Περιέργεια; ή κάτι άλλο;


Θα σας κάνω άλλη μιά εξομολόγηση (οι τακτικοί/ες εδώ θα θυμούνται, ίσως μιά άλλη εξομολόγηση περί κώλου…):

Ανέκαθεν ήμουν ανασφαλής με τις γυναίκες (και γενικώς ανασφαλής). Μιά βαθειά ριζωμένη αίσθηση εμφανησιακής (και όχι μόνο) μειονεξίας, με έκαναν να νοιώθω ότι καμιά γυναίκα δεν θα με ήθελε για ερωτικό σύντροφο. Για όλες τις γυναίκες που έκανα σχέση είχα μιά εξήγηση γιατί ήλθαν μαζί μου: Η μία είχε βίτσιο με τους άσκημους, η άλλη με έβλεπε για γαμπρό, η τρίτη έτυχε, η τέταρτη δεν έβλεπε καλά, η πέμπτη ήταν σύμπτωση, η έκτη ήταν άσκημη και δεν είχε επιτυχίες, κλπ, κλπ. Σκεφτόμουν, όμως (ε, είπαμε, μη ρωτάτε με τι) ότι, σύμφωνα με τον νόμο των πιθανοτήτων, κάποιες, μέσα σ’ ένα αρκετά μεγάλο πλήθος, θα έπρεπε να με έβρισκαν του γούστου τους κι ότι θα ήθελαν να με πάνε στο κρεββάτι (έστω, στο πάτωμα!). Κι όταν βρισκόμουν μέσα σε κόσμο όπου υπήρχαν πολλές γυναίκες (αεροδρόμιο, αεροπλάνο, λεωφορείο, συγκέντρωση, δημόσιες υπηρεσίες, κλπ) προσπαθούσα να πιάσω το βλέμμα των γυναικών να δω αν με κυττάει καμμία, και αναρωτιόμουν αν μέσα σ’ αυτές όλες τις γυναίκες υπήρχε κάποια που θα με ήθελε ερωτικά. Δεν είδα ποτέ κανένα βλέμμα που να μαρτυρούσε μιά τέτοια επιθυμία! Πάντως μου έμεινε η περιέργεια: ‘Αραγε τι με έκανε να κάνω αυτές τις νοητικές εξερευνήσεις; Απλή περιέργεια, ανασφάλεια ή και κάτι άλλο; Σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο;

34 Responses to “Περιέργεια; ή κάτι άλλο;”

  1. κολοκύθι Says:

    Σε έχει επειρεάσει το κρίστμανς σπίριτ ε?
    Φυσικά και μας έχει συμβέι. Βεβαίως , βεβαίως αυτό του αεροδρομίου δε μου συμβαίνει αλλά αυτό με τις δημόσιες υπηρεσίες είναι πολύ του γούστου μου.

    υγ: άντρας με ανασφάλεια? βάλε ένα φιόγκο στο κεφάλι και κυκλοφόρισε. Ξέρεις πόσες περιστέρες θα πέσουν πάνω σου? 😛

  2. nassos Says:

    Ανασφάλεια είναι. Μάλλον είναι η εποχή έτσι… σαν πολλοί απαιτητικοί να έχουμε καταντήσει (άνδρες και γυναίκες).

  3. μαραμένα σύκα Says:

    Να σου πω ότι τα στανταρτ έχουν ανέβει πολύ εδώ και κάτι χρόνια?
    Αυτό σε παρηγορεί?
    Όλοι έχουμε περάσει λίγο πολύ απο αυτή την φάση,εμένα μου συνέβαινε όταν ντυνόμουν στολιζόμουν και πήγαινα έξω,μάλλον γιατί ο σκοπός ήταν αυτός,να τραβήξω την προσοχή και να τραβήξουν την προσοχή μου.

  4. liodara Says:

    Αχ βρε…..!Αποκλείεται να μη σε κοιτούσαν…μάλλον είσαι πολύ σεμνός…..Υπάρχει ποερίπτωση να μην κοιτούσαν ένα τέτοιο πλάσμα….!?!

