Η σκυτάλη…


Αν και δεν μου είναι ιδιαίτερα εύκολο να μιλήσω για μένα, ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση της Ηλιαχτίδας να συμμετάσχω στην Blogoπυραμίδα. Και δεν μου είναι εύκολο γιατί δεν είμαι βέβαιος ότι ξέρω πολλά για μένα, αν και η αυτογνωσία αποτέλεσε έναν από τους πιο πρώιμους στόχους μου. Εν τούτοις, νομίζω ότι λίγα έχω καταφέρει σ’ αυτόν τον τομέα, όπως και σ’ όλους τους άλλους τομείς που ήσαν μέρος από την συνειδητή ζωή μου. Κατάφερα να γίνω μια βαρβάτη μετριότητα σε όλα! Ήταν δύσκολο αλλά το κατάφερα…

 

  1. Ως παιδί ήμουν πολύ περίεργος για όλα τα πράγματα, ιδίως για όσα είχαν σχέση με την τεχνολογία. Μηχανήματα, ηλεκτρονικές συσκευές και οτιδήποτε φαινόταν μυστηριώδες, με τραβούσαν με ακαταμάχητη έλξη. Η περιέργεια αυτή με μαρκάρισε. Δεν μου αρκούσε το αποτέλεσμα, αλλά ήθελα να ξέρω το «γιατί και πώς» κάθε διαδικασίας. Γι’ αυτό και άργησα να ασχοληθώ με τους υπολογιστές. Δεν μου αρκούσε ότι έκαναν κάτι. Ήθελα να ξέρω και πώς το έκαναν, αλλά αυτό δεν το έμαθα ποτέ! Φυσικά, η περιέργειά μου αυτή εκδηλώθηκε μεγαλοπρεπέστατα στις ερωτικές μου σχέσεις. Ήμουν περίεργος (και είμαι ακόμη…) πώς λειτουργούσε, κάθε γυναίκα που γνώριζα, στο κρεβάτι. Πώς θα φιλούσε, πώς θα αγκάλιαζε, πώς θα αναστέναζε, πώς θα αντιδρούσε στις «περιποιήσεις» μου και πώς ήταν ο οργασμός της. Δεν ξέρω πώς εξηγείται αυτή η περιέργεια, που, συχνά, υπερβαίνει και την διάθεση για σχέση αλλά είναι βαθιά ριζωμένη μέσα μου.
  2. Ένα άλλο χαρακτηριστικό μου ήταν η διάθεση να διαδίδω αυτά που ξέρω και να προσπαθώ να μεταδώσω τις, όσες, φτωχές μου γνώσεις.  Σχεδόν δεν ρωτούσα αν ήθελε ο άλλος να ξέρει (τώρα ρωτάω!), νόμιζα υποχρέωσή μου να τον διδάξω. Κι αν δω ότι μπορεί να μάθουν κάποιοι κάτι από μένα προσπαθώ να τους το μεταδώσω . Παρ’ όλο που δεν μου αρέσει να κριτικάρω, τελικά δεν καταφέρνω να μην επισημαίνω αυτό που νομίζω αρνητικό και γι’ αυτό στέλνω μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση. (ετούτο το Ιστολόγιο περιέχει πολλά τέτοια μηνύματα). Τα περισσότερα, βέβαια, οι παραλήπτες τα «πρωτοκολλούν» στα …γεννητικά τους εξαρτήματα, αλλά υπήρξαν και πολλές περιπτώσεις που τα μηνύματά μου ανακάτεψαν υπηρεσίες και έφεραν θεαματικά αποτελέσματα! Είμαι μάλλον καλός δάσκαλος (άλλωστε το είχα κάνει και για χαρτζηλίκι. Ως φοιτητής δίδασκα Αγγλικά, Φυσική και Χημεία) και νομίζω έχω διδάξει και ανεπίσημα πολύν κόσμο (ιδίως στο επαγγελματικό μου περιβάλλον) πώς να κάνουν διάφορα πράγματα. Για τις άλλες «διδασκαλίες» (που σχετίζονται με συμπεριφορές) κυρίως χρησιμοποιώ το παράδειγμα που είναι, κατά τη γνώμη μου, το ισχυρότερο …εποπτικό μέσο διδασκαλίας…
