Γιατί;


Επειδή εγώ πολλά γράμματα δεν ξέρω, έχω πολλές απορίες και πολύ θα ήθελα να κάνω τις παρακάτω ερωτήσεις στους ανθρώπους που έχουν εκλεγεί ή θέλουν να εκλεγούν σε μια από τις επόμενες εκλογές σε θέσεις εξουσίας:

  • ΓΙΑΤΙ θέλετε να εκλεγείτε αδέρφια;
  • ΓΙΑΤΙ η τόσο μεγάλη αγωνία (λύσσα θα έλεγα) για την εκλογή (ή επανεκλογή) σας;
  • ΓΙΑΤΙ θέλετε τόοοοσο πολύ να με σώσετε;
  • ΓΙΑΤΙ λέτε τόσα πολλά ψέματα εναντίον των αντιπάλων σας;
  • ΓΙΑΤΙ ξοδεύετε τόσα πολλά στην προεκλογική σας καμπάνια για χάρη μου, δηλαδή για να βρεθείτε στην εξουσία και να μπορέσετε να με σώσετε;
  • ΓΙΑΤΙ χρησιμοποιείτε τις λέξεις «κερδίζω», «νικώ» κ.α. παρόμοιες, ενώ η θέση για την οποία αγωνίζεστε είναι μιά αγγαρεία και περιλαμβάνει τόσο κόπο και τόσο μόχθο;

Αυτά κι όποιος μπορεί να με διαφωτίσει κερδίζει την αιώνια ευγνωμοσύνη μου!

7 Responses to “Γιατί;”

  1. avra Says:

    τι ερωτησεις ειναι αυτες αγαπητε ? υποψιαζομαι οτι ειστε λιιιιγο κακοπροαιρετος 🙂 ) Παντως απαντησεις απο τους ιδιους δεν θα παρετε!!

  2. petalida Says:

    Αγαπητέ, είσαι ακόμα μικρός και δεν ξέρεις!

    1) ειμαστε ζωα πολιτικα, δεν το ήξερες?
    2)δεν αγωνιώ να επανεκλεγώ αλλά αγωνιώ να υπηρετήσω την κοινωνία μου!
    3)γιατι σας αγαπώ βρε κουτό!
    4)ψεμματα?εγώ? Με αδικείς τώρα…
    5)για σένα θα θυσίαζα τα πάντα!
    6)το να σε υπηρετώ αγαπημένε μου ψηφοφόρε δε θα μπορούσε ποτέ να με κουράσει!

  3. Jane E. Says:

    ε ψιτ

    δόξα

    χρήμα

    χρήμα

    χρήμα

    χρήμα

    άντε και γκόμενες

    και χρήμαααααααααα

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

  4. ange-ta Says:

    Χρήμα
    που σου δίνει την αίσθηση, ότι μπορείς να στρουμφίσεις όλο το κόσμο,
    αρα
    χρήμα
    και σέξ

    σεξ και

    χρήμα

    και πάλι χρήμα
    Εχει δίκιο η Jane.

    Μ αρέσει αυτό το πόστ,
    Θα ήθελα να έχω ένα απο αυτά τα τέρατα της εξουσίας μπροστά μου, για να μου εξηγήσει!

    Πόσο σημαντικά είναι τελικά αυτά τα κωλόχαρτα;

  5. espοir Says:

    Θέλουν να εκλεγούν γιατί ΜΟΝΟ αυτοί ξέρουν πώς να λύσουν όλα τα προβλήματα της χώρας και όλοι οι άλλοι δεν ξέρουν / μπορούν.

    (λέμε και καμιά μαλακία για να περνάει η ώρα!)

    Στο μεταξύ, αν τους κάτσει το χρήμα, η δόξα, το χρήμα, τα λεφτά, το χρήμα, οι γκόμενες/οι, το χρήμα, μερικά ταξιδάκια, το χρήμα … και κάτι άλλο που μπορεί να ξέχασα … ε, δεν τους χαλάει κιόλας!

  6. Tiresias Says:

    Καλά τα λέτε όλοι σας!!!
    Και εγώ τις ίδιες απόψεις έχω.
    Να προσθέσω όμως κι εγώ μια απορία μου!
    Πως στο διάολο να αντιδράσω????
    Τί έγινε η αντίδραση του πολίτη????
    Πως τα καταφέρανε αυτοι οι ……. (αφήνω τον χαρακτηρισμό να τον συμπληρώσει ο καθένας με όποια και όσα επίθετα θέλει) να μας καταντήσουν άβουλα όντα, που το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να κάνουν απλούς, αγανανκτισμένους σχολιασμούς είτε στις παρέες τους είτε σε κάποιο site???
    Πρέπει να βρούμε τρόπο αντίδρασης!!! Σκεφτείτε αδέλφια και όλες οι σκέψεις δεκτές!

  7. spiros Says:

    Auta prepei na ta rwthsei enas dhmosiografos otan 8a exei kalesmeno kanena “swthra” alla xwris na gnwrizei o “swthras” tis erwthseis gia na doume ti mporei na apanthsei, giati me tis erwthseis etoimes kai tous epikoinwniolous na etoimazoun tia apanthseis, ginontao oloi politikoi!! Alla poios dhmosiografiskos exei ta @@ na to kanei auto?? Oloi ypokeimena einai, kseroun na deixnoun thn pseutomagkia tous vgainontas sta para8yra kai gkarizontas san zwa o enas ston allon me apotelesma na mhn vgainei kanena nohma, apla na yparxei enas 8oryvos. Giauto den vlepw pote eidhseis, toulaxiston oses exoun politikes “kouventes”, den zw omws kai sthn ellada ara mou einai kai adiaforo to ti 8a vgei kai 8a pei o ka8e karagiozhs, giati kserw oti den prokeitai na allaksei tipote se auth thn xwra!! Ka8e 4 xronia ta idia!! Ksana kai ksana!!

Leave a Reply

