Ερωτικές φωνές…


Κουράστηκα να γκρινιάζω συνέχεια και θέλω να γράψω κάτι πιο ελαφρύ σήμερα. Γι΄αυτό διάλεξα να γράψω για τις …ερωτικές φωνές.

Γυναίκες που με έχουν ακούσει στο τηλέφωνο, μου λένε ότι έχω πολύ ερωτική φωνή. Υποθέτω ότι φαντάζονται και κάποιον ‘Αδονι απ΄την άλλη μεριά του σύρματος. Και βέβαια, αυτές που με συνάντησαν απογοητεύτηκαν οικτρά, αλλά κάποιες, που δεν με είδαν, ίσως εξακολουθούν να φαντάζονται (ή και να με φαντασιώνονται σε …μοναχικές τους στιγμές κι αυτό μ’ αρέσει ιδιαίτερα!). Επίσης, έχω πορατηρήσει ότι γυναίκες με τις οποίες μιλώ στο τηλέφωνο προσπαθώντας να λύσω ένα πρόβλημά μου ή να πάρω κάποια πληροφορία είναι ιδιαίτερα ευγενικές και εξυπηρετικές. Είμαι τυχερός να έχω τέτοια φωνή και είναι μεγάλο κρίμα που αυτή δεν συνοδεύεται και από ανάλογη φυσική κατασκευή.

Βέβαια, κι εγώ έχει τύχει να ακούσω γυναίκες με ερωτικές τηλεφωνικές φωνές και να φαντάζομαι ότι πρόκειται για υπέροχες καλλονές, μόνο για να απογοητευτώ βαθειά μόλις αντίκρυσα τα τηλεφωνικά μου είδωλα. Φυσικά έχω μάθει το μάθημα και δεν φαντασιώνομαι πλέον… Όμως θα μπορούσε να συμβαίνει και το αντίστροφο: Να έχεις μιά απαίσια φωνή, με προφορά που παραπέμπει σε …απρόσιτους ορεινούς όγκους αλλά να είσαι ένα ερωτικό ποίημα στην εμφάνιση και στα …υπόλοιπα!

Εσείς, επισκέπτες/τριες τι λέτε; Τι εμπειρίες έχετε από τηλεφωνικές ερωτικές ή μη φωνές; Θα ήταν ενδιαφέρον να γράψετε μικρές προσωπικές σας ιστορίες εδώ, που σχετίζονται με τη φωνή και τη σχέση της με τον ερωτισμό και την εμφάνιση. Κοπιάστε…

14 Responses to “Ερωτικές φωνές…”

  1. patatoula Says:

    ετσι ειναι οπως τα λες. Τις πιο πολλες φορες οι φωνες δεν ανταποκρίνονται
    στην εμφανιση!!
    Εγω παλι δεν διαθετω τιποτα απο τα δυο οποτε εχω το κεφαλι μου ησυχο :ppp

    Σαφως την εχω πατησει κι εγω. Ιδιαιτερα στο παρελθον σε μικροτερη ηλικια που ακουγαμε τους πειρατικους ραδιοφωνικους σταθμους, ερωτευομαστε τις φωνες των εκφωνητων και οταν τους συναντουσαμε ηταν απογοητευτικη η εικονα σχεδον παντα!!

  2. madprofessorus Says:

    Όντως είναι έτσι,υπάρχουν φωνές που ερεθίζουν τα..αυτιά μας,αλλά η εξωτερική εμφάνιση πάντα δεν ανταποκρίνεται στην εικόνα που φτιάχνουμε στο μυαλό μας.Οπότε ας απολαύσουμε την φωνή που ακούμε δίχως να προσπαθούμε να πλάσουμε μια εικόνα στο μυαλό μας!

  3. al.silk Says:

    Δεν την πατάει κάποιος μόνο από το τηλέφωνο. Υπάρχουν πολλά “μέσα” που μπορεί να σε μπερδέψουν σχετικά με το κατά πόσο ανταποκρίνεται αυτό που ακούς στην εικόνα που φτιάχνεται στο μυαλό … 🙂

  4. anna Says:

    Μιας και γνωρίζω ότι έχω πιο ερωτική φωνή παρά ανατομική υποδομή, δεν μπορώ παρά να το αποδεχτώ. Αν τώρα οι άλλοι θέλουν να φαντασιώνονται, αυτό είναι δικό τους θέμα, και δική τους φαντασίωση. Φυσικά και κολακεύομαι, αλλά η εικόνα που φτιάχνει ο καθένας για το συνομιλητή του είναι προσωπική υπόθεση.
    Φυσικά μου συνέβη κάποια στιγμή και το αντίστροφο. Στα φοιτητικά χρόνια, μια μέρα δεν άντεξα άλλο τη φιλενάδα να φαντασιώνεται τη γνωριμία με το φλογερό αντικείμενο του πόθου στο διπλανό τραπέζι και τόλμησα να τον προκαλέσω σε μια συζήτηση. Μόλις το ονειρεμένο κορμί άνοιξε το στόμα του, μας έφυγε η μαγκιά και δεν ξέραμε από πού να φύγουμε…
    Οπότε, είναι προτιμότερο μια γλυκιά αισθησιακή φωνή στο τηλέφωνο, στο ραδιόφωνο ή όπου αλλού, συνοδευόμενη από μια καταδικιά μας φαντασίωση, από ένα υπέροχο κορμί που δεν θέλεις να ακούσεις ούτε να ανασαίνει!

