Διαδικτυακοί ‘Ερωτες…


Την αφορμή γι αυτό το ποστ την πήρα από σχόλιο της “V”, http://vouts.blogspot.com/2007/06/trip-away-make-no-stay-meet-me-all-by.html Είναι αλήθεια ότι πολλοί έρωτες, ίσως όλων των ειδών, από τον αγοραίο ως τον πιό παθιασμένο, έχουν ανθήσει στο διαδίκτυο. Σχεδόν ο καθένας μας έχει κάποιο μερίδιο, κάποιες εμπειρίες από τέτοιους έρωτες. Σίγουρα όχι όλοι σημαντικοί, αλλά νομίζω ότι η αναφορά τους θα μπορούσε να έχει ενδιαφέρον, κυρίως για τον τρόπο και τις συνθήκες που τους γέννησαν. Δεν αναφέρομαι στους απλούς επικοινωνιακούς έρωτες, δηλαδή σε περιπτώσεις που οι ενδιαφερόμενοι δεν συναντήθηκαν ποτέ, αλλά σ’ αυτές που υπήρξε μία, τουλάχιστον, συνάντηση.

Θα αρχίσω εγώ και θα δώσω πάσα…

Η πρώτη μου διαδικτυακή ερωτική περίπτωση ήταν με την Χ. Τότε είχα ICQ και αυτή με κάλεσε. Μετά από αρκετές ανταλλαγές μηνυμάτων, την κάλεσα το σπίτι μου για τραπέζι. Μετά το φαγητό, κι ενώ είχαμε πιάσει ενδιαφέρουσα συζήτηση, κάποια στιγμή σηκώθηκε να φύγει. Νόμισα ότι δεν με ήθελε και την πήγα ώς την πόρτα. Εκεί κάτι διέκρινα στο βλέμμα της και την αγκάλιασα και την φίλησα με ένταση! Η απάντησή της ήταν: “Επί τέλους! Νόμισα ότι δεν με θέλεις!” Η συνέχεια στην κρεββατοκάμαρα… Την είδα μία ακόμη φορά αλλά η σχέση δεν κράτησε…

Η δεύτερη ήταν πάλι από το ICQ. Πάλι δέχτηκα κλήση για επικοινωνία και η σχέση κράτησε περίπου 6 μήνες.

Η τρίτη ήταν από άλλη περιοχή του διαδικτύου και κράτησε περίπου ένα χρόνο. Γνώρισα ακόμη μία πολύ καλή φίλη (χωρίς ερωτικές προεκτάσεις),

‘Εκτοτε έκανα τρεις εφήμερες γνωριμίες (Ελληνικά: onenights stands). Ο μεγάλος έρωτας δεν ευρέθη στο διαδίκτυο. Ούτε πουθενά αλλού. Μάλλον δεν υπάρχει!

Διορθώνω το αρχικό και δεν δίνω σε συγκεκριμένους/ες  πάσα αλλά σε όλους τους επισκέπτες/τριες (και μη) να γράψουν για τις εμπειρίες τους από διαδικτυακούς έρωτες. Αδέρφια, μην το σνομπάρετε το ποστ αυτό. Νομίζω ότι ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπων με πρόσβαση στο διαδίκτυο βρίσκονται εκεί κυρίως με αυτή την επιδίωξη.

35 Responses to “Διαδικτυακοί ‘Ερωτες…”

  1. V Says:

    Με άγριες διαθέσεις βλέπω:-)
    Εύγε.

  2. petalida Says:

    Δεν έχω (προς το παρόν) εμπειρία μη επικοινωνιακού διαδικτυακού έρωτα οπότε δεν μπορώ να συμβάλω στην κουβέντα!

  3. petalida Says:

    μεγάλος έρωτας
    που σε κάνει δυστυχή και ευτυχή ταυτοχρόνως
    υπάρχει
    τον αντέχεις?