    Πάντως εγώ, δεν έχω μπει ποτέ στην διαδικασία να το σκεφτώ αυτό…..
    Μάλλον είναι οι σκέψεις που καμιά φορά κανεις…και είναι ψιλοκουλές….θα σου περάσεοι σύντομα!!!!!!

  5. Ioanna Says:

    Νομίζω πως όλοι μας λίγο πολύ έχουμε αναρωτηθεί αν αρέσουμε- σε ποιους και πόσο! Και μερικές φορές που η ανασφάλεια χτυπάει κόκκινο, τότε όλα είναι πιο έντονα.
    Να σε ρωτήσω κάτι? Σε όλες τις περιπτώσεις εσύ σκεφτόσουν μόνο με αυτό που δεν μας είπες?
    Δεν το νομίζω…
    Καλές Γιορτές!

  6. άμμος Says:

    Σε τέτοιες ερωτήσεις απαντάς μόνο για τον εαυτό σου, εκτός αν ξέρεις πολύ καλά τον άλλο. Αν και μου έχει συμβεί να με βουτήξουν και να με ρίξουν στο κρεβάτι κάποιες (λίγες) φορές, οι ανασφάλειές μου υποχώρησαν για με εβδομάδα το πολύ από το συγκεκριμένο γεγονός. Το ανασφαλές βλέμμα συνήθως αρνείται να δει.
    Προϋποθέτουμε βέβαια ότι δεν έχεις δέκα βαθμούς μυωπία, πράσινα κέρατα, να πλυθείς από το 2003 κτλ. Και αυτά όμως διορθώνονται.

  7. Απολλώνια Says:

    hehehe!

    Τσούπ!

    Να ‘μαι και εγώ… όχι που θα έλειπα σε τέτοιο θέμα. (το ξέρω οτι το ξέρεις, αλλά ένας μικρός πρόλογος ποτέ δεν έβλαψε!)

    Κατ΄αρχήν να σου ξεκαθαρίσω κάτι: το κοριτσάκι δεν είναι κοινωνικά προγραμματισμένο να εξωτερικεύει το “θέλω” της δημόσια, πόσο μάλλον να επιτρέψει στο αντικείμενο του πόθου να αντιληφθεί την κατάσταση… (μην σε αποπροσανατολίζουν τα νεωτερικά φαινόμενα, είναι μόνο δια τη φιγούρα και δεν περιέχουν ουσιαστική επιθυμία) Μην πτοείσαι λοιπόν, άλλο η επιφάνεια, άλλο η πραγματικότητα.

    Πάμε στο ζουμί τώρα.
    Φυσικά και μου έχει συμβεί.
    Σε σημείο να δημιουργώ και αλληλεπίδραση (όσο περνάει απο το χέρι μου βεβαίως βεβαίως, δεν έχω τα μαγικά βέλη)

    Στο ερώτημα του τέλους λοιπόν: γιατί;
    Ανάλογα, απαντώ.

    Αν η προηγούμενη νύχτα πέρασε με κατάρες για αρσενικό που με αρνήθηκε-απογοήτευσε-πίκρανε βρε αδερφέ, το κίνητρο είναι μια μανία (ναι μανία και μάλιστα αυτοκαταστροφική) να επιβεβαιωθώ μέσα στο βλέμμα των άλλων. Να πάρω εκείνο που μου στέρησε Αυτός. (τώρα οτι θα είναι λειψό κλπ δεν αποτελεί αντικείμενο της παρούσας κουβέντας, οι τύψεις έρχονται μετά.)

