Στυλιανός Φραγκόπουλος


Σήμερα θέλω να τιμήσω έναν μέχρι πριν λίγα λεπτά άγνωστό μου άνθρωπο, ο οποίος, αντί να τα πουλήσει,  έχει αναρτήσει ολόκληρα τα βιβλία του στον διαδικτυακό του τόπο , που προσφέρουν εξαιρετικά χρήσιμη γνώση στον επισκέπτη. Πρόκειται για τον Δρ. Μηχανικό και Καθηγητή των ΤΕΙ Αθήνας Στυλιανό Γ. Φραγκόπουλο που, εκτός από τις τεχνικές γνώσεις του φαίνεται ότι διαθέτει γνώσεις και σε πολλά άλλα πεδία της ανθρώπινης διανόησης. ‘Εμεινα έκπληκτος από την ευρύτητα γνώσης και ενδιαφερόντων του Σ.Γ.Φ. και συνιστώ θερμά επίσκεψη στον χώρο του.

20 Responses to “Στυλιανός Φραγκόπουλος”

  1. x-psilikatzoy Says:

    eina pragmatika foveros o anthrwpos.-

  2. ερινύα Says:

    Ξεκικώντας από το
    http://sfrang.com/
    ξεναγείσαι σε όλα τα διαδικτυακά έργα του Στέλιου Φραγκόπουλου. Τον παρακολουθώ ανελειπώς, ιδιαίτερα τα ιστολόγιά του, από τη στιγμή που ανακάλυψα και διάβασα αποσπάσματα από τα Παραρτήματα της Ιστορίας της Τεχνολογίας στις σελίδες του ΤΕΙ Αθηνών.
    Έχει κάνει σπουδαία δουλειά και έπεται συνέχεια!

  3. espοir Says:

    Επιτρέψτε μου να πω ότι τα φαινόμενα -και δη τα διαδικτυακά- απατούν.
    Προτιμήστε μια δεύτερη γνώμη … ειδικώς από τις φοιτήτριες που μπορεί να τον γνώρισαν καλύτερα.

  4. Κλείτωρ Says:

    Φωτεινό μυαλό και καλός φίλος χρόνια τώρα, ο κύριος Φραγκόπουλος αγωνίζεται για έναν καλύτερο κόσμο.

    espoir δεν φταίει το φως αν οι “πεταλουδίτσες” καίνε τα φτερά τους σε αυτό.

    • Anonymous Says:

