Πώς είναι η ερωτική σας ζωή;


Σήμερα θα ήθελα να ελαφρύνω το κλίμα της μόνιμης γκρίνιας αυτού το Blog. Κι επειδή ο έρωτας, από μόνος του, είναι ένα πιο ανάλαφρο και αγαπητό θέμα, θα γράψω κάτι σχετικό:

Πώς είναι η ερωτική σας ζωή;

Αδιάκριτη και τολμηρή η ερώτηση, έτσι; Δεν ρωτάς κάποιον/αν για την ερωτική του/της ζωή εκτός αν είσαι ψυχίατρος ή κάτι τέτοιο. Κι αν ρωτήσεις είναι απίθανο να πάρεις απάντηση. Κι αν πάρεις απάντηση είναι απίθανο να είναι ειλικρινής! ‘Ομως σ’ έναν χώρο όπου επικρατεί η ανωνυμία και όπου λίγοι γνωρίζουν την ταυτότητα ενός ψευδωνύμου (Ελληνικά: nickname) η ερώτηση αποκτά κάποιες πιθανότητες απάντησης. Και όχι πάντα: Ακόμη και μέσα από ανώνυμα κείμενα, πολλοί/ές προβάλλουν ένα προφίλ, με δικές τους επιδιώξεις που πολλές απ’ αυτές δεν επιτρέπουν το πλήρες ξεσκέπασμα απόκρυφων περιοχών της ζωής τους. Παρά ταύτα, εγώ κάνω την ερώτηση και όποιος/α τολμούν ας απαντήσουν. ‘Οπως θέλουν και μέχρι το σημείο που θέλουν. Δεκτές και ανώνυμες απαντήσεις, χωρίς το καθιερωμένο σας ψευδώνυμο (για να μην σας αναγνωρίσουν αυτοί που γνωρίζουν το ψευδώνυμό σας). Κι αν ακόμη σας πηγαίνει καλλίτερα μπορείτε να απαντήσετε και με e-mail (mastoras παπάκι pathfinder.gr).

Ο λόγος που κάνω την ερώτηση; Απλή περιέργεια. Με τα τόσα που ακούγονται σήμερα για το πώς έχει εξελιχθεί η ερωτική μας ζωή έχω την διάθεση να κάνω μιά έρευνα. Κι αν πάρω πολλές απαντήσεις αυτή θα βοθήσει, ίσως, όσους τις διαβάσουν να σχηματίσουν μιά ιδέα για το τόσο ενδιαφέρον αυτό θέμα που αφορά όλους μας.

Θα ρωτήσετε, ίσως, και για τη δική μου ερωτική ζωή. Επειδή πολλοί επισκέπτες με γνωρίζουν δεν θα ήθελα να απαντήσω. ‘Ισως, όμως απαντήσω ανώνυμα εδώ, εάν και εφ’ όσον υπάρξουν αρκετές ανώνυμες απαντήσεις.

Δεν ξέρω αν θα πάρω απαντήσεις, έστω και με την ανωνυμία που υπάρχει εδώ. ‘Ιδωμεν!

28 Responses to “Πώς είναι η ερωτική σας ζωή;”

  1. geokalp Says:

    κάνω και ποδαρικό στα ..δύσκολα!

    η απάντηση είναι “μια χαρά”! περνάμε βέβαια μερικά λόγω εγγυμοσύνης αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένα παράπονο από τους δυό μας. Σίγουρα δεν είναι η ερωτική ζωή που είχαμε πριν 5 χρόνια αλλά νομίζω ότι εξελίσσεται ικανοποιητικά

  2. itelli Says:

    Κοίτα, στα 30 είναι καλύτερα από τα 20, από άποψη τεχνικής. Στα 20 είσαι λίγο πειρατής, λίγο εραστής, λίγο επιστήμονας… Αλλά σαφώς καλύτερα από τα 16 κ έπειτα, οπου (προσωπικά τουλάχιστον) ήταν όπως τα τελευταία 20 λεπτά του αγώνα μεταξύ της εθνικής κ της Σουηδίας.

  3. isisveiled Says:

    Δεν θα ‘σαι καλά, που με τέτοια ζέστη θα κάνουμε και ακροβατικά!

    Μετά τις 12 το βράδυ σαν τους βρυκόλακες.. και τώρα που το σκέφτομαι κάπως έτσι εξηγούνται και δύο μικρά σημαδάκια που βρήκα ..