    Αν η προηγούμενη νύχτα (ή και μέρα δεν έχει σημασία εδώ) πέαρσε παγερά αδιάφορα, αναρωτιέμαι-αναζητώ κάτι που θα μου δώσει μια έξαψη (προσωρινή ή και όχι αυτό είναι του μέλλοντος και πάλι το αφήνουμε για μετά)

    Αν βρίσκομαι σε μια σχέση ερωτικής φύσης και καλύπτομαι, ξεπνάει μέσα μου ο Κολόμβος ο εξερυενητής! (ενίοτε φυσικά, δεν είμαι με το χέρι στην πρίζα σε μόνιμη βάση) Αναρωτιέμαι τι είναι εκείνο που θέλουν τ ‘αγόρια! (ελληνική ταινία του 60 μου θύμισε αυτό, αλλά το αφήνω!) Φυσικά σε αυτή την περίπτωση δεν περιορίζομαι μόνο στο να παρατηρώ τις αντιδράσεις που έχουν σαν στόχο εμένα, αλλά και τις άλλες θηλυκές. Στο κάτω κάτω να βρώ και εγώ το target group μου καλέ… (ναι αυτό είναι μια απλή δικαιολογία, απολαμβάνω αυτή την παρατήρηση και ας νιώθω λίγο ματάκιας)

    Στο τελείωμα υπάρχει μια kinky κατηγορία. Εκείνη που σου βάζει ιδέες. Δεν την αναλύω.

    υ.γ. κάτι μου λέει πως δεν πρέπει να μας αφορά το γιατί είναι κάποιος μαζί μας αλλά το πώς. Ξέρω όμως οτι τα πλάσματα του είδους μας έχουν ανάγκη και απο αυτή την τροφή και σε κατανοώ…

  8. Απολλώνια Says:

    α! Χρόνια πολλά και όμορφα Ηλιότυπε!

    και εχμμμ… sorry για το σεντόνι… είναι που με έχει φάει η σιωπή τον τελευταίο καιρό και βγάζω το απωθημένο μου!

    🙂

  9. Sakis Says:

    Μυστικό:
    Σε ένα πλήθος
    δεν είναι ανάγκη να κοιτάμε το πάτωμα τον ουρανό ή χαμένοι το κενό. Ψάξτε το πρόσωπο των άλλων και αφήστε τη γλώσσα του προσώπου (δηλ τα μάτια και τη έκφραση) να επικοινωνήσει. (δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται, θέλει λίγη εξάσκηση) Οταν όμως θα σας βγεί τότε θα δείτε πως και τα κορίτσάκια και τα αγοράκια όλου του κόσμου έρχονται πιό κοντά και οι αυτοπεποιθήσεις του καθένα από μας ανεβάινουν πολλά επίπεδα.

  10. eva Says:

    Εγω παλι απο αυτοπεποιθηση μονιμως υπο το μηδεν,ωρες ωρες μαλιστα νομιζω οτι δεν κοιτανε εμενα αλλα γενικα το πληθος.(λες να εχουμε ειδωθει και να μην το ξερουμε;χαχαχα!)Τα τριτα τεταρτα των φασεων στη ζωη μου εχουν συμβει αφου ο εκλεκτος βρηκε το θαρρος ή το θρασος που χρειαζοταν για να μου εξηγησει οτι ΝΑΙ,εμενα θελει κι οχι τη διπλανη μου!Τοσο ξανθια λεμε(και να φαινοταν τουλαχιστον,θα δικαιολογουσε καποια πραγματα.Που δε φαινεται ομως κι αντε να καταλαβει ο χριστιανος)Μαλλον εχει να κανει-περα απο την εικονα που εχουμε εμεις οι ιδιοι για τον εαυτο μας-απο την απορριψη που εχουμε εισπραξει,τους λογους που μας σερβιρισαν γι’αυτη την απορριψη και απο το ποσο γεματοι ειμαστε απο την οικογενεια μας στο θεμα αυτο.Μιλαω απο προσωπικη εμπειρια παντα…π.χ. οι γονεις μου οχι μονο με θεωρουσαν Α’ι’νστα’ι’ν αλλα μου το ελεγαν κιολας,οποτε εκει δεν ειχα ποτε ανασφαλειες(το αντιθετο,προσπαθω εδω και χρονια να χαζεψω εντελως αλλα δεν…)Για ομορφια τωρα,χμμμμμ,απ’οσο μπορω να θυμηθω,αυτο ειναι κατι που δεν ακουσα ως παιδι.Κι ως ενηλικη…ακομα μου προκαλει τρομερη εκπληξη.