      Το φως δεν έχει χέρια όμως! Λάθος παρομοίωση. Εγώ είμαι “πεταλουδίτσος” και ο άνθρωπος έχει χαθεί στο χάος από τα πολλά ενδιαφέροντά του! Πολλές γνώσεις έχει αποκτήσει, όμως εάν δεν τις μεταδίδεις σωστά, με ήθος και φιλότιμο, οι γνώσεις είναι άχρηστες για τον υπόλοιπο κόσμο. Η γνώση δεν είναι το παν. Ποια γνώση όμως; Η δίψα του για δόξα τον χαρακτηρίζει καλύτερα. Τόσο, που απαρνείται και τον ίδιο το Δημιουργό του! Έχω στα χέρια μου το βιβλίο του ηλεκτροτεχνία Ι, στο οποίο ως φοιτητής διόρθωσα εκατοντάδες λάθη! Βιτρίνα είναι ο άνθρωπος και ταιριάζει καλύτερα σε κάποιο reality. Για την ιστορία: ήμουν φοιτητής του και φυσικά είχα χαμηλό βαθμό στο μάθημά του. Της τάξεως του 6,5/10. Διότι τελείωσα τη σχολή με υποτροφία, αμοιβή για τις βαθμολογικές μου επιδόσεις! Και τώρα, αρκετά χρόνια αργότερα, μπορώ να δηλώσω ως μέλος της Ελληνικής μενσα… εάν κάποιος απ’ τους δυο κάνει λάθος, αυτός δεν είμαι εγώ! Εξάλλου, τίποτα σ’ αυτήν τη ζωή δεν είναι τυχαίο. Ούτε και ο τίτλος της σελίδας που τον επευφημεί! Ντροπή για την παιδεία μας. Ένα ελαφρυντικό του, είναι το γεγονός ότι ανήκει δυστυχώς στην πλειοψηφία! Υ.Γ.: Όσο για τα παρακάτω σχόλια, ανώνυμοι είμαστε όλοι. Το βιβλίο του όμως το κατονομάζω και μπορεί ο καθένας να ελέγξει του λόγου το αληθές. Πιο αβάσιμες και αόριστες είναι οι επευφημίες σας. Εκτός κι αν τις τοποθετήσουμε στη κατηγορία “προσωπικές γνώμες”, οπότε μπορούμε κι εμείς να υποστηρίζουμε τη δική μας. Επίσης δεν τεκμηριώνονται οι ιστορικές του ανακρίβειες, διότι στηρίζεται σε βιβλιογραφίες ανθρώπων και αιρέσεων (οι αιρέσεις πάντως, εξ ορισμού ανήκουν σε μειοψηφείες) με συγκεκριμένες ιδεολογίες, που θέτουν τα δεδομένα ως αξιώματα, τα οποία δέχεται ρητά ο εν λόγω blogger! Κανείς δεν τεκμηριώνει την ιστορική τους αλήθεια. Και όποιος διαβάζοντάς τον, μένει άναυδος και επευφημεί τα γραπτά του, σημαίνει ότι δεν έχει ιδία κρίση! Αντιθέτως, ένας φοιτητής όταν φοιτούσε, με την δική του κρίση, τόλμησε να αλλάξει εκείνα που του “πλάσσαρε” σε λάθος βιβλίο εκπαίδευσης μίας τέχνης(!), διότι είχε από τότε δική του κρίση. Ραντεβού λοιπόν….την ημέρα της κρίσεως…που θα λάμψει η αλήθεια!!
      Υ.Γ2: Δεν μπορείτε να απαλλάσσετε έναν άνθρωπο που σας λέει κάποιος ότι έχει περίεργο ποιόν, με την απλή ετυμηγορία της πολλής (και όχι ποιοτικής) δουλειάς στο ίντερνετ. Εάν έχει υποπέσει σε τέτοια ανήθικα σφάλματα, δεν μπορείτε να τον επευφημείτε για οποιαδήποτε άλλη -έστω κι αν εσείς κρίνετε καλή- πράξη του. Πρέπει να το ερευνήσετε πρώτα. Και τι πιο απλό, από το να του υποβάλλετε μία ερώτηση; Απλά, κρίνατε, και αποφασίσατε μόνοι σας ποιο είναι το αληθές. Εξάλλου, όπως λέει κάποιος παρακάτω, προπαγάνδα σε ένα τέτοιο, άσημο, πρόσωπο; Ποιος ο λόγος να γίνει; Μάλλον αλήθεια θα λέει λοιπόν η κοπέλα! Κι όμως, εγώ στη ζωή μου, κατάφερα να φτάσω περισσότερους μαθητές από τον “δάσκαλό” μου. (αυτό για να μην πει κανείς ότι δεν είναι άσημος λόγω πλήθους μαθητών.) Τέλος, προς τον κύριο φίλο του, έχω να πω το εξής: τα θηλυκά στη σχολή του, ήταν 3-4 σε σύνολο 50 μαθητών, όμως θυμάμαι και κάτι μοντέλα στη κυριολεξία να περνούν απ’ τη σχολή! Επίσης είναι ένα φαινόμενο που συνεχώς αυξάνεται στο πανελλήνιο, πως εσύ το απορρίπτεις μονομιάς;; Τι περιμένεις από έναν άνθρωπο που κάνει κήρυγμα εξυπνάδας, ότι υπάρχουν κεφαλαία και πεζά γράμματα, αντί για κεφαλαία και μικρά, όπως λένε οι περισσότεροι; Σωστό. Όμως ο ίδιος στο επόμενο μάθημα υπέπεσε στο ίδιο σφάλμα κατ’ εξακολούθηση! Αυτό αποδεικνύει ότι διακατέχεται από συμπλέγματα κατωτερότητας, όπως τότε που έλεγε σ’ έναν δίμετρο συμφοιτητή μας, ότι εκείνος δε μπορεί να γίνει jokey αλόγων επειδή δεν είναι τόσο κοντός όσο ο “μέγας δάσκαλος”. Πλήγμα για την παιδεία. Οι βαθμοί πρέπει να αντικατοπτρίζουν την εικόνα του γραπτού και όχι την ψυχοσύνθεση του διδάσκοντος! Βρήκα τυχαία το post, με μία άσχετη αναζήτηση και ήταν μίας πρώτης-και-τελευταίας τάξεως ευκαιρία, να τοποθετήσω μία δόση αλήθειας…για να λάμψει το ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΩΣ, που δεν πλήττει καμία πεταλούδα, όπως ορίζει και υποβάλλει η φύση! Χαιρετισμούς απ’ το χρόνο…