  4. Διαγόρας Says:

    Εγώ είμαι παντρεμένος εδώ και λίγα χρόνια, και ως γνωστόν οι “εδώ και λίγα χρόνια” παντρεμένοι δεν έχουν ερωτική ζωή. (Εκτός από εκείνους που ξενοπηδάνε.) Η σεξουαλική μου ζωή πάντως, (μήπως αυτήν εννούσες με την ερώτηση;) είναι πολύ καλή, πάρα πολύ καλή, γαμεί και δέρνει, για την ακρίβεια ώρες-ώρες σκέφτομαι πως πρέπει να απολαμβάνω το καλύτερο σεξ από οποιοδήποτε αρσενικό στο λεκανοπέδιο. (Με μοναδική ίσως εξαίρεση όσους το κάνουν συγχρόνως με δύο ή περισσότερες γυναίκες, αλλά αυτοί, αν υπάρχουν, κι αν δεν το πληρώνουν, φημολογείται πως συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα εξουθένωσης.)

  5. taburito Says:

    εδώ και τρία χρόνια αποφάσισα πως η ζωή είναι ευτυχέστερη χωρίς το σεξ και η μετουσίωση της σεξουαλικής ενέργειας πιο ενδιαφέρουσα

  6. exofthalmi Says:

    οκ, να απαντησουμε, αλλα τουλαχιστον οταν σου γραφουμε κατι, κανε τον κοπο να σχολιασεις εστω τα γραφομενα μας, γιατι μερικες φορες αισθανομαι οτι μονη τα λεω μονη μου χαιρομαι. (βλεπε περασμενα σχολια)…

    τεσπα.

    Η ερωτικη ζωη οριζεται απο εμας.
    ελα ομως που ο taburito εξεφρασε μια πολυ ενδιαφερουσα αποψη. Στοχος μου ειναι ακριβως αυτο: μια ζωη ευτυχεστερη χωρις σεξ. Αυτο ομως μαλλον θα βρει αντιθετο το αρσενικο της εξισωσης. οποτε, προς το παρον μενω ενεργη και το κακο ειναι οτι οσο καποιος ειναι ενεργος, τοσο περισσοτερο θελει το κοκο. Αυτο ειναι μαλλον κακο, γιατι εμενα τουλαχιστον με αποδιοργανωνει. (απορροφα σκεψη και ενεργεια)

  7. patatoula Says:

    Θα απαντησω με ειλικρινια κι οχι ανωνυμα.
    Μετα απο σχεδον 6 χρονια σχεσης και με 3 μηνες συμβιωσης εχω να δηλωσω οτι εχω απιθανη ερωτικη ζωη.
    Το θεμα ειναι οτι υπαρχει χημεια 100% , δεν βαριεται ποτε κανενας απο τους δυο και εχουμε παντα ταυτοχρονα ορεξη.
    Δεν ξερω αν οταν παντρευτουμε ή μεινουμε περισσοτερα χρονια μαζι αλλαξει κατι. (ελπιζω πως οχι)
    Και οι ηλικιες μας;; Ειμαι 34 και εκεινος 47

  8. Vany Says:

    Λίγο η δουλειά,λίγο η συνήθεια,η συχνότητα έχει μειωθεί κατά πολύ. Ποιότητα υπάρχει αλλά πιστεύω ότι όλα στη ζωή θέλουν ανανέωση και έχουν τη δυνατότητα να γίνουν καλύτερα,το ίδιο ισχύει και για το σεξ.Δε θέλω να πιστεύω ότι φταίει ο γάμος,δε μου αρέσει να το σκέφτομαι έτσι γιατί αν περάσουν κι άλλα χρόνια,θα το βλέπουμε με το κυάλι-μεταξύ μας τουλάχιστον 😉

  9. heliotypon Says:

    >geokalp: Δυστυχώς ο χρόνος συνήθως δουλεύει εναντίον της ερωτικής μας ζωής…

    >itelli: Αχ, μωρέ, ήταν ανάγκη να χρησιμοποιήσεις ποδοσφαιρικό παράδειγμα, και δεν καταλαβαίνω τίποτε από ποδόσφαιρο!

