Η ομοφυλοφιλία


Νομίζω ότι είμαι αρκετά φιλελεύθερος άνθρωπος (ίσως να κάνω και λάθος, βέβαια…) αλλά θα σας εξομολογηθώ ένα “κουσούρι” μου: Ενώ βρίσκω αισθητικά υπέροχη (και ερωτικά πολύ ερεθιστική) την γυναικεία ομοφυλοφιλία, βρίσκω εξαιρετικά αντιαισθητική την ανδρική. Ανατριχιάζω στη θέα δύο αρσενικών να φιλιούνται ή έστω να κρατιούνται από το χέρι! Αναγνωρίζω, στο λογικό επίπεδο, την ανάγκη να κάνει ό,τι θέλει ο καθένας με το σώμα του και τη ζωή του, γενικότερα, αλλά όταν τους βλέπω να λειτουργούν ομοφυλοφυλικά ενοχλούμαι πολύ, στο αισθητικό επίπεδο πάντα… Μπορεί να είμαι αυτό που λένε “ομοφοβικός”  (αν και δεν ξέρω την ακριβή σημασία του όρου), αλλά νομίζω ότι πρέπεινα τους αναγνωριστεί το δικαίωμα να συζούν νόμιμα. Οι κραυγές των αντιφρονούντων μόνο υστερία μπορεί να προδίδουν.

42 Responses to “Η ομοφυλοφιλία”

  1. Διαγόρας ο Μήλιος Says:

    (-:=

    Μου θύμισες αυτό που διάβασα χθες στο ιστολόγιο “ο Ανθρωπος του μετρό”:

    Πάντως, με μια πρόχειρη έρευνα που διεξήχθη στο στρατόπεδο σε δείγμα 200 φαντάρων, η εικόνα είναι αρκετά διαφορετική. Μόλις το 12% τάσσεται κατά του γάμου των ομοφυλόφιλων, ενώ ένα 3% τάσσεται υπέρ. Το υπόλοιπο 85% απάντησε “ναι, αλλά με προϋποθέσεις”. Οι οποίες προϋποθέσεις είναι να επιτρέπεται μόνο για λεσβίες και η τελετή του γάμου να είναι ανοιχτή για όλους και να διεξάγεται σε έναν μεγάλο λάκκο με λάσπη, όπου θα παλεύουν γυμνόστηθες.

  2. patatoula Says:

    χαχαχα “Διαγορας Μηλιος” γελασα παρα πολυ με την λασπη της γυμνοστηθες και τον ανοιχτο γαμο. :pp

    εμενα δεν μου αρεσει καμμια εικονα απο τις δυο. ουτε αντρων αλλα ουτε γυναικων. ειναι σοκαριστικο για παραδειγμα να βλεπεις ατομα του ιδιου φυλου να φιλιουνται σε δημοσιο χωρο!!
    Παντως εχω την αισθηση οτι δεν εισαι ο μονος αντρας που νιωθει κατι τετοιο!!

  3. Petros Says:

    Και τη δική μου αισθητική ενοχλεί ένας χαρακτηρισμός “μουνί”(για παράδειγμα), παρόλ’αυτά, τον αποδέχομαι γιατί έχει το δικαίωμα ύπαρξης, όπως ο κάθε στρέιτ έχει το δικαίωμα να πιάνει τον ποπό της φιλενάδας του στο δρόμο, χωρίς να θεωρείται ότι καταπατά τον νόμο 4000(βλπ ταινία). Έτσι όσο και να μας ενοχλεί αν δούμε 2 ομοφυλόφιλα άτομα να πιάνονται απ’ το χέρι για παράδειγμα, έχουμε το δικαίωμα να το λέμε, αλλά δεν έχουμε απολύτως κανένα δικαίωμα να τους το απαγορεύουμε.

    ΥΓ:Τα παραδείγματα δεν αποτελούν προσωπική επίθεση, αλλά απλώς, παραδείγματα 🙂

  4. Gote-engel Says:

    Υπάρχει και ο σεξισμός, μη ξεχνάμε..

  5. xamogelo Says:

    μπα.. εμένα μου είναι τελείως αδιάφορο το θέμα… οκ δεν λέω αν έβλεπα ένα ζευγάρι στο δρόμο αγκαλιά θα μου έκανε εντύπωση και ίσως να χάζευα λίγο μιας και δεν είναι το ποιό συνηθησμένο θέαμα αλλά όχι επικριτικά… Στην τελική δικαίωμα τους είναι να κάνουν αυτό που θέλουν από την στιγμή που δεν βλάπτουν καποιον άλλο…

    υγ.Πάντως γενικά πιστεύω ότι όλες αυτές οι αντιδράσεις που όπως αναφέρεις χαλούν την αισθητική πιστεύω ότι είναι επειδή έχουμε μεγαλώσει σε μια κοινωνία με αρκετές προκαταλήψεις και ταμπού. Αν σου ήταν καθημερινό θέαμα από μικρός δεν θα είχες τόσο πρόβλημα

  6. onomatodosia Says:

    το εχω σκεφτει κι εγω.και συμφωνω.
    αλλα δε με πειραζει. αν γουσταρουν ετσι…μαγκια τους.

  7. island Says:

    Εμένα μου αρέσουν τύποι που δεν είναι κραγμένοι για τα μάτια του κόσμου αλλά για την πάρτη τους.Φυσικά και πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα

    Καλησπέρα

  8. Κούκος Says:

    “Ενώ βρίσκω αισθητικά υπέροχη (και ερωτικά πολύ ερεθιστική) την γυναικεία ομοφυλοφιλία…”

    Μου φαίνεται οτι η αίσθηση που έχεις αποκομίσει είναι από ταινίες. Δες από κοντά λεσβία (ενεργετική) και είμαι σίγουρος οτι θα το ξανασκεφτείς.

    Για τα δικαιώματα δεν γεννάται λόγος.

  9. patatoula Says:

    χαμογελο απο ποτε ο σεβασμος, οι αρχες και οι αξιες ειναι προκαταλήψεις και ταμπού;;;

    Υ.Γ.
    για να μην μην παρεξηγηθω, δεν κανω επιθεση απλα κουβεντα θελω να κανουμε!!

  10. nantia Says:

    εμμμμ..βέβαια τι θα έλεγες…Πφφφ..άντρες….!