  11. artanis Says:

    Και μία, και μία δύο, και τρεις και συνεχίζει…
    Αλλά, το γύρισα στο θράσος: Καρφί η ματιά στα μάτια και δεν σηκώνω συζήτηση. Άσχετο αν από μέσα μου αναρωτιέμαι….και αναρωτιέμαι….

  12. artanis Says:

    Χρόνια πολλά και θα σου στείλω αυτό που ζήτησες!

  13. Debby Says:

    Νομίζω πως οι συγκεκριμένοι χώροι που αναφέρεις είναι από μόνοι τους αντισεξουαλικοί. Ενώ μου έχει τύχει να κοιτάξω ερωτικά πολλές φορές κάποιον άντρα και δη άσχημο όπως αυτόπεριγράφεσαι, δεν μου έτυχε ποτέ να το κάνω σε τέτοιου είδους χώρους. Που δεν προσφέρονται δηλαδή για απροκάλυπτες ματιές ή συχνάζω εκεί ώρες που την σκέψη μου απασχολούν άλλα πράγματα.
    Εγώ πάντως όταν ψάχνω βλέματα πάνω μου, νομιζω ότι οφείλονται σε κάποιου είδους ναρκισισμό καταρχήν και περιέργεια κατά δεύτερο.

  14. bluesmartoulis Says:

    “‘Αραγε τι με έκανε να κάνω αυτές τις νοητικές εξερευνήσεις; Απλή περιέργεια, ανασφάλεια ή και κάτι άλλο; Σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο;”

    Ως διακεκριμένη ψυχολόγος / ψυχίατρος / ενδοσκοπίστρια (ναι καλά τώρα…..) έχω να αναφέρω απλά τούτο: Όταν ζητάς να επιβεβαιωθείς μέσα απ΄τα μάτια των άλλων, εκείνοι το αισθάνονται και γυρνάν το βλέμμα τους αλλού. Έτσι για να στην σπάσουν…. Ή σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλλες…….ανάλογα με το τί αντιλαμβάνονται ότι επιθυμείς. Γνωστή η καλοσύνη και ο αλτρουϊσμός του ανθρωπίνου γένους. Ότι κι άν είσαι, το δείχνεις. Ότι κι άν νοιώθεις, το βγάζεις. Και οι γύρω το αντιλαμβάνονται.
    Άρα μετά απ΄αυτόν τον απίστευτα πρωτότυπο συλλογισμό καταλήγω: Ανασφάλεια.
    Όσο για το άν μου’χει τύχει να μην με κοιτάνε…. ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ. Αφού να σκεφτείς μιά μέρα κάποια ερχόταν πρός το μέρος μου φωνάζοντας: Κορίτσι μου πως ομόρφηνες! Της είπα “ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια”, με κοίταξε περίεργα και φίλησε την δίμετρη κορμάρα – αλά Τζούλια Αλεξανδράτου – που ερχόταν ακριβώς από πίσω μου…..
    Φιλιά

  15. heliotypon Says:

    >Κολοκυθάκι: Το Christmas spirit τι σχέση έχει; (άσε που εγώ δεν έχω καμία σχέση μαζί του!). Τι εννοείς καλή μου “άνδρας με ανασφάλεια”; Νομίζεις ότι εμείς είμαστε ασφαλή όντα; Μάλλον δεν έχεις γνωρίσει πολλούς άνδρες, θα έλεγα! Οι περισσότεροι έτσι είμαστε. Κι ας μη το δείχνουμε! Αυτό με τον φιόγκο δεν το κατάλαβα! Μήπως ο φιόγκος είναι σύμβολο ανασφάλειας; Σύμβολο παλιμπαιδισμού στις γυναίκες το ήξερα!

    >Nassos: Ε, έχουμε γίνει απαιτητικοί, σίγουρα! Με τόσες δίμετρες κουκλάρες που μας μοστράρουν τα ΜΜΕ περιμένουμε να μας ερωτευτεί μιά απ’ αυτές κι αν μας κυττάξει μιά πιό γήινη γυναίκα λέμε ότι αυτή δεν έχει επιτυχίες, άρα ψάχνει για ό,τι νά’ναι και δεν την μετράμε στις κατακτήσεις μας!

