Τιμή και δόξα…


untitled-1-copy.jpg
Το παρόν βλογκάκιον τιμά τον τίτλο του με την ανάρτηση σχετικής με αυτόν τον τίτλο φωτογραφίας. Η πολύ ερωτική αυτή φωτογραφία είναι από το αξιολογότατο Blog “Piece de Resistance” και είναι copyright της διαχειρίστριας και (αυτο)φωτογράφου.

6 Responses to “Τιμή και δόξα…”

  1. ange-ta Says:

    εχω χάσει το μέϊλ σου, μπορεις να μου το υπενθυμίσιες πλιζ?
    Το δικό μου θα το βρεις στο μπλόγκ μου

  2. koulpa Says:

    Νομίζω αν σου το επιτρέψει η καλητέχνης πρέπει να το βάλεις στον τίτλο.. θυμίζει αναγεννησιακό πίνακα..:):)
    Με τη συρταριέρα τι απέγινε;:):)
    Την καλησπέρα μου:):)

  3. piece de resistance Says:

    Ποια ειναι η συρταριερα? του Νταλι? η γνωστη? :):) Επιτρεπει η καλλιτεχνης να μπει και στον τιτλο αλλα θα αποκτησει μια μονιμοτητα και το εφημερο ισως ειναι πιο καλο,ετσι να ακολουθουμετις αλλαγες των εποχων… μια κοινη κοινη θνητη ειναι με καλλιτεχνικες τασεις αντε..αλλα κοινη θνητη! καληνυχτα!

  4. koulpa Says:

    χαχα.. όχι μιά άγνωστη και ίσως ανύπαρκτη ακόμα..:):)
    Ευχαριστουμε την καλητέχνιδα..Θα διαφωνήσω.. πρώτον οι άλλοι μας αποδίδουν την ιδιώτητα.. δεύτερον η τρέχουσα εικόνα μας είναι αφήμερη.. η αποθανατιμένη παραμένει όσο επιζητουμε να την βλέπουμε.. η άδεια για ανάρτηση του έργου λαμβάνεται από τον καλητέχνη.. η διάρκια της ανάρτησης εξαρτάται και από τον οικοδεσποτη.. θα μας πει τη γνώμη του συν τω χρόνω ελπίζω..:):)
    Την καληνύχτα μου:):)

  5. heliotypon Says:

    >ange-ta: Απάντησα…

    >koulpa: Περιμένω φαξ με κάτι σχέδια για τους οδηγούς της συρόμενης σιδερώστρας από 2 ειδικές επιχειρήσεις αλλά δεν μου τα έστειλαν ακόμη και μάλλον πρέπει να τους κάνω υπενθύμηση.

    >koulpa + piece de resistance: Δεν θα ήθελα να βάλω μόνιμα την εν λόγω φωτογραφία (όσο όμορφη κι αν είναι) στον τίτλο γιατί το όνομα του μπλογκ αφορά την έννοια του μουνιού γενικά και η φωτογραφία θα μπορούσε να νομισθεί ότι παραπέμπει σε συγκεκριμένο μουνί. Χώρια ότι θα μπορούσε να παραπλανήσει σχετικά με το φύλο του διαχειριστή του Βλογ…

  6. koulpa Says:

    Χμ.. ναι οι ελληνικές επιχηρήσεις δυσκολεύονται ακόμα στην εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση..:):) ότι χρηαστείς ρώτα:):)
    χαχα ναι καταλαβαίνω την οπτική γωνία.. εμένα η συγκεκριμένη φωτό όπως είπα μου κάνει σαν πίνακας.. και δεν νομίζω ότι προσωποποιεί.. αλλά ναι υπάρχουν κίνδυνοι..:):)
    Την καλημέρα μου:):)

Leave a Reply