  11. Griniaris Says:

    Προχθές βρέθηκα σε μια τέτοια φάση με 2 ομοφυλόφιλους να φιλιούνται τόσο καυτά σε μια καφετερία που ούτε εγώ τέτοιο πράγμα. Με ενόχλησε αισθητικά όπως θα με ενοχλούσε και σε ένα λεσβιακό ζευγάρι αλλά και σε ένα ετεροφυλόφιλο ζευγάρι. Σπίτι σου κάνε ότι θες αλλά όχι στην καφετερία και μπροστά σε τόσο κόσμο. Και πριν βιαστείτε να με αποκαλέσετε ομοφόβικο πρέπει να αναφέρω πως είμαι και υπέρ του γάμου τον ομοφυλοφίλων και υπέρ των σχέσεων. Δεν με ενοχλεί η ύπαρξη τους αλλά οι προκλητικές τους πράξεις.

  12. patatoula Says:

    συμφωνω μαζι σου Griniaris 100%

  13. Vany Says:

    Από την εποχή που ακόμα και το να πιάσεις το χέρι του ή της αγαπημένης σου δημόσια μέχρι το να δεις δυο άντρες να φιλιούνται με πάθος,έχουν αλλάξει πολλά.Σίγουρα θα κολλήσω αν το δω,όχι γιατί τους επικρίνω,απλά δεν είμαι συνηθισμένη.Το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες.Γνώρισα λεσβίες και ήταν τελείως αντίθετες με αυτές που βλέπεις σε ταινίες.Καμία σχέση όμως…
    Φαντάσου κάτι ανάμεσα σε νταλικέρη,όσον αφορά το στυλ (δεν έχω τίποτα μ’αυτούς προς Θεού) και σε γυναίκα αφημένη στο έλεος της μοίρας.Δε σημαίνει ότι έτσι είναι όλες φυσικά.Απλά στις ταινίες και στις σειρές είναι όλοι όμορφοι,τέλειοι, αψεγάδιαστοι και πλήρως αποδεκτοί από όλους,κάτι που απέχει πολύ από την πραγματικότητα

  14. xoxlidaki Says:

    Ζω πολλά χρόνια εξωτερικό και τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια στην παλιά μου τουλάχιστον γειτονιά ήταν αρκετα (η γειτονιά ήταν να χρησιμοποιήσω την λέξη “τρεντυ”)’
    ‘Επιασα πολλές φορες τον εαυτό μου να νιώθει άβολα βλέποντας και αντρες και γυναίκες του ίδιου φύλου σε τρυφερές στιγμες και άλλες φορές μου ήταν απλά αδιάφοροι. Όταν με ενοχλούσε, σταματούσα ένα λεπτό να σκεφτώ τι είναι αυτό που με ενοχλεί και τις περισσότερες φορες ήταν ο τρόπος που εκδήλωναν τα αισθήματά τους σε έναν δημόσιο χώρο (που και σε ενα ετερόφυλο ζευγάρι μπορεί να με ενοχλούσε αν ήταν τόσο διαχυτικοί) και μερικές φορές με “ξένιζε” , ή επιανα τον εαυτό μου μπλογκαρισμενο στην θέα της εικόνας δυο ατομων του ιδίου φύλου μαζί. Και εγω δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα ατομα και τις επιλογές τους. Δεν με αφορά. Αυτό που με ενοχλεί είναι πως πολλοί φορείς προσπαθούν να το κάνουν “μόδα” ή να δείξουν πως είναι τρέντυ. Δείτε πόσες σειρες έχουν και από έναν ομοφυλόφιλο, χωρίς να είναι κακό αυτό. Αλλά δημιουργούνται λάθος πιστεύω στερεότυπα και δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι η κοινωνία συμφιλιώνεται. Αντιθέτως νομιζω πως χειρότερο κακό κανει. Δεν μπορώ πχ. να καταλάβω πώς η σειρά “Will and Grace” βοήθησε την κοινωνία να ανοίξει τους ορίζοντες της. Έχουμε μεγαλώσει μεσα σε συγκεκριμένα πρότυπα και εικόνες, όντας πολλές φορές δύσκολο να σκεφτούμε έξω από αυτά, βάζω και τον εαυτό μου μεσα.

    Τώρα για την συμβίωση συμφωνω, αλλά για υιοθεσίες απλά δεν ξέρω….αλλά και απο την άλλη, δεν είναι κρίμα τόσα παιδιά να μεγαλώνουν σε ορφανοτροφεία χωρις γονείς; Μπορεί κάποιος να μας πει αν όντως επιρρεάζει την ομαλή ψυχική αναπτυξη ενός παιδιού να μεγαλώνει μέσα σε μια οικογένεια με γονεις του ιδίου φύλου; (και δεν εννοώ αν θα γίνει το παιδί και αυτό ομοφυλόφιλος). Μπορούμε ποτέ να ξέρουμε; Δεν το απορρίπτω, απλα με προβληματίζει……..

  15. Φακός Says:

    Λάθος μέγα Ηλιότυπόν μου ( ή …άλλο μου, τέλος πάντων…),
    δεν προδίδουν υστερία!
    Την καπηλεία τους προδίδουν.
    Για τους μεν …του γνωστού τρίπτυχου, καλλιεργημένου χρόνια, και εκμεταλλεύσιμου από κάποιους για πολλά χρόνια ακόμα, για τους δε, καθαρά, του φόβου μείωσης της πελατείας. Γάμος (με κονόμι μας, και το μέγα έλεος!) Όχι συμβάσεις του σατανά…
    Όπως και με τον πολιτικό γάμο.

    Όσο για τις αισθητικές σου αντιλήψεις, για ψάξτο λίγο καλλίτερα: Κοίτα μήπως είναι υπόλοιπο της “καλλιέργειας” που έκαναν οι πρόγονοι των ως άνω επί αιώνες…

    (Υ.Γ.: Δεν ανήκω στα target groups πάντως…)

  16. patatoula Says:

    xoxlidaki αυτο με τα παιδια στα ορφανοτροφεία ειναι σωστο αλλα ξερεις οτι αν δεν εχεις περιουσια δεν σου δινουν παιδι. Λες και η αγαπη μετριεται σε χρηματα.
    Γιατι λοιπον να μην αλλαξει ο νομος και να δωσουν τα παιδια σε ομοφυλοφιλους κι οχι σε κανονικα ζευγαρια;;

    Ασε βεβαια που οι ομοφυλοφιλες γυναικες αμα θελουν μπορουν να κανουν παιδι με την βοηθεια σπερματος ενος αντρα και χωρις να κανουν σεξ.