  4. espοir Says:

    Την εποχή των γονιών μας το λέγανε “γνωριμία δι’ αλληλογραφίας”, ή κάτι παρόμοιο. Το ίδιο κάνει. Μιλάς, αν νομίζεις ότι σου κάνει ο άλλος, πας παρακάτω.

  5. petalida Says:

    Και η απάντηση μου, όταν ρωτώ τον εαυτό μου είναι

    μεγάλος έρωτας
    που με ορίζει πλήρως και γι αυτό
    με κάνει δυστυχή και ευτυχή ταυτοχρόνως
    υπάρχει
    και διαρκεί όσο τον αντέχω
    10 λεπτά ή ένα μήνα ή ένα χρόνο ή …

  6. petalida Says:

    Τέλος, το αν ειναι διαδικτυακής προέλευσης ή όχι ουδεμία σημασία έχει (αρκεί να αποκτήσει σάρκα και οστά κάποια στιγμή).
    Αν δεχτούμε ότι οι διαδικτυακής καταγωγής έρωτες είναι “μη-κανονικοί” επειδή ξεκινούνε με λιγοστά αισθητικά ερεθίσματα θα πρέπει επίσης να δεχτούμε ότι ένας τυφλός δε θα ερωτευτεί ποτέ γιατί δεν μπορεί να δει τον άλλον και αντίστοιχα κάποιος που έχασε τα χέρια του ή την ακοή είναι καταδικασμένος σε μια ζωή δίχως έρωτα.

    Κι εδώ … νομίζω τελειώνουν οι αμπελοφιλοσοφίες μου!!! :–)

  7. colpocoquette Says:

    DIDUKTIAKOI ERWTES? giati den milate toso kairo re paidia….

  8. alitovios Says:

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά έχω μαύρα μεσάνυχτα στο θέμα οπότε δεν έχω και τι να γράψω.

  9. heliotypon Says:

    Αδέρφια, ξεχάστε τα ονόματα στην “πάσα”. Γράψτε ελεύθερα Όποιος/όποια έχει κάτι να γράψει.

  10. maya Says:

    Ο μεγάλος έρωτας υπάρχει. παντού. Πρέπει όμως να είσαι ξύπνιος να τον καταλάβεις όταν έρθει. Να μην έχεις σκυμμένο το κεφάλι και κρυμμένη την ψυχή σου. Και θέλει δύναμη να μπορείς να κάνεις τον περίπατο γιατί έχει και δύσβατα σημεία, πόνο και ανατροπές.
    Αλλά αυτή είναι η μεγαλύτερη μαγκιά. Να μπορείς να ΖΗΣΕΙΣ ότι σου συμβαίνει με τα μούτρα. Κι όπου σε βγάλει. Ακόμη και ο πόνος είναι συναίσθημα που μας ξεχωρίζει απο τους άψυχους.
    ο έρωτας είναι και για μια ιδέα, την τέχνη σου, την ποίηση, την ζωη. Δεν χρειάζεται ανταπόκριση για να υπάρξει. Πρέπει μόνο να τον αντέχεις όπως είπε η petalida. και να τον ρουφήξεις για να είσαι ζωντανός.

  11. dealsend Says:

    Άνοιξες θέμα !!!

  12. NanaTsouma Says:

    Αμα συναντηθείς τότε μοιάζει με προξενιό…ας πούμε το Ιντερνετ είναι τα γραφεία συνοικεσίων Λούης…..και απο κει και πέρα ότι προκύψει……. από μεγάλο έρωτα ως και “αμάν να φύγω το συντομότερο”
    Αμα όμως δε συναντηθείς και το ζήσεις έτσι…από μακριά…τότε μπορεί και να είναι ο μεγάλος έρωτας..ψηφιακός, εικονικός, μέσα στο μυαλό σου που τον κάνεις ότι θέλεις, τον παριστάνεις όπως θες εσυ, τον κουμαντάρεις όπως γουστάρεις…..