  3. ‘Οπως γράφω και στην εισαγωγή, κύριο χαρακτηριστικό μου ήταν (και είναι) η μετριότητα. Μέτρια (ασήμαντη) εμφάνιση, μέτριες επιδόσεις στις σπουδές, μέτριες ικανότητες σε όλα, μέτρια οικονομικά. Σε κανέναν τομέα δεν ξεχώριισα. Ίσως και να μην ήταν η βασική μου επιδίωξη. Η ηρεμία στη ζωή μου, το «παιχνίδι» (όχι τα games) και η ενασχόληση με αυτά που με ενδιέφεραν, όσο με ενδιέφεραν, ήταν το κύριο μέλημά μου. Και πολλά πράγματα μου αρέσουν και είναι άσχετα μεταξύ τους. Η άνεση στους χώρους κατοικίας και εργασίας επίσης βασικό μου μέλημα. (Ακόμη και στον στρατό, είχα ένα πολύ όμορφο και άνετο δωμάτιο, και ένα μικρό νοικοκυριό. που παιδεύτηκα για να φτιάξω).
  4. Παρ’ όλο που έκανα πολλές σχέσεις, και μερικές γυναίκες τις αγάπησα, μεγάλους έρωτες και πάθος δεν είχα. («ξενέρωτο» θα με αποκαλούσαν πολλές γυναίκες, γι αυτό). Κυρίαρχο στοιχείο η λογική: Η αντίδρασή μου στην υστερικά συναισθηματική λειτουργία στα μέλη της πατρικής οικογένειας, που τόσο με ταλαιπώρησε στα παιδικά μου χρόνια! Λατρεύω τη γυναίκα και την σέβομαι απεριόριστα. Δεν διανοήθηκα ποτέ να λειτουργήσω ως “male chauvinist pig” ούτε να απαιτήσω να με υπηρετεί οποιαδήποτε γυναίκα είχα σχέση μαζί της. Ίσως τέτοια στάση στερεί κάποιες γυναίκες από την ευχαρίστηση να παίζουν τον «παραδοσιακό» τους ρόλο αλλά δεν θα άλλαζα θέση με τίποτα! Πιστεύω στο απόλυτα ελεύθερο σεξ και για τα δύο φύλα και ποτέ δεν ζήλεψα. (Ψέματα: ζήλεψα όταν δεν μπορούσα να έχω μιά γυναίκα που μου άρεσε. ‘Οταν την είχα δεν είχα λόγο να ζηλέψω…). Φυσικά, πρώτη φροντίδα μου στο σεξ είναι η ικανοποίηση της γυναίκας, κατά προτεραιότητα και μέσα από αυτήν, κυρίως, παίρνω και την δική μου απόλαυση (άλλωστε ο ανδρικός οργασμός δεν έχει την διάρκεια, την πολλαπλότητα και, νομίζω, την ένταση του γυναικείου).
  5. Αν και, θεωρητικά, υποτίθεται ότι ανήκω στο λεγόμενο «κατεστημένο» (ως επιχειρηματίας), νοιώθω επαναστάτης και αντικονφορμιστής. Η καλλίτερή μου όταν είμαι ελεύθερος στη φύση. Δεν αντέχω την υποκρισία και τα «δήθεν». Πιστεύω ότι ο κόσμος κινείται περισσότερο από υποκριτικά κίνητρα και από τη διάθεση για επίδειξη παρά για πραγματική ζωή που δεν ενισχύεται από την συσσώρευση πλούτου, που τόσο δολοφονικά, για τον εαυτόν τους και τους δικούς τους, επιδιώκουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Αντιστέκομαι στην υποκρισία με όποιον τρόπο μπορώ και θα ήθελα ο κόσμος να φτάσει κάποτε σε επίπεδο που το σημαντικό στοιχείο, για τον κάθε άνθρωπο, θα είναι το «εμείς» και όχι το «εγώ».  Δύσκολο, αλλά μπορώ να ονειρεύομαι, δεν είναι έτσι;… (αυτό το δικαίωμα δεν μας το κατάργησαν ακόμη…). Καταλύτη θεωρώ το χιούμορ και το αναζητώ μανιωδώς. Καμιά φορά γράφω χιουμοριστικά αλλά, ως μετριότητα που είμαι, μου συμβαίνει σπάνια. Νομίζω, όμως ότι έχω, στοιχειωδώς, την αίσθηση του χιούμορ.