    >Μαραμένα σύκα: Ε, αυτό σίγουρα συμβαίνει. Προπολεμικά μοντέλλα καλονής ήταν κάτι παχειές νταρντάνες (“παχειά” ήταν και το συνώνυμο της όμορφης, απ’ ό,τι μου λέγανε παλαιοί) που σήμερα δεν θα είχαν καμιά πιθανότητα επιτυχίας.

    >Liodara: Τι θα κάνω με σένα που μ’ έχεις σκλαβώσει με τα κομπλιμέντα σου; Προσπαθείς να μου εμπνεύσεις ασφάλεια, ε; Φιλιά.

    >Ioanna: “Αυτό που δεν σας είπα” δεν ήταν το κάτω κεφάλι, όπως, ίσως, πονηρούλα, σκέφτηκες! Αναφερόμουν στον εγκέφαλο (=φαιά ουσία) και σας είπα να μην επιμένετε να ρωτήσετε με τι σκέφτηκα (αφού δεν διαθέτω και πολύ τέτοιο!).

    >άμμος: Κι εμένα μου έχουν τύχει (λίγα) τέτοια περιστατικά αλλά τα απαξίωσα μη βρίσκοντας τις κυρίες αυτές του γούστου μου. Πήγα, όμως γιατί με κολλάκεψαν οι προτάσεις τους! Κάτι σαν …παυσίπονο ανασφάλειας!

    >Απολλώνια: Καλώς τηνε κι ας άργησε! Κακώς “το κοριτσάκι” δεν κάνει καμάκι, να τρώει κι αυτό μέρος από τις χυλόπιτες (όλες εμείς θα τις τρώμε;). Το κάνει, βέβαια, με έμμεσο τρόπο, αφού στολίζεται διαρκώς και αδιαλείπτως για να τραβάει, αλλά το κακό είναι ότι το κάνει ως “γενική κλήση” και σπανίως κατευθύνει τις κλήσεις! Πολύ εκτεταμένη και εμπεριστατωμένη η ανάλυσή σου. Διεκδικεί διδακτορικό ψυχολογίας. Εσύ χάνεσαι, παιδί μου! ‘Η μήπως είσαι επιστήμων του είδους; Λοιπόν, αυτή την εξερευνήτρια, τον θηλυκό Κολόμβο, ΠΟΛΥ τη γουστάρω! Αν συναντήσεις καμία σε τέτοια διάθεση δώσ’της το e-mail μου, σε παρακαλώ… Παρακαλώ, να γράφεις συχνότερα. Δεν σου πάει η σιωπή!

    >Sakis: Δεν αγνοώ τη γλώσσα του σώματος, μάλιστα έχω διαβάσει και πολλά σχετικά βιβλία (ίσως προσπαθώντας να καταλάβω τι σκέφτονται οι γυναίκες) αλλά ελάχιστες φορές έχω πάρει σχετικά μηνύματα. Μερικές φορές τα παρανόησα κιόλας. Μιά φορά στο μετρό του Παρισιού με κύτταζε μιά γαλανομάτα κουκλάρα επίμονα, τόσο που έβγαλα χαρτί κι έγραψα το όνομά μου και το τηλέφωνο του ξενοδοχείου και της το έδωσα. (θράσσος, ε;) Μου χαμογέλασε και μ’ ένα “Non, merci” μου έκοψε τη φόρα!

    >Eva: Γειά σου συναδέλφισα! Πάμε μαζί για καμάκια; :-))

    >Artanis: Μπράβο παιδί μου, τέτοιες γυναίκες θέλουμε, εμείς οι αρσενικοί. Να επιμένουν στους στόχους τους! Ευχαριστώ γι’ αυτό που θα μου στείλεις. Δεν κοίτταξα ακόμη στο e-mail.

