Ο …πολυεθνικός ΟΤΕ μας!


Πριν 15+ ημέρες παρατήρησα ότι η μία τηλεφωνική γραμμή μου (από τις 2 που διαθέτω) λειτουργούσε μεν αλλά μόνο για να τηλεφωνήσω. Καμία κλήση, όμως, δεν έφτανε στη συσκευή μου. Ούτε ο αυτόματος ψηφιακός τηλεφωνητής (που είναι στον κέντρο του ΟΤΕ) απαντούσε όταν καλούσα το 1899 από τη συσκευή μου. ‘Ομως μπορούσα να πάρω τα μηνύματά μου από άλλη τηλεφωνική σύνδεση με πληκτρολόγηση του κωδικού μου. Φυσικά έδωσα τη βλάβη στο 121 και επειδή το πρόβλημα επέμενε ξανατηλεφώνησα μετά από 1 εβδομάδα. Μετά από 15 ημέρες έστειλα, με φαξ, μιά έντονη διαμαρτυρία και, επί τέλους, κάποιος τεχνικός του ΟΤΕ με κάλεσε στο κινητό. Μετά από συνεννόηση ήλθε στο σπίτι μου και ελέγχοντας την γραμμή στο σημείο εισόδου στο οικόπεδο, (από εκεί περνούν άλλες τρεις γραμμές) μου είπε (και μου το “απέδειξε”) ότι η γραμμή λειτουργούσε και δεχόταν κλήσεις κανονικά. Φυσικά έμεινα έκπληκτος (γιατί έχω αρκετές γνώσεις πάνω στα τηλεφωνικά). Μου είπε ότι το πρόβλημα θα ήταν πιθανό βραχυκύκλωμα στη γραμμή (150 μέτρα!) από την εξώπορτα στο σπίτι και ότι θα πρέπει να καλέσω ειδικό να την ελέγξει! Επειδή δεν το έχαψα αυτό, άρχισα να ψάχνω. Το αποτέλεσμα ήταν ότι όταν καλούσα το κινητό από τη γραμμή “μου” έβλεπα άλλον αριθμό από τον δικό μου και συγκεκριμένα του διπλανού σπιτιού μέσα στο ίδιο οικόπεδο! Μ’ άλλα λόγια κάποιος, φυσικά τεχνικός του ΟΤΕ επενέβη στα “κουτιά” του ΟΤΕ και μπέρδεψε τις συνδέσεις, αφού ούτε εγώ ούτε κανείς άλλος, δεν είχαμε κάνει καμιά επέμβαση στα καλώδια και στις συνδέσεις στο εσωτερικό του οικοπέδου! Βέβαια αν περιγράψω στον ΟΤΕ την περίπτωση (και θα το κάνω εγγράφως) αποκλείεται να δεχτούν ότι η αλλαγή έγινε έξω από το οικόπεδο και θα επιμένουν ότι αυτή έγινε από εμάς!

Αναφέρω αυτό το, σχετικά ασήμαντο, περιστατικό ως ενδεικτικό της προοδευτικά μειούμενης αξιοπιστίας του ΟΤΕ που θέλει να γίνει και πολυεθνική εταιρία (τρομάρα του!). Από την άλλη μεριά ξοδεύει εκατομμύρια ευρώ (δικά μας χρήματα βέβαια) σε διαφημίσεις, για να μας πείσει ότι είναι καλή και τεχνικά προηγμένη επιχείρηση!

Η σχέση μου με τον ΟΤΕ είναι μακρυά και πονεμένη. Εδώ στα μεσόγεια που ζω και που έχω και τη δουλειά μου, κάθε τόσο έχω προβλήματα με τις άθλιες γραμμές του και με τις συχνές βλάβες, ειδικά σε περιπτώσεις δυνατής βροχής, οπότε 7 φορές στις 10 χάνουμε και μερικές γραμμές που για να αποκατασταθούν μπορεί να περάσει και μία εβδομάδα+ !

Φυσικά η ένδοξη (και …επανιδρυτική του κράτους) κυβέρνησή μας αναζητά ξένους επενδυτές, που, εκτός από την τερατώδη γραφειοκρατεία, την ληστρική εφορία και το κακοποιό κράτος, θα είχαν την τόλμη και το κουράγιο να αντιμετωπίσουν και μιά σαθρή αλλά πανάκριβη τηλεπικοινωνιακή “υποδομή”.  Ξέρω ότι ο μαζοχισμός είναι ερωτική διαστροφή. Για επενδυτικό μαζοχισμό δεν έχω ακούσει κάτι…

16 Responses to “Ο …πολυεθνικός ΟΤΕ μας!”

  1. nosyparker Says:

    Υπομονή! Στην Ελλάδα ζούμε dear. 😀

  2. petalida Says:

    Ηλιότυπο δες το από τη θετικη πλευρά: το αέναον υπάρχει!

