Γιατί γράφω…


Συχνά διαβάζω σε άλλα Blog: “Δεν με ενδιαφέρει να με διαβάζουν. Γράφω για μένα”.  Το να γράφεις μόνο για τον εαυτόν σου είναι συχνά χρήσιμο, γιατί σε βοηθά να οργανώσεις τις σκέψεις σου. Αλλά αν δεν σε ενδιαφέρει να σε διαβάζουν γράφεις στο ημερολόγιό σου ή ανοίγεις το Word και εκεί αδειάζεις όλο το σώψυχό σου. Αν γράφεις σε Blog, δηλαδή δημοσιεύεις αυτά που γράφεις, φυσικό είναι να περιμένεις να σε διαβάσουν κι άλλοι εκτός από σένα.

Λοιπόν, εγώ δεν γράφω για τον εαυτόν μου αλλά για να με διαβάσουν. Φανατικός της επικοινωνίας από παιδί, συνεχίζω να θέλω να μεταφέρω τις σκέψεις μου και ανησυχίες μου στους συνανθρώπους. Και θέλω να μάθω τις δικές τους σκέψεις και ανησυχίες, γι’ αυτό και περιφέρομαι και στα άλλα Blog, διαβάζω τις  αναρτήσεις και αν έχω κάτι να πω σχολιάζω. Δεν διαννούμαι ότι θα βρίσκομαι με παρέα και θα είμαι σιωπηλός, ότι δεν θα μπορώ να επικοινωνώ. Γι’ αυτό δεν πηγαίνω σε μαγαζιά όπου η μουσική είναι σε τέτοιο επίπεδο ώστε να μην μπορώ να ακούσω και να με ακούσουν. Επικοινωνία είναι ο σκοπός μου και όχι πνευματικός αυνανισμός!

Μέσα από το γράψιμο, που πράγματι με βοηθά κι εμένα να οργανώσω τις σκέψεις μου και να βγάλω συμπεράσματα, ελπίζω και στην επικοινωνία, όχι μόνο σε μορφή διαλόγου αλλά στο κάποιοι να με διαβάσουν και να επηρρεαστούν από αυτά που γράφω (και που νομίζω σωστά). ‘Εστω και έναν άνθρωπο αν πετύχω να επηρρεάσω θετικά, να τον προβληματίσω για τα ελληνικά τρέχοντα, έστω κι ένας άνθρωπος π.χ. να αποφασίσει να μην πετά τα σκουπίδια του από το παράθυρο, θα θεωρήσω ότι ο σκοπός μου πέτυχε!

Ο ημερήσιες επισκέψεις αυτού του Blog κυμαίνονται από 200 έως 600 (το μεγαλύτερο νούμερο ήταν 613) με μέση επισκεψιμότητα γύρω στο 300. Βέβαια είναι και λίγο “πιασάρικος” ο τίτλος, αφού πολλοί επισκπέπτες φτάνουν έως εδώ μέσα από τα ψαχτήρια με τη λέξη “μουνί” σε διάφορες παραλλαγές. Το περίεργο είναι ότι, σε σύγκριση με άλλα Blog, ελάχιστοι είναι οι επισκέπτες που αισθάνονται ότι θέλουν να αφήσουν κάποιο σχόλιο και συνήθως είναι οι ίδιοι/ες (που τους/τις ευχαριστώ) και που έχουμε αποκτήσει και κάποια οικειότητα μεταξύ μας και ανταλάσσουμε και μηνύματα μέσω e-mail.

Δείτε τώρα και κάποια χοντρά στατιστικά για την μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα των αναρτήσεών μου:

Top Posts

Γιατί “Μουνί”…, 25,616 views

Squirting…, 11,295 views

Ο Κώλος!, 8,099 views

Βέβαια αυτό το “views” με μπερδεύει γιατί δεν μου λέει αν οι επισκέπτες διάβασαν τις αναρτήσεις ή απλώς τις είδαν! Προφανές είναι ότι εκεί έφτασαν μέσα από ψαχτήρια με τις αντίστοιχες λέξεις.

Συννεφιασμένη Κυριακή σήμερα κι εγώ με μιά ίωση που με κρατά μέσα… Περαστικά μου γιατί δεν τις αντέχω τις ιώσεις και όλα τα παρεμφερή!

23 Responses to “Γιατί γράφω…”

  1. maya Says:

    καλημέρα!
    συμφωνώ πολύ σε αυτό που λες.
    και γω δεν καταλαβαίνω το νόημα των μπλογκ όπου δεν επιτρέπονται τα σχόλια
    και ακόμη δεν γουστάρω να μην απαντάνε στα σχόλια μου.
    το βρίσκω αγένεια.

    χρόνο δεν έχουμε.
    αν έχω κάτσει να σου δώσω τον χρόνο μου
    και όχι απλά να σου πω σαχλά “καλημεράκια, πέρασα”
    αλλά διάβασα τις σκέψεις σου και κάθησα να σκεφτώ για να σου απαντήσω
    i deserve an answer.

    αυτά γι’αυτό..

    τώρα για τους λόγους που ένα μπλγοκ είναι δημοφιλές…
    ποιός ξέρει ε?
    είναι και tricky ο τίτλος σου κι ναι, εμπεριέχει περιέργεια…
    πώς να το κάνουμε? αχαχα

    τεσπα. όπως κι “έξω”, πολλοί ακούν, λίγοι επικοινωνούν.

    περαστικά γρήγορα!
    χχχχχχχχχχχχχ

  2. Eva Stamou Says:

    Καλημέρα. Ένας από τους λόγους που εγώ κάνω αναρτήσεις είναι ότι με ενδιαφέρει να γνωρίζω αν οι επισκέπτες που αποφασίζουν να μου αφήσουν σχόλιο μοιράζονται την ίδια οπτική για τα θέματα που θίγω. Τα σχόλια που εκφράζουν διαφωνία τα βρίσκω συχνά πολύ ενδιαφέροντα, ιδίως όταν επικεντρώνονται σε σημεία που έχω παραβλέψει.

    Είμαι σίγουρη ότι το μπλογκ σου θα έχει μεγάλη επισκεψιμότητα και λόγω του ονόματός του, το οποίο όμως ίσως λειτουργεί απαγορευτικά για όσους μένουν στο όνομα και όχι στο τόσο ενδιαφέρον υλικό προς συζήτηση που προσφέρουν οι αναρτήσεις σου.

  3. Artanis Says:

    Είναι πολύ πιασάρικος ο τίτλος, που λένε, του δικού σου μπλογκ…Το αστέιο είναι πως την πρωτη φορά που μπήκα για να διαβάσω και να σχολιάσω, νόμιζα πως έκανα λάθος, βλέποντας αυτό το φαρδύ/πλατύ και κόκκινο, “Μουνί”… Μετα το συνήθισα, και τώρα μόλις το βλέπω, ξέρω πως πάω στα σίγουρα…
    Σχετικά με τις επισκέψεις και τον σχολιασμό σίγουρα πολλοί πέφτουν στην παγίδα του ονόματος, το πιο άσχημο όμως που έχω συναντησει (όχι σε σένα) νομίζω πως είναι το να μην σου απαντούν στα σχόλια, όταν γράφεις κάπου…

  4. ευα Says:

    ετσι ειναι.Αν ηθελα να μιλαω μονη μου,θα εκανα οσα λες.Εχω μπλογκ γιατι ειμαι του ΔΙΑ-Λογου κι οχι του ΜΟΝΟ-Λογου.Βεβαια,αν ειχα κλειστα τα σχολια θα ειχα γλυτωσει την πικρα του να μου λενε να παω να πεθανω για να ξεβρωμισει ο τοπος.Ή αν ειχα ακολουθησει την τελευταια μοδα του πριβε μπλογκ που με διαβαζουν μονο οσοι διαλεγω να με διαβασουν-το φαν κλαμπ μου δλδ,οτι πιο ψωνίστικο εχω δει-να ειχα γλυτωσει το ρουφιανεμα και τις συνεπειες του που με αναγκασαν να το κλεισω τελικα.
    Απο δω θα περναω παντως,δε θα χαθουμε,εχουμε πολλα…κοινα οι δυο μας 😉

  5. ευα Says:

    …και σε ευχαριστω,ξερεις εσυ για τι…

  6. Anonymous Says:

    Χωρίς διάλογο δεν γίνεται τίποτα!!!

    Αν καποιος γράφει μόνο για τον εαυτό του, είναι σαν αυτό που λένε..”μονος σου τα λες και μόνος σου τα ακούς”!!!!

    Καλό σου βράδυ…..

    ΥΓ. Όσο για το “μουνί”….αστο εκεί για τους περίργους,…..χαχαχαχαχ

  7. Anonymous Says:

    ΠΑΛΜΟΣ…..το ξεχασαααααααααααα!!! να το γράψω

  8. Ανορθόδοξος Says:

    Φίλε heliotypon
    Αν στον τίτλο του ιστολογίου σου προσθέσεις ένα «της Μπεζαντάκου» ή «της Paris Hilton», θα δεις οτι οι ήδη πολλές επισκέψεις σου θα πολλαπλασιαστούν…

  9. atheofobos Says:

    Στην παρακάτω απάντηση ,πριν 2 μέρες ,είχα γράψει ακριβώς τα ίδια πράγματα:
    Αν δεν υπήρχε το μπλογκ δεν θα υπήρχε καμία πιθανότητα να πάρω το μολύβι,άντε έστω τον υπολογιστή,και να γράψω μια σελίδα για να την βάλω στο συρτάρι μου και να μην την διαβάσει κανείς εκτός από μένα .
    Σχόλια σαν το δικό σου μου φτιάχνουν την διάθεση και μου δημιουργούν την όρεξη να γράψω και να δω μετά τι αντιδράσεις προκαλεί το γραπτό μου.

  10. houlk Says:

    Αυτονόητα τα όσα γράφεις. Κανείς μας δε γράφει για τον εαυτό του. Ακόμα και όσοι από μας, κάποτε, γράψαμε κάτι και το παραχώσαμε σε ένα συρτάρι, κρατήσαμε μέσα μας κρυφή την ελπίδα κάποια στιγμή να το κοινο-ποιησουμε, να το δημοσιοποιήσουμε. Και σίγουρα η αλληλεπίδραση μεταξύ γράφοντος και αναγνώστη θεωρώ ότι είναι το πολυτιμότερο στοιχείο, που προσέφεραν στην ανθρώπινη επικοινωνία τα ιστολόγια.

  11. psychodromio Says:

    καλημέρα, έχεις δίκιο στο ότι αν δεν θέλαμε να τα διαβάζουν οι άλλοι όσα γράφαμε θα κρατάγαμε απλά ένα προσωπικό ημερολόγιο χειρός….είναι ενδιαφέρον να ανταλλάσουμε απόψεις γιατί μαθαίνουμε και σχετιζόμαστε….αλληλεπιδρούμε…συμμετέχουμε….κάτι που το χρειαζόμαστε στις μέρες μας…

  12. madprofessorus Says:

    συμφωνώ στο ότι αν είναι να ξεκινήσεις ένα blog είναι γιατί θες να καταθέσεις τις απόψεις σου για θέματα που σε απασχολούν,να δείς τις αντιδράσεις των αναγνωστών του,και ενίοτε να ξεκινήσεις κ έναν διάλογο πάνω σε αυτά,δεν έχει γούστο να δημοσιεύεις κάτι χωρίς να δίνεις την δυνατότητα στον αναγνώστη του να απαντήσει.

  13. Με νόημα Says:

    Ο λόγος, είναι το κυρίως (ίσως και το μοναδικό) πλεονέκτημα που έχει το ανθρώπινο είδος έναντι των άλλων όντων της φύσης και η χρήση του σάν μέσου επικοινωνίας, είναι εκείνη που επέτρεψε στους ανθρώπους να δημιουργήσουν πολιτισμούς. Γιαυτό και ο Αριστοτέλης θεώρησε την γλώσσα σαν το σημαντικώτερο “όργανο” του άνθρώπινου σώματος.
    Αλλα και ο Χριστιανισμός του δίνει την ύψιστη αξία. Το κατα Ιψάννη του δίνει θεική υπόσταση “Εν αρχή είν ο λόγος…”
    Σου αξίζουν νομίζω συγχαριτήρια, όχι μόνο για τα επίκαιρα θέματα που διαλέγεις και την ευρύτητα του λεξιλογίου που χρησιμοποιείς (αυτό το λέω, διότι δυστυχώς διαπιστώνω ότι η πιό πλούσια και εκφραστική γλώσσα του κόσμου, τείνει να καταντίσει τόσο φτωχή, που η δική σου προσφορά φαίνεται σαν όασση), μα πιό πολύ για την πληρότητα στης σκέψης.
    Όσο για το μουνί, πρέπει να ομολογίσω πως κι εγώ πάντα απο…εκεί μπαίνω στπ blog.
    Είναι τόσο εύκολο, όσο είναι ευχάριστο…

  14. exofthalmi Says:

    Ο Πιτσιριοκος δεν επιτρεπει σχολια και ομως δεν ειναι -δε μου δινει την εντυπωση να ειναι ουτε-αντιπαθητικος ή κομπλεξικος. Καταννοω την αναγκη ανθρωπου που θελει να κανει δηλωση χωρις να πιασει τη παρλα με κανεναν.
    Δεστο και αλλιως: καποιοι κρατουν ενα ηλεκτρονικο ημερολογιο και αποφασιζουν πως η ανωνυμια τους προστατευει αρκετα, ωστε να μην ενοχλουνται απο τη δημοσιευση του.

    Ουτε κρυο, ουτε ζεστη δεν αισθανομαι για το συγκεκριμενο θεμα.

  15. Debby Says:

    Με τέτοιο τίτλο είναι δυνατόν να μην έχεις και επισκέψεις????
    Εδώ συνεχίζω να έχω κατά καιρούς και εγώ από το ποστ σου με τίτλο Squirting… μόνο και μόνο επειδή άφησα ένα σχόλιο!!
    Ευχομαι μόνο να σε διαβαζουν κιόλας και να μην εξαντλούνται στον τίτλο!!

  16. Theogr Says:

    Περαστικά με την ίωση. Πέρασα και γω κει είναι ότι χειρότερο. Και πως το έλεγαν οι παλιοι δεν υπάρχουν χυδαίες λέξεις άλλα χυδαίοι άνθρωποι. Καλημέρα.

  17. Αόρατη Μελάνη Says:

    Κι εγώ γράφω για να με διαβάσουν, γιατί θέλω να στείλω τις σκέψεις μου να ταξιδέψουν εκεί έξω, να τις μοιραστώ.

    Δεν με πειράζει να μην αφήνουν σχόλια, χαίρομαι όμως διπλά όταν αφήνουν.

    Δεν με πειράζει να μην μου απαντούν σε σχόλια σε άλλα μπλογκ, χαίρομαι όμως πολύ όταν μου απαντούν.

    Δεν με πειράζει καθόλου να μην επιτρέπονται σχόλια, κατανοώ κι εγώ την ανάγκη του ανθρώπου ο οποίος θέλει να κάνει μια δήλωση αλλά δεν θέλει συζήτηση. Μπορεί επίσης να επιτρέπει σχόλια αλλά να μην απαντά, αυτό δεν είναι αναγκαστικά αγένεια, μπορεί να θέλει να ξέρει τη γνώμη των άλλων ή να θέλει να εμφανίζονται πολλές γνώμες, αλλά να μην έχει το χρόνο ή ακόμη και τη διάθεση να ανοίξει διάλογο.

    Το μπλογκ είναι κάτι πολύ ευέλικτο, ας είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις πιθανές χρήσεις. Στην τελική, άμα σε κάποιον δεν αρέσει η διαχείριση ενός συγκεκριμένου μπλογκ, δεν το διαβάζει και έληξε το θέμα.

  18. Anonymous Says:

    oli grafoyme gia na ekfrastoyme kai na mas diabasoyne.grafoyme ta problimata mas kei eisos kapoios apo edo mesa na ta diabasei kai isos na mas dosei mia lisei.
    ala na soy po kati oreo to blog soy ala nomizo pos kapoy pros to telos ayto poy bgazeis einia ena sponio me iedan tosei kai ta ksetika.

  19. heliotypon Says:

    >’Ολους/ες: Ευχαριστώ για τα “περαστικά” που έπιασαν! Η ίωση κράτησε, ευτυχώς, μόνο ένα 24άωρο και δεν άφησε ούτε ίχνη (π.χ. πονόλαιομο, συνάχι, βήχα). Η άλλη “ίωση” με ταλαιπώρησε περισσότερο: Αυτή του (πολυεθνικού, παρακαλώ) ΟΤΕ που με άφηησε χωρίς τηλέφωνα (αλλά, περιέργως, με περιοδική ύπαρξη σύνδεσης ADSL! Το τηλέφωνο νεκρό αλλά για κάποια διαστήματα λειτουργούσε η σύνδεση. (‘Οχι καλά αλλά μπρος στο τίποτα…). 8 μέρες κράτησε η “σιωπή” και παρόλο που είχαν το νούμερο του κινητού μου δεν με πήρε κανένας “μπιπ” να μου πει μια κουβέντα, να μου δώσει μια εξήγηση! Κανονικά, ως κάτοικοι αφρικανικής χώρας, θα έπερεπε να επικοινωνούμε με ταμ-ταμ αλλά στο δικό μου δεν έχω κάνει service τελευταία και δεν λειτουργεί…

    >Maya: Δεν κρίνω το τι κάνει καθένας με τα σχόλια. Αν δεν θέλει να του γράφουν δικαίωμά του όπως και δικαίωμα του άλλου να μην διαβάζει τις αναρτήσεις. Κι αν κάποιος δεν θέλει να απαντά μπορεί να έχει τους λόγους του. Σε πολύ δημοφιλή μπλογκ φαίνεται να υπάρχει πρακτιό πρόβλημα απάντησης στα σχόλια. Ο Ν. Δήμου έπαιρνε πολλές εκατοντάδες σχόλια. ‘Ηδη η ανάγνωση ήταν πρόβλημα, πολύ περισσότερο η απάντηση σε καθένα χωριστά. Το καταλαβαίνω αυτό.

    Δεν ξέρω αν είναι δημοφιλές το βλογκ μου. Σίγουρα κάποιοι το παρακολουθούν. Κάποιοι (αρκετοί) το έχουν βάλει στο Blogroll τους (αυτό μεκολακεύει) και κάποιοι βρίσκονται αθέλητα εδώ, ενώ ψάχνουν για άλλα πράγματα. Αλλά μου αρέσει να διαβάζουν αυτά που γράφω γιατί έςτσι επικοινωνώ.

    >Eva Stamou: Κάπως έτσι νοιώθω κι εγώ για τα σχόλια. Νομίζω με βοηθούν, ειδικά όταν εκφράζουν διαφωνίες ή άλλες οπτικές γωνίες, να ξαναεπεξεργαστώ τις θέσεις μου. ‘Αλλωστε η ζωή μας είνα μια διαρκής αναθεώρηση των θέσεών μας, δεν είναι;

    >Artanis: Σ’ ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Κι αν δεν απαντούν στα σχόλια να είσαι σίγουροι ότι οι καλοπροαίρετοι τα λαβαίνουν υπ’όψη. Μπορεί και να μην έχουν κάτι να απαντήσουν άλλωστε…

    >Εύα: Κρίμα που αποφάσισες κλείσεις αυτό το βλογ. Προσπάθησα να δω τι γινόταν εκεί αλλά, περιέργως, οι προηγούμενες αναρτήσεις σου δεν ανοίγουν. Δεν κατάλαβα γιατί έφτασες να παίρνεις τόσο κακόβουλα σχόλια. Θα ξαναπροσπαθήσω τώρα που έχω κανονική σύνδεση… Για το άλλο: ε, δεν ήταν και τίποτε δύσκολο… Φιλιά.

    >Anonymous/Παλμός: Κάπως έτσι είναι, αλλά αν κάποιος/α τη βρίσκει μόνο με ο γράψιμο για το γράψιμο, καλά κάνει… Ναι, όσοι στέκονται στον τίτλο ή προσβάλλονται από αυτόν μάλλον κακώς μπήκαν εδώ και, φυσικά, δεν με καταλαβαίνουν…

    >Ανορθόδοξος: Το ξέρω αλλά δεν θα το έκανα ούτε για αστείο! Πολλοί έφτασαν εδώ βάζοντας στα ψαχτήρια γνωστά ονόματα δίπλα στο “μουνί”, αλλά σίγουρα απογοητεύτηκαν! ‘Ισως περίμεναν τεράστιες φωτογραφίες των μουνιών των ονείρων τους και ποιος ξέρει τι θα μου έσουραν…

    >Atheofobos: Ναι, ο θεσμός των BLog έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς ανθρώπους να ξεκινήσουν να γράφουν και σίγουρα πολλοί ανεκάλυψαν ένα άγνωσττο ταλέντο και μια άγνωστη διαδικασία επεξεργασίας της σκέψης!

    >Houlk: Κάποτε αυτό συνέβαινε μόνο με τους χρονογράφους των εφημερίδων και τους αναγνώστες τους. Είμαι βέβαιος ότι πολλοί γράφουν και παραχώνουν σε συρτάρια τα γραφτά τους. ‘Ισως είναι το μεγαλύτερο πλήθος από τους Bloggers που τώρα βρήκαν την διέξοδο.

    >Psychodromio: Πάντα είχε ο άνθρωπος την ανάγκη επικοινωνίας. Το βλέπεις σε κάθε μορφή εξωτερίκευσης. Ακόμη και ο πρωτόγονος που δεν είχε γλώσσα ζωγράφιζε σε βράχους, ή έβγαζε κάποιες κραυγές σε προσπάθεια επικοινωνίας. Δες και τα ζώα… Ο σκύλος μου συχνά γαυγίζει με μανία, προσπαθώντας, προφανώς, κάτι να μου πει. κρίμα που δεν τον καταλαβαίνω τη γλώσσα του!

    >madprofessorus: Η συντριπτική πλειοψηφία δίνουν τη δυνατότητα σχολίων. Οι λίγοι που δεν το κάνουν νομίζω ότι αδυνατούν να διαχειριστούν το μεγάλο πλήθος των αναμενομένων σχολίων. Αρχίζουν με το moderation (τι κακή μετάφραση το “μετριασμός”! “Φιλτράρισμα” θα ήταν πιο κοντά!) και προχωρούν σο κλείσιμο όταν το πλήθος γίνει μεγάλο.

    >Με νόημα: Υπερβάλλεις στα παινέματα, αδερφέ, αλλά σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Νομίζω ότι ο “λόγος”, στη θρησκευτική φιλολογία, αναφέρεται σε κάτι άλλο, ίσως στη λογική που διέπει το σύμπαν και που, σε τελευταία ανάλυση, συνδέεται ετυμολογικά (αλλά και ουσιαστικά) με τον “λόγο” της επικοινωνίας. Δεν είμαι καλός στα “μεταφυσικά” αλλά κάτι τέτοιο ψυχανεμίζομαι… Όσο για την απαξίωση της γλώσσας, νομίζω ότι περνάμε μιά κρίση. Και στο παρελθόν αυτό έχει γίνει πολλές φορές. Το κακό είναι ότι αυτό φαίνεται να συμβαίνει και στον ακαδημαϊκό χώρο!

    >exofthalimi: Ο συγκεκριμένος Blogger έχει γίνει και πολύ γνωστός, ιδιαίτερα από τότε που ανέλαβε εκπομπή στο ραδιόφωνο. Φοβάμαι ότι αν δεν είχε κλείσει τα σχόλια δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί ούτε στην ανάγνωσή τους…

    >Debby: Χαίρομαι που έγινα αφορμή να αυξηθούν οι επισκέπτες σου 🙂 Αν με διαβάζουν όλοι οι επισκέπτες δεν έχω τρόπο να το μάθω. Εγώ ήθελα να ξέρω όχι μόνο αν με διαβάζουν αλλά και τι λένε μέσα τους όταν βλέπουν τον τίτλο!

    >Theogr: Ευχαριστώ για τα “περιστικά”. Ευτυχώς έπιασαν οι ευχές. Συμφωνώ για τις λέξεις. Αυτές έχουν ακριβώς το νόημα που τους δίνουμε. Και εγώ δίνω στο “μουνί” ιδιαίτερα θετικό νόημα! 🙂

    >Αόρατη Μελάνη: Ακριβώς έτσι νοιώθω κι εγώ. Ας μην νοιώθουμε καταναγκασμό για τίποτε. Δεν βρίσκω ότι η “υποχρέωση” να κάνεις κάτι προσφέρει. Ας είμαστε ελεύθεροι να επιλέγουμε κάθε φορά το τί θα κάνουμε, χωρίς πίεση για το “πρέπον”.

    >Anonymous: Μα φυσικά με ενδιαφέρει πόσοι με είδαν ή με διάβασαν, αφού για να με διαβάσουν γράφω. Γι’ αυτό διαβάζω και τα στατιστικά. Αν αυτό είναι ψώνιο, μπορεί και να είμαι ψωνισμένος αλλά δεν είναι και το κεντρικό θέμα της ζωής μου. Στο κάτω-κάτω, αν δεν έχουμε και μερικά “ψώνια” στη ζωή μας, γιατί είμαστε εδώ; 🙂

  20. Με νόημα Says:

    Δέν νομίζω πως υπάρχει λογική στο σύμπαν, υπάρχει ισοροπία. Λογική ετιμολογικά σημαίνει “επικοινωνία σκέψης δια του λόγου”. Εάν λοιπόν “ο λόγος” είναι η αρχή, άρα ο αποκαλούμενος θεός, είναι η ανθρώπινη σκέψη, αφού αυτήν εκφράζει ο λόγος. Η σκέψη, που σε τελευταία ανάλυση, δημιούργησε και τον θεό καί τις θρησκείες.

  21. Σύλβια Says:

    Χαίρομαι που με επισκέφτεσαι και μένα, και μου αφήνεις και κάποιο πολύτιμο σχόλιο!

  22. heliotypon Says:

    >Σύλβια: Σε διαβάζω πιό συχνά απ’ ότι σου αφήνω σχόλια… Φιλιά.

  23. avra Says:

    συμφωνω με οσα γραφεις.
    Πολλες φορες το εχω πει και εγω αυτο.
    Θεωρω υποκριτικο να λεει καποιος οτι δεν τον ενδιαφερει αν τον διαβαζουν…

    Και για τα σχολια εχεις δικιο , ειναι ωραιο να βλεπεις οτι ο αλλος απανταει
    στις σκεψεις σου, αν και τωρα τελευταια συχνα δεν απανταω παντα στα δικα μου οχι ομως απο αδιαφορα αλλα εχω περασει και περναω ακομη απο διαφορες φασεις και αδυνατω να επικοινωνησω σωστα.Αυτος ειναι και ο λογος που πλεον αφηνω σχολια σε πολυ λιγοτερα ιστολογια αναλογικα με αυτα που διαβαζω στην πραγματικοτητα.

    Το δικο σου ιστολογιο μου αρεσει γιατι ασχολειται με διαφορα θεματα (αν και το ονομα του σε ξεγελαει ;-)))) ) δεν σου κρυβω ομως οτι ενα διαστημα ειχα σταματησει να σε διαβαζω γιατι σε εβρισκα υπερβολικο.Ισως να ειχε να κανει με εκεινη τη φαση που λεγαμε…δεν ξερω…

Leave a Reply

