‘Ονειρα (νυχτερινά)…


Βλέπω πολλά όνειρα. Σχεδόν κάθε νύχτα. ‘Αλλα τα θυμάμαι άλλα όχι. Χτες όμως είδα ένα που με έκανε να γελάσω όταν ξύπνησα και το θυμήθηκα και είπα να σας το πω κι εσάς. Σημειώστε ότι τώρα τελευταία βλέπω πολλά όνειρα με μένα σε σχέση με τον θάνατο.  Δεν ξέρω αν αυτό είναι μιά κρυφή επιθυμία να αποχωρήσω από τον κόσμο τούτον (όχι ότι πιστέυω πως υπάρχει κι’ άλλος…) ή κάτι άλλο. Οι ψυχολόγοι ας με πληροφορήσουν.

Είδα, λοιπόν, ότι επρόκειτο να πεθάνω (δεν ξέρω πώς και γιατί) και πήγα σ’ ένα γραφείο κηδειών για να κανονίσω τις διαδικασίες. Το γραφείο το είχε μιά κυρία. Της είπα ότι δεν θέλω θρησκευτική κηδεία, ούτε στέφανα και τα λεφτά που θα έδιναν οι “καλεσμένοι” για στέφανα να τα δώσουν κάπου αλλού. Η κυρία, λοιπόν, πήρε μιά μεζούρα και άρχισε να μου παίρνει μέτρα για το γνωστό κουτί. Εκεί που έπαιρνε τα μέτρα με άγγιξε αρκετές φορές, “κατά λάθος εξεπίτηδες”, σε γνωστό ευαίσθητο σημείο, δίνοντας μου κάποιο μήνυμα, αλλά η κυρία δεν μου άρεσε καθόλου και δεν ανταποκρίθηκα στην ευκαιρία! ‘Ομως την στιγμή αυτή περνούσε έξω από το γραφείο ένα κουκλί, με καπαρντίνα, ξανθιά με υπέροχο πρόσωπο. Αφήνω την κυρία του γραφείου και αρχίζω να παρακολουθώ το μανούλι (κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ μου στο ξύπνιο μου!).  Το μανούλι με είδε κι άρχισε να περπατά πιο γρήγορα ενώ εγώ την ακολούθησα και προσπάθησα να της πιάσω κουβέντα. Επιτάχυνε μέχρι που άρχισε να τρέχει. Τρέχοντας κι εγώ την ακολούθησα κατά πόδας. Ξαφνικά γυρίζει και μου λέει: “Γιατί με ακολουθείς; Μ’ έκανες να λαχανιάσω”. Κι εγώ:  “Εδώ δεν λαχάνιασα εγώ που είμαι ετοιμοθάνατος, λαχάνιασες εσύ;”

Εδώ κάπου ξύπνησα… Και γέλασα. Πικρά αλλά γέλασα!

23 Responses to “‘Ονειρα (νυχτερινά)…”

  1. sofia Says:

    Πολύ πετυχημένο για όνειρο!! Ίσως ξέρεις καμιά και δεν θέλεις να εκδηλωθείς, και σου βγήκε στο όνειρο!
    ΚΑΛΗΜΈΡΑ

  2. koulpa Says:

    xaxa μάλον επιδή κοιμάμαι όταν έιναι πια απόλητη ανάγκη.. μάλον με λιποθημία μιάζει.. για 3-4 ώρες δε με ξυπνούν κανόνια.. διαπιστωμένο.. και όνειρα έχω θυμηθεί στη ζωή μου καμιά δεκαριά.. και τα θυμάμαι ακόμα..:):)
    χαχα μωλις τέλειωσα τον κήπο του επίκουρου του γιάλομ.. που διαπραγματεύεται ακριβώς το φόβο του θανάτου.. και τα όνειρα.. ότι και να πω θα είναι επιρεασμένο..:):)
    δε ξέρω.. μάλον