    Οσο για καποιον που ειπε πιο πανω οτι οι λεσβιες συνηθως ειναι διαφορετικες απο οτι εχουμε δει στις τηλεορασεις να πω οτι εχω βρεθει καποτε σε ενα χωρο που υπηρχαν 2-3 ζευγαρια που ηταν λεσβιες και ηταν ολες καρακουκλαρες.
    Γυναικες που ολοι οι αντρες θα χαζευαν με το περασμα τους…

  17. nirat83 Says:

    Simfwnw me PETRO, as afisoume ola auta pou mas “enoxloun” me tous omofilofilous, exoun kai autoi dikaiwma na epilegoun tin zwi tous kai ton sintrofo tous. Emena auto pou mou kanei entipwsi einai oti sxedon kaneis den exei provlima me tis lesvies (oute egw allwste) alla oi perissoteroi exoun provlima me tous antres omofilofilous. Mporei kapoios na mas diafwtisei ws pros auto?

  18. heliotypon Says:

    >Διαγόρας ο Μήλιος: Δεν κατάλαβα γιατί σου θύμισα το σχετικό ανάγνωσμα. Η στατιστική μάλλον αλληθινή είναι. Ο λεσβιακός έρωτας είναι πολύ ερεθιστική υπόθεση για τους πιο πολλούς αρσενικούς, ενώ η ανδρική ομοφυλοφυλία περιέχει πολλά αρνητικά αισθητικά στοιχεία για τους ετερ/κούς, το κυριότερο είναι ότι το σετάκι δεν περιέχει γυναίκα! Περιλαμβάνομαι κι εγώ σ’ αυτούς.

    >patatoula: Βλέπω το έχεις φιλοσοφήσει αρκετά το θέμα και το έχεις παρατηρήσει από κάθε γωνία… Για το θέμα υιοθεσίας δεν ξέρω. Δεν μπορώ να πάρω θέση γιατί είμαι αρκετά προκατειλημένος, τουλάχιστον από την αισθητική πλευρά. Δεν ξέρω τι θα συμβεί αν ένα παιδί δεν μεγαλώσει μέσα στο κλασσικό μοντέλο με τα δύο φύλλα. ‘Ισως δεν υπάρχουν αρκετά στατιστικά για να μας πληροφορήσουν. ‘Ισως υπάρχουν και δεν τα έχω υπόψη μου.

    >Petros: Μπορεί να ενοχλεί κάποιους αισθητικά το “Μουνί”. Δεν αφμιβάλλω ότι συμβαίνει. Αλλά ό,τι τίτλο και να διάλεγα κάποιους θα ενοχλούσε. Βέβαια εγώ σκόπιμα τον διάλεξα (πέραν από τους λόγους που γράφω) για να προκαλέσω κιόλας. Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι της ελαφράς πρόκλησης… Μου μοιάζει λίγο με την προσθήκη tabasco σε φαγητό! ‘Οσο για τα προσωπικά δικαιώματα επιλογής, ούτε λόγος. Τα σέβομαι πλήρως.

    >Gote-engel: Υπάρχει, αλλά εδώ πώς λειτουργεί;

    >Χαμόγελο: Συμφωνώ ότι αν μου ήταν οικείο το θέαμα από τα παιδικά μου χρόνια μάλλον δεν θα με ενοχλούσε. ‘Αλλωστε η αισθητική περιέχει μεγάλο μέρος από εμπειρικά στοιχεία που την διαμορφώνουν. Δες την μόδα: Ένα όμορφο ρούχο του 1970 μπορεί σήμερα να σε κάνει περίγελω αν το φορέσεις.

    >Ονοματοδοσία: Συμφωνώ. Η μαγκιά μαγκιά!

    >Island: Γούστο τους καπέλλο τους τι κάνουν στα ιδιαίτερά τους. Φυσικά. Αν δεν ενοχλούν την αισθητική μου/μας δεν ασχολούμαι.

    >Κούκος: Η εμπειρία μου από ομοφ/κές σχέσεις γυναικών είναι από μη φανατικές λεσβίες, στο πλαίσιο καταστάσεων swinging όπου μου άρεσε πολύ το θέαμα και ό,τι γινόταν. Σοβαρές καταστάσεις παθιασμένων λεσβιών δεν έχω δει (θα το ήθελα αλλά δεν μου έτυχε). Πάντως όσο πιο πολύ γυναικείο στοιχείο περιέχει μιά κατάσταση τόσο περισσότερο μου αρέσει…

    >nantia: Γιατί τόσο απαξιωτική για τους άντρες συντρόφισσα; Επειδή μας αρέσει το γυναικείο στοιχείο; Πού είναι το αρνητικό;

    >Vany: Ως ζευγάρια τις έχω δει (στην Ερεσσό της Λέσβου είναι κοινό το θέαμα) να είναι μαζί αλλά όχι να κάνουν σεξ. Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το τι εντύπωση θα μου κάνουν. Προσπαθώ να φανταστώ… Ελπίζω να έχω κάποτε την ευκαιρία. Φυσικά στις ταινίες ωραιοποιούν ό,τι θέλουν να προβάλουν ή να κάνουν ερεθιστικό.

    >xoxlidaki: ‘Εχω περίπου τους ίδιους προβληματρισμούς με σένα. Δεν θέλω να καταπατηθεί η ελευθερία οποιουδήποτε ανθρώπου. Από την άλλη μεριά δεν ξέρω τι θα συμβεία αν το ομοφ/κό πρότυπο εξαπλωθεί σε βαθμό που να επηρεάσει αρνητικά την φυσική λειτουργία της κοινωνίας.

    >Φακός: Η προκατάληψη και η οικονομική εκμετάλλευση σίιγουρα παίζουν τον ρόλλο τους αλλά και η υστερία είναι εκεί. ‘Ισως άκουσες κάποιον ρασοφόρο να αποκαλεί “παρδαλές” δύο γυναίκες που ήθελαν να συζήσουν “νόμιμα”, σε TV-παράθυρο. Η υστερία έσταζε σε χοντρές στάλες από το …”άγιο” στόμα του!

    >nirat83: Κι εγώ δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά το αποδίδω στα πρότυπα στα οποία έχουμε συνηθίσει. Εδώ μιά φούστα ή αλλάζει μήκος ή μιία γραβάτα πλάτος και μας ξενίζει, πόσο μάλλον συμπεριφορές που έχουν γίνει αξίες από πολλούς και για πολλές γενιές…

  19. patatoula Says:

    heliotypon δεν θελω ουτε να το σκεφτομαι να λεει ενα παιδι απο δω οι πατεραδες μου ή οι μαναδες μου.

