Τι προσέχετε συντρόφισσες;


Το τι προσέχουν οι άντρες στις γυναίκες είναι, λίγο-πολύ, γνωστό: Το πρόσωπο, τα μάτια, τα βυζιά, ο κώλος, οι γάμπες, είναι σημεία που τραβούν το αντρικό βλέμμα κι επειδή το αρσενικό είναι αρκετά απλό στη λειτουργία του, αν μια γυναίκα τραβά σε μερικά ή όλα απ’ αυτά τα στοιχεία, το αρσενικό ερωτικό σύστημα διεγείρεται, με όλα τα …επακόλουθα! Φυσικά δεν μιλώ για άϋλα χαρακτηριστικά, όπως ο χαρακτήρας, η καλλιέργεια, κλπ. Αναφέρομαι μόνο στα φυσικά χαρακτηριστικά.  Για να δούμε όμως και τη γυναικεία πλευρά: Τι είναι εκείνα που τραβούν το γυναικείο ερωτικό ένστικτο και την κάνουν να τρελαίνεται ερωτικά; Για πέστε μας συντρόφισσες, η κάθε μία τη δική της άποψη. Τι σας καυ…   ε… φτιάχνει (άντε, μην τα πω  ωμά και σοκαριστούν μερικοί/ές) σ’ έναν άντρα. Και τι σας …ξεφτιάχνει (τί είναι δηλαδή “ντεκαβλέ” για σας).

Σας λέω αλήθεια, δεν το κάνω για να βρώ τον δρόμο στην καρδιά σας (ή στο μ…. σας)  γιατί, έτσι κι αλλιώς, δεν διαθέτω κανένα φυσικό (ίσως ούτε άλλο) προσόν για να σας προσελκύσω. Απλώς,  θα ήθελα τις ειλικρινείς απόψεις σας για το θέμα. Σχόλια κι από συντρόφους ευπρόσδεκτα.

θα προσπαθήσω να είμαι λιγότερο γκρινιάρης  το 2008 και να γράφω και κανά ερωτικού περιεχομένου ποστάκι!

16 Responses to “Τι προσέχετε συντρόφισσες;”

  1. Λίνα Says:

    σημασία έχει τι ρποβάλλει ο άλλος επρισσότερο, συνήθως εκεί πάει και το μάτι.

    μπορέι να ναι πλάτη, μπορεί παλάμες, μπορεί γωνίες στο πρόσωπο, μαλλί, μάτι, κώλο, μπούτι, μέχρι και τη φλέβα στο μέτωπο κοιτάει μια φίλη μου.

    τώρα.. το τι κοιτάμε πιό πολύ είναι κάτι πολύ γενικό. αν κάποιος έχει ραίο χαμόγελο, το χμαόγελο θα κοιτάξουμε, αν κάποιος έχει ωραία πλάτη, εκεί θα κοιτάξουμε.. εξαρτάται.

  2. x-psilikatzoy Says:

    Με την κάτωθι σειρά:

    Μάτια
    Φωνή
    Κώλος
    🙂

  3. gregykapogeorge Says:

    Παλιά που ο άντρας ήταν για τις ευθύνες και την δουλειά (και μ’ αυτήν πηγαινε μπροστά…) το κοιτάγανε στις πλάτες. Τώρα που πάει προοδεύει με την πουστιά, τον κοιτάνε στον κώλο…

    Ηθικό δίδαγμα: Οι γυναίκες έλκονται από την χρηστικότητα του άντρα! 😀

  4. eleni Says:

    ο τρόπος που περπατάει
    η φωνή του
    τα μάτια του
    πού βάζει τα χέρια του (και στο δημόσιο και στον πολύ ιδιωτικό βίο:)

  5. μαρια Says:

    Μάτια και για να είμαι πιο σωστή βλέμμα !
    Ο τρόπος με τον οποίο κοιτάει ο άλλος λεει πολλά !
    Καθαριότητα! ναί είναι φυσικό προσόν !
    Χείλη, χέρια, φωνή, στέρνο και μια νορμάλ τριχοφυία :-)))

  6. Maggie Says:

    Δε μου αρέσουν οι μελαχρινοί και οι πιο κοντοί από εμένα… θεωρητικά πάντα διότι στο παρελθόν… ερωτεύτηκα και από τις 2 κατηγορίες.