    >isisveiled: Και η vampiriasis ένα είδος έρωτα είναι… Αν γίνω βρυκόλακας θα σε επισκεφτώ! 🙂

    >Διαγόρας: Μπράβο! ‘Οσο για τις δύο, ας τις είχα κάθε φορά κι ας με εξαντλούσαν!

    >taburito: Δεν έχω μπει ακόμη σ’ αυτόν τον χώρο. Δεν μας λες το φύλο σου όμως…

    >exofthalmi: Συνήθως σχολιάζω, έστω κι αν δεν έχω να πω κάτι νέο ή να διαφωνήσω. Στα προηγπούμενα δύο πράγματι, παρέλειψα και ζητώ συγγνώμη. ‘Ολες οι τέρψεις απορροφούν ενέργεια. ‘Οσο για τη σκέψη γιατί; Διαφορικές εξισώσεις θα λύσεις; Αν σκέφτεσαι εσύ να το κόψεις που είσαι νέα τι να πουν της τρίτης ηλικίας; “Ευτυχέστερη ζωή χωρίς σεξ”; Δεν μπορώ να το φανταστώ!

    >patatoula: Μπράβα! Τυχερούλα! Ελπίζω να είσαστε από τις εξαιρέσεις και να μην εξαχνωθεί η έλξη με τον γάμο!

    >Vany: Τι να πω, τα έχουν πει άλλοι, πιο ειδικοί στο θέμα. Γι΄αυτό εμφανίστηκε στη ζωή και το swinging!

  10. mahler76 Says:

    H δικιά μου είναι ΜΟΥΝΙ. και ως gay που είμαι καταλαβαίνεις πόσο καλό είναι αυτό.

  11. Σοφια Says:

    Δεν θα σχολίαζα, αλλά τελικά αποφάσισα να γράψω. Μετά από 20 χρόνια μπορώ να πω, ότι και ο γάμος όπως όλα όσα θές να καταφέρεις στη ζωή,χρειάζεται προσπάθεια. Είναι απόφασης να στηρίξεις τα πιστεύω σου, και αν αυτό σημαίνει να ανακαλύπτεις ξανά και ξανά τον ίδιο άνθρωπο και τον εαυτό σου ταυτόχρονα τότε ναί, χίλιες φορές ναι, από το χαλιέσαι για τον κάθε ένα τυχαίο που βρίσκεται στον δρόμο σου! Γιατί ο έρωτας να είναι κάτι διαφορετικό από τις άλλες πλευρές της ζωής? Διαβάζοντας γύρω γύρω, έχω την εντύπωση ότι πολλοί έχουν μείνει σε μια εφηβική φάση αναζήτησης ερωτικών συναισθημάτων.
    καληνύχτα

  12. taburito Says:

    είμαι γυναίκα

  13. exofthalmi Says:

    ξερεις τι συμβαινει? πραγματα που υπαρχουν στη ζωη μας καποια στιγμη αποκτουν μια θεση στην πυραμιδα του Μαζλοου που δε θα επρεπε: το σεξ -υπερτιμημενο-, η ομορφια-καταστροφικη εννοια οπως αποδεικύεται-, αγαθα-χρειαζεται να σχολιασω?

    Ειμαι σχεδον δικτατορικη οσον αφορα τη διαστρεβλωση των πραγματων. Δε θελω να επιτρεψω στον εαυτο μου την καταστροφη του.

    Επομενως δεν αναφερομαι στην καταναγκαστικη καταπιεση ορμων, αλλα στην υγιη ισορροπια.

    Λαθος μου αν εδωσα αλλη εντυπωση

  14. Αόρατη Μελάνη Says:

    Η ερωτική μου ζωή είναι τούρμπο, συναρπαστική μπορώ να πω. Αγαπώ το σώμα μου και μου αρέσει να του δίνω χαρά και να δίνω χαρά και σε άλλους μέσα από αυτό. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για να μην σοκάρω κόσμο, μια που γράφω με το γνωστό σε πολλούς ψευδώνυμό μου. (μπορεί να γράψω και ανώνυμο σχόλιο!)

