Χρόνια σας πολλά Γυναίκες…


Αν και οι διάφορες “γιορτές” με αφήνουν παγερά αδιάφορο, δεν μπορώ να αδιαφορήσω σήμερα που είναι η μέρα της γυναίκας. Άλλωστε το όνομα του Blog την γυναίκα μονίμως τιμά. Χρόνια σας Πολλά γυναίκες, αγάπες μας, σύντροφοι, γκόμενες, μάνες, αδελφές, ανηψιές. Χαρά της ζωής μας. Να είστε καλά να μας δίνετε χαρά. Κι εμείς όι,τι μπορούμε θα κάνουμε για σας. Το υπόσχομαι πιστεύοντας ότι εκπροσωπώ όλους τους αρσενικούς.

19 Responses to “Χρόνια σας πολλά Γυναίκες…”

  1. attalanti Says:

    Ευχαριστούμε! 🙂 Να ‘σαι καλά, να μας κάνεις χαρούμενες!

  2. avra Says:

    σμαααααααααττττςςςςςς

  3. liodara Says:

    Καλέ ευχαριστούμε….να σαι καλά….ομορφιά μου…μας έφτιαξες πάλι…τα καλύτερα λόγια λέει αυτό το παλικάρι για μας μι αζωή…πώς να μη το αγαπάμε ακι εμείς πα΄ρα πολύ!!!!

  4. argyrenia Says:

    Ευχαριστούμε ψυχή μου.
    Προσκύνα μας.
    🙂

  5. Απολλώνια Says:

    Ηλιότυπε, με μια επίσκεψη θα διαπιστώσεις πόσο διαφωνούμε…

    Anyway, εγώ εσένα σε πάω.

    🙂
    Σμααααααααααααααααααααααααααακ!

  6. kwlogria Says:

    Είσαι το ΜΟΥΝΙ της ζωής!! Σ’ ευχαριστούμε :):):):):):)

  7. Nemertes Says:

    Ευχαριστούμε, πουλί, πουλί, πουλί, πουλί!

  8. ange-ta Says:

    Εριξα μια σύντομη ματιά στη μπλογκόσφαιρα.
    Η Λεία Βιάλη, Εσύ και εγώ είμαστε τα μόνα μπλογκ, που λέμε Χρόνια πολλά στις Γυναίκες!
    Χρόνια πολλά στις Γυναίκες!!! όλου του κόσμου, στο άλλο μισό του ουρανού! αλλά όχι με το ως άνω όνομα, γιατί ο φεμινισμός δεν είναι σεξισμός, αλλά ιδεολογία.

  9. petalida Says:

    🙂 χαρά 🙂

  10. petalida Says:

    : )

  11. petalida Says:

    Αλλά για ποιες γυναίκες ειναι τελικά αυτη η γιορτή? Τη μετανάστρια? την άνεργη? εκείνη που δεν έχει χρόνο να δει τα παιδιά της? εκείνη που ψαχνει ακόμα την ταυτότητά της? εκείνη που υφίσταται κλειτοριδεκτομή? εκείνη που πουλιέται και αγοράζεται και ειναι μικρό κορίτσι ακόμα?
    Μου τη βιδώνουν οι “μέρες για…” . Σκέτη υποκρισία. Παραδέξου το!

  12. ralou Says:

    Ευχαριστουμε!
    Αν και νομίζω ότι το θέμα είναι, εμείς τι θα κάνουμε για μας!

    Σου έχω πρόσκληση για το παιχνίδι με τις λέξεις.
    Αν δεν τα βαριέσαι αυτά, θα ΄το ήθελα πολύ να πάρεις μέρος.
    Καλό βράδυ!

  13. tsopanis Says:

    Εγώ προτιμώ να κάνω κάτι για μένα. Νομίζω ότι το μοντέλο της αδύναμης μικρής και απροστάτευτης γυναίκας έχει πεθάνει. Οπότε δεν νομίζω ότι έχω να κάνω κάτι για αυτές. Μπορούν να κάνουν αυτές για αυτές. Και εγώ για μένα. Και όλοι μαζί για όλους. Οι γυναίκες δεν είναι αδύναμες. Απλά είναι αδύναμες για κάποια πράγματα και εμείς για κάποια άλλα. Για αυτό όταν είμαστε δύο, είναι πάντα καλύτερα. Γιατί ο ένας καλύπτει τα κενά και τις αδυναμίες του άλλου. Καλή σας μέρα.
    Lykos.

