Τα …βίτσια μου!


2434kk00014Σπάνια γράφω για μένα αλλά σήμερα ένοιωσα την επιθυμία να το κάνω. Δεν σας το έχω πει καθαρά, αλλά όσοι/ες παρακολουθούν τούτο το βλογ συχνά, θα το έχουν καταλάβει. Ιδανική μου ερωτική παρέα είναι οι δύο γυναίκες. Με τρεις δεν είχα πολλές εμπειρίες αλλά με δύο είχα μερικές και βρίσκω ότι είναι ΤΟ απόλυτο ερωτικό ιδανικό. Το  αρνητικό  είναι ότι  αυτό πολύ σπάνια είναι διαθέσιμο. Στην Ινδική ερωτική παράδοση φαίνεται ότι αυτό το σχήμα είναι πολύ συνηθισμένο και απ’ αυτή την άποψη λυπάμαι που δεν γεννήθηκα Ινδός. Από το βιβλίο του Michel Onfray “Η Αναζήτηση των Ηδονών – η δημιουργία ενός ηλιακού ερωτισμού” αντιγράφω τις παραπάνω εικόνες, των οποίων δεν αναφέρει την προέλευση ο συγγραφέας.

Τυχεροί Ινδοί!

19 Responses to “Τα …βίτσια μου!”

  1. Με νόημα Says:

    “Τόσες πολλές γυναίκες! Τόσο λίγος χρόνος!”
    Δέν θυμάμαι ποιός τόπε. Μου άρεσε όμως.
    Προσωπικά, μιά και πιστεύω ότι στον έρωτα, όπως και σε άλλους τομείς, το “δίνω”, προσφέρει πιό πολλά απο το “παίρνω”, προτιμώ ένα ερωτικό σύντροφο (κατα περίπτωση) γιατί τότε, μπορώ να υπάρχω μόνο για εκείνη.
    Πρέπει βέβαια να τονίσω, ότι οι προσωπικές μου προτιμήσεις, δέν με περιορίζουν ούτε αποτελούν “δόγμα” ώστε να θεωρώ άλλων τάσεις και ορέξεις “ανώμαλες, εκφυλισμένες, αμαρτωλές” και ότι άλλους χαρακτηρισμούς κατασκευάζουν οι πουριτανοί και θρησκόληπτοι αυτού του κόσμου.
    Ο έρωτας πρέπει να είναι ελεύθερος και να τον χαιρώμαστε όπως ο καθένας θέλει με συντρόφους, που θέλουν το ίδιο, χωρίς φραγμούς, και περιοριστικές πρακτικές.

  2. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ Says:

    θεωρειστε με φίλο σας!

  3. tsaousa Says:

    Δεν μπορώ να σας κατανοήσω κύριε μου, μια και είμαι γυναίκα.
    Εγώ προτιμώ τους 2 άντρες…

  4. dsquared Says:

    Poia einai h gomena sou kai poia i gynaika toy filou sou? Mperdeutika…

    din

  5. Αόρατη Μελάνη Says:

    Το λέω σε όλους τους άντρες που εξομολογούνται αυτήν την φαντασίωση, θα το πω κι εδώ:

    Τι να τις κάνετε παιδιά τις δυο γυναίκες; Ένα πουλί έχετε! Ή με τη μία θα το κάνετε, ή με την άλλη! Και με τις δυο μαζί δε γίνεται! Άσε που μετά την εκσπερμάτωση, τέρμα, περιμένετε να φορτώσει η μπαταρία!

    Από την άλλη, μία γυναίκα μπορεί να έχει δύο άντρες ταυτόχρονα, ακόμα και τρεις (βάλτε λίγο τη φαντασία να δουλέψει!), δε χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά.

    Εξάλλου, και αυτό να μην δέχεστε, για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης θα πρέπει να παραδεχτείτε ότι αν θέλει κανείς να συμμετέχει στο ένα σχήμα (δυο γυναίκες – ένας άντρας) οφείλει να ισοφαρίσει συμμετέχοντας και στο άλλο (μια γυναίκα – δύο άντρες – για το κομπολόι τα ξέρετε, να μην τα ξαναλέμε!).

    Το καλύτερο πάντως είναι η τετράδα – έτσι μπορείς να παίξεις με όλους τους συνδυασμούς και δεν αδικείται κανένας!

    [πλάκα κάνω, ε, να μην παρεξηγιόμαστε! επί της ουσίας, είμαι της γνώμης πως οτιδήποτε γίνεται ανάμεσα σε συναινούντες ενηλίκους είναι θεμιτό].

  6. ΤΟΝΙΑ Says:

    i alitheia einai oti ta vitsia sou einai emfani na po???????:)))

  7. heliotypon Says:

    >Με νόημα: Πολύ σωστή αυτή η φράση! Δεν απαρνούμαι καθόλου το 1-1 ερωτικό σχήμα, αλλά το 1-2 έχει μιά άλλη συγκινησιακή και ερωτική φόρτιση.

    >Χριστόδουλος Ζησάκης: Χαίρομαι για την ταύτιση.