    Θέλω όμως να πω το εξής:

    Βλέπω πολλούς παντρεμένους γύρω μου που έχουν σεξουαλική ζωή σκατά. Και πού το ξέρεις; θα μου πείτε. Από εξομολογήσεις των ιδίων (σε 3 ή 4 περιπτώσεις) και από φίλους τους (σε άλλες 8-10 περιπτώσεις). Σεξ από μηδέν έως ελάχιστο, μια φορά το μήνα ή μία φορά στους 3 μήνες κι αυτό μίζερο, τραγικά πράματα. Και προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους ότι δεν τρέχει και τίποτα, είναι φυσικό αυτό, μετά από τόσα χρόνια το πάθος σβήνει, άλλα πράματα έχουν σημασία, εκτίμηση, τρυφερότητα κλπ.

    Ωραία ρε παιδιά όλα αυτά, αλλά… δεν ξέρω αν το προσέξατε… η λέξη “γάμος” και η λέξη “γαμώ” έχουν ακριβώς την ίδια ρίζα. Για μένα, γάμος χωρίς γαμήσι δεν νοείται. Μπορεί να είναι εμπορική συναλλαγή, κοινωνικό συμβόλαιο, συναισθηματικό δέσιμο, αλλά γάμος δεν είναι, με τίποτα.

    Γι’ αυτό, αφήστε τις δικαιολογίες κι αρχίστε να γαμάτε ή να γαμιέστε, αναλόγως τα γούστα! κι αν δεν σας βγαίνει με τον υπάρχοντα σύντροφό σας, ή βρείτε τρόπους να ανανεώσετε το ενδιαφέρον σας (ουσιαστικά όμως, όχι ψιλομίζερα και μετά πάλι τα ίδια), ή χωρίστε – γιατί αυτό που έχετε μόνο γάμος δεν είναι.

    Και κάτι άλλο, προς όλους αυτό:

    Το σεξ δεν είναι βίτσιο, δεν είναι πολυτέλεια. Είναι βασική ανθρώπινη ανάγκη. Το θεωρώ απαραίτητο για μια υγιή και ισορροπημένη ύπαρξη. Οπότε πατέντες για ευτυχία και ισορροπία δίχως σεξ, θεωρώ ότι είναι εξ ορισμού ανυπόστατες.

    Δεν είναι πάντα εύκολο να βρει κανείς τον τρόπο να είναι σεξουαλικά δραστήριος και συναισθηματικά καλυμμένος και ισορροπημένος, και η κοινωνία μας δεν βοηθά πολύ σε αυτό. Νομίζω όμως ότι είναι απαραίτητο να το επιδιώξει, για τη δική του προσωπική ανάπτυξη.

    Τέλος έχω μια ερώτηση για την Σοφία:

    γιατί ο έρωτας να μην είναι κάτι διαφορετικό από τις άλλες πλευρές της ζωής;

    γιατί δεν θα έπρεπε να αναζητούμε ερωτικά συναισθήματα και μετά την εφηβεία;

    γιατί θα πρέπει να επιμένουμε να προσπαθούμε να στηρίξουμε ένα γάμο αν αυτός δεν μας ικανοποιεί (σεξουαλικά ή με άλλον τρόπο);

    εσύ είσαι ικανοποιημένη από το γάμο σου, σεξουαλικά αφενός και συναισθηματικά αφετέρου;

    (απαντάς μόνο σε ότι θέλεις, εννοείται)

  15. Σοφια Says:

    Απαντώ στην Αόρατη Μελάνη και αρχίζω λέγοντας ότι ό έρωτας είναι και αυτή μια ανάγκη που πρέπει να καλύπτεται. Πεινάς? Τρώς
    Έχεις πνευματικές αναζητήζεις? Διαβάζεις. Νιώθεις την ανάγκη να κάνεις έρωτα? Κάνεις. Απλά πράγματα.
    Φυσικά και αναζητούμε ερωτικά συναισθήματα μετά την εφηβεία. Μόνο οι στείροι συναισθηματικά παύουν να τα αναζητούν. Αλλά αν δεν είναι ο άνθρωπος έτοιμος να δώσει, ούτε θα ξέρει πως να τα ζητήσει, ούτε πως να τα δεχτεί. Αν δεν σε ικανοποιεί ο γάμος, ψάχνεις να βρείς τι φταίει, αν δεν υπάρχει γιατριά, φεύγεις από τον γάμο. Επίσης απλό. Εγώ είμαι ικανοποιημένη γενικώς απο το γάμο μου. Είμαι ένας ελευθερος άνθρωπος που εκφράζει τα συναισθηματά του πάντα χωρίς φόβο. Άλλωστε πιστεύω ότι η χειρότερη αλήθεια είναι καλύτερη από το ωραιότερο ψέμα. Μπορεί ο περιγυρός σου να είναι κάπως έτσι, αλλά υπάρχει και το αλλιώς.

