypon Says:

    Όχι, δεν ξέρω κανέναν Καρδαμάκη. Τι εστί ο κύριος αυτός;

  20. Κοκός Says:

    ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ.
    ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΑΝ ΤΙΓΑΝΙ , ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΑΝ ΒΑΜΠΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΣΑΝ ΨΑΛΗΔΙ ,ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;;
    ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.
    ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΟ ΜΟΥΝΑΡΕΛΙ ΕΠΕΣΕ ΜΕΣ’ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ.
    ΘΙΑΚΟΜ ΝΙΚΟΛΑΚΕΝΑ ΠΟΥΤΣΑΠΙΖΕΙΣ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ
    ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΥ ΤΗΝ ΑΥΛΗ.

  21. gia Says:

    Μόνιμος Κάτοικος Εξωτερικού.
    Ποιοι θεωρούνται μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού;

    Τι ορίζει ο Νόμος 3421/2005 περί Στρατολογίας;

    Οι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού μπορούν να επισκέπτονται την Ελλάδα έως έξι μήνες εντός του ιδίου ημερολογιακού έτους χωρίς να χάνουν την ιδιότητά τους αυτή.

    Η Απόφαση 3973/2005 του Συμβουλίου της Επικρατείας ορίζει ότι το βάρος της απόδειξης ότι ο αιτών το πιστοποιητικό έχει μείνει πέραν των έξι (6) μηνών στην Ελλάδα, έχουν οι Προξενικές Αρχές και τα Στρατολογικά Γραφεία, ενώ οι Αρχές αυτές έχουν διαφορετική άποψη.

    Ένδικα βοηθήματα που έχει στη διάθεσή του ο ενδιαφερόμενος;

    Διαβάστε περισσότερα…. http://www.equal-rights-greece.com

    Θέματα ελληνικής ιθαγένειας, έκδοσης διαβατηρίου – ταυτότητας.

    Θεσμικά και λειτουργικά προβλήματα που εμποδίζουν πολλούς Έλληνες μόνιμους κατοίκους εξωτερικού, από το να αποκτήσουν ελληνικό διαβατήριο ή/και ελληνική ταυτότητα. Διαβάστε περισσότερα…

    Γιατί είναι παράνομη η απαίτηση της Ελληνικής Αστυνομίας για προσκόμιση πιστοποιητικού Δημάρχου ή Προέδρου Κοινότητας περί εγγραφής σε Δημοτολόγιο του αιτούντος τη χορήγηση διαβατηρίου ή έκδοση ταυτότητας. Διαβάστε περισσότερα…

    Μη αναγνώριση ελληνικής ιθαγένειας των ομογενών της πρώην Σοβιετικής Ένωσης (ΕΣΣΔ). Διαβάστε περισσότερα…

    Ένδικα βοηθήματα στη διάθεση του πολίτη στον οποίο:

    Η Ελληνική Αστυνομία αρνείται παράνομα τη χορήγηση διαβατηρίου,
    Ο Προξενικός υπάλληλος (προκειμένου περί μονίμου κατοίκου εξωτερικού) αρνείται να παραλάβει την αίτηση για έκδοση διαβατηρίου, υποβάλλοντας πιστοποιητικά, με το αιτιολογικό ότι «δεν έχει προσκομίσει πιστοποιητικό εγγραφής σε δημοτολόγιο Δήμου ή Κοινότητας».

    Διαβάστε περισσότερα… http://www.equal-rights-greece.com

Leave a Reply