    Δεν ξερω τι θα ελεγαν οι στατιστικες αλλα για τα δικα μου πιστευω ειναι πολυ προχωρημενο κατι τετοιο…

    Και ξανα λεω. Δικαιωμα του καθενα να επιλεγει ατομα του ιδιο φυλου για το κρεβατι του αλλα να μην προκαλει.

    Εχετε παρατηρησει οτι το 80% των τηλεοπτικων εκπομπων εχουν τουλαχιστον εναν γκευ ο οποιος φαινεται απο την ομιλια και το στυλ του;;
    Παντα υπηρχαν ομοφυλοφιλοι αλλα ηταν διακριτικοι.
    Εχω ακουσει απο εφηβους οτι η ομοφυλοφιλια ειναι “in”
    Πως να μην πιστευουν κατι τετοιο αφου τα προτυπα τους ειναι λανθασμενα και υπερβολικα προχωριμενα;

  20. madprofessorus Says:

    Συμφωνώ ότι θα πρέπει να αναγνωριστεί το δικαίωμα στους ομοφυλόφιλους να συζούν μόνιμα,ακόμα κ κάτω από το καθεστώς του γάμου,η όπως αλλιώς μπορεί να ονομαστεί μιά νόμιμη συμβίωση,απλά κ μένα με ενοχλεί όταν γίνονται προκλητικοί στις δημοσιές τους εμφανίσεις,όπως θα με ενοχλούσε αν έβλεπα κ ένα ετεροφυλόφιλο ζευγάρι σε αντίστοιχη φάση,δεν πιστεύω ότι με το να προκαλείς δείχνεις πόσο θερμός εραστής είσαι…τώρα για το θέμα των παιδιών,σίγουρα είναι κάπως παράξενη εικόνα στο μυαλό μου ένα παιδί με 2 μπαμπάδες η…μαμάδες αντίστοιχα.Αν κ υπάρχουν κ οικογένειες όπου ο άντρας ή η γυναίκα έχουν εντελώς παθητικό ρόλο,οπότε κάτι τέτοιο γίνεται κ εκεί…
    όσο για το ποιά ομοφυλοφιλία είναι πιό…ελκυστική στο μάτι,συμφωνώ με τον vany στο ότι μπορεί στις ταινίες πορνό να βλέπουμε μια εντελώς ελκυστική εικόνα για τις λεσβίες,η οποία όμως στην πραγματική ζωή μπορεί κ να μην έχει καμμία σχέση…γεγονός είναι πάντως ότι για μας τους άντρες,κ ίσως κ για τις γυναίκες,η κάποιες από αυτές τουλάχιστον οι λεσβίες είναι η νούμερο ένα ερωτική φαντασίωση…

  21. X@xLiDaKi Says:

    Συμφωνώ με την πατατούλα παραπάνω στο θέμα ότι τους παρουσιάζουν σαν μόδα. Ένα πράγμα, “ό,τι δεν μπορούμε να το αποδεχτούμε και είναι έξω από τα πρότυπά μας το κάνουμε μπλουζάκια, αφίσες, κονκάρδες, κάτι να πουλάει και να είναι μαζικό. Έτσι παύει να γίνεται και επικίνδυνο και να είναι εμπορικό. Για παράδειγμα αυτός ο καημένος ο Τσε…..τον έχω δει σε πόστερ σε δωμάτια φίλων μου, που ανάθεμα και αν ξέρανε τι αντιπροσωπεύει.
    Ε, κάπως έτσι το κάνουν και με τους ομοφυλόφιλους, είναι “ιν και τρέντυ” και τελικά όλη αυτή η νοοτροπία κάνει μεγάλο κακό γιατί δημιουργεί λάθος στερεότυπα. Και το συνειδητοποίησα όταν αυθόρμητα ξεστόμισα το εξής μόλις έμαθα πως ένας πολύ καλός φίλος στην παρέα μου είναι ομοφυλόφιλος: είπα, “ε, τώρα που μάθαμε και αυτό, είμαστε πια ένα τηλεοπτικό σήριαλ!” Δεν το είπα μα κακία, ή να για θίξω τον φίλο μου, αλλά κατάλαβα την πλύση που μας κάνουν καθημερινά με εικόνες και μηνύματα που δεχόμαστε παθητικά.

  22. nventris Says:

    Σ’ αυτή τη χώρα απ’ τη στιγμή της γέννησής μου προσβάλεται βάναυσα η αισθητική μου. Κανείς δε με ρώτησε ποτέ αν θεωρώ έργα τέχνης τις εικόνες με τα ψημένα αρνιά το Πάσχα και λιπόσαρκους νεοέλληνες να καταβροχθίζουν τον άμπακο να ουρλιάζουν και να χορεύουν σαν τις αρκούδες στα γλέντια τους. Κανείς ποτέ δε μου εξήγησε πόσο αναβαθμίζει την αισθητική μου η ταράστα του απέναντι γείτονα την οποία αντικρύζω μόλις ανοίξω τα μάτια μου και η οποία περιέχει ένα χαλασμένο πλυντήριο, ένα σκουριασμένο κρεββάτι χωρίς το σρτώμα, ένα σκωροφαγωμένο καναπέ της γιαγιάς, μια ψησταριά, ένα πλαστικό τραπέζι με σετ εξάδα από καρέκλες, ένα κακόμοιρο δεμένο σκυλί που ουρλιάζει όλη μέρα και όλα αυτά τα αριστουργήματα κάτω από μια κατεστραμένη και σκισμένη τέντα.
    Θα μπορούσα να πω κι άλλα αλλά περιορίζομαι στο δια ταύτα. Δεν ξέρω κατά πόσο εδώ, εμείς σ’ αυτή τη χώρα μπορούμε να μιλάμε για αισθητική.
    Την καληνύχτα μου.

  23. nirat83 Says:

    Simfwnw me nventris, einai ipokeimeniko to thema aisthitikis kai den ginetai se olus na mas aresei i na mas elkiei to idio!

  24. Διαγόρας ο Μήλιος Says:

    Heliotypon, όπως κι εσύ, όπως και η πλειοψηφία των αρσενικών, έτσι κι εγώ βρίσκω την εικόνα του γυναικείου ομοφυλοφιλικού σεξ ερεθιστική, ενώ την εικόνα του ανδρικού ομοφυλοφιλικού σεξ εμετική. Αυτό που ήθελα απλά να επισημάνω είναι πως για το μέσο άψαχτο άτομο αυτή η ερεθιστική ή εμετική αίσθηση είναι επαρκής και καθοριστική για το σχηματισμό γνώμης σχετικά με το τι πρέπει και τι δεν πρέπει, πράγμα που, με τη σειρά του, δυστυχώς, (και ω, τι ειρωνία,) πολλές φορές μπορεί να έχει αντίκτυπο στη νομοθεσία, καθώς οι νόμοι τίθενται από κυβερνήσεις, και τις κυβερνήσεις δεν τις ανεβοκατεβάζει κανείς άλλος παρά αυτό το “μέσο άψαχτο άτομο”.

