Τα “Μπουζούκια” (aka “σκυλάδικα”)


Το μπουζούκι είναι ένα όργανο που παράγει πολύ ευχάριστο ήχο. Κι αν η σύνθεση βοηθάει η μουσική που παράγει μπορεί να είναι συγκλονιστική. Κι αν συνοδεύει φωνές, όπως των μεγάλων καλλιτεχνών του ρεμπέτικου, μπορεί να είναι πραγματικά ψυχικός καταλύτης. ‘Ομως εγώ δεν πηγαίνω ποτέ “στα μπουζούκια”. Οι λόγοι είναι απλοί:

  • Τα μαγαζιά που φιλοξενούν “τα μπουζούκια” έχουν γίνει για να “τα οικονομίσουν χοντρά” κάποιοι, μαγαζάτορες της νύχτας ή “καλλιτέχνες” και όχι για να διασκεδάσουν τον κόσμο με την προσφορά πραγματικά λαϊκής μουσικής.
  • Η ατμόσφαιρα είναι παρακμιακή και το κλίμα εκεί μέσα (μου) είναι εξαιρετικά απεχθές. Δεν υπάρχει λαϊκός κόσμος όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά στην “αίθουσα” (όπως έχει επικρατήσει να λέγονται οι μπουζουκοχώροι της νύχτας) συνωθούνται ονόματα του πλούτου, ονόματα του λεγόμενου “καλλιτεχνικού” κόσμου, και αυτοί που προσπαθούν να προβληθούν μέσα από τον συγχρωτισμό με τους “High”! Όλοι αυτοί θεωρουν απαραίτητο κομμάτι της κοσμικής τους οντότητας την τακτική παρουσία τους “στα μπουζούκια”. Κι αν είναι στο πρώτο τραπέζι κοκορεύονται σαν να απόκτησαν έδρα σε πανεπιστήμιο! Και βέβαια είναι απαραίτητο να ραίνουν τον/την “καλλιτέχνη/ιδα” με αμέτρητα πανέρια, μιά και έτσι δείχνουν τον πλούτο και την γεναιοδωρία τους. Και κάποιοι που έχουν βάλει στο μάτι να καμακώσουν κάποια “καλλιτέχνιδα” δεν παραλείπουν να της στέλνουν σαμπάνιες που βέβαια εκείνη δεν μπορεί να πιεί αλλά δεν παραλείπει να ακουμπά το ποτήρι στα χείλια της για να ευχαριστήσει τον μαλάκα που πετάει τα λεφτά του έτσι!
  • ‘Ολοι εκεί μέσα (αλλά και απ’ έξω) στέκονται με απλωμένο χέρι. Η λουλουδού, η γκαρνταρομπατζού, ο παρκαδώρος που θέλει να αμειφθεί γιατί σου κουνά το χέρι σαν τροχονόμος (λες και δεν έχεις μάτια να δεις που έχει θέση) και σου ανοίγει την πόρτα (λες και δεν έχεις χέρια!) και, γενικά, νοιώθεις ότι θέλουν να σου αφαιρέσουν και το τελευταίο λεπτό από το πορτοφόλι σου
  • Ο πηκτός καπνός κόβεται με το μαχαίρι και τα Decibel βρίσκονται στα ύψη.
  • Τα φαγητά είναι “βιομηχανικά” και οι μπουκάλες με τα ποτά ποτέ δεν ξέρεις τι χημικές ενώσεις κρύβουν στα “σπλάχνα” τους!
  • Οι κατ’ ευθείαν ηλεκτρικές συνδέσεις με τα όργανα παραμορφώνουν φριχτά τον ήχο τους που δεν έχει καμία σχέση με τον γνήσιο ήχο του μπουζουκιού, της κιθάρας και των άλλων οργάνων.
  • Και φυσικά τα καψουροτράγουδα είναι φριχτές παρωδίες μουσικής και στίχου. Δεν μπορώ να προσδιορίσω τι ακριβώς είναι εκείνο που τα κάνει τόσο απωθητικά σε όποιους/ες εκτιμούν την ποιοτική μουσική και τόσο ελκυστικά σε σκυλο-θαμώνες.
  • Φυσικά οι ταμπέλες τους είναι το άκρον άωτον της κακογουστιάς που σε απωθούν και μόνο που περνάς απ’ έξω!