  13. heliotypon Says:

    Καλά, αδέρφια, κανείς/μία δεν είχε εμπειρίες διαδικτυακών ερώτων; Μόνο θεωρητικά το βλέπετε;

  14. Anonymous Says:

    Ο Ε γνώρισε την Α σ ενα chatroom, συναντήθηκαν με ερωτικες διαθεσεις, σχετίστηκαν, παντρεύτηκαν και πριν λιγες μερες απεκτησαν το πρωτο τους παιδί.

  15. Διαγόρας ο Μήλιος Says:

    Εγώ θα σας πω αυτά που έχω συμπεράνει, με θεωρητικό μεν ύφος, αλλά αντλώντας από τα προσωπικά μου βιώματα:

    Η διαδικτυακή επικοινωνία έχει εξαιρετικά μικρό εύρος ζώνης σε σχέση με οποιοδήποτε παραδοσιακό μέσο επικοινωνίας. Αυτό σημαίνει πως μέσω διαδικτύου (τουλάχιστον έτσι όπως αυτό έχει στις μέρες μας, δηλαδή μέσα στην πρώτη δεκαετία από τη δημιουργία του,) μεταδίδεται πάρα πολύ λιγότερη πληροφορία ανά μονάδα χρόνου απ’οτι στην πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία, ή ακόμα και στη συζήτηση μέσω τηλεφώνου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα διάφορα προβλήματα, το πιό άμεσο από τα οποία είναι αυτό που εύκολα μπορεί κανείς να μαντέψει: επικοινωνώντας με ένα άτομο για τρεις μήνες μέσω email μαθαίνεις γι’αυτό το άτομο τόσα όσα θα μάθαινες αν έβγαινες μαζί του δύο-τρεις φορές για καφέ.

    Αυτό που δεν μπορεί κανείς να μαντέψει εύκολα, και που εγώ έχω φτάσει να πιστεύω λόγω προσωπικής πείρας, είναι πως επικοινωνώντας μέσω διαδικτύου μπορεί μεν να μάθεις κάποια πράγματα για ένα άτομο, το μυαλό σου όμως αναπόφευκτα θα πλάσει από μόνο του τα δεκαπλάσια, προσπαθώντας να γεμίσει τα κενά.

    Βλέπεις, έχεις πάρα πολύ χρόνο στη διάθεσή σου για να σκεφτείς και να φανταστείς, και ελάχιστα δεδομένα στα χέρια σου πάνω στα οποία να χτίσεις τις εικασίες σου. Έχεις επίσης έναν εγκέφαλο που είναι φτιαγμένος για να προσπαθεί συνεχώς να γεμίζει τα κενά της πληροφορίας που συλλέγει από τις αισθήσεις σου, οι οποίες είναι από τη φύση τους περιορισμένες. (Αυτό το λένε οι βιολόγοι, δεν το λέω εγώ.)

    Αναπόφευκτα, όσο επιτυχημένο και να είναι το μυαλό σου στις εικασίες που θα κάνει, θα δημιουργήσει και κάποιες λανθασμένες προσδοκίες. Και όσο θα περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερες λανθασμένες προσδοκίες θα δημιουργεί. Όταν τελικά λοιπόν θα συναντηθείς με αυτό το άτομο, όσο μεγαλύτερο ήταν το χρονικό διάστημα της διαδικτυακής επικοινωνίας, τόσο διαφορετικό από τις προσδοκίες σου θα προκύψει αυτό το άτομο πως πραγματικά είναι.

    Αυτό δεν αποκλείει την πιθανότητα να ταιριάξεις με αυτό το άτομο, να είσαι όμως προετοιμασμένος να πέσεις από τα σύννεφα σε ορισμένα ζητήματα.

    Εγώ είμαι με μία γυναίκα που γνώρισα μέσω διαδικτύου, και η γυναίκα αυτή είναι περίπου έτσι όπως θα την περίμενε κανείς να είναι λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω: ταιριάζουμε απόλυτα στα σημεία που έχουμε συζητήσει εκτενώς μέσω email, και απέχουμε παρασάγκας σχεδόν σε κάθε ένα ζήτημα που ξεχάσαμε να συζητήσουμε.