Επειδή είδα ότι όλοι/ες που έψαξα έχουν γράψει τα 5 δικά τους δεν έχω να προτείνω…

 

 

 

 

29 Responses to “Η σκυτάλη…”

  1. liodara Says:

    Μια χαρά σε βρίσκω…..παιδί του ήλιου…!!!!Πλάκα πλάκα έτσι κάπως είχα φανταστεί να είσαι…..δηλαδή δε διάβασα κάτι και είπα…Α!τα περίμενα όλα από σένα…!!!Μάλλον τα χεις δω΄σει να τα καταλάβουμε από τα γραπτά σου….!!!!Μ άρεσε το 5ο χαρακτηριστικό σου!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΤΟΡ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ….!!

  2. Nemertes Says:

    Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τους bloggers που αλληλογράφουμε μας συνδέει κάποια δύναμη του σύμπαντος.

    Στο 1, τα περί περιέργειας. Αυτο το “τι έχει μέσα το κουτάκι” μου έδωσε μια απόλυτη εξοικείωση με τα κατσαβίδια. Γενικώς και ειδικώς. :p

    Στο 2, ευτυχώς το κατάλαβες νωρίς. Εγώ άργησα αρκετά. Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες…

    Στο 3, αυτό περί ηρεμίας είναι κανόνας. Να έχω την ησυχία μου, την βολή μου σε κάποιους βασικούς τομείς και μετά όλα τα άλλα.

    Στο 4, είπες την λέξη κλειδί. Λογική. Όλους μου τους γκόμενους τους ζύγιζα. Αυτός για μία μέρα, αυτός για μία ώρα, αυτός για μια ζωή. Αυτό το τελευταίο ακόμη και μετά από 5 χρόνια σχέσης, δεν είμαι σε θέση να στο υπογράψω. Ακόμη ζυγίζω…

    Στο 5, όταν πήγα να κάνω εγγραφή στο ΤΕΒΕ, λέω τώρα τι θα λέω, “ιδιοκτήτρια”; Όχι μου λένε, επιχειρηματίας! Τότε θυμήθηκα έναν συμφοιτητή μου στη σχολή που μου είχε πει με κακία “εσύ θα γίνεις αφεντικό και όλοι θα δουλεύουν για πάρτη σου”. “Δεν σπουδάζω για να γίνω οτιδήποτε λιγότερο!” του απάντησα. :p

    Άσχετο… βρε μπας και είσαι ζυγός στο ζώδιο; Πολύ μου φέρνεις…

  3. Sakis Says:

    Ηλιότυπε φίλε
    Και σε μένα μου άρεσαν αυτά που έγραψες. Με πολύ καλή περιγραφικότητα σε βαθμό ψυχανάλυσης. Π΄ρεπει να τον έχεις ψάξει τον εαυτό σου. Και αυτό είναι καλό. Ακόμα καλύτερο το ότι το εκδηλώνεις με το να μιλάς και να γράφεις. Εγώ είμαι λίγο δύσκολος σε αυτό, και το ανακάλυψα ακόμα μιά φορά όταν άρχισα να μπλοκάρω. (Ισως φταίει το ότι είμαι μοναχοπαίδι και το ότι πέρασα τα παιδικάτα μου πολλές φορές μόνος σκεπτόμενος μόνο (αλλά ποτέ δεν ένοιωσα μόνος από πλευράς φίλων εννοώ), και όχι αναπτύσσοντας το γράψιμο.
    Τώρα σιγά σιγά το ξεπερνάω
    Καλή σου μέρα.
    (Η μετριότητα δεν είναι κακή όπως θέλουν πολλοί να μας πείσουν. Είμαστε μέσα σε όλα και αυτό ίσως ενοχλεί κάποιους ¨-)

  4. Loucretia Says:

    Εγω παλι για Ταυρο σε κοβω …. :-ΡΡ

    (μη κανεις σημαια σου τη μετριοτητα, δεν συμφωνω καθολου μ’ αυτο)

  5. άμμος Says:

