Ευχές…


wishes.jpg

13 Responses to “Ευχές…”

  1. γητευτρια Says:

    Η πιο όμορφη ευχή! Ευχαριστούμε…
    Αντεύχομαι, απολύτως τα αυτά! Και καλή πρωτοχρονιά!

  2. eleni Says:

    τι μεγάλη ευχή!
    να είσαι καλά και να δράς ουσιαστικά …

  3. μαρια λεμονατη! Says:

    αμα ειναι ερωτικο θα ειναι κι ευτυχισμενο ε; ε; ετσι δεν ειναι μουνακι;

  4. heliotypon Says:

    >γητεύτρια: Ευχαριστώ. Το ελπίζω να είναι ακριβώς έτσι.

    >eleni: Μεγάλη, αλλά τόσο παραμελημένη. Προσπαθώ πάντα…

    >μαρία λεμονάτη: ‘Ετσι είναι λεμονάκι. (Αν και αρσενικός μου αρέσει η προσφώνηση αυτή γιατί μου θυμίζει το λατρεμένο… Μήπως πρόσεξες τη φωτογραφια που συνοδεύει τις ευχές…;)

  5. μαρια Says:

    Χρόνια πολλά κι από μένα με υγεία, πάντα κοντά σε ότι αγαπάς …

  6. μαρια λεμονατη! Says:

    χμμμμμ, κατι μου θυμιζει
    😉

  7. koulpa Says:

    χαχα.. και μεγάλη.. για όσους το μέγεθος μετράει..:):)
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)

  8. sailormoon Says:

    kali xronia k se sena heliotypon k efxome na sinexisume na exume diafonies metaksi mas giati meso afton dimiurgume. na se kala

  9. emilly Says:

    Καλή χρονιά!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά, και – γιατί όχι αφού το θές; – ερωτικά!

  10. meniek Says:

    ουχί ως αθλία, αλλά ως νεο-αθλούμενη (η απάντηση στον γρίφο στο βλόγον μου -μη νομίζεις ότι σε ξέχασα), σου εύχομαι κι εγώ μια τέλεια χρονιά

  11. Διαγόρας ο Μήλιος Says:

    Είναι απίστευτο: σε αυτό το ιστολόγιο οι γυναίκες έχουν σχεδόν αποκλειστικότητα στα σχόλια! Θα τη χαλάσω λοιπόν αυτή την αποκλειστικότητα, και θα ευχηθώ κι εγώ χρόνια πολλά, και το 2008 να μπει καλά σε όλους και σε όλες!

  12. heliotypon Says:

    Ευχαριστώ όλους/ες για τις ευχές…

    Ειδικά για το σχόλιο του Διαγόρα του Μήλιου: Τι να κάνω, αγαπώ πολύ τις γυναίκες και αυτές το νοιώθουν και μαζεύονται γύρω μου… Κι εγώ, φυσικά, το απολαμβάνω πολύ!

  13. Lily Says:

    Happy New Year!!

Leave a Reply