  25. heliotypon Says:

    >patatoula: Αστείο… “Ο Μπαμπάς μου ο Γιάννης χτύπησε τον μπαμπά μου τον Θανάση…” Κι εγώ προβληματίζομαι. Κάποτε ήταν ταμπού κι ο μόνος γονιός. Δεν ξέρω τι να πω εδώ. Ναι, ο gay είναι μόδα. ‘Ισως να αντιπροσωπεύει και την πραγματικότητα.

    >madprofessorus: Συμφωνώ, κι εμένα με ενοχλούν οι προκλητικοί gay, αλλά αυτά είναι προσωπικά πράγματα. Ναι, το λεσβιακό σεξ είναι πολύ ερεθιστικό. Εμένα με κάνει μπαρούτι!!!

    >Xoxlidaki: Η μόδα δεν περιορίζεται στα ρούχα. Πολλά πράγματα νομιμοποιούνται στη συνείδηση των ανθρώπων όταν γίνουν μόδα ή όταν προβληθούν επαρκώς και καταλλήλως από το ΜΜΕ. Κι αυτό με φοβίζει ιδιαίτερα γιατί σημαίνει ότι τα ΜΜΕ είναι πολύ καλό εργαλείο χειραγώγησης!

    >nventris: Η αισθητική έχει φύγει τρέχοντας από αυτή τη χώρα. Είναι πολύ μακρυά μας. Δες το μέσο σπίτι: Από μακρυά βλέπεις τις απαίσιες λάμπες φθορισμού στις κουζίνες, τους φρικτούς “πολυελαίους” στα δωμάτια, τις απαίσιες “βουάλ” κουρτίνες στα παράθυρα, κι αν μπεις και μέσα σε περιμένουν ΤΑ κιτς! Εκείνες οι απερίγραπτες βιτρίνες (φωτισμένες παρακαλώ) με τα κρύα ασημικά και τα κρύσταλλα στην παράταξη! Αμ εκείνες οι φρικτότατες πολυκατοικίες τι σου λένε! Τόμους θα μπορούσα να γράψω για την ανύπαρκτη αισθητική της χώρας μας! Μήπως χρειαζόμαστε ένα Υπουργείο Αισθητικής (αλλά με πραγματικούς ανθρώπους εκεί μέσα…).

    >nirat83: Προσωπικό είναι αλλά υπάρχουν και διαχρονικά αισθητικά κριτήρια.

    >Διαγόρας ο Μήλιος: Σωστά αυτά, αλλά νομίζω ότι τα κριτήρια των θεσμών είναι πολύ πέραν της αισθητικής λειτουργίας. Ξεκινάνε από τις διαθέσεις κάποιων ισχυρών για εξουσία. Και οικονομικό όφελος παρεμπιπτόντως…

  26. Ο Αιρετικός Says:

    Σε ό,τι αφορά το αισθητικό κομμάτι, στη ΜΣΒ (Μοίρα Συντήρησης Βάσης) της 115 ΠΜ ήταν δυο ΕΠΟΠ που ήταν σίγουρα ομοφυλόφιλοι. Τους είχα πετύχει κατά τη διάρκεια της θητείας μου κάποιες φορές που ήμασταν την ίδια μέρα σκοπιά. Βέβαια, προτίμησα να μην κάνω κάποιο σχόλιο – φαντάρος ήμουν άλλωστε. Ένας ανώτερός μου που μας εκπαίδευε στο ΣΟΣΜΕ τους σχολίασε αρνητικά, γιατί στο υπόστεγο της ΜΣΒ άρχισαν να μπαλαμουτιάζονται ενώ εμείς είχαμε πάει για να μας δείξει από κοντά τα πιλοτήρια των F-16.

  27. billy@rek Says:

    Ρε παιδιά εγώ το βλέπω το θέμα από εντελώς παλιά σκοπιά.Πάντα υπήρχαν ομοφυλόφυλλοι και πάντα θα υπάρχουν. Νταλκάς δικός τους τι βάζουνε στον απαυτούλη τους.Αυτό που με ενοχλεί μέχρι εξοργισμού είναι η δημόσια προβολή τους και η αντιπαράθεσή τους με τους υπόλοιπους λες και είμαστε εμείς οι ανάποδοι και αυτοί οι σωστοί. Τελευταίο εξοργιστικό γεγονός προχθές η εμφάνιση του ”εκπροσώπου” τους βαλλιανάτου μετά τις δηλώσεις του μητροπολίτη Πειραιά απειλώντας το μητροπολίτη. Εκανε άσχημα ο Κούγιας μετα που τον έκανε μπαούλο?

  28. Devilio Says:

    Επειδή έχω κολλητή λεσβία και φίλο gay, ακούστε αυτό: Όπως εσείς θα θελατε να μπορείτε να αγκαλιάζεται δημόσια αυτον που αισθάνεστε και να εκφράζεται τα συναισθήματά σας γιατί πολλές φορές σας πνήγουν, έτσι νιώθουν και αυτοι. Οταν το περιβάλλον απαγορεύει σε εναν ανθρωπο να εκφράσει αυτό που νιώθεί ενω οι γύρω του μπορούν, αυτό τον κάνει κακο, ζηλιάρη. Ζηλέυει που το περιβάλλον του του απαγορεύει να κάνει αυτο που νιώθει και που στην τελική πλέον δεν θεωρειται αρρώστεια αλλα επιλογη. Η ομοφιλοφιλία υπάρχει από πάντα δεν αναπτύχθηκέ τωρα, κάτι το οποίο κάλιστα μπορει να σημαίνει ότι είναι και γενετικα προκαθορισμένη. Με το να την απαγορεύουμε(δεν λεω να βγαινει ο άλλος να φωνάζει ειμαι gay ειμαι gay! γιατι του ηρθε, Όπως και εγω δεν φωνάζω τι κάνω στο κρεβάτι μου) δημιουργούμε απλά άτομα στενοχωρημένα, μιζερα και κομπλεξικα, γιατι το περιβάλλον τους τους απαγόρευσε να είναι αυτο που νιωθουν.