  5. Colpo Coquette Says:

    Μηπως θες να με πάρεις ένα τηλέφωνο;

  6. vlacha Says:

    Η καταγωγή μου είναι από Θεσσαλία και εκεί έχουμε βαριά προφορά! Έτσι, λοιπόν, έχω συναντήσει πολλές κοπέλες που εμφανισιακά είναι θεές αλλά μόλις μιλάνε καταρρέει όλος ο μύθος (και για τους άντρες ισχύει, αλλά σε αυτούς δεν μου φαίνεται τόσο άσχημο)! Ελάτε μια βόλτα από τα μέρη μου και θα πειστείτε.
    Υ.Γ. Ζώντας χρόνια στην Αθήνα εγώ την έχω κάπως αποβάλει, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είμαι θεά ώστε να καταρριφθεί ο μύθος!!!

  7. Αθανασία Says:

    Hi file…..aaaaax kai ti mou thimhses twra…mia poly omorfh kai paraxenh istoria pou ezhsa prosfata…prosfata loipon gnwrisa kapoion…aytos o..kapoios (de mporw kai DEN epitrepetai na dwsw parapanw stoixeia gia th taytothta tou gia eynohtous logous)*….aytos o kapoios loipon einai radiofwnikos paragwgos…kapoia stigmh etyxe (entelws tyxaia,ma entelws omws)….egw na akousw thn ekpomph pou ekane tote sto stathmo pou douleve tote…htan mia yperoxh ekpomph…ton akousa kathws gyriza tyxaia mia nyxta tous stathmous sto radiofwno mou…amesws h fwnh tou me travhxe apo th prwth stigmh….thn erwteythka mporw na pw…mia yperoxh,zesth,glykia fwnh….esteila amesws mnma kai tou zhthsa na mou valei….to ‘Vals twn xamenwn oneirwn’tou M.Xatzidaki (pou einai kai apo ta poly agaphmena mou..)…kai w!! th anelphsth tyxh ekeinos fainetai to diavase…kai mou evale to kommati!…kai malista mou to afierwse!..omws ligo meta to telos ths ekpomphs tou..ekane kati pou de to perimena kan… fainetai krathse to noumero mou (to knto)….egw ypegrapsa anwnyma den edwsa to onoma mou….kai keinos mou esteile mnma sto knto mou…ena poly glyko mnma…egw arxika emeina anaydh otan katalava poios einai!! kokallosa!! kai pws oxi;;;…..tou apanthsa me poly xara…kai xafniasmenh….(isws h pio omorfh nyxta ths zwhs mou)….mhlisame ligo gia th mousikh…htan yperoxa…amesws katalava oti einai enas exairetikos anthrwpos me epipedo…mwrfosh…apithanos….me rwthse pws me lene..tou eipa…htan toso omorfh h syzhthsh mas!!!…ma toso omorfh…eipame kalhnyxta…thn allh mera…to apogeyma ekeinos…mou esteile kai pali mnma…mhlisame kai pali…htan toso omorfa…eipame kai pali kalhnyxta….(mhlisame arketa…) thn allh mera to meshmeri..tou esteila egw ena mnma…htan kai pali yperoxa….ekeinos mexri ekeinh th stigmh edeixne enan anthrwpo pou eixe orexh gia flert…me flertare! kai ayto de mporei na htan aplws h idea mou….to ekane eimai sigourh…apolyta…egw…omws tou eipa kati…gia mena…eimai Amea…kai tou mhlisa gia thn anaphria mou….pistevw pws ofeila na to kanw…den mporousa na tou pw psemmata..na paixw mazi tou kai me th kardia tou.. apla de mporousa….apo keinh th stigmh ekeinos..pagwse…mou eipe oti lypatai gia ayto….kai me gemise me toooooosh lyph h kouventa tou ayth eniwsa sana mou rixnoun ekato maxairies sth kardia…den esteile xana mnma…apo keinh th mera…egw tou exw steilei polla mnmata apo tote..mou apanta vevaia…pote mou apanta pote oxi…alla panta mou apanta me thn idia evgenia kai thn idia glykhthta opws kai tote…..de lew eimai poly erwtevmenh mazi tou….alla xerw oti den exw ayto to dikaiwma de mporw oute na tou to deixw oute kai na tou to pw ayto…apla de to exw…ekeinos de to xerei…kai oute kai tha to mathei po-te….kapoia stigmh ton rwthsa ean ton enoxlw kai mou eipe pws oxi….de xerw ti na kanw…..ouuuuuuuuuf ayta exei o erwtas!….ti mpleximo!….adiexodo (sygnwmh gia ta perierga grammata alla epathe kati o ypologisths mou teleytaia).Athanasia.

    • heliotypon Says:

      Δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να κάνεις κάποιον να σε αγαπήσει ή να ξεκινήσει κάτι μαζί σου, στη βάση μιάς τηλεφωνικής συνομιλίας και μόνο, όταν υπάρχουν βασικά εμπόδια όπως η περίπτωσή σου, για την πλειονότητα των ανθρώπων. Ακόμη κι αν ξεκίναγε κάτι, δεν θα είχε μεγάλη διάρκεια. Δεν αποφασίζει κανείς εύκολα να δέσει την ζωή του με άτομο ΜΕΑ. Ξέρω, είναι σκληρό, αλλά είναι αλήθεια. Όπως και για όλους εμάς, που αν και δεν είμαστε ΜΕΑ, δεν είμαστε εμφανίσημοι, αλλά θα θέλαμε κάποιες γυναίκες που είναι πολύ όμορφες ή νέες. Ε, δεν έχουμε καμία πιθανότητα επιτυχίας. Κι αυτοί που επιτυγχάνουν το καταφέρνουν λόγω λεμπερής προσωπικότητας ή οικονομικών μέσων. Μιά περίπτωση σαν τη δική σου μου είχε τύχει πριν πολλά χρόνια: Στην πολυκατοικία που ήταν το γραφείο έμενμε και μιά νέα κοπέλα που ήταν εντελώς παράλυτη. Μόνο τα χέρια της κινούσε. Βρήκε το τηλέφωνό μου και μου τηλεφώνησε. Πιάσαμε την κουβέντα και μετά από μερικά τηλεφωνήματα μου ομολόγησε ότι έμενε στην πολυκατοικία και ότι ήταν ερωτευμένη μαζί μου. ‘Ημουν σε πολύ δύσκολη θέση, γιατί εγώ προσποιήθηκα ότι δεν ήξερα ποιά ήταν, μια και συχνά την συναντούσα στο ασανσέρ όπου τα αδέρφια της την κινούσαν μεταφέροντάς την. Ευτυχώς σταμάτησε να μου τηλεφωνεί γιατί δεν θα ήξερα πώς να αντιδράσω αν μου έλεγε ποιά είναι και την συναντούσα πάλι…

  8. Devilio Says:

    Απάντηση προς αθανασια : Αγάπα αυτούς που μπορούν να σε αγαπήσουν γιαυτό που είσαι. τους άλλους άστους.. Κάπου στην πορεία τάχασαν και πίστεψαν σε εικονικά πρότυπα…

  9. anonimi Says:

    Kalimera!
    Mou exei tuxei na gnwrisw enan poli omorfo tupo o opoios omws den itan kai poli koinonikopoihmeno plasma kai den upirxe kamia pithanotita na ginei kati metaksi mas logw autis tis (sxedon) misanthrwpias tou. Parola auta, upirxe kati epanw tou pou ebriska poli aisthisiako kai den mporousa na pw ti, wspou milisame sto tilefwno kai katalaba pws eprokeito gia tin fwni tou. Poli sexy, ekribe mia sexodiastrofiki meria nomizw.
    Na ena paradeigma loipon omorfou kai me sexy fwni.
    (Suggnwmi gia ta greenglish, alla eimai sto ekswteriko kai den exw elliniko pliktrologio)

  10. νταιάνα Says:

    ειναι πολλα τα συναισθηματα μου…..απλα με μια λεξη πιστευω να με καταλαβεις Σ’ΑΓΑΠΑΩ…….!!!!!!!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΧΑΣΩ

  11. ΝΤΑΙΑΝΑ Says:

    Μωρο μου θελω να ξεκινησουμε μια νεα αρχη……σε παρακαλω…..

  12. σονια Says:

    χρονια πολλα σε ολους!!! παιδια αν ενας ανθρωπος εχει ωραια φωνη δε σημαινει οτι ειναι ασχημος 100%.ξερω πολλα παιδια που εχουν καταπληκτικη φωνη και εχουν υπεροχη παρουσια…βεβαια ισχυει και το αντιθετο σε ορισμενες περιπτωσεις!!αυτο που θελω να πω ειναι οτι δε πρεπει να βαζουμε ταμπελες στους αλλους κρινωντας τους απο την φωνη εφοσον δε τους εχουμε δει.μια φωνη δε μπορει να καθορισει την εμφανιση του αλλου!δε συμφωνειται?

Leave a Reply