    >Debby: Δεν περιορίζομαι στους χώρους που ανέφερα αλλά συμφωνώ ότι αυτοί δεν είναι και ιδιαίτερα ερωτικοί. Ξέρεις είναι και λίγο παιχνίδι αν και στο βάθος προσπαθείς να πιάσεις αυτό το βλέμμα που θα σε επιβεβαιώσει.

    >Bluesmartoulis: Γιατρέ μου, ευχαριστώ για την ανάλυση και τη διάγνωση. Πράγματι, συχνά εκφράζουμε με το βλέμμα αυτά που σκεφτόμαστε και, ιδιαίτερα οι γυναίκες που έχουν πολύ δυνατή διαίσθηση, το πιάνουν! Εμείς είμαστε λίγο …ζώα σ’ αυτόν τον τομέα! Τα κομπλιμέντα (ή τα μη) από το ίδιο φύλο δεν μετράνε ιδιαίτερα (εκτός αν….) γι’ αυτό μην σε απασχολεί που φίλησε τη δίμετρη η άγνωστη! Εγώ, πάντως, δεν φλερτάρω στα δημόσια μέρη. Απλώς, αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποια εκεί μέσα που θα με έβλεπε ερωτικά, όπως βλέπω εγώ ερωτικά κάποιοες (ιδιαίτερα αυτές με τους ωραίους κώλους που μου κόβουν την ανάσα!). Να ξέρω μόνο θα ήθελα.

  16. Ioanna Says:

    Αααα 1000 συγνώμη τότε σου εύχομαι! Αλλά και πάλι δεν ξέρω ποιο προτιμώ! 🙂

  17. eva Says:

    οποτε θελεις,στο καμακι ειμαι μαστορισσα,χαχαχα!Αυτο για τους ωραιους κωλους το κραταω,οκ;

  18. heliotypon Says:

    >Ioanna: Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη. ‘Αλλωστε συχνά σκέφτομαι και με τον κάτω εγκέφαλο. Δεν πρέπει να υποτιμούμε τις δυνατότητές του (και το τι έχει να προσφέρει, ο καημένος, ε;). Μπορούμε να το συζητήσουμε για το ποιόν προτιμάς. ‘Εβαλες ένα θέμα τώρα… :-))

    >eva: ΟΚ. Θα με βοηθήσεις, έ; ‘Οσο για τους ωραίους κώλους, κάτι έχεις στο μυαλό σου εσύ…

  19. bluesmartoulis Says:

    1. Define ωραίους κώλους please…..

    2. Εύα, εμ. Χμ. να΄ρθω κι εγώ να μάθω?
    Εύα, δεν μας τα΄χες πεί αυτά….. Τόσες γνώσεις ανεκμετάλλευτες…..

    Χαχαχα, Heliotype είσαι τυπάς…..

  20. nemertes Says:

    Την ίδια απορία έχει και ο λόβερμπόις μου. Μα καλά μου λέει τι μου βρήκες! Δεν ξέρω αν μιλάμε και για την δική σου περίπτωση επίσης, αλλά ναι, υπάρχουν γυναίκες (εγώ ας πούμε!) που αρέσκονται πιο πολύ σε αρρενωπούς άντρες, παρά σε αυτό που λέμε “αντικειμενικά ομορφος”. Ας πούμε δεν μου αρέσουν οι ξανθοί. Προτιμώ τον Αντόνιο (Μπαντέρας, ο θεός) από τον Μπραντ Πιτ. Μην σου πω ότι τον Μπράντ ούτε που θα τον κοίταζα. Ο άντρας πρέπει να είναι και να δείχνει αρσενικό (κατ’εμε πάντα ε;), όχι να είναι η αρσενική Πάμελα Άντερσον.
    Δεν σου λέω για τις γυναίκες. Ορισμένες φορές εύχομαι να μπορούσα να κρύψω το έξω, μπας και κάποιος καταλάβει ότι έχω και μέσα…

  21. eva Says:

    helio,δε θες να’ξερεις για ποιον κωλο ακριβως μιλαω,πιστεψε με,χαχαχα!
    Η σμαρτουλις παλι,ξερει,χαχαχαχα!
    και ναι,εδω ισχυει η παροιμια”εξ ιδιων κρινει τα αλλοτρια”.Συγγνωμη,αλλα ειμαι πολυ στα χάι μου τωρα τελευταια!!!