Θα με ρωτήσετε και δικαίως: “Εσύ που τα ξέρεις όλα αυτά αφού ποτέ δεν πας εκεί;” Πήγα (στο παρελθόν) τρεις φορές, μετρημένες, από επαγγελματική ανάγκη, όταν μου το ζήτησαν φορτικά ξένοι επισκέπτες. Φυσικά τις σπάνιες φορές που μου το ζητούν τώρα βρίσκω τρόπους να τους αποτρέπω από το να επιμένουν.

Τώρα, γιατί όλα αυτά τα “μαγαζιά” θεωρούνται οι ναοί της διασκέδασης δεν θα το καταλάβω σε τούτη τη ζωή (όχι ότι πιστεύω πως υπάρχει κι άλλη, δηλαδή…).

Και κάτι άλλο: Είναι γνωστό ότι πάρα πολλοί θαμώνες των μαγαζιών της νύχτας φεύγουν ξημερώματα ή πρωί απ’ αυτά και, ενώ είναι τύφλα στο μεθύσι, μπαίνουν στο “αμάξι” τους και όποιον πάρει ο χάρος (στην κυριολεξία). Η τροχαία στήνει παγίδες με αλκοτέστ και σε πιάνει αν έχεις πιεί δυό μπύρες. ‘Εξω από τα “μαγαζιά” αυτά δεν είδαμε να στήνει συνεργείο, όπου θα έχει πλουσιότατη σοδιά και θα προστατέψει και μερικούς υποψήφιους νεκρούς από τους “μερακλήδες”-δολοφόνους της νύχτας!

Advertisements

31 Responses to “Τα “Μπουζούκια” (aka “σκυλάδικα”)”

  1. atheofobos Says:

    Και που θέλεις να πάνε την γκόμενα που θέλει να χορέψει επάνω στο τραπέζι για να θαυμάσουν όλοι πόσο καλά κουνάει τον κώλο της,στο Μέγαρο;

  2. petalida Says:

    Μαλιστααα!!! Τωρα για όλα φταίνε οι γκόμενες!

  3. jojox Says:

    τελικά όλοι τα μισούμε τα μπουζούκια και τα μπουζούκια παραμένουν γεμάτα

  4. bluesmartoulis Says:

    Να συμφωνήσω και να προσθέσω πως εκεί μέσα οι μόνοι/ες που μπορούν να χωρέσουν στο χώρο μεταξύ τραπεζιού και καρέλας είναι τα καλαμάκια. Ναι, αυτά που πίνεις τον φραπέ.
    Όσες φορές έχω πάει ένοιωσα σαν σαρδέλλα παστή που της ερχόντουσαν ιπτάμενες γαρδένιες απο παντού – ξώφαλτσα…
    Όπου φύγει φύγει…

  5. Debby Says:

    Οταν τυγχάνει να πηγαίνω μπουζούκια είναι για ένα και μόνο λόγο. Για να μην με πουν παράξενη η υπόλοιπη παρέα αν θέσω βέτο.
    Αλλά για να πω και του στραβού το δίκιο, πότε πότε περνάει ευχάριστα η ώρα.
    Παρατηρώντας τους υπόλοιπους που διασκεδάζουν, πως το κάνουν και γελώντας με τις τραγουδιάρες!

  6. identitycafe Says:

    Νομιζω πως λεξη προς λεξη θα (αντ)εγραφα το κειμενο σου…
    Αλλα μολις περισυ πηγα για πρωτη φορα στη ζωη μου…σαν να πηγα στο ζωολογικο κηπο ενιωσα! (μου αρεσουν οι ζωολογικοι κηποι)

  7. Nemertes Says:

    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με αυτά που λες. Ένα και ένα. Με έχουν σύρει σε έναν χορό της τράπεζας που δούλευα ένα φεγγάρι και κατέληξα να χορεύω πάνω στο τραπέζι. Ουισκάκια 4 και βάλε είχα πιει, να εξηγούμαστε…