      • apofoitos Says:

        Τυχαία βρέθηκα εδώ και διάβασα το πικρό σχόλιο του ανώνυμου πριν. Μπορώ να βεβαιώσω ότι πρόκειται για συμπλεγματικό άτομο και ανίκανο ψεύτη.
        Κάτι επουσιώδες: Αναφέρει τι είπε ο καθηγητής στο σπουδαστή “εσύ είσαι ψηλός και δεν μπορείς να γίνεις τζόκεϊ”, αλλά δεν λέει ή δεν θυμάται ή δεν κατάλαβε όλη τη φράση: “όπως εγώ δεν μπορώ να καρφώνω σε καλάθια του μπάσκετ”. Ήθελε να δείξει ότι καθένας πρέπει να επιλέξει την κατάλληλη απασχόληση και δεν μπορεί να αναδειχτεί σε κάτι, για το οποίο δεν είναι φτιαγμένος. Δεν μπορεί να συγκρατήσει ολοκληρωμένες απόψεις και μετά παραπονιέται ότι σε ένα σύνθετο μάθημα δεν πήρε το βαθμό που νόμιζε ότι πρέπει να πάρει…
        Το μάθημα που αναφέρεις διδάχθηκε στο α’ εξάμηνο κι εσύ τελείωσες με υποτροφία, όπως γράφεις, μετά από 3-4, ίσως και παραπάνω χρόνια. Δεν απέκτησες ενδιάμεσα κάποια ικανότητα; Ιδιοφυΐα μπήκες και ιδιοφυΐα βγήκες; Και πώς βρέθηκες στο ΤΕΙ, ως ιδιοφυής που είσαι, όπου μπαίνουν σπουδαστές με βαθμό περί το 14; Άρα το 6,5 που λες ότι πήρες στο μάθημα αντικατοπτρίζει το 14, με το οποίο μπήκες… Και αφού δεν σου άρεσε το 6,5, γιατί δεν πήγες να δεις την κόλλα του γραπτού σου, αφού είναι γνωστό ότι ο καθηγητής καλούσε επιτακτικά όλους τους σπουδαστές να δουν τι λάθη έκαναν στην εξέταση και να μην τα ξανακάνουν; Απλά, γιατί φοβόσουν ότι κι αυτά που είχες γράψει θα ήταν σκόρπια. Εγώ πάντως, μετά την πρώτη φορά που κόπηκα, πήγα και είδα το γραπτό και κατάλαβα τι δεν είχα μάθει σωστά. Στη δεύτερη εξέταση πήρα 7,5 και ήμουν ευχαριστημένος. Τελικά έχεις δίκιο, δεν χαριζόταν σε κανέναν ο καθηγητής, γιατί δεν είχε κομματικές, ποδοσφαιρικές ή άλλες συμπάθειες.
        Τώρα, τα εκατοντάδες λάθη που λες ότι βρήκες στο βιβλίο -πέρα από δακτυλογραφικά- ήταν καμιά δεκαριά, τα οποία περιέχονταν στο διορθωτικό φύλλο που μοίραζε ο καθηγητής. Εσύ δεν ενδιαφέρθηκες ή δεν το έμαθες ή φοβόσουν να προσεγγίσεις για να πάρεις αυτό το φυλλάδιο… Θα ξεπέρναγες εύκολα κι αυτό το κόμπλεξ που σε διακατέχει.
        Και για να γίνει αντιληπτή η σοβαρότητά σου, γράφεις ότι στα κείμενα για την Ιστορία της Τεχνολογίας έλαβε υπόψη του μόνο κάτι αιρετικούς. Κοίταξες ποτέ τη βιβλιογραφία, την οποία παραθέτει; Να στην υποδείξω εγώ, γιατί είσαι μπουμπούνας και δεν πιστεύω ότι μπορείς να την βρεις μόνος: http://sfrang.com/historia/selida002.htm! Εννοείται ότι δεν έχει βίους αγίων, αλλά μόνο σοβαρά βιβλία τεχνολογίας και ιστορίας.
        Να έρθω τώρα στο απόφθεγμά σου, ότι “απαρνείται και τον ίδιο το Δημιουργό του”! Ρε παπαδοπαίδι με στραβοχυμένη επικάλυψη κατηχητόπουλου, ήρθες εδώ να συκοφαντήσεις τον καθηγητή σου με εντολή των πνευματικών σου καθοδηγητών; Και σου πέφτει λίγος ο βαθμός σου, ενώ εσύ είχες μόνο μίσος και ήθελες, γράφοντας στην εξέταση, να αποδείξεις πόσο σπουδαίος είσαι; Αυτή η αλαζονεία σου σε κάνει καλό χριστιανό και ελπίζεις να σε εκτιμήσει ο “δημιουργός” σου;
        Θα φροντίσω να ενημερώσω τον καθηγητή για τα γραφόμενα εδώ και νομίζω ότι θα διασκεδάσει… Αν είχες βάλει το όνομα, θα σου έδειχνε και την κόλλα του γραπτού σου, γιατί ξέρω ότι τις φύλαγε για πολλά χρόνια…