  22. atheofobos Says:

    Βρε μας δουλεύεις;
    Τι ανασφαλής και πράσινα άλογα μας λές;
    Μας αράδειασες 6 κτλ ,στις πόσες σου περναει η ανασφάλεια;

  23. heliotypon Says:

    >Bluesmartoulis: Δεν ορίζεται ο ωραός κώλος. ‘Εχω μιλήσει γι’ αυτόν σε προηγούμενο ποστ και προσπάθησα, μαζί με τους επισκέπτες, να προσδιορίσουμε τη γεωμετρία του όμορφου και προκλητικού κώλου, αλλά δεν βγήκε συμπέρασμα… Η Eva ισχυρίζεται ότι ξέρει από καμάκι αλλά ελπίζω να εννοεί γυναικών γιατί των αντρών τι να το κάνω;
    Ευχαριστώ για τον χαρακτηρισμό του “τυπά” αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς.. Με την καλή έννοια; (φωνή βραχνή. Λαζόπουλος)

    >Nemertes: Ναι, βρε, κι εγώ τη ρωτάω τη δική μου αλλά έτσι μου απαντάει, ότι δεν μετράει η ομορφιά αλλά τα “άλλα”. Τέλος πάντων καλό είναι αυτό, αλλά έλα που εμένα μου έχει μείνει απωθημένο να είχα και καλή εμφάνιση! Το κακό είναι ότι, ανέκαθεν, για να προσελκύσω γυναίκα έπρεπε να την ψοφήσω στο μπλά-μπλά γιατί αλλοιώς δεν μου έδιναν σημασία (είπαμε, εκτός σπανίων εξαιρέσεων που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.)…

    >Eva: Τώρα με μπέρδεψες ολοσχερώς! Τι ξέρει η σμαρτούλαινα και δεν μας το λέει; Καλό να είσαι στα High σου αλλά θα κάνουμε μαζί καμάκι; Αυτό έχει σημασία. Πολύ θα ήθελα να σε δω να καμακώνεις για πάρτη μου… Ε, ρε γλέντια! (Καραγκιόζης).

    >atheofovos: ‘Ελα ρε, με παρανόησες. Δεν είπα ότι δεν είχα γυναίκες στη ζωή μου. Είπα ότι έχω ανασφάλεια. Κι η ανασφάλεια δεν φεύγει έτσι. Μόνο αν μου την πέφτανε συνεχώς θα μου πέρναγε. Και, φυσικά, αν μου αρέσανε κι εμένα γιατί αυτές που δεν μου αρέσουν δεν τις μετράω! Αυτό που είπα είναι ότι αναρωτιέμαι ΑΝ σε ένα πλήθος μέσα υπάρχουν και κάποιοες που να σκέφτονται ότι με θέλουν…

  24. eva Says:

    εννοειται αγαπη μου οτι μιλαω για γυναικες,για ποια με περασες;Εχουμε στο μεταξυ ΑΚΡΙΒΩΣ τις ιδιες αποριες,αυτες που εκφραζεις στο στην απαντηση για τον Αθεοφοβο,μα ακριβως τις ιδιες….τετοια ταυτιση με ανησυχει,χαχαχα!

  25. heliotypon Says:

    ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ …ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ …ΕΙΜΑΣΤΕ! (Ντίνος Ηλιόπουλος στο “Ο Ατσίδας”)

  26. eva Says:

    ειμαστε,ειμαστε,ειναι γεγονος.Με χαζο χαμογελο και αναλαφρο χοροπηδηχτο βημα στο δρομο,σκορπιζοντας καλημερες και χρονια πολλα στους υπαλληλους του μετρό,βοηθωντας γιαγιουλες να περασουν το δρομο,ο ταχυδρομος που δεν εχει περασει ακομα μου τη δινει ελαφρως αλλα αμα ερθει…θα του δωσω ενα μεγαλο φιλί!!Τα υπογλωσσια μετα…χαχαχα!