    Υπάρχουν επίσης και ζητήματα στα οποία διαφέρουμε παρότι τα συζητήσαμε λίγο, καθώς οι εδραιωμένες λανθασμένες προσδοκίες σε κάνουν να διαβάζεις κείμενο μέσα από το πρίσμα τους, να το διαβάζεις δηλαδή έτσι όπως θέλεις να το διαβάσεις και όχι έτσι όπως το κείμενο είναι πραγματικά γραμμένο.

    Ευτυχώς, το σεξ ήταν ανάμεσα στα ζητήματα που είχαμε συζητήσει εκτενώς.
    😉

  16. Σχόλιο: heliotypon - Διαδικτυακοί ‘Ερωτες… « Διαγόρας Says:

    […] για την προσωπική ζωή των άλλων μη χάσετε το άρθρο «Διαδικτυακοί Έρωτες» στο ιστολόγιο «Μουνί» και το σχετικό σχόλιο από […]

  17. Debby Says:

    Είχα δει την πρόσκληση και η αλήθεια σκέφτηκα να γράψω μια εμπειρία μου. Οταν έβγαλες τα ονόματα αισθάνθηκα ότι έφυγε ένα βάρος από πάνω μου γιατι απλά δεν μου αρέσει να αναπολώ παλιούς μου έρωτες ούτε στην πραγματικότητα ούτε στο blog μου.
    Εχω ήδη κάνει ποστ με κάποια γνωριμία μου μέσω ιντερνετ η οποία όμως αν και συναντηθήκαμε δεν κατέληξε σε ερωτική σχέση. Από αυτή την σκοπιά με ενδιαφέρει να το δω το θέμα. Μια γνωριμία που κάνεις μέσω του ιντερνετ ποτέ δεν ξέρεις εξάλλου πως θα καταλήξει. Εκτός και αν ψάχνεις μόνο για ερωτική σχέση, και αυτό ήταν κάτι που τουλάχιστον συνειδητά δεν το έκανα ποτέ.

  18. giorgia_is_coming_to_town Says:

    Γνώρισα τον Δημήτρη σε chat room. Αμφότεροι chatarame χρόνια, επιδιώκοντας επικοινωνία, όχι απαραίτητα να βρούμε σύντροφο. Είχαμε κάνει φίλους , σχέσεις, “ξεπέτες”. Βρεθήκαμε, σε μία εβδομάδα μετακόμισε στο σπίτι μου και μετά από μερικούς μήνες στην πόλη μου (αυτό σημαίνει ότι τους πρώτους τρεις μήνες, διένυε καθημερινά τριακόσια χιλιόμετρα για να είμαστε μαζί). Ενα χρόνο μετά παντρευτήκαμε. Να σημειώσω ότι και οι δύο ήμασταν “φορτωμένοι” με ένα διαζύγιο και εντελώς κατά του γάμου. Πολλές φορές αναρωτιόμαστε πως έγινε κι άλλαξε η γνώμη μας για τον γάμο. Είμαι πραγματικά τυχερή που τον έχω και πιστεύω ότι αν δεν γνωριζόμασταν όπως γνωριστήκαμε, προφανώς δεν θα τον είχα ποτέ γνωρίσει, αφού δεν ζούσαμε στην ίδια πόλη. Θεωρώ ότι το διαδίκτυο είναι ένας ακόμη τρόπος επικοινωνίας, δεν διαφέρει και πολύ από το να συναντήσεις κάποιον σε κάποιο μπαράκι ή μέσω φίλων κλπ.