    Σχετικά με τα του… Αθεόφοβου να προσθέσω κάτι… Τυγχάνω ροκού εκ γενετής. Είμαστε λίγο μίζεροι εμείς οι ροκάδες για όλους τους υπόλοιπους. Βασικά προτιμάμε να ακούμε τον τραγουδιστή και όχι να τον βλέπουμε. Όταν θέλουμε κάτι χορευτικό, ιδίως εμείς οι λίγο μεγαλύτεροι που ζήσαμε τα 80s, καταφεύγουμε στις ντίσκο, που είναι η απόλυτη χορευτική διασκέδαση. Εκεί να δεις πώς κουνάω τον κώλο μου… 😉

  8. avra Says:

    αν και μου αρεσουν αυτα τα μαγαζια σαν ιδεα, δεν εχω παρα να συμφωνησω μαζι σου στη πραξη..!

  9. switchblade_sister Says:

    Έχεις απόλυτο δίκιο. Επίσης οι εκτελέσεις είναι άθλιες, με βασικότερο χαρακτηριστικό την επιτάχυνση του ρυθμού του κάθε τραγουδιού στο διπλάσιο -τουλάχιστον.

  10. tsopanis Says:

    Εγώ νομίζω πως “κύκλος” είναι και γυρίζει. Από τα κλαμπάκια των 80s και αρχές 90ς, στα μποζούκια. Εδώ και λίγα χρόνια υπάρχει στροφή στις disco (τόσο σε μαγαζιά όσο και στη μουσική και τις διασκευές κλπ κλπ).
    Απλά ,κράτησε λίγο παραπάνω η κατάσταση με τα μποζούκια λόγω των fame story…
    Τώρα θα αρχίσει ο κόσμος να μαθαίνει χορό (κουτσοί-στραβοί…), όπως μάθαιναν να τραγουδάν μέχρι πρότινος.
    Τα μπουζούκια είναι όντως γεμάτα κάθε μέρα, μιας και σε Αθήνα και Θεσ/νίκη υπάρχουν οι “φοιτητικές τιμές”, με μπουκάλι στα 60€. Οπότε , τέσσερα άτομα, από ένα 20€(μαζί με ταξί και “βρώμικο” μετά), να πως βγαίνει η νύχτα. Έχει και “μάτι” εκεί μέσα, όλα κομπλέ :P.

    Πάντως εγώ, τελευταία φορά που πήγα ,ήταν σε μπάτσελορ , και είχε χαβαλέ 😀 😉

  11. Γωγώ Says:

    Απίστευτο post!! Σε πάω με 1000 βρε μουνάκι(τι να κάνω αφού δεν μου λες το όνομά σου;;).

  12. vlacha Says:

    Και μένα με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη με αυτά που λες! Πήγα κι εγώ 2 φορές, μονό και μόνο για να δω τι είναι αυτά τα περίφημα μπουζούκια. Δεν μπορώ να πω ότι τα πέρασα άσχημα, αλλά με τίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει μόνιμος τρόπος διασκέδασης. Δεν συμφωνώ με τον τσοπάνη ότι είναι μόδα της εποχής, αφού έχουν καταφέρει να επιβιώσουν δεκαετίες και δεν μπορώ να καταλάβω πως ενώ όλοι παραπονιέμαστε ότι δεν υπάρχουν λεφτά, τα μπουζούκια είναι γεμάτα και οι τραγουδιστές πλούσιοι.

    🙂

  13. tsopanis Says:

    Φίλη μου vlacha το “μόδα” εποχής το είπα με την έννοια του πόσο επηρρέσαν τα fame stories κλπ κλπ στο να τρέχουν κουτσοί στραβοί να γίνουν τραγουδιστές ,αφού όλη η show biz είναι προσανατολισμένοι εκεί.
    Και όλοι όσοι βγαίνουν από κει ,προορίζονται για τα μπουζουκτσίδικα. Εκτός απ’το “Να η ευκαιρία” που βγαλε τον Ματιάμπα.
    Αν η “μόδα” δεν ήθελε fame story με τραγουδιστές αλλά fame story με οδηγούς αγώνων αυτοκινήτων, θα χαν σκοτωθεί οι μισοί οδηγοί της χώρας (πιτσιρικάδες και μη…) 😛