    Το να σε ενοχλει το φιλι η η σχεση αναμεσα σε αντρες και οχι σε γυναικες ειναι πολυ απλα γιατι στις γυναικες φανταζεσαι οτι εισαι αναμεσα. αυτο δεν ειναι ανωτεροτητα, ειναι απλα ελλειψη διαθεσης να κατανοησεις αυτα τα ατομα. Οσο για το νομο, αυτο ελλειπε να ειμαστε και κατα. Στην τελικη οι νομοι γινονται για τους ανθρωπους, οχι οι ανθρωποι για τους νομους.

    Οσο για το ομοφοβικος δεν ξερω τι σημαινει, αλλα η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τελειως ενάντια στις ομοφυλοφιλικες σχεσεις ειναι αυτοι που φοβουνται η μην τους την πεσουν η στην χειροτερη να μην ενδωσουν.. Δεν κατηγορω κανεναν και δεν υποννοω τίποτα αλλα όταν η φιλη μου μου ειπε ξέρεις ειμαι λεσβια, εγω της απαντησα δικαιωμα σου και εγω ειμαι str8. σεβεται η μια την αλλη και τις επιλογές της και τη στηρίζει. και πραγματικα οταν την ειδα να φιλιεται στο δωματιο μου με την κοπελα της, προς ακομα και δικη μου εκπληξη δεν ενιωσα να με προσβαλει αλλα αντιθετως ενιωσα χαρα που μια φιλη μου εκεινη τη στιγμη ηταν ευτυχισμενη.

  29. heliotypon Says:

    >Devilio: Λογικά εκφράζω την προτροπή μου στους ομοφυλόφιλους να κάνουν ό,τι τους εκφράζει και ό,τι νοιώθουν. Δικό μου πρόβλημα είναι η αισθητική μου αντίθεση προς τις διαχύσεις αρσενικών ομοφυλοφίλων. Δεν έχει λογικό έρεισμα, απλώς εμένα ενοχλεί και δεν το ελέγχω. Για τις γυναίκες, ναι θα ήθελα πολύ να είμαι ανάμεσά τους αλλά σπάνια μου συμβαίνει. Δεν ισχυρίστηκα ότι είναι ανωτερότητα. Αλλά ούτε και έλλειψη διάθεσης να κατανοήσω τους ομοφυλόφιλους. Τους κατανοώ και αν μπορούσα να κάνω κάτι γι’ αυτούς θα το έκανα σίγουρα. Όσο για την ¨ομοφοβικότητα” ίσως κάπως έτσι είναι ο ορισμός της. Μου την έχουν πέσει και με ενόχλησε αλλά δεν φοβάμαι ότι μπορεί να ενδώσω! Για μένα είναι μόνο θέμα αισθητικής. Τίποτε άλλο.

  30. Devilio Says:

    Μπορείς να κάνεις! Να μην τους κοιτάς περίεργα και να μην αντιδράς σαν να είναι λάθη της φύσης κ εσυ κ όλοι. Κ δεν λέω από τη λογική πλευρά αλλά από την αισθητική. Όταν κάτι μας κάνει να αντδρούμε φαίνεται πάνω μας κ οι άλλοι το νίωθουν. Αν αυτό το κάτι ενός ανθρώπου προστεθεί με τους άλλους 50 γυρω γύρω, τότε ο gay είναι σιωπηλά παρείσακτος. Στη θεωρία κ στη λογική όλοι καλοί είμαστε. Στην πράξη είναι το θέμα! Δεν ξέρω αν είσαι τόσο ωραίος που σε προτιμούν gay, str8 και λεσβίες, αλλα έτσι είναι αυτά! δεν αρέσουμε πάντα σε αυτούς που μας αρέσουν! μόνο που εδω ο ορος έχει μια πιο ευρεία έννοια!

  31. billy@rek Says:

    Το θεμα δεν ειναι τελικα μονο για τους ομοφυλοφιλους.Ειναι το οτι οσο περνουν τα χρονια η κοινωνια και τα ηθη αποθρασυνονται και τελικα θα καταληξουμε απελευθερωνοντας τον εαυτο μας σαν τα ζωα.Πριν 50 χρονια απαγορευοταν η μοιχεια,η ομοφυλοφιλια,το να φιλιεσαι στο δρομο και ο φονος. Πριν 40 χρονια επετραπη η μοιχεια και απαγορευοντουσαν ολα τα υπολοιπα. Πριν 30 μπορουσες να φιλιεσαι στο δρομο.Πριν 20 επετραπησαν οι ομοφυλοφιλοι.Και τωρα τι μενει? Ηδη σκοτωνομαστε στους δρομους μεταξυ μας απλα ειναι σε μικρο βαθμο. Περπατας στο δρομο και φοβασαι να πεις οτι εισαι στρειτ γιατι γυρω σου υπαρχουν ομοφυλοφιλοι.Ανοιγεις την τηλεοραση και τι βλεπεις? Ποιο το παραδειγμα στα παιδια μας? Να δοκιμασουν μηπως τους αρεσει να τον παιρνουν απο τον κολο ετσι για δοκιμη? Παιδια συμμαζευτητε γιατι η ιστορια μας εχει διδαξει οτι καθε παρακμη εχει ασχημο τελος.Δεν μπορει η κοινωνια να ανεχεται τους καθε ειδους βαλλιανατους για πολυ καιρο ακομα.

  32. heliotypon Says:

    >Devilio: Προσπαθώ να μην του κοιτώ καθόλου, αν τους αντιληφθώ, αν και δεν είναι κάτι που μου συμβαίνει σε βάση ρουτίνας. ‘Οπως σου είπα, την αισθητική απαρέσκειά μου δεν την ελέγχω. Αυτό που ελέγχω είναι να μην εκδηλώνομαι. Δεν είμαι καθόλου ωραίος (άσχημος μάλλον) αλλά κάποιες φορές τυχαίνει να αρέσεω σε κάποιες γυναίκες και φαίνεται και σε κάποιους gay. Στις λεσβίες δεν αρέσω καθόλου (αναμενόμενο, άλλωστε).