      • apofoitos Says:

        Παρέλειψα και το άλλο που τεκμηριώνει, μαζί με το τζόκεϊ-μπάσκετ, πόσο ανίκανος είσαι να καταλάβεις ορισμένους γενικότερους συσχετισμούς: Είχε πει ότι τα γράμματα τα ονομάζουμε “κεφαλαία και πεζά” και όχι “μεγάλα και μικρά”, γιατί υπάρχουν μεγάλα κεφαλαία και μεγάλα πεζά, υπάρχουν επίσης μικρά κεφαλαία και μικρά πεζά… Λογοπαίγνιο έκανε αλλά βασικά ήθελε να τονίσει πόσο σημαντικό είναι να εκφραζόμαστε σωστά ως επιστήμονες! Ούτε αυτό το κατάλαβες, γι’ αυτό γράφεις ο ίδιος τόσο θολά και ακατανόητα…

  5. ερινύα Says:

    Να σε ρωτήσω κι εγώ espoir τώρα πάνω σε αυτά που έγραψες: Έχεις γνώση των όσων υπαινίσσεσαι;

    Και ρωτώ για τον εξής λόγο: Ο τρόπος με τον οποίο θέτεις το ζήτημα (υπαινιγμός), μπορεί να σημαίνει οτι γνωρίζεις γεγονότα σχετικά με το συγκεκριμένο πρόσωπο, μπορεί όμως να σημαίνει οτι κάνεις αυτό που κοινώς λέγεται “τσουβάλιασμα”, χωρίς πραγματικά να γνωρίζεις. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί εφαρμογή της γνωστής προπαγανδιστικής μεθόδου, με την οποία επιχειρείται σπίλωση προσώπων, με υπονοούμενα και όχι με συγκεκριμένες κατηγορίες.

    Να προσθέσω πως, έτσι κι αλλιώς, δεν αλλάζει το γεγονός οτι το συζητούμενο πρόσωπο έχει κάνει καλή διαδικτυακή δουλειά για την ενημέρωσή μας, σχετικά με παραλειπόμενα ζητήματα της ιστορίας.

  6. heliotypon Says:

    > Χ-psilikatzou: Δεν τον γνωρίζω πέραν από την ιστοσελίδα του.

    > ερυνία: Ναι η δουελιά του είναι, όντως, πολύ σπουδαία.

    >espoir: Μπορεί να έχεις δίκιο. ‘Οπως γράφω, δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο. Είναι πιθανόν να έχουν προβλήματα οι φοιτήτριες μαζί του αλλά αυτό είναι άσχετο με τη δουλειά του στο διαδίκτυο. Ας τον κρίνουν για την συμπεριφορά του, αν πρέπει. Πάντως επειδή δεν είμαι δικαστής, ούτε σχετικός με το σχολείο του, δεν μπροώ να κρίνω εγώ τα προσωπικά του.