    Εδώ ένα Ευρωμπάσκετ πήραμε το’ 87 και γέμισε ο τόπος γήπεδα μπάσκετ 😉

    Σοβαρά τώρα, και πάνω σε αυτό που λες, τα μπουζούκια εννοείται πως δε σταματήσαν να υφίστανται ποτέ, απλά δεν είχαν κάνει το μπαμ το μεγάλο γιατί δεν υπήρχε προβολή από ΜΜΕ. Όπως και τα clubs. Μπορεί να περνάνε ύφεση εδώ και πολλά χρόνια (σε σχέση με το παρελθόν), αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν, μέχρι να ξαναγυρίσει ο “τροχός”.
    Και συνήθως γυρνάει. Αυτή είναι η άποψη μου.

    Την καλησπέρα μου 😀

  14. vlacha Says:

    οκ σωστή η άποψή σου, απλώς πραγματικά δεν ξέρω αν είναι στο αίμα των σημερινών Ελλήνων το μπουζούκι κι όλα αυτά τα reality απλώς επιτείνουν το φαινόμενο. Και το λέω αυτό γιατί βλέπω γύρω μου στην πλειονότητα ανθρώπους με μόνο τέτοια ακούσματα και δεκαεξάχρονα που δεν ξέρουν ποιος είναι ο John Lenon!

  15. μαραμένα σύκα Says:

    Το 2000 έκανα μια μπουζουκότσαρκα στην Αθήνα για να δω πως είναι.Η πρώτη και τελευταία φορά.
    Δεν μπορώ τετοιο ξενύχτι μες την κάπνα.Σαν γυμνισμός στην κακοφωνία και την κάπνα είναι.
    Γιατί ρε παιδιά έκανε ένα βρωμόκρυο ψιλοχιόνιζε και οι γκόμενες ήταν ντυμένες λες και ήταν σε διακοπές στις μπαχάμες!

  16. heliotypon Says:

    Ευχαριστώ όλους/ες για τα σχόλια. Το θέμα εδώ δεν είναι αν είναι καλή η μουσική αυτή ή καλλίτερη/χειρότερη από άλλα είδη, αλλά ο τρόπος που σερβίρεται και η ατμόσφαιρα που συνοδεύει τις “εκτελέσεις”, καθώς και το ότι αυτός ο χώρος χρησιμεύει και ως “κολυμβήθρα” για να βαπτίζονται “High” οι διάφοροι “επώνυμοι” της Ελληνικής κοινωνίας της παρακμής! της κοινωνίας που λειτουργεί και προβάλλεται από τον (συνήθως ανήθικα αποκτημένο) πλούτο της!

  17. petalida Says:

    flip side: τα βραδυα στη λυρική και το μεγαρο μουσικής για εκεινους που δεν πανε από αγαπη για το είδος αλλα για δημοσιες σχεσεις και για να προβαλλουν τον πλουτο τους και την κοινωνική τους θέση.

  18. heliotypon Says:

    >Petalida: Υπάρχουνκάποιοι/ες που πάνε στις παραστάσεις κουλτούρας (μουσικής ή θεάτρου) για λόγους προβολής υπάρχουσας ή ανύπαρκτης κουλτούρας, μ’ άλλα λόγια για επίδειξη, αλλά υπάρχει μιά διαφορά: Δεν επιδεικνύεις πλούτο εκεί γιατί δεν ξοδεύεις χιλιάδες Ευρώ αλλά το πολύ-πολύ να πάρεις δυό από τις ακριβές θέσεις που δεν κοστίζουν και καμιά περιουσία. Στα μπουζουκομάγαζα το χρήμα ρέει σε χοντρά νούμερα και ρέει ακριβώς για να επιδεικνύεται…

  19. petalida Says:

    Τι ν απώ? Δεν κσέρει. Δεν έχω πάει ποτέ σε σκυλάδικα
    Αλλά όταν βλέπω τις άσχετες στο μεγαρο να φοράνε όλη τους την περιουσία στο λαιμό, τρελλαίνομαι.