  16. Ανώνυμος Says:

    Εγώ είμαι 30 ετών και έχω μιά σχέση που κρατάει 2 χρόνια. Με την κοπέλλα μου δεν ζούμε μαζί αλλά συναντιόμαστε δυό με τρεις φορές την εβδομάδα και κάνουμε τρελό σεξ. Μου αρέσει και της αρέσω και κάνουμε τα πάντα. Κανονικό, πρωκτικό, 69, σε διάφορες στάσεις και σε διάφορα μέρη. Το έχουμε κάνει σε δημόσια μέρη, πάνω σε δέντρα, στη θάλασσα μέσα, σε αυτοκίνητο δίπλα σε πολυσύχναστη πλατεία και μπροστά σε υπουργείο, με τον φρουρό να παίρνει μάτι (νύχτα ήταν), σε ασανσέρ, σε τρένο, σε χωράφια μέσα στα στάχυα και σε άλλα μέρη που δεν τα θυμάμαι όλα τώρα. Επειδή ελέγχω πολύ τον δικό μου οργασμό μπορώ και τον παρατείνω όσο θέλω, με αποτέλεσμα να της δίνω πολλαπλούς οργασμόυς. Εκτός από μόνοι μας συναντιόμαστε και με άλλα ζευγάρια και κάνουμε ανταλλαγές και μ’ αυτό την έχουμε βρει άγρια τελευταία! Επειδή η κοπέλλα μου είναι και αμφισεξουαλική τρελλαίνομαι να την βλέπω με άλλες γυναίκες να κάνει σεξ. Επίσης μου αρέσει και να βλέπω να την παίρνουν άλλοι άντρες! ‘Ολα αυτά μπορεί να σας φαίνονται περίεργα αλλά εμάς μας κάνουν ερωτικούς πύραυλους και αυτό έχει σημασία. Δεν ξέρω πώς θα εξελιχτεί αυτή η σχέση και αν θα παντρευτούμε αλλά φοβόμαστε μήπως η γαμημένη κατεστημένη κατάσταση του γάμου και το μπέρδεμα των οικογενειών μας, μας χαλάσει τη σχέση. Προτιμάμε να ζήσουμε έτσι, χωρίς επίσημες δεσμεύσεις και χωρίς παιδιά που θα μας βάλουν σε μπελάδες. Ναι, ξέρω, αν δεν κάνουμε παιδιά θα πάψει να υπάρχει ο κόσμος αλλά οι Κινέζοι και οι Ινδοί κάνουν καλή δουλειά και δεν χρειάζεται να κοπιάσουμε κι εμείς… Ξέρω ότι πολλοί από σας θα μας κατηγορήσετε, αλλά δεν μας νοιάζει. Εμείς περνάμε καλά; Αυτό μετράει!

  17. Ανώνυμη Says:

    Παντρεύτηκα παρθένα στα 20, πριν 33 χρόνια. Ο άντρας μου είναι ένας μεσοαστός αγροίκος που το μόνο ενδιαφέρον του ήταν πως θα βγάλει περισσότερα λεφτά (και έβγαλε πολλά). Υποτίθεται μορφομένος άνθρωπος (μηχανικός) αλλά από σεξ ήξερε μόνο τον δικό του οργασμό. Μέχρι σήμερα το ίδιο κάνει και αν δεν είχα τις εξωσυζυγικές σχέσεις μου δεν θα είχα μάθει ποτέ τι και πώς είναι ο οργασμός. Ο άντρας μου γαμά ακόμη, εμένα (σπάνια) και πολλές μικρές που τους κάνει πολλά και ακριβά δώρα αλλά εγώ κάνω τη δική μου ζωή. Φυσικά δεν ξέρει τίποτε γιατί αν ήξερε θα με σκότωνε. Μέσα από το ιντερνετ βρήκα τη λύση στο ερωτικό μου πρόβλημα. Δεν είναι όλοι καλοί αλλά υπάρχουν αρκετοί. Τους μικρούς δεν τους θέλω (αν και αυτοί με κυνηγούν). Υπάρχουν μεγάλοι (50-60) που είναι εκπληκτικοί εραστές. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι παντρεμένοι ή ελεύθεροι. Εγώ θέλω μόνο σεξ και τίποτε άλλο. Μετά το ξενοδοχείο ή το σπίτι τους εξαφανίζομαι. Δεν θέλω σχέση, μόνο σεξ. Ο άντρας μου ασχολείται με τα δικά του και αδιαφορέι ερωτικά για μένα αλλά δεν θέλει το “κέρατο”. ‘Ετσι έχω βρει τις ισοροπείες μου.

  18. Αόρατη Μελάνη Says:

    Ηλιότυπο, σε βλέπω να ανοίγεις γραφείο γνωριμιών!

    Σοφία, πολύ όμορφη απάντηση. Χαίρομαι που είσαι καλά με τον εαυτό σου και με τη σχέση σου.

  19. Ανώνυμη B Says:

    Ευτυχώς που δίνεις δυνατότητα ανωνυμίας αλιώς δεν θα έγραφα. Είμαι 17 ετών και μου αρέσουν οι γυναίκες. Με αγόρι πήγα μόνο μία φορά για να ξεπαρθενευτώ. Δεν μου άρεσε καθόλου η εμπυρία αλλά έπρεπε. Μου αρέσουν οι μεγάλες γυναίκες, 30 και πάνο, αλλά αν δεν βρίσκω βολεύομε και με μικρότερες. ‘Εχω τώρα μιά καλή φίλη 22 ετών που μ’αυτήν τη βρίσκω. ‘Εχω αρχίση να είμαι ερωτευμένη. Κάνουμε ότι κάνουν όλες οι γυναίκες μεταξύ τους και νομίζω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη. Με το στόμα της με φέρνει σε οργασμό. ‘Εχει μάθει τα δικά μου σημήα και με κάνει ευτιχισμένη. Εγώ δεν έχω καταφέρη ακόμη να την κάνω να χήση αλλά το κάνει με το αγόρι της και προσπαθεί να με μάθη κι εμένα πως να το κάνω καλλίτερα. Ελπήζω να μάθω κάποτε πως κάνει μια γυναίκα να τελειόνει με το στόμα. Αυτά.

  20. heliotypon Says:

    Η συνεισφορά εδώ δεν υπήρξε όπως την περίμενα. Δεν πειράζει. Θα μας δοθεί άλλη ευκαιρία…

  21. mel Says:

    Τα συγχαρητήριά μου στον ανώνυμο που κρατιέται! Τέτοιους άνδρες θέλουμε!

  22. mel Says:

    Και για να είμαι δίκαιη… δεν αναφέρομαι στην ερωτική μου ζωή όχι από ντροπή αλλά γιατί δεν έχει ενδιαφέρον. Εξάλλου το σεξ δεν το έχω πρώτη προτεραιότητα οπότε, μη έχουσα σχέση, απέχω και σεξουαλικά. Με απωθεί δε η ιδέα του να κάνω περιστασιακές σχέσεις με βάση το σεξ. Μπορείτε λοιπόν να με πείτε αγάμητη ή απλώς ρομαντική 😉

  23. ανώνυμη Γ' Says:

    Θα συμφωνήσω με τον Διαγόρα. Μετά από 5 χρόνια σχέσης δεν υπάρχει ερωτική ζωή. Μόνο τα λεκτικά φλερτ μου την θυμίζουν, μιας και είμαι υπερβολικά πιστή και οποιαδήποτε γνωριμία με νέα άτομα δεν προχωράει παραπέρα…
    Η σεξουαλική ζωή με τον σύντροφό μου δεν πάει πολύ καλά. Υπάρχουν και προβλήματα υγείας που την επηρρεάζουν, κι έτσι κάνουμε το πολυπόθητο σεχ 1-2 φορές τον μήνα χωρίς εξαιρετική επιτυχία για κανέναν από τους 2 μας. Το αίμα μου βράζει γιατί είμαι 26 χρονών, αλλά τί να κάνω που τον αγαπάω και δεν μου πάει καρδιά ούτε να τον παρατήσω ούτε να τον απατήσω…
    Πάντως, ωραίο θέμα Ηλιέτυπε. Εσύ δεν μας είπες για την δική σου ερωτική ζωή, όμως…

  24. bourboulh8ra Says:

    Mπορει να μην ειναι ρατσιστικος ο ορος αλλα να εννοει πως το ανθρωπινο κρεας οταν το αφησεις σαπισει δεν γινεται μαυρο αλλα ασπριζει σε αντιθεση με τα αλλα ζωα τα τετραποδα που αν το αφησεις μαυριζει. Τι κανιβαλιστικα ειναι αυτα που λεω πρωινιατικα η γυναικα?