  7. anonimi Says:

    Με ελκύει πάρα πολύ η μεγάλη μύτη, αυτή που έχουν οι έλληνες, οι Ιταλοί και οι Γάλλοι (o Daniel Auteuil για παράδειγμα είναι τοπ…). Δεν ξέρω γιατί αυτό το κόλλημα, ίσως γιατί ο πρώτος μου έρωτας είχε μια μυτόγκα που εγώ λάτρευα…
    Ωραίο θέμα.

  8. anonimi Says:

    Τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον μ’ αρέσει γιατί προσδίδει ένταση στο βλέμμα, το οποίο είναι επίσης πολύ σημαντικό.

  9. fourtounastoaigaio Says:

    Εγώ πάντως τον κώλο του προσέχω. Κι αν κάθεται μάλλον τα χέρια του, δεν ξέρω! Μην είναι βέβαια και κουασιμόδος, έτσι; Θα μου πεις, τί μαλάκας είσαι κορίτσι μου! Κι αν ο άλλος έχει ψυχικά χαρίσματα; Ε να τα έχει να τα χαίρετε, θα σου πω. Να περάσω καλά (γιου νόου, έτσι!) θέλω, όχι να τον παντρευτώ!

  10. anna Says:

    -Μάτια , φωνή, μπράτσα, στέρνο, τρίχα σγουρή υγρή , τρίχα στεγνή ίσια , μύτη αρχαιοελληνική ,βλέμμα ταραγμένο, κώλος τριχωτός , κώλος άτριχος , κώλος λευκός , κώλος μελαχρινός ….όλα τα παραπάνω αδιάφορα …στο μουνί μου …
    Αμα δε με κάνει ο άντρας να γελάω …δε ζαχαρώνω …Το γέλιο θρέφει την κα..α και βεβαίως βεβαίως το συμπεριλαμβάνω στα φυσικά χαρακτηριστικά .
    -Ντεκαβλέ..μμμ…ντεκαβλέ είναι ένας αρσενικός με καφέ πεδιλάκι και μπεζ καλτσα …ΑΛΛΑ – αν το φόραγε ένας Monty Pythons …λέμε τώρα …πόσο αδιάφορο θα μου ήταν …λες να κοίταγα την τριχωτή του γάμπα ;

  11. sailormoon Says:

    πωπω κόλλησα . σκέφτομαι εδώ και πολύ ώρα και πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ τι με τραβάει στους άντρες, πάνω απο όλα. όλες μου οι σχέσεις ήταν μάλλον άσχημες, κατά τις φίλες μου.εγώ τους έβρισκα πανέμορφους.

    πάντως όλοι τους είχαν πανέμορφα(αντικειμενικα) μάτια και με αυτό δεν εννοώ μπλε μάτια.
    πάντως δεν θα πω όχι σε εναν ωραίο κώλο, σε ωραίες πλάτες. πάντως δεν μου αρέσουν οι πολύ αδύνατοι.

  12. heliotypon Says:

    Ευχαριστώ πολύ συντρόφισσες για τις απαντήσεις….

  13. Colpocoquette Says:

    κώλος για να πιάνουμε, και χέρια για να μας πιάνουνε. Απλά τα πράγματα.
    Και το αυτονόητο φυσικά.

  14. χχχ Says:

    νυχια

  15. delta-kapa Says:

    Εμένα πάλι στους άντρες με καυλώνουν οι γυναίκες τους.

  16. nikoleta Says:

    klassika vlemma mpoem kai ligo koilitsa maresei
    akoma, me ftiaxnoun ta kalosximatismena makria daxtyla pianista kai episis me kavlwnoun poly oi patouses stous antres, an den exoun wraia podia ksenerwnw

Leave a Reply