    >Billy@rek: Μερικές απαγορεύσεις ειδικά αυτές που περιορίζουν την ελευθερία του ατόμου και που στηρίζονται σε θρησκευτικές ανόητες προκαταλήψεις, πρέπει να καταργηθούν. Η γνώμη μου για την απόλυτη ερωτική ελευθερία έχει εκφραστεί από εδώ πολλές φορές και είναι το κεντρικό θέμα της προσωπικής φιλοσοφίας μου. Για φόνους και βία δεν έχω καμμία ανοχή. ‘Ομως το κοινωνικό και θρησκευτικό κατεστημένο έχει. Π.χ. Ο πόλεμος, που είναι κατ’ εξοχήν εγκληματική διαδικασία είναι ανεκτός και συχνά επιθυμητός. Αν δεν ήταν, απλώς δεν θα γίνονταν πόλεμοι. ‘Οσο για τον Βαλλιανάτο, ενώ είναι αξιόλογο πρόσωπο, δεν μου αρέσει γιατί νοιώθω ότι προσπαθεί να διαδώσει, κατά τρόπο τον δικό του τρόπο ζωής και να τον κάνει αξία.

  33. ioli Says:

    Νομίζω το πιο σωστό που ειπώθηκε εδώ πέρα ήταν το σχόλιο του nventris. Δηλαδή, μόνο αυτό μας χαλάει την αισθητική μας σε αυτή την χώρα.. Δύο άνθρωποι που αγαπιούνται.. Τί να πώ.
    Ήμουν σε ένα μπαρ με την κοπέλα μου και κάποια στιγμή φιληθήκαμε -οχι διαχυτικά- και το γκαρσόν ήρθε και μας είπε, πολυ ευγενικά, ότι υπάρχουν ειδικοί χώροι για εμάς και καλύτερα να πάμε εκεί γιατί κάποιοι πελάτες μπορεί να προσβληθούν!! Ο καθένας από σας μπορεί να κρίνει αν αυτό είναι μία δίκαιη αντιμετώπιση.
    Όσο για το θέμα της τηλεόρασης, διαφωνώ κάθετα με όσους αναφέρθηκαν σε αυτό το θέμα. Πρώτον, οι ομοφυλόφιλοι των σήριαλ είναι καρικατούρες ομοφυλοφίλων, που χρησιμοποιούν οι σεναριογράφοι για εύκολο γέλιο. Και δεν νομίζω ότι με τον τρόπο που τους παρουσιάζουν γίνονται πρότυπο σε κανέναν.
    Επιπλέον, κανονικά, δεδομένου του γεγονότος ότι οι ομοφυλόφιλοι αποτελούν το 10% του πληθυσμού, νομίζω ότι είναι λογικό να παρουσιάζεται και αυτό το κομμάτι της κοινωνίας.
    Γιατί πέρα από όλα αυτά, ένα παιδί στην εφηβεία που είναι ομοφυλόφιλο νοιώθει ότι δεν μπορεί να ταυτίσει τον εαυτό του με κάτι, δεν μπορεί να αυτοπροσδιοριστεί, νομίζει ότι είναι ο μοναδικός “ανώμαλος” στον κόσμο και πρέπει να αυτοτιμωρηθεί. Αποτέλεσμα, οι τελευταίες δύο αυτοκτονίες που θυμάμαι να έγιναν σε ελληνικό σχολείο, ήταν από ομοφυλόφιλα παιδιά.
    Δικαίωμα του, του καθενός να πιστεύει ότι θέλει, και η δική μου η άποψη είναι ότι το σχολείο θα έπρεπε να μπορεί να προστατεύσει το κάθε παιδί -με την οποιαδήποτε διαφορετικότητα- από την προσωπική του ανασφάλεια και από την κοροϊδία των υπόλοιπων παιδιών. Και αυτό γίνεται μόνο με παιδεία.

  34. billy@rek Says:

    Παιδια με συγχωρειτε αλλα προβληματα σαν του ioli μπορει να εχει ο καθενας.Για παραδειγμα ενας αντρας που εχει να παει με γυναικα 5 και πλεον χρονια η το αντιθετο, και σας διαβεβαιω οτι εχω γνωρισει πολλους ανθρωπους που εχουν μηδενικη σεξουαλικη ζωη για 5 και πλεον χρονια,δεν θα εχει σοβαρο προβλημα βλεποντας τους αλλους να φιλιουνται στο δρομο η να κανουν ερωτα σε παγκακια (το εχω δει και αυτο)? Το πρεπον ειναι να κοιταμε τα ψυχολογικα προβληματα ολου του κοσμου και οχι μονο καποιων διαφορετικων.Γιατι ομως πρεπει να εχουμε παιδεια η οποια να μας διδασκει οτι πρεπει να αντιμετωπιζουμε εμεις τα προβληματα τους και οχι να διδασκει αυτους να μην προκαλουν την κοινωνια με τις πραξεις τους?Στο κατω κατω αν σε τρωει ο κολος σου ρε φιλε ξυστον σπιτι σου.Αν τον ξυσεις στην πλατεια σου περναει η φαγουρα καλυτερα?

  35. Devilio Says:

    @billy@rek: Οχι αλλα αν εχεις φαγουρα στην πλατεια και περιμενεις να πας σπιτι σου για να ξυστεις την πατησες! Να σε δω πως θα κατσεις σε καρεκλα μετα!! 🙂

    Κ γενικα απανταω το εξης για να μην μπερδευομαστε: σεβασου τον αλλον οταν σε σεβεται και αυτος. Μην σεβεσαι τη διαφορετικοτητα και μην κρινεις τη διαφορετικοτητα. Σεβασου και κρινε τον ανθρωπο. Αυτο ειναι που δεν μπορουμε να κανουμε. Τα πολλα μη και οχι δεν βοηθησαν ποτε κανεναν. Αυτο που χρειαζομαστε ολοι ειναι να κατανοουμε και να εχουμε την παιδεια να κρινουμε πότε κατι ειναι λάθος και πότε οχι και η προσωπική ελευθερία του καθενός δεν μπορεί να ειναι λάθος αν δεν περιορίζει την ελευθερία του άλλου και ελευθερία ΔΕΝ είναι η αισθητική. Τωρα στις περιπτωσεις του να στην πεσει ο αλλος τοτε μπορει να σε πειραξει κ μονο αυτο δεχομαι, γιατι εκει περιορίζεται μονο η δικη σου ελευθερια. Μην βαζουμε την σεξουαλική επιλογή ενος ατόμου στο ίδιο επίπεδο με ενα φώνο! και τα αρχαια χρόνια επιτρεπόταν η ομοφυλοφιλία και οι αρχαίο Έλληνες θεωρούνται ο σπουδαιότερος πολιτισμός.
    Η ομοφιλοφιλία δεν είναι ούτε ναρκωτικά, ούτε φόνος, ούτε καν τσιγάρο γιατί πολύ απλά το άτομο κάνει κάτι το τελείως προσωπικό το οποίο δεν βλάπτει απολύτως κανέναν από το περιβάλλον του!!!