  14. heliotypon Says:

    > attalanti, avra, liodara, argyrenia, Απολλώνια, Kwlogria, Nemertes: Παρακαλώ, δεν έκανα παρά μόνο το καθήκον μου προς τα πλάσματα που λατρεύω κι εκτιμώ.

    >ange-ta: Το όνομα του Blog δεν εκφράζει σεξισμό αλλά τιμά κλπ, Τα έχω πει αυτά πολλές φορές. Μακρυά από μένα ο σεξισμός…

    >Petalida: Συμφωνώ ότι οι “μέρες για…” δεν είναι λυσιτελής τρόπος για να θεραπεύσουμε κοινωνικές πληγές σαν αυτές που αναφέρεις. Υποκρισία όμως μπορεί να μην είναι. Και δεν ξέρουμε ποιοί καθιερώνουν αυτές τις “γιορτές”. Πάντως είναι ευκαιρία να συνειδητοποιούμε το θέμα και τον λόγο της “γιορτής”.

    >ralou: Δεν ξαίρω πώςπαίζεται το παιχνίδι. Ποιος δίνει τις λέξεις; Πάντως νομίζω ότι αυτά τα παιχνίδια είναι ένδειξη ανίας στον Μπλογκόσφαιρα. ‘Η έχουμε εξαντληθεί, θεματολογικά και αναζητούμε διεξόδους. Λέω, ίσως…

    >Τσοπάνης: Δεν πρόκειται για τις δυτικές κοινωνίες μόνο (αν και σ’ αυτές το μοντέλλο αυτό μπορεί να έχει περιοριστεί αλλά δεν έχει πεθάνει), αλλά πρέπει να θυμηθούμε κι εκείνες που τις λιθοβολούν γιατί βιάστηκαν, που φορούν μπούργκα, που δέρνονται ανελέητα, που ακρωτηριάζονται, που εκτελούνται στο όνομα της μουσουλμανικής ηθικής, κλπ. Γι αυτές θα έπρεπε να κάνουμε κάτι, ότιδήποτε μπορούμε. Μπορούμε, άραγε;

  15. ralou Says:

    Η πρόσκληση υπάρχει στο μπλογκ μου.
    Μου έδωσαν 5 λέξεις και έγραψα κάτι που τις περιέχει.
    Μετά έδωσα άλλες 5 λέξεις εγω και προσκάλεσα 5 μπλογκερς να γράψουν κάτι που να τις περιέχει.
    Πέρνα αν θές από το σπίτι να το δεις και αν σου κάνει κέφι, γράψε κάτι.

  16. Νεραϊδονα Says:

    …δεν “ειμαι” υπερ των (οποιων) θεσπισμενων “ημερων”, ωστοσο με ενεπνευσε η συγκεκριμενη μερα !

    (χαμογελω και κλεινω ματακι)

  17. ange-ta Says:

    ΅”Το όνομα του Blog δεν εκφράζει σεξισμό αλλά τιμά κλπ, Τα έχω πει αυτά πολλές φορές. Μακρυά από μένα ο σεξισμός…”
    Το έχω καταλάβει βέβαια, γι αυτό σου έστειλα και χρόνια πολλά, γιατί δεν είσαι σεξιστής!

  18. NanaTsouma Says:

    Λίγο ετεροχρονισμένα…ευχαριστούμε θερμά για τα χρόνια πολλά….να είμαστε καλά να σας θάβουμε!!!!!
    Εκπροσωπείς όλους τους άντρες;;;;;;;;;;;;;;Κι εκείνο το γρουσούζη στο ταμείο του Προαστιακού που με κοιτάει με μισό μάτι;;;Αδύνατον!!!

  19. heliotypon Says:

    >Nana Tsouma: Εκπροσωπώ τους ομοϊδεάτες μου αρσενικούς. Τους άλλους, που μισούν τις γυναίκες φυσικά ΟΧΙ!

Leave a Reply