  3. fevis Says:

    Εγώ στο νησί προσπαθούσα ένα μήνα να καταφέρω να μου βάλουν τηλέφωνο… Και όταν επιτέλους ήρθε χρειάστηκε να περιμένω άλλες δύο μέρες για να λειτουργήσεις γιατί κάτι είχαν μπερδέψει… Τι να λέμε τώρα….

  4. Terrangirl Says:

    Φαντάζομαι ότι εξακολουθούν να στέλνουν κανονικά λογαριασμό,
    αλλά πρέπει να παραδεχτείς ότι είσαι τυχερός που μπορείς τουλάχιστον να πάρεις τηλέφωνο 😛
    Πριν δύο ή τρία χρόνια είχε στείλει συνεργείο ο (Π)ΟΤΕ να κάνει συντήρηση στις γραμμές που φτάνουν στα καφάο και καλύπτουν τηλεφωνικά όλη τη Βαλαωρίτου.
    Δευτέρα πρωί ξηλώσαν οι κάστορες (γιατί μάστορες δεν είναι) τις γραμμές όοολες…
    Kαι μετά δεν ξέραν που πάει ποιά για να τις ξανασυνδέσουν!!!!
    Κατάφεραν να τις ξεμπερδέψουν τελικά την Πέμπτη.
    “Γρήγορα” τις έφτιαξαν θα μου πεις, αλλά απειλούσαν τράπεζες και άλλες εταιρίες να κάνουν μήνυση για διαφυγόντα κέρδη και δραστηριοποιήθηκαν τα παιδιά.
    Τις καλησπέρες μου και καλά ξεμπερδέματα 🙂

  5. maramenasyka Says:

    Δεν είσαι ο μοναδικός,σηκώνω το ακουστικό και ακούω άλλους να μιλάνε,όταν βρέχει δεν έχω ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνέτ,όταν φυσάει τα ίδια.Και ποτέ δεν είναι δικό τους πρόβλημα.Πέρνω τις βλάβες και με κοροιδέυουν ότι θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου.Ποτέ κανένας δεν επικοινωνεί.
    Και οι τιμές αστρονομικές.

  6. fuzzy burlesque Says:

    η ανοησια παει συννεφο.και οχι μονο στον οτε.δυστυχως

  7. Nemertes Says:

    Καλέ τι λες τώρα! Εδώ Μοσχάτο σίτυ και δεν είχαμε τηλέφωνο για δυο εβδομάδες!

  8. avra Says:

    …και θελουν να τους πληρωνουμε με το παραπανω! εχω βαλει μια ιδιωτικη εταιρια στη μεση και πληρωνω μονο παγιο στον ΟΤΕ. Παρολ΄αυτα με αυτα και αυτα το παγιο εχει φτασει τα 45 ευρω!…Χαρατσι κανονικο!

  9. madprofessorus Says:

    Δυστυχώς η κατάσταση με τον ΟΤΕ όσο πάει κ χειροτερεύει…Αφενός δεν αφήνουν τις ιδιωτικές εταιρείες να επεκτείνουν το δικτυό τους,για να μη χάσουν τη μάσα,αφετέρου οι υπηρεσίες τους πάνε χάλια…κ άμα ζείς εκτός των μεγάλων πόλεων όπως εγώ κ δεν έχεις κ άλλη επιλογή για την εταιρεία που θέλεις την πάτησες…

  10. Απολλώνια Says:

    χεχε! Σε καταλαβαίνω… Για μήνες είχα περιστασιακά τηλέφωνο (συνήθως τις πρωινές ώρες που δεν ήμουν σπίτι) επειδή το “δίκτυο δεν είχε ακόμη αναβαθμιστεί”…

    Τώρα απλά δεν έχω σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι! (και το κινητό κλείνει όλο και συχνότερα)…

    Το αντίστροφο του εκπολιτίζομαι;
    😉
    Καλημέρες!

  11. Anna Says:

    Αφού η γραμμή σου λειτουργεί κανονικά – και μάλιστα το απέδειξε ο τεχνικός – δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα.
    Η λύση είναι πολύ απλή – μαθαίνεις το νέο σου τηλέφωνο, και δίνεις αυτό στους γνωστούς και φίλους να σε πάρουνε.
    Στο μεταξύ παίρνεις όλα τα ροζ τηλέφωνα που είχες σταμπάρει και φοβόσουνα να πάρεις με το φόβο της υψηλής χρέωσης, σίγουρος πια ότι θα χρεωθούν στο γείτονα. Δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω αν και ο γείτονας κάνει κάτι παρόμοιο, θα πρέπει να περιμένεις να έρθει ο λογαριασμός πρώτα.
    Την περίπτωση να είσαι εσύ σε λάθος σπίτι και όχι η τηλεφωνική γραμμή, την σκέφτηκες καθόλου;
    Επίσης, είναι ευκαιρία να γνωριστείς με τον νέο κάτοχο της τηλεφωνικής σου γραμμής – ο ΟΤΕ φροντίζει ΚΑΙ για την σύσφιξη των σχέσεων με τους γείτονες.