    Ωραίος, περιγραφικός και ειλικρινής (εγώ άλλα λόγια να αγαπιόμαστε έγραψα στα δικά μου πέντε). Θα διαφωνήσω με τη Λουκρητία, οι Ταύροι, όπως και οι Σκορπιοί, φημίζονται για την κτητικότητα και τη ζήλια τους κι ο ηλιότυπος δηλώνει ότι απέχει από το σπορ.
    Επειδη στην έλλειψη ζήλιας μοιάζουμε, εγώ το συνδέω με το ότι δεν έχω ζήσει ακόμα ένα έντονο πάθος σε σχέση μου, καθώς ήταν όλες γυναίκες που είτε μου άρεσαν μόνο, είτε τις εκτιμούσα και αρκετά (αλλά ποτέ δεν ήμουν τρελά ερωτευμένος μαζί τους). Ένα δύο «μεγάλοι έρωτές» μου, μείναν δυστυχώς στο χώρο του ανεκπλήρωτου. Δεν ξέρω αν ταιριάζει και με σένα αυτό. Καλημέρα!

  6. petalida Says:

    Δηλαδή η σχέση σου με τις βιολογικές επιστήμες αρχίζεικαι τελειώνει με την in vivo μελέτη ορισμένης ανθρώπινης συμπεριφοράς?

  7. heliotypon Says:

    >liodara: Θα σε προσλάβω να μου ανεβάζεις το ηθικό, γλυκειά μου! Είσαι αυθεντία σ’ αυτό! Ευχαριστώ για την δόση!

    >Nemertes: Δίδυμος είμαι αλλά δεν πιστεύω ότι τα ζώδια έχουν καμιά σχέση με χαρακτήρες… Η αλήθεια είναι ότι φαίνεται να έχουμε πολλές ομοιότητες. Μου αρέσει αυτό.

    >Sakis: Ναι, έχω ψιλοψαχτεί αλλά με το ψάξιμο δεν τελειώνεις ποτέ! Είναι καλό να έχεις πολλά ενδιαφέροντα αλλά το αρνητικό είναι ότι δεν μπορείς να εμβαθύνεις κάπου. Το έλεγαν και οι αρχαίο: “Περί πολλά μεριμνά και τυρβάζει” για όποιον έκανε το ίδιο με μας. Ευχαριστώ γα τα θετικά σχόλια.

    >Loucretia: Είπαμε δίδυμος, αλλά δεν βλέπω σύνδεση!

    >άμμος: Και για μένα υπήρξαν μερικές γυναίκες που τις ήθελα πάρα πολύ (δεν ξέρω αν τις ερωτεύτηκα) και έμεινε εκεί το πράγμα. Μπορώ να πω ότι δεν τις έχω ξεπεράσει ακόμα! Αν δεν κάνω σχέση δεν την ξεπερνάω…

    >Στη βιολογία ήμουν πολύ αδύνατος. Ακόμη είμαι. Βέβαια, εξερευνώ όχι μόνο τις συμπεριφορές In-vivo αλλά και το …γυναικείο κορμί! Διάβασε το ποστ μου “Squirting”. Ίσως παρουσιάζει επιστημονικό ενδιαφέρον για σένα που είσαι σχετική με τη Βιολογία! Μελέτες Ιn Vitro μόνο επαγγελματικά :-p

  8. petalida Says:

    μα ειναι δυνατον να ξεχάσω ΑΥΤΟ το ποστ?

  9. heliotypon Says:

    >Petalida: Σωστά… Πολλοί/ές θα το θυμούνται! Δεν μου λες, αμφιβάλλεις ακόμη γι αυτό που λέγαμε; :-))

  10. petalida Says:

    🙂

  11. petalida Says:

    αυτο το γελάκι του wordpress ειναι σα διαβολάκι
    :-))

  12. μαραμένα σύκα Says:

    Νάις του μιτ γιου σερ.

  13. stefy Says:

    Συμφωνώ και μοιάζουμε στα περισσότερα. Τα έγραψες όλα πολύ όμορφα και μετρημένα. Μόνο στο 5 δεν εχουμε κάτι κοινό, είμαι σχετικά μικρή ακόμα. Όσο για τα ζώδια, ξανασκέψου το, είμαι δίδυμος και αυτό περίμενα να είσαι κι εσύ. Χαίρομαι πολύ που βρήκα το blog σου.

  14. μαραμένα σύκα Says:

    Ελιό..θα με ενδιέφερε να γράφουμε όσο περισσότεροι γίνετε για το θέμα των τραπεζών.