  27. gelial Says:

    μανι μανι έβγαλες έξι γκόμενες. πολύ περισσότερες από άλλους, δηλαδή 🙂

  28. madprofessorus Says:

    ωραίο θέμα όντως! Εγώ κοιτάω σχεδόν όλες τις γυναίκες στο δρόμο(εκτός των…ηλικιωμένων),κ όχι απαραίτητα τις “όμορφες”,μπορεί μια πιό γήινη γυναίκα,αλλά που να χει κάτι που θα με τραβήξει,να με κάνει να αφήσω περισσότερο το βλέμμα μου πάνω της,αν κ ομολογώ ότι είμαι κάπως ντροπαλός για να κοιτάξω κάποια άγνωστη επίμονα στα μάτια,υπάρχουν δε κ κάποια βλέμματα που αν με κοιτάξουν μπορεί κ να χαμηλώσω τα μάτια…προσπαθώ να το αντιμετωπίσω.Τώρα αν κάποια στο πλήθος με κοιτάξει,δεν ξέρω αν θα το καταλάβω,είναι αυτό που είπωθηκε πιο πάνω,ότι ελάχιστες γυναίκες κάνουν το πρώτο βήμα σε μια προσέγγιση με…ερωτικό σκοπό.Έχω αναωτηθεί κάποιες φορές κ εγώ αν όντως με έχουν κοιτάξει κάποιες άγνωστες,αλλά δεν έχω πολυαγχωθεί γενικότερα.

  29. bluesmartoulis Says:

    Πάντα με την καλή έννοια. Πάντα….Αλλιώς δεν θα σε επισκεπτόμουν, ακόμα κι άν είχες φοντανάκι. χιχιχιχι

  30. artanis Says:

    Τελικά, το πήρες το μέιλ ή να στο ξαναστείλω;

    1+1 για τα δώρα!!!!

  31. heliotypon Says:

    >Eva: Μπράβα! ‘Ετσι σε θέλω. Χαρούμενη, ανάλαφρη και χαλαρή! Για να είσαι έτσι όλο το 2007.

    >Gelial: Πού τις έβγαλα τις έξι γκόμενες αδελφέ; Εδώ οι επισκέπτριες φίλες είναι. Δεν έχουν ερωτικές βλέψεις σε μένα (ούτε εγώ σ’ εκείνες…)

    >Madprofessorus: Δεν διαφωνώ. Οι “κούκλες” δεν με ενδιαφέρουν. Αλλά έτσι κι έχουν ωραίο κώλο, πάει, η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο!

    >bluesmartoulis: Φοντανάκι κερνάω και όχι μόνο. ‘Εχω κάτι συνταγές μπουκιά και συχώριο!

    >artanis: Όχι, δεν πήρα τίποτε. Είσαι σίγουρη για τη σωστή διεύθυνση; Στην ξαναδίνω: mastoras παπάκι pathfinder.gr . Τι σημαίνει “1+1 για τα δώρα”;

  32. artanis Says:

    Καλημέρα! Σου ξαναέστειλα το μέιλ. Το 1+1 σημαίνει ότι ο Άγιος Βασίλης έρχεται στο σπίτι μου την παραμονή Πρωτοχρονιάς και ότι τρέχω όλη την εβδομάδα σαν παλαβή για να πάρω δώρα!

  33. heliotypon Says:

    >artanis: Το πήρα και σ’ ευχαριστώ πολύ. Ακούγεται ενδιαφέρον. Μόλις έχω κέφι για μαγείρεμα θα το φτιάξω. Σου απάντησα ήδη σχετικώς στο e-mail σου.

  34. ΜΕΛΙΝΑ Says:

    ΛΟΙΠΟΝ……..ΣΥΓΟΥΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΝΙΩΣΕΙ,ΤΟ ΝΙΩΘΕΙ Η ΘΑ ΤΟ ΝΙΩΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΑΥΤΟ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ!ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ,ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ……!ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟΥ ΜΙΣΟ,ΠΟΥ ΣΥΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ!!!!

Leave a Reply