  7. nikolas Says:

    espoir:

    Εγώ σε κόβω μίζερο και συκοφάντη. Παρεμβαίνεις σε μια κουβέντα για κάποια πολύ αξιόλογη δραστηριότητα και προβάλλεις ψεγάδια, τα οποία δεν τεκμηριώνεις, ούτε και θα ήταν δυνατόν κάτι τέτοιο. Δεν έπρεπε να “μιλήσεις” καν. Αλλά, είπαμε, έχεις το μαμούνι της συκοφαντίας, ανώνυμα εννοείται! Φαντάσου να αρχίσουν να γράφουν άλλοι για σένα ότι έχεις κλέψει το πουκάμισο που φοράς, έχεις χουφτώσει τα αγοράκια στο νηπιαγωγείο της γειτονιάς σου και χρωστάς ένα σωρό λεφτά από χαρτοπαιξία. ίσως πρέπει να στο κάνει κάποιος, ανώνυμα, για να καταλάβεις πόσο μυαλό έχεις.

    ΥΓ: Ούτε που τον ξέρω τον κύριο, μια δυο φορές είχα κοιτάξει παλαιότερα το blog του, μόλις σήμερα είδα τις σελίδες του.

    ΥΓ2: heliotypon, Καταλαβαίνεις ότι με τέτοιο τίτλο στη σελίδα σου, δεν είναι δυνατόν να προτείνω στα παιδιά μου, σε ένα φίλο, μια φίλη κλπ., να κοιτάξουν εδώ. Βάλε κάτι άλλο, υπάρχουν τόσα και τόσα ευρηματικά, να σου προτείνω εγώ μερικά: βότσαλο, κουκούτσι, λιακάδα, παντιέρα, μούργος, λούμπα… Μην καρφώνεσαι τόσο εξώφθαλμα!

  8. Κλείτωρ Says:

    είπα πως γνωρίζω τον κύριο Φραγκόπουλο και δεν τίθεται θέμα για τις αοριστολογίες της espoir. Άλλωστε το ποσοστό των μαθητριών στην σχολή του είναι της τάξεως των 3-4 σε σύνολο 120-130 μαθητών. Ε είναι λίγο κουφό ανάμεσα σε τόσα νιάτα να ασχοληθούν με τον μεσήλικα δάσκαλο. Αλλά τι λέω τώρα….; είναι χαζό και μόνο να το σκεφτεί κανείς!!!! Πρόκειται για αξιολογότατο άνθρωπο με πνευματικές αναζητήσεις που ξέρει να χαίρεται την ζωή.

  9. espοir Says:

    heliotypon: Επειδή σε σένα απευθυνόταν το σχόλιό μου, προτείνω να αναζητήσεις διαφορετικά πρότυπα. 🙂 Γραμματικάκης, Κουράκης, Νανόπουλος (αμφιλεγόμενος ίσως), Βερνίκος …
    Αν απλά ψάχνεις για καλές ιστοσελίδες / δικτυακή παρουσία, τότε δοκίμασε το http://www.stumbleupon.com (και λίγο σπαμ!).

    κλείτωρ: Σεβαστή η φιλία σας. Λογικό να υπερασπίζεσαι έναν φίλο. Άλλωστε, οι σοφές Ελληνικές παροιμίες ισχύουν στο ακέραιο. 🙂

    nikolas: Με όσα λες, με δικαιώνεις περί του ότι τα δικτυακά φαινόμενα, ενίοτε απατούν. Εγώ άλλωστε, απλά πρότεινα να ζητήσει μια δεύτερη (ενδεχομένως πιο αξιόπιστη) γνώμη, και ανέφερα μια πιθανή πηγή ως καλό παράδειγμα. Δε ζήτησα από κανέναν να βασιστεί στη δική μου άποψη, η οποία είναι εκ προοιμίου αναξιόπιστη.

    ερινύα: Οι λέξεις μου ήταν και είναι προσεκτικά επιλεγμένες.

  10. ερινύα Says:

    espoir says:

    Οι λέξεις μου ήταν και είναι προσεκτικά επιλεγμένες.

    Και εγώ απαντώ:

    Ακριβώς αυτό παρατήρησα κι εγώ: Οι λέξεις σου ήταν προσεκτικά επιλεγμένες, κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μου θυμίσουν την μεθοδολογία που χρησιμοποιούν οι – σπουδαγμένοι στο είδος τους – συκοφάντες: Ασαφείς κατηγορίες και υπονοούμενα, που στον εύπιστο ή τον μίζερο – φθονερό άνθρωπο δίνουν την ευκαιρία και την ευχαρίστηση να προσάψει στο συκοφαντούμενο πρόσωπο οτιδήποτε αυτός καταλαβαίνει από τα ασαφή και υπονοούμενα που διασπείρει ο συκοφάντης.
    Σε αυτή την παρατήρησή μου δεν απάντησες. Και γι αυτό θα επιμείνω στην ερώτηση: Έχεις γνώση των όσων υπαινίσσεσαι; Και βέβαια μπορείς, αν έχεις γνώση, να δώσεις και ένα παράδειγμα, χωρίς ονόματα, για να καταλάβουμε τι εννοείς.

    Ακόμα, δεν απάντησες στο ερώτημα που προκύπτει, δηλαδή, τι σχέση έχει η ποιότητα των περιεχομένων των σελίδων του Φραγκόπουλου με τις υποτιθέμενες σχέσεις του με σπουδάστριες.

    Να προσθέσω τέλος, πως, όταν κάποιος επαινείται για έναν τομέα δραστηριοτήτων του, αυτό δεν σημαίνει οτι εκλαμβάνεται συνολικά ως πρότυπο και μάλιστα από ανθρώπους που δεν τον γνωρίζουν προσωπικά. Εσύ με μια κατηγορία, η οποία είναι άσχετη με τα κριτήρια με τα οποία εκφράστηκαν οι έπαινοι, που την εκφέρεις με μορφή αόριστου υπαινιγμού, επιχειρείς την συνολική απόρριψη ενός προσώπου.
    Οι παρατηρήσεις σου θα ήταν συζητήσιμες, αν τα επιχειρήματά σου είχαν κάποια σχέση με τις δικτυακές σελίδες του Σ. Φραγκόπουλου, μια που αυτές ήταν το αρχικό θέμα.

  11. heliotypon Says:

    >Θα ήθελα να μην γίνονται ανταλλαγές προσωπικών αιχμών, μιά και τα λεγόμενα κάποιου/ας θα μπορούσαν να έχουν εκφραστεί και χωρίς πολλή σκέψη. Μπορεί να συμβεί να ακούσουμε κάτι για έναν άνθρωπο και αυτό να πρέρχεται από ένα “σπασμένο τηλέφωνο”. Κι ο/η λέγων/σα να συνεχίζει, ακούσια, ακριβώς τη λειτουργία αυτού του χαλασμένου εργαλείου. Μπορεί και να έχει προσωπική πείρα. Πάντως νομίζω ότι χρειάζεται προσοχή η διατύπωση αρνητικών σχολίων εναντίον συνανθρώπων μας, ιδαίτερα όταν αυτοί δεν είναι σε θέση να λάβουν τον λόγο.

  12. ερινύα Says:

    heliotypon

    Αν εννοείς και εμένα, δεν γνωρίζω προσωπικά κανέναν από τους δύο και αυτά που έθεσα δεν είναι προσωπικές αιχμές.

    Απλά, δεν μου αρέσει κάποιοι να προσπαθούν να κατευθύνουν την κρίση τη δική μου και των άλλων με ατεκμηρίωτα υπονοούμενα. Γνωρίζω πολλούς ανθρώπους που συκοφαντήθηκαν με διασπορά ασαφών υπονοουμένων.

    Αυτός είναι και ο λόγος που ζητώ από τον espoir να διευκρινίσει αυτά που ισχυρίζεται, γιατί αλλιώς δεν δίνει καλή εικόνα για το δικό του πρόσωπο. Αν ήξερε κάτι και ήθελε να σε προειδοποιήσει, θα σου έστελνε ένα προσωπικό email και δεν θα δημοσίευε το σχόλιο. Τώρα, που το σχόλιο είναι δημοσιευμένο, καλό θα ήταν να εξηγήσει, για όλους όσοι το διαβάσαμε, τι εννοεί. Δηλαδή, όπως λες κι εσύ, αν πρόκειται για μεταφορά ειδήσεων τύπου “σπασμένο τηλέφωνο” ή αν μιλάει από προσωπική πείρα. Τουλάχιστον αυτό, νομίζω οτι είναι απαραίτητο να το διευκρινήσει.
    Και στις περιπτώσεις που μεταφέρουμε “πληροφορίες”, που τις ακούσαμε από το “σπασμένο τηλέφωνο”, καλό θα είναι να έχουμε την άποψη και της άλλης πλευράς.

    Δεν μου άρεσε ακόμα και ο τρόπος που απάντησε ο espoir στον συνομιλητή με όνομα “κλείτωρ”. Όταν λες “Σεβαστή η φιλία σας. Λογικό να υπερασπίζεσαι έναν φίλο. Άλλωστε, οι σοφές Ελληνικές παροιμίες ισχύουν στο ακέραιο.” τι εννοεί; Όλοι βέβαια καταλαβαίνουμε τι υπονοεί. Ο Κλείτωρ μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι των κατηγορουμένων με ασαφείς κατηγορίες. Αλλά όχι μόνον αυτό. Εδώ μπορούμε να υπονοήσουμε – υποθέσουμε και κάποια κρυμένη εμπάθεια του γράφοντος, άσχετη ίσως με τις κατηγορίες που εκτοξεύει…

    Υποθέτω οτι και εσύ καταλαβαίνεις πόσα πράγματα μπορεί να υπονοήσει κάποιος, όταν διαβάζει την φράση “προτιμήστε μια δεύτερη γνώμη … ειδικώς από τις φοιτήτριες που μπορεί να τον γνώρισαν καλύτερα”, όταν η φράση αυτή αναφέρεται σε έναν καθηγητή.

  13. nikolas Says:

    Μην το ταλαιπωρούμε το θέμα, έψαξα και βρήκα κι άλλα blogs του ίδιου για κάποια μαθήματα που διδάσκει:
    http://e-technics.blogspot.com/
    http://polymesa.blogspot.com/
    Φαίνεται ότι δεν είναι απλόχερος με τους βαθμούς και κάποιοι τον “εκδικούνται” με εμπάθεια και ανώνυμα.
    Άντε γεια!

    ΥΓ: Δεν είχα σκεφτεί πόσες πολλές εφαρμογές μπορεί να έχουν τα blogs, ακόμα και για την εκπαίδευση. Κοιτάξτε εδώ ακόμα:
    http://orxistra.blogspot.com/
    http://carreras-gr.blogspot.com/
    και μερικά ομαδικά ακόμα.

  14. Κλείτωρ Says:

    εννοεί μάλλον την παροιμία που λέει δέιξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιός είσαι. Ε λοιπόν θα ήμουν πολύ περήφανος να έμοιαζα έστω λίγο του κυρίου Φραγκόπουλου.

  15. heliotypon Says:

    >Dimitrisst: Φίλε σε παρακαλώ “μετάφρασε” τα σχόλιά σου σε Ελληνική γραμματοσειρά γιατί αλλιώς, όπως έχω γράψει καθαρά στην πρώτη σελίδα, θα τα σβήσω. Δεν ανέχομαι αυτό το αχαρακτήριστο συνήθειο να γράφουμε σε Greenglish, ενώ διαθέτουμε Ελληνικές γραμματοσειρές.

  16. Dimitris Christodoulou Says:

    Εκτος απο μεγαλομανης ψευτης, εθνοπροδοτης που για να αποδειξει οτι καποιος Ελληνας του εξωτερικου ειχε μειωμενη ικανοτητα αντιληψης γραπτου κειμενου ανηρτησε πινακακι ωπου εδειξε την Ελλαδα στις τελευταιες θεσεις. Ετοιμος να εκθεσει την χωρα για το τιποτα, φανταστειτε να τον απειλουσαν αυτον αλλες εποχες, διπλη κουκουλα. Ενας ακαδημαικος γενιτσαρος ετοιμος να προστατεψει την κοιλαρα του με καθε τιμημα.

    • heliotypon Says:

      Αδερφέ δεν ξέρω τόσα πολλά για τον Φραγκόπουλο για να συμφωνήαω ή όχι μαζί σου. Αναφέρθηκα μόνο στην ποιότητα του blog του. Για τα λοιπά απλλώς δεν γνωρίζω.

Leave a reply to Dimitris Christodoulou Cancel reply