  19. V Says:

    Σχεδόν όλα όσα θα μπορούσα να πω έχουν ήδη ειπωθεί και φυσικά δεν πιστεύω να περιμένετε να εκθέσω κάποια εμπειρία μου:-)
    Έχω κάνει γνωριμίες όμως κι έχω κρατήσει πολύ καλές φιλίες μέσα από το διαδίκτυο. Ανθρώπους που έχω να δω χρόνια κι όμως μιλάμε ακόμα στο τηλέφωνο και μάλιστα συχνά.
    Στα συναισθηματικά τώρα, τα ερωτικά δηλαδή η παγίδα είναι στο μυαλό αυτού που έχει τις πιο πολλές προσδοκίες και φυσικά στην αυτο-επίγνωση του κάθε ένα για τον τρόπο που προβάλλεται.
    Είναι συχνό φαινόμενο άλλο να μας “πουλάνε” κι άλλο να βλέπουμε. Όπως επίσης συχνό είναι , άλλο να φανταζόμαστε πως μπορούμε να έχουμε κι άλλο να μας έχουν προσφέρει.

  20. N.Ago Says:

    Χμμμμμμμμ !…

  21. με το φεγγαρι αγκαλια Says:

    το ολο θεμα ειναι..αυτο το ‘κατι’ που περιμενουμε να συμβει,να το θελουμε..να το περιμενουμε και οι δυο..
    το αν ταιριαζεις ή οχι ερχεται μετα στην πορεια..
    το πολυ δυσκολο δυσκολο στο ιντερνετ πιστευω ειναι πως εχεις να κανεις με ατομα που εχουν μεγαλη χιλιομετρικη αποσταση..
    απιθανο να μιλησεις,να ζητας τα ιδια,να ταιριαζεις και να βρεθεις και στην ιδια πολη..οχι ομως αδυνατο..
    ερωτευτηκα σ ενα τσατ καποιον ο οποιος ολοφανερα δεν ενδιαφεροταν για κατι τετοιο..
    υπηρξε και καποιος αλλος που το μονο που ηθελε ηταν διαδικτυακο σεξ..δεν ειχα τη δυνατοτητα να προσφερω κατι τετοιο..δεν ειναι στα γουστα μου..
    αυτες οι μοναδικες εμπειριες μου..
    την καλησπερα μου

  22. Suspect Says:

    καποτε οι ανθρωποι γνωριζονταν και παντρευονταν μεσω αλληλογραφιας.

    απλως σημερα αλλαξε το μεσο.

    το μεσο δεν ειναι κακο.

    κακη ειναι μονο η διαχειριση.

  23. gatos Says:

    Καλό το σεξ αδέλφια,αλλά με το ίδιο άτομο το βαριέσαι γρήγορα. Ζήτω το συναίσθημα!!!

  24. gatos Says:

    Τελικά όλα είναι στο μυαλό….

  25. Marina Says:

    Το διαδίκτυο είναι πηγή γνωριμιών, αυτό να λέγεται. Ισως μερικές να καταλήγουν στο σέξ, έρωτα, φιλία.. αλλά είναι μειονότητα. Ξέρω 2 άτομα που γνωρίστηκαν μέσω chat room και παντρεύτηκαν πέρυσι, αλλά είναι μόνο 2.
    Το να “γνωρίζουμε” τους άλλους απο τα γραπτά και μόνο είναι η μισή αλήθεια. Οσο ελκυστικός αν μου φαίνεται ο άλλος, χρειάζομαι και οπτική εικόνα για να προχωρήσω. Σπάνια να ταιριάξουν και τα δύο.
    Εχω γνωρίσει απο κοντά πολλά άτομα που εύρισκα ελκυστικό το γράψιμό τους και αντίστοιχα τους είχα φανταστεί. Η πραγματικότητα όμως με προσγείωσε. Κανένας δεν μου έκανε “κούκου”, όχι πως ψάχνω, λέμε τώρα.
    Ετσι το άφησα το θέμα και δεν ψάχνω να αποκτήσω και οπτική εικόνα.

  26. marina Says:

    θελω να μιλαω με καπιον στο ιντερνετ

  27. marina Says:

    ..λλ.λ.λ.