  15. Καπετάνισσα Says:

    Απολαυστικά ευθύς.
    Κι αυτό, δεν είναι χάρισμα των μέτριων, σε διαβεβαιώ.

    Σκορπώ μπόλικο κόκκινο εδώ γύρω μαζί με την ευχή να έρχονται κοντά τα μεγάλα, ατίθασα πάθη!

  16. STATLER-WALDORF Says:

    Επιτέλους κάποιος άνθρωπος που αναγνωρίζει την μετριότητα και δεν το θεωρεί μειονέκτημα…!Να δω ποτέ θα καταλάβουμε ότι η πλειονότητα τον ανθρώπων χαρακτηρίζεται από μετριότητα , έλεος πια με το κυνήγι του τέλειου , δεν είναι κακό να το κάνουμε αλλά καλά ίνα να γνωρίζουμε τα όρια μας…

  17. atheofobos Says:

    Φυσικά, πρώτη φροντίδα μου στο σεξ είναι η ικανοποίηση της γυναίκας, κατά προτεραιότητα και μέσα από αυτήν, κυρίως, παίρνω και την δική μου απόλαυση

    Αυτό δυστυχώς υπάρχει ένα πλήθος ανδρών που δεν περναει κάν από το μυαλό τους.

  18. avra Says:

    Φανηκες πολυ ειλικρινης και αυτο ειναι το ωραιο…
    οσο ξενερωτα και αν ειναι τα ζωδια συμφωνω οτι εισαι διδυμος και φαινεσαι..! :-))

  19. leigh-cheri Says:

    Θαυμαστή ειλικρίνεια!

    Το 2 με βολεύει αφάνταστα! Γιατί, αν και υποτίθεται πως εγώ θα έπρεπε να διδάσκω, με βάση τις σπουδές μου εννοώ, ωστόσο αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Αντίθετα, γουστάρω πολύ να μαθαίνω. Οτιδήποτε, δηλαδή. (ή σχεδόν οτιδήποτε)
    4) “Ξενέρωτο” σύμφωνα με όλα όσα περιγράφεις εγώ δεν θα σε έλεγα, αλλά εσύ ο ίδιος δεν θα θελες να νιώσεις ποτέ λίγο στα άκρα; Δεν αισθάνεσαι ποτέ ότι τα ζεις όλα μισά; Ή απλά έτσι σου βγαίνει;
    Το 5 είναι όλα τα λεφτά! Απ` την αρχή ως το τέλος!

    Χάρηκα που σε διάβασα.

  20. madprofessorus Says:

    Πολύ ωραία τα έγραψες αφεντικό…! Κ εγώ από μικρός είχα ένα κόλλημα με την τεχνολογία,στην πορεία άσχολήθηκα περισσότερο με τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά παρά με τα μηχανικά.Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να μεταδώσω τις γνώσεις μου,αν μπορώ να βοηθήσω κάποιον θα το κάνω,αλλά δεν θέλω να το παίξω δάσκαλος,εκτός κ αν αντιληφθώ ότι αυτός που είναι απεναντί μου έχει διάθεση να μάθει κ θα εκτιμήσει αυτά που θα του πω.
    Η μετριότητα δεν είναι απαραίτητα κακή,εγώ την αντιλαμβάνομαι περισσότερο μέσα από ένα τραγούδι των ΦΑΤΜΕ,το “πάντα μετρημένος”.Αν το ακούσεις,θα δεις ότι μιλάει για μια ενδιάμεση κατάσταση,η οποία πιστεύω οτι με εκφράζει απόλυτα,κ είμαι ευχαριστημένος μ’αυτή.
    Κ στον τομέα των γυναικών,είχα ελάχιστες σχέσεις,αλλά δεν με πειράζει ιδιαίτερα,έχω κατασταλάξει κ είμαι ευχαριστημένος.Απο κ και πέρα,μια σχέση είναι κάτι που θέλει προσπάθεια,κ υποχωρήσεις κάποιες φορές,αν τραβάει ο καθένας το σχοινί,τότε δεν προχωράει το πράγμα…κ εγώ προτιμώ να ευχαριστήσω πρώτα τη γυναίκα μου,κ τότε η ανταπόδοση είναι πολύ μεγαλύτερη πιστεύω.

  21. Απολλώνια Says:

    Χάρηκα, τύπε του Ήλιου.

    για υπογραφή:

    το σκοτεινό νόθο του φωτός.

    😉

  22. ange-ta Says:

    Φεμινιστής στο σέξ!
    πολύ ωραία μίλησες για τον εαυτό σου και πολύ ισορροπημένα !

  23. petalida Says:

    Μετριότητα? Μπά! Μάλλον “Λάθε βιώσας” είσαι.

  24. petalida Says:

    😉

  25. heliotypon Says:

    Σύντροφοι/σες ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Σημειώνω τις πολύτιμες γνώμες και προτάσεις σας.

    Ετούτο το blog είχε πάθει κάτι και εμφανιζόταν μόνο το πρώτο ποστ. (“Γιατί Μουνί”). Ευτυχώς από το WordPress που έγραψα για το πρόβλημα μου είπαν πως να το διορθώσω κι ‘ έτσι είμαστε πάλι στις …επάλξεις (αγωνιστική η λέξη, ε;).

  26. FuSmOKer Says:

    Μια χαρά τα λες!

  27. Rono Says:

    παιδιά, άσχετο, επειδή αναφέρθηκαν πολλά ζώδια,…
    …το μουνί, τι ζώδιο να είναι άραγε;

  28. ixis Says:

    Υπουργείο Εξωτερικών. Λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο επίδοξοι Πρέσβεις εκ Προσωπικοτήτων, Πρέσβεις επί τιμή, γηραλέοι συνταξιούχοι Πρέσβεις τους οποίους επαναδιορίζει στο ΥΠΕΞ η Ντόρα Μπακογιάννη, εν είδει χαρεμιού, σύμφωνα με διατάξεις που υπήρχαν στον Οργανισμό του Υπουργείου Εξωτερικών και επαυξήθηκαν στο πολλαπλάσιο με το άσχετο νόμο 3712/2008. Στην ιστοσελίδα http://www.equal-rights-greece.com ετοιμάζεται η καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ταυτόχρονα σε Βρυξέλλες και Αθήνα, Λ. Βασιλίσσης Σοφίας) για μαζική παραβίαση εκ μέρους του Υπουργείου Εξωτερικών της κοινοτικής οδηγίας 2000/78/ΕΚ που απαγορεύει διακρίσεις λόγω ηλικίας κλπ στην απασχόληση και εργασία.

    Σημειώνεται ότι το Υπουργείο Εξωτερικών, εν μέσω οικονομικής κρίσης, και ενώ κάνει μύριες όσες διακρίσεις στα όρια υποχρεωτικής εξόδου από την εργασία λόγω ορίου ηλικίας (για άλλους στο 60 έτος που τους έδιωξαν και αμέσως μετά κατάργησαν τη διάταξη, στους διπλωματικούς μέχρι το 65ο και σε άλλους στο 67ο), τώρα φέρνει από τα γηροκομεία υπέργηρους συνταξιούχους Πρέσβεις 80 χρονών, για να τους ταϊζει με χρυσά κουτάλια από τα λεφτά του ελληνικού λαού.

    Στην προσφυγή, στην οποία επιτρέπεται και η τήρηση της εχεμύθειας ως προς το όνομα του καταγγέλλοντος, αφού θα κυνηγηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το κράτος που παραβιάζει το κοινοτικό δίκαιο και πέσει «καμπάνα» και παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (ενώ θα χάσουν τον ύπνο τους οι επαναδιοριζόμενοι μετά τη συνταξιοδότησή τους Πρέσβεις), έχουν δηλώσει συμμετοχή και υπάλληλοι τόσο του διπλωματικού κλάδου και λοιπών κλάδων του Υπουργείου Εξωτερικών και απλοί πολίτες που φυσικά και έχουν «έννομο συμφέρον» για να κάνουν την καταγγελία.

    Για δηλώσεις συμμετοχής στην υπογραφή του εντύπου της καταγγελίας, δηλώστε στο

    http://www.equal-rights-greece.com

  29. ερως ανικατε μαχαν Says:

    http://WWW.ARELIS.GR
    ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΡΩΤΟΝΟΜΙΚΟΝ
    ΜΕ ΤΙς ΠΙΟ ΤΟΛΜΗΡΕς ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕς ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙς
    ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΕΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ

Leave a Reply