  36. Κωστας Says:

    H σεξουαλικοτητα και η αισθητικη μπορει να ειναι λεξεις θυλικου γενους, ομως δεν αφορουν΄ουτε στο φυλο,ουτε στο χρωμα,ουτε στην ηλικεια.Και εξαρταται απο τι αρσενικα βλεπεις να ερωτοτροπουν,αφηνοντας σου ασχημη γευση.Αν δεις για παραδειγμα εναν υδραυλικο μουστακαλη,χερακι-χερακι με εναν τριχωτο μπετατζη, σαφως θα σε χαλασει.Αν δεις ομως δυο εφηβους ομορφους σαν τον ”Ηφαιστιωνα” στην ταινια ”Αλεξανδρος” να κραταει απο το χερι( η απο οπου αλλου) τον Περση που ξελογιασε με τον χορο της κοιλιας τον Αλεξανδρο στο ιδιο εργο,καθε αλλα παρα αντιαισθητικο θαρω πως ειναι.Απο την αλλη δεν ειναι και οτι καλυτερο να δεις δυο θηλυκα ασχημα να ερωτοτροπουν.Μηπως τελικα ειναι θεμα ομορφης εικονας,αισθητικης δηλαδη,και οχι αυτου καυθαυτου του φυλου?Προσωπικα πιστευω οτι μονον οταν ανακαλυψη καποιος μεσα του,και την αντιθετη σεξουαλικη του πλευρα,μπορει να δει καθαρα το θεμα.Και τοτε ο ποιο ευχαριστημενος απο ολους θα ειναι ο-η συντροφος του-της.

  37. billy@rek Says:

    Πάντως εμένα με αηδιάζει δεν πάει να είναι ο Ηφαιστίωνας δεν πάει να είναι και ο μουστασκαλής υδραυλικός αδερφάρες του καρατά είναι και οι δύο και να πάνε να πέσουνε σε κανένα υπόνομο να τα κάνουν αυτά μια κι αυτό δεν έχει μεγάλη διαφορά μες στα σκατά είναι και τα δύο

  38. Μουνί Says:

    Εγώ όταν θέλω να κάνω σεξ βρίσκω υον γκόμενό μου και όταν ερχεται παιρνάω τέλεια!Έκείνου του αρέσει πολύ να του πιέζω την ουρίθρα το ίδιο και σε εμένα!Αχ…ανυπομωνώ να το ξανακάνω,έστο και μόνος μου παιρνάω καλά!!!

  39. billy@rek Says:

    Απο sex πλήρης από ορθογραφία μουνί εεεεε

  40. ΓΙΩΡΓΟΣ Says:

    Συμφωνώ με τον Κώστα πως είναι θέμα αισθητικής και ομορφιάς στα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν . Εγω άλλο θέλω να πω.
    Στην βάση αυτού του φόβου [εαν είναι φόβος] της ομοφυλοφιλίας, όπως και κάθε φόβου κρύβεται Η ΑΓΝΟΙΑ. Ας φροντίσουμε όλοι μας να διαβάσουμε άρθρα και μελέτες επιστημόνων και μετά να βγαίνουμε και να έχουμε άποψη. Η εμφάνιση των ομοφιλόφιλων σήμερα έχει αλλάξει, μην περιμένουμε να τους δούμε με τσιμπιδάκι στα μαλλιά, εφαρμοστά κολλάν και πάει λέγοντας…σήμερα αρκετοί είναι σωματαράδες γιατί πηγαίνουν γυμναστήρια, δεν έχουν θηλυπρέπεια, και γενικότερα δεν προδίδει τίποτα επάνω τους την διαφορετικόητά τους. Ξέρω ομοφιλόφιλους που είναι αρκετά χρόνια μαζί, και είναι αξιοπρεπέστατοι. Ας φύγουμε από το σκοταδισμό του Άνθιμου, και του Πειραιώς. Σαφέστατα και υπάρχουν και αυτοί που προκαλούν και δεν μου είναι ευχάριστω, αλλά πιστεύω τους βγαίνει αυτό λόγω καταπίεσεις.

  41. γιώτα Says:

    Καλώς σε ξαναβρίσκω λοιπόν 😉

    Καταρχήν, λατρεύω το σύνθημα ‘Lesbianism ain’t a spectator’s sport.’

    Όσο για την αισθητική που ανέφερες, και γω χαλιέμαι όταν βλέπω τα στρέιτ ζευγαράκια στον δρόμο. Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση. Και έχω ψαχτεί σχετικά μ’ αυτό. Χαλιέμαι γιατί πολύ απλά μου έρχεται για ακόμα μια φορά η ετεροκανονικότητα που μια ολόκληρη κοινωνία προσπαθεί να μου πασάρει στην μάπα. Και φυσικά και δεν είναι σωστό αυτό που κάνω, αλλά το νιώθω. Και σαφέστατα και δεν μ’αρέσει να βλέπω τον άλλον (είτε λεσβία, γκέι, στρέιτ) ένα βήμα πριν γαμηθεί. Στο σπίτι αυτά, όχι έξω.

    Εντούτοις, απ’ την στιγμή που το βλέπω από στρέιτ, το σωστό είναι να μην υπάρχουν διακρίσεις. Και δν μιλάμε για σαλιαρίσματα. Ούτε ένα απλό κράτημα χεριού δν μπορείς να κάνεις χωρίς σχολιασμό.

    Εν πάσει περιπτώσει, έχω ψιλοπάψει να ασχολούμαι. Τα κολλημένα άτομα μένουν πάντα αγκαλιά με μια ούχου.

    Take care.

  42. heliotypon Says:

    >γιώτα: Καλώς (ξανα)ήλθες. ‘Οπως είδες, το θέμα το είδα από την αισθητική του καθενός (τη δική μου, εν προκειμένω) και όχι μέσα από “ηθικά” ή άλλα φίλτρα. Φυσικά και κατανοώ τη δική σου οπτική. Και για μένα το ζευγάρι της ερωτικής ή έγγαμης ρουτίνας περιέχει αντιαισθητικά στοιχεία. Στοιχεία που μοιάζουν με ξυνίλα, ταγγίλα, περιέχουν μεγάλα ποσά υποκρισίας και “καθωσπρεπισμού” κι όλα αυτά με απωθούν, αλλά με διαφορετικό τρόπο.
    Να περνάς καλά. Φιλιά.

Leave a Reply