  28. marina Says:

    hello tha mou milisei kaneis

  29. heliotypon Says:

    >Marina: Τι έπαθες παιδί μου; Δεν σου μιλάει κανείς εδώ; Γεμάτα τα ποστάκια σου από σχόλια επισκεπτών… Τι ακριβώς εννοείς;

  30. typos12 Says:

    geia s ola ta koritsia

  31. *E* Says:

    Καλησπέρα

    κατ αρχήν συγχωρήστε το θάρρος και την τόλμη μου για τούτο το μήνυμα
    κι εμπιστευθείτε την αγνή μου πρόθεση και την διάθεση επικοινωνίας .

    Κατά δεύτερον, θα ήθελα να σας πω, ότι τον τελευταίο καιρό κάνοντας σημαντική προσπάθεια ν ¨ανεβάσω¨ ένα δικό μου forum, με την καθάρια σκέψη
    να συντροφεύει ανθρώπους ευαίσθητους, ρομαντικούς, διακριτικούς και μόνους,
    είχα ένα καλαίσθητο και πολύ θελκτικό αποτέλεσμα το οποίο πραγματικά λάτρεψα .
    Θα ήθελα (αν μου επιτρέπετε) να κλέψω λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας
    για να σας οδηγήσω στη διεύθυνση που υπάρχει
    το φιλόξενο ¨σπιτάκι¨ μου :
    http://www.e-agapimou.gr/forum/index.php

    Αν θεωρήσετε ότι η προσπάθεια μου αυτή έστω και λιγάκι εκφράζει
    ένα κομματάκι της ψυχής σας , ζητώ την συμμετοχή σας στην εξέλιξη κι ανάπτυξή της.
    Όχι σε κάτι δύσκολο η περίπλοκο αλλά σε κάτι πολύ απλό κι εύκολο ..
    γράφοντας ότι θέλετε εσείς η ότι νοιώθετε ..

    ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ανταλλαγής μηνυμάτων και σκέψεων .
    Μια συντροφιά εμπιστοσύνης που δεν θα διστάσει να συναντηθεί από κοντά για συζήτηση, για καφεδάκι, για ποτάκι, φαγητό η οτιδήποτε άλλο προκύψει .

    Σας ευχαριστώ πολύ

  32. heliotypon Says:

    >*Ε*: Ευχαριστούμε για την πληροφορία. Θα σε επισκεφθούμε. Ενεργό συμμετοχή δεν υποσχόμαστε. Οψόμεθα!

  33. kelly Says:

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΤΟΝ ΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΛΛΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ , ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ…

  34. maria Says:

    Eντελώς τυχαία πάφτω στην κουβέντα σας την οποία δεν πρόσεξα καν πότε την κάνατε.Εγώ παιδιά ένα ξέρω.Τον έρωτα πρέπει να γυρίσουμε μέσα μας και να τον βρούμε.Έρωτας είναι ότι αγαπάμε.Σίγουρα όλοι θέλουμε τον άνθρώπό μας αλλά το κισμέτ είναι γραμμένο.
    Καλό βράδυ να έχετε.

  35. Net Man Says:

    Γεια σας κι απο μενα.
    Εχω γνωρισει πολλες γυναικες μεσω ιντερνετ και η αποψη μου ειναι πως καμια διαφορα δεν εχει το να γνωρισεις καποιον απο τον διαδικτυο η απο τον “εξω”κοσμο.Ο οποιος ενδoιασμος περναει το πρωτο λεπτο που θα συναντηθεις με το υποψηφιο ταιρι…Οταν συναντιεστε τοτε αρχιζουν ολα.
    Εχω ζησει πανεμορφες ιστοριες οπως και ανουσιες.
    Αποφασισα δε να γραψω αυτες τις ιστοριες αναπολωντας τες με τρυφεροτητα.
    Αν δεν σοκαρεστε με τις καυτες περιγραφες,ελατε στο blog μου με τιτλο ΕΡΩΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ http://www.netanddating.blogspot.com
    Θα χαρω να τα ξαναπουμε.

Leave a Reply