  20. Natalia Says:

    Φανατική μπουκουζόβια, περνώ απλά να πω μια καλησπέρα….
    παρακαλώ μην πετάξετε τίποτα αν δεν φορέσω το κράνος μου πρώτα!

  21. heliotypon Says:

    >Petalida: Απ΄αυτές που λες σίγουρα υπάρχουν. Επειδή δεν παρατηρώ τα κοσμήματα πάνω στις γυναίκες, ειδικά σ’ αυτές που δεν με ενδιαφέρουν, δεν έχω κάνει αυτήν την παρατήρηση αλλά για να το λες θα το έχει δει. Πάντως ακόμη κι έτσι η γενική ποιότητα διαφέρει…

    >Natalia: Ό,τι ήταν να πεταχτεί πετάχτηκε… Άστο, μη διαβάζεις προς τα πίσω αν είναι να χρειαστείς κράνος! Μια κι είσαι φανατική μπουζουκόβια (εννοείς θαμών των σχετικών μαγαζιών ή απλώς σου αρέσει το όργανο μπουζούκι;) μήπως θα πρέπει να εκφέρεις αντίλογο;

  22. Natalia Says:

    Μεγάλωσα σχεδόν μέσα στα μπουζούκια.
    Άλλα παιδιά έπαιρναν τον μπαμπά από το χέρι για να πάνε βόλτα στην πλατεία, εγώ πήγαινα μαζί του στα μπουζούκια.
    Μεγαλώνοντας έγινε και δική μου επιλογή καθώς τα λαικά είναι και τα ακούσματά μου.

    Αντίλογο ; Στην άποψή σου; Μα γιατί;
    Γράφεις για κάτι που δεν σου αρέσει, σε μένα αρέσει. Δεν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει αντίλογος, ιδιαίτερα σήμερα που τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφεις με το θέμα “ανοιχτή” παλάμη. Αλλά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει στα περισσότερα μαγαζιά της Αθήνας
    Στην επαρχία όμως, ούτε ο σερβιτόρος ούτε ο πορτιέρης (μόνο Σάββατα υπάρχει λόγω του κόσμου) δεν περιμένουν, η γκαρνταρόμπα είναι δωρεάν και οι καλλιτέχνες είναι πολλές φορές διαμάντια φωνές.

    Πως να σε πείσω όμως για κάτι που δεν σου αρέσει για τους δικούς σου λόγους;
    Όταν πρωτοάκουσα το “Λέω” του Τερζή, τότε δεν τον ήξερε ούτε η μαμά του.
    Κι όμως, πήγα Θεσσαλονίκη, κοιμήθηκα σε παγκάκι μέχρι να ανοίξει μια υπόγα που πουλούσε τους δίσκους “Επιτυχίες Σαλόνικα” γιατί εκεί ήταν και η δισκογραφική, για να μπορέσω να πάρω το δίσκο που περιείχε το κομμάτι αυτό.

    Τώρα βέβαια το γνωρίζουν όλοι το κομμάτι μα τότε ….. με έλεγαν τρελλή. :ο)

    Κι όσο για την τελευταία παράγραφο, εκεί είναι που συμφωνώ με χίλια λέμε!

    :ο)

  23. heliotypon Says:

    >Natalia: Μα δεν διαφωνούμε στην ουσία. Βρίσκω το μπουζούκι υπέροχο όργανο και πάρα πολλά από τα τραγούδια ή τα solo που γράφτηκαν γι’ αυτό θαυμάσια και αξιόλογοι καλλιτέχνες υπάρχουν. ‘Ομως τα “μπουζουκομάγαζα” (και όχι μόνο αυτά που φιλοξενούν μπουζούκια) έχουν γίνει χώροι παρακμής και εκμετάλλευσης. Ίσως όλη η κουλτούρα της νυχτερινής “διασκέδασης” έχει, συχνά, κι άλλα παρακλάδια, συχνά υποκοσμικά (προστασία, ναρκωτικά, μαστροπεία, κ.α.) που δεν έχουν καμία σχέση με τη καλλιτεχνική έκφραση αλλά παρεπιδημούν στους χώρους αυτούς. Γενικά, εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί πρέπει κανείς να διασκεδάζει όλη τη νύχτα. Η νύχτα ήταν, για μένα, πάντα για ύπνο… Δικό μου βίτσιο αυτό!