  25. heliotypon Says:

    >bourboulhthra: Που τις βρήκες όλες αυτές τις …σαπιολογίες, παιδί μου;

  26. Marina Says:

    Απο καιρό έχω διαβάσει το άρθρο σου Heliotypon και είχα δίλημμα αν θα σου έγραφα ανώνυμα ή ψευδώνυμα. Εχω όμως κότσια.
    Είμαι παντρεμένη για δεύτερη φορά με έναν άντρα μικρότερό μου. Εναν άντρα που με ξετρέλλαινε η μυρωδιά του (χωρίς αρώματα εννοείτε) και οι φαντασιώσεις του. Το σέξ μαζί του ήταν το κάτι άλλο γιατί φρόντισα να πραγματοποιήσω τις περισσότερες φαντασιώσεις του. Αυτά μέχρι πρίν 5 χρόνια. Τελευταία δουλεύει πάρα πολύ και είναι πολύ κουρασμένος. Σπάνια πιά κάνουμε έρωτα, τα σβκ ίσως να δούμε καμμιά τσόντα και αυτό είναι όλο. Ισως και λίγο “παίξιμο”. Στις διακοπές βέβαια είναι καλύτερα.
    Ποτέ δεν σκέφτηκα να τον αφήσω επειδή έχει χαλάσει η σεξουαλική μας ζωή, ούτε να τον αντικαταστήσω με κάποιον άλλο για το εφήμερο πήδημα. Δεν είναι ότι δεν μου λείπει το σέξ – αν έχω όρεξη, βολεύομαι μόνη μου με το Ιντερνετ- , είναι ότι με τον άντρα μου έχουμε τις ίδιες σεξουαλικές αναζητήσεις κάτι που δύσκολα το βρίσκεις σήμερα. Θα ήθελα όμως να ξαναγίνουμε όπως παλιά, αυτό όμως δεν το καταλαβαίνει. Ο γάμος μας δεν έχει χαλάσει επειδή πηδιώμαστε μια φορά το μήνα και αν. Οταν το κάνουμε είναι θεσπέσιο, η ανάμνησή του και μόνο διαρκεί.

  27. Άθεος Says:

    Αν και με ορατή μελάνη θα παραδεχτώ ό,τι υπογράμμισε η Αόρατη. Με κάλυψε απόλυτα! (Βλέπεις… για να μη γράψω εγώ πολλά αναγκάζεστε εσείς να την ξαναδιαβάσετε!)

  28. Ηλιαχτίδα Says:

    A! Ωραίο θέμα Heliotypon!
    Λοιπόν: παρά την όποια κούραση ή τις εντάσεις, είναι ζωντανή, δραστήρια & ιδιατέρως έντονη!!! Χωρίς υπερβολές! Δλδ όπως ακριβώς πρέπει να είναι για να παραμένεις στην ίδια σχέση. Και λέω σχέση παρότι είμαστε παντρεμένοι, γιατί για μας ο γάμος δεν άλλαξε απολύτως τίποτε (ευτυχώς)! Αυτό βέβαια συμβαίνει μόνο όταν τον αντιμετωπίζεις έτσι (χωρίς δεδομένα, όπως ακριβώς συμβαίνει στις σχέσεις), γιατί διαφορετικά αργοπεθαίνει…
    Πριν 2 μήνες λοιπόν κλείσαμε ακριβώς 10 χρόνια μαζί (ούτε εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να το πιστέψουμε) κι ακόμη γουστάρουμε τρελλά ο ένας τον άλλον! Φυσικά δεν έχουμε ταμπού ή “απαγορευμένα” στον έρωτα, ούτε ίχνος ντροπής στο να εκφράσουμε ελεύθερα ο ένας στον άλλο τις επιθυμίες μας & οπωσδήποτε το sex παίζει πρωταρχικό ρόλο πάντοτε! Μα πώς αλλιώς μπορείς να πεις για έναν γάμο πως είναι πραγματικά πετυχημένος κι όχι μίζερος;;;
    Τα φιλιά μου

Leave a Reply