    >tsaousa: Μα φυσικά και με κατανοείς και χαίρομαι γι’ αυτό… 🙂

    >dsquared: Να στο εξηγήσω από κοντά; 😉

    >Αόρατη Μελάνη: Μα φυσικά είναι κατανοητό αυτό που λες. Με την κατάλληλη διαδικασία γίνεται αυτό. Δεν είναι απαραίτητη η …εκφόρτιση κάθε φορά του σηκώνεις το …όπλο! Μπορείς να δίνεις πολλαπλούς οργασμούς σε κάθε γυναίκα, πριν αποφασίσεις να εκφορτίσεις. ‘Αλλωστε η ανδρική ηδονή δεν πηγάζει τόσο από τον οργασμό όσο από τον οργασμό της συντρόφου. Αν μπορείς να δίνεις οργασμούς σε δύο συντρόφους (κι αυτές μεταξύ τους) είναι γιγαντιαία η ικανοποίηση!

    Η τετράδα είναι από τις γνωστές μου καταστάσεις, την εκτιμώ πάρα πολύ και την επιδιώκω… 😉

  8. heliotypon Says:

    >ΤΟΝΙΑ: Το φαντάστηκα ότι τα έχεις καταλάβει… 🙂

  9. tink Says:

    είναι που κάνει κρύο κι είναι καιρός για τρίο? μάλλον ε?

  10. heliotypon Says:

    >Tink: Και για τρίο και τετράδα και ++. ‘Ολοι οι καλοί χωράνε! You know what I mean!

  11. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ Says:

    Προτιμώ τήν έκ τού συνεγγύς εξήγηση!!!

  12. despinarion Says:

    Α τι βλεπω! Καμα σουτρα εις τριπλουν. Εγω παλι δε θα μοιραζομουνα εναν αντρα με αλλη γυναικα. Ειμαστε παλιοζηλιαρες τα θυληκα, βραστα!

  13. Αόρατη Μελάνη Says:

    Φοβάμαι ότι με τις μεγαλοστομίες πρέπει να έχω δημιουργήσει παραποιημένη εντύπωση για μένα και τη σεξουαλική ζωή μου.

    Είμαι σαφώς υπέρ της σεξουαλικής ελευθερίας, και με διασκεδάζει η σκέψη των ασυνήθιστων συνδυασμών, αλλά μόνο στη θεωρία. Στην πράξη είμαι τελείως μονογαμική, όχι για λόγους ηθικούς, αλλά επειδή έτσι μου βγαίνει συναισθηματικά.

    Είμαι από εκείνες τις ρομαντικές ψυχές που για να ανοιχτούν και να χαρούν το σεξ θέλουν να υπάρχει και αίσθημα! Οπότε καταλήγω σε μονογαμική σχέση εκ των πραγμάτων. Αν τύχαινε να είναι και ο σύντροφός μου της ίδιας νοοτροπίας με μένα, και ήθελε να παίξει σεξουαλική τρίλιζα, κατά πάσα πιθανότητα θα το έκανα. Τυχαίνει όμως να μην είναι, οπότε ολο αυτό μένει στο χώρο της φαντασίας.

    Δεν αποκλείεται μάλιστα καθόλου, αν ποτέ γινόταν πράξη, να διαπίστωνα ότι δεν μου λέει και τόσο πολλά τελικά. Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις στη ζωή που η πραγματικότης ξεπερνά τη φαντασία – συνήθως το αντίθετο συμβαίνει.

    Βέβαια εσείς που έχετε δοκιμάσει, σίγουρα ξέρετε περισσότερα! 😉

  14. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ Says:

    Γηράσκω αεί διδασκώμενος!

  15. heliotypon Says:

    >Χριστόδουλος Ζησάκης: Εκ του σύνεγγυς; Δεν το έπιασα…

    >Despinarion: Κρίμα που είσαστε ζηλιάρες! Ευτυχώς εγώ έχω πέσει σε μη ζηλιάρα!

    >Αόρατη Μελάνη: Μην σε απασχολεί αυτό. ‘Αλλωστε και να ήσουν πολυγαμική δεν θα ήταν αρνητικό. Τουλάχιστον όχι για τον κύκλο τον δικό σου που πρέπει να είναι ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι, αν κρίνω από σένα.

  16. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ Says:

    Λυπούμαι ιδιαίτερα -δέν Σας καταλαβαίνω-ούτε πώς βρέθηκα εδώ!
    Συγχωρείστε με έκανα λάθος,πάντως Σάς χάρηκα καί γιά τήν γνωριμία Σας
    είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος!
    Γειά καί Χαρά καί Σας ευχαριστώ από καρδιάς!

  17. heliotypon Says:

    >Χριστόδουλος Ζησάκης: Αδερφέ δεν σε κατάλαβα… Λυπάμαι!

  18. Κλείτωρ Says:

    1-2-Χ λες να πιάσουμε το δεκατριάρι;

  19. Τεχνικοί Υπολογιστών Says:

    Τεχνικοί Υπολογιστών…

    […]Τα …βίτσια μου! « Μουνί[…]…

Leave a Reply