  12. heliotypon Says:

    >Σύντροφοι και συντρόφισσες, ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και τις δικές σας εμπειρίες. Τελευταία σκέφτομαι να μάθω ταμ-ταμ. Είσαστε να κάνουμε μαθήματα όλοι μαζί;

  13. FuSmOKer Says:

    Καλησπέρα!
    Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα γιατί από τα comments που διάβασα (συγνώμη και όλας) αλλά ο καθένας λέει τα δικά του.
    Heliotype, δεν είπες αρχικά τι γραμμή έχεις.
    Δηλαδή PSTN? ISDN? Ή ADSL over PSTN /ISDN??

    Το καθένα έχει διαφορετικό troubleshooting.
    Εγώ κατάλαβα ότι ADSL έχεις μάλλον. Αυτό το πρόβλημα που περιγράφεις (αν έχεις ADSL) είναι 99% πρόβλημα στο DSLAM (βρόγχο). Έχουν μπερδευτεί τα καλώδια μάλλον. Το καφάο δεν έχει καμία σχέση.

    Δυστυχώς είναι αλήθεια ότι στη βλαβοληψία στο 121 (εκτός από άσχετοι) είναι και κοπρόσκυλα. Και το 1242 ακόμη χειρότερα.
    Άστο το ξέρω από πρώτο χέρι….

    Το μηχανογραφικό του ΟΤΕ, ο ”Προμηθέας”, αποχρεώνει αυτόματα όταν έχει καταχωρηθεί βλάβη κλπ. άρα δεν χρεώνεσαι όσο δεν έχεις τηλέφωνο ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ να το έχεις δηλώσει σαν βλάβη.
    Αυτό συμβαίνει τους τελευταίους 3-4 μήνες.
    Πριν έπρεπε να πας σε κατάστημα του ΟΤΕ.

    Οι άλλες εταιρίες είναι μακράν ΠΙΟ ΧΑΛΙΑ από τον ΟΤΕ. Δεν μπορώ να κάνω καμία σύγκριση. Και είναι από ακριβότερες έως πάρα πολύ ακριβότερες. Μην γίνεστε θύματα του marketing. Δεν ισχύουν αυτά που λένε ΦΥΣΙΚΑ στις διαφημισεις ΑΛΛΑ αυτά που γράφει στο συμβόλαιο (12 σελίδες συνήθως – τα οποία δεν διαβαζει σχεδόν κανένας.

    Σας τα λέω και αν θέλετε τα λαμβάνετε υπόψιν. Σας τα λέω επειδή δουλεύω κάποια χρόνια στον χώρο αυτό και γνωρίζω τι συμβαίνει.
    Και στον ΟΤΕ έχω δουλέψει σαν τεχνικός για μερικούς μήνες (μέσω ΟΤΕplus).
    Αλλά βλέπεις…
    μου διακόψαν την ετήσια σύμβαση για να μπει ένα ”γαλάζιο” παιδί…

    PS: Heliotype στα Μεσόγεια με όλους τους παρόχους υπάρχει από σχετικό έως χοντρό πρόβλημα. Δυστυχώς!

  14. FuSmOKer Says:

    Πόσοι από εσάς γνωρίζετε πχ. ότι 4 εταιρίες πάροχοι ADSL δίνουν το ADSL με χρονοχρέωση???
    Εκτός αν πάρετε πακέτο χωρίς χρονοχρέωση (και με 3πλάσια τιμή..)
    Από την εμπειρία μου, ελάχιστοι τις γνωρίζουν.

    Βοηθάω..
    Μία είναι η ΟΝ..
    🙂

  15. heliotypon Says:

    >FuSmOKer: Αυτά που περιγράφω αναφέρονται σε γραμμή κοινή, που μάλιστα είμαι μέσω PCM γιατί δεν φτάνουν τα ζεύγη στην περιοχή. Η άλλη, αυτή που έχω τη σύνδεση με τον ISP είναι κανονική με ADSL.

    Φυσικά δεν τα γνωρίζω όλα αυτά που περιγράφεις. Ευχαριστώ για την πληροφόρηση.

  16. FuSmOKer Says:

    PCM……..
    Πρόβλημα… 😦

    (Σε αυτό το ζήτημα πάντως είναι απαράδεκτοι..)

Leave a Reply

