“Υπουργός να καταντήσει…”


Νέο είδος Ελληνικής κατάρας: “Θεούλη μου, υπουργός να καταντήσει…”

Το άκουσα και μ’ άρεσε!

8 Responses to ““Υπουργός να καταντήσει…””

  1. Eleni Dafnidi Says:

    Πράγματι! Και μόνο που το διάβασα ανατρίχιασα. Ένα αγιασμό τον χρειάζομαι! Τέτοιο κακό ούτε στον εχθρό μου.
    Καλή σου μέρα.

  2. exofthalmi Says:

    μπλιαχ! αηδια μου ρχεται!

  3. mahler76 Says:

    κατάντια πλέον το υπουργός.

  4. marianaonice Says:

    Πραγματικά σήμερα σαν κατάρα ακούγεται για μας!
    Για εκείνους όμως μάλλον όχι!
    Χαχαχα!!!

  5. zwaki Says:

    Οντως, μεγάλη κατάρα το υπουργιλίκι! Χρήμα, δόξα, άπειρα ταξίδια στο εξωτερικό και όλα αυτά χωρίς καμια ευθύνη. Φτου κακά, εννοείται ότι κανένας δε θα ήθελε να γίνει υπουργός.

  6. menoima Says:

    Έτρεξα ρε παιδιά, έτρεξα κι εγώ να πάρω τα ….παπούτσια που πήρανε απ τον Αλογοσκούφη, αφού πατούν σε …σημαντικό υπουργείο, αλλά μου πε΄θτανε μικτά και τα δώσανε σ΄άλλον. ΄Ελεος …λύγη τύχη δηλαδή….

  7. menoima Says:

    Διορθώσεις:
    ….αλλά μου πέφτανε μικρά και τα δώσανε σ΄’αλλον. Έλεος, λίγη τύχη δηλαδη…..

  8. heliotypon Says:

    > ‘Ολους/ες: Πάντως είναι κατάντια να είσαι σε μια τέτοια άχαρη θέση, να λειτουργείς με κομματικά κριτήρια, να λες “ναι” σε κάθε δυνατό, να αναγκάζεσαι να λες συνέχεια ψέματα, για χάρη του κόμματος (ή της βολής σου), να βγάζεις γελοίους λόγους χωρίς κανένα περιεχόμενο και άλλα πολλά.

Leave a Reply