  24. Natalia Says:

    Καλημερούδια!
    Δεν είπα ότι διαφωνούμε. Ίσως γιαυτό και δεν γινόταν να κάνω αντίλογο. :ο)

    Μερικοί άνθρωποι ζούνε τη νύχτα…

  25. sakis Says:

    Πολύ ωραίο το αντικείμενο της συζήτησης.
    Συμφωνώ με όλους και σε όλα. σε λάτρεις και μη του σπορ. Το ξενύχτι ηλιότυπε δεν είναι άσκημο να γίνεται που και που. είναι και στη φύση των κατοικούντων τούτη εδώ την χερσόνησο¨-) ο καθένας διαλέγει τον τρόπο που θα το ξοδέψει σαν διασκέδαση.
    Δηλώνω ροκάς, αλλά και φανατικός του καλού λαικόυ τραγουδιού και της καλής λαικής διασκέδασης.
    εξηγούμαι έχω βρεθεί αρκετές φορές σε πάσης φύσεως πίστες, από τις πρώτες πίστες μέχρις δε β και γ διαλογής με τα καμένα τραπεζομάντηλα και την κονσομασιον.(στα μεγάλα μαγαζιά μόνο σε εκδηλώσεις) Παραδόξως το μεγαλύτερο κέφι το έχω κάνει σε αυτά τα δεύτερα μαγαζιά.Ξέρετε γιατί?
    Οχι οτι δεν στα παιρνουν και εκεί. Παντού στα παιρνουν. Απλά εκεί πηγάινουν ποιό λαικόι άνθρωποι από ότι στα άλλα. Μπας κλαρία βέβαια αλλά το κέφι βγάινει πιό αυθεντικό. Ασε που μπορείς να πετυ΄χεις και αυθεντικές πολύ ωραίες χαμένες φωνές! (Α ρε φοιτητικά που είσαστε να γυρίσετε πίσω)
    Η γνώμη μου είναι ότι για να διασκεδάσεις πρέπει να συμβάινουν ταυτόχρονα τα εξής
    Να έχεις καλή παρέα τουτέστιν να επικοινωνείς με την παρέα σου
    Να ακόυγεται όμορφα αυτό που ακούγεται (ποιότητα φωνών,και ήχου ώστε να μπορείς να επικοινωνείς με το περιβάλλον)
    Οταν βγείς να μην κλαις τα λεφτά σου (βασικό!)

    Αν με ρωτήσετε σήμερα πως διασκεδάζεις λαικά, θα απαντήσω. Ευτυχώς που υπάρχουν πολύ όμορφες ταβερνίτσες με ολιγομελή λαικορεμπετικα σχήματα που σε ανεβάζουν δεόντως από όλες τις απόψεις.

  26. thanasisk Says:

    Ta mpoyzoykia skotwnoyn thn ane3arthth moysikh. Se xwres poy den pas se kapoio sygkekrimeno club gia na deis kapoion kallitexnh, o kallitexnhs anagkazetai na kanei tour. Gia na ginei tour, dhmioyrgeitai h katallhlh ypodomh (px amerikh otan emene stenos filos sto Lubbock, TX, paroti kwloxwri, eixe xestei sta live). Edw to gegonos oti o xwros einai statikos skotwnei thn ane3arthth moysikh. Oso gia to poion twn mpoyzoykiwn, poioi pane ekei ktl, me kalyptei to post soy

  27. heliotypon Says:

    >Natalia: Αν κάποιοι άνθρωποι ζουν τη νύχτα είναι επιλογή τους και καλά κάνουν. Απλώς εγώ εξέφρασα την απορία μου γι αυτήν την επιλογή, γιατί υποθέτω ότι τη νύχτα ανακτάς δυνάμεις και την ημέρα ζεις, ό,τι ζει ο καθένας τέλοσπάντων.

    >Sakis: Συμφωνώ σε γενικές γραμμές. Η “βιομηχανική” στημένη “διασκέδαση” με ξενερώνει. Και νομίζω ότι τα περισσότερα από τα “ονόματα” της πίστας τέτοιο είδος “διαδκέδασης” υπηρετούν. Ουδείς ψόγος για τις ρεμπέτικες παρέες των μικρών μαγαζιών, που δεν έχουν τεράστιες κιτς μαρκίζες με “ονόματα” και εκατοντάδες αυτοκίνητα παρακαρισμένα απ’έξω. Και ο ήχος των οργάνων δεν είναι ηλεκτρονικά παραμορφωμένος. Κι αν δεν υπάρχουν μεγάφωνα ακόμα καλλίτερα.

    >thanasisk: Δεν είναι μόνο στατικός ο χώρος είναι και ψεύτικος. “Γλάστρες”, δευτεροκλασσάτοι “καλλιτέχνες” , τρυκ καπνού, λουλουδούδες, γκαρνταρομπατζούδες, πορτιέρηδες, κακή ποιότητα, πολλά decibel και κυρίως κακή μουσική. Δεν ξέρω τα Live στην Αμερική πως είναι αλλά αν είναι με τα ίδια κριτήρια φτιαγμένα, για να θυμίζουν πατρίδα, καλλλληνύχτα σας!

  28. thanasisk Says:

    Pshle (poy legame kai sto strato), den leme gia live ellhnwn kallitexnwn, gia kanonika live leme 😉

  29. Ανέστης Says:

    Γιατί οι «ξανθιές» (ξέρετε… αυτές με την ίδια βαφή που ύπουλα ποτίζει πάνω στην τρίχα μέχρι τα χημικά της να φτάσουν και να κάψουν τα μισά εγκεφαλικά κύτταρα), ενδημούν στα μαγαζιά αυτά σαν να είναι ο φυσικός τους βιότοπος; Τέτοια προσήλωση ούτε στον Αμβρακικό από τις χουλιαρομύτες και τους αργυροπελεκάνους.
    Πως γίνεται τα Jeep, τα Cayenne και οι πανάκριβες Μερτσέντες να διασκεδάζουν με τους μουζουκογίγαντες, τους κολοσσούς του νεοελληνικού πολιτισμού; Γιατί δεν βλέπω αυτά τα αυτοκίνητα έξω από το Half Note για παράδειγμα; Έξω από κάποια συναυλία κάποιου περιοδεύοντος μπλούζμαν σε ένα ανύποπτο μπαράκι; Πρέπει ο γιγαντισμός του Jeep, του Hummer, να συνάδει με το γιγαντισμό του κέντρου διασκέδασης; Nα καταλήξουμε άρα, ότι όποιος έχει λεφτά, είναι υποχρεωμένος να είναι και μουζουκόβιος; Όχι. Άλλος είναι ο λόγος. Αυτού του είδους η διασκέδαση ταιριάζει μια χαρά σε όποιον θέλει να «φανεί».
    Lifestyle είναι παιδιά!

  30. Rizobreaker Says:

    Συμφωνώ πλήρως και επαυξάνω! Ακριβώς έτσι αισθάνομαι κι εγώ για αυτού του είδους τα μαγαζιά (έχω πάει μια φορά)…
    Είχα γράψει ένα ποστ παλιότερα, για την ασυλία που έχουν οι μαγαζάτορες απ’ τους μπάτσους, μετατρέποντας τους δρόμους έξω απ’ τα μαγαζιά σε ιδιωτικά τους πάρκινγκ!! Έλεος…

  31. OceanRain Says:

    Τα μπουζούκια είναι μια μαλακία και μισή για να λέει ο κόσμος ότι “βγαίνει” και “διασκεδάζει” και γενικά να δείχνει in. Βέβαια θα μου πείτε είναι θέμα γούστου αλλά πιστεύω είναι και θέμα παιδείας και τύφλωσης από τα ΜΜΕ και τη μάζα. Τώρα αν ο Χ ή ο Υ περνάει καλά και μπεκροπίνει, μπράβο του, απλά ήθελα να πω την άποψή μου επί του θέματος. Με τους βλαχομπουζουκοκάγκουρες εγώ δεν έχω σχέση.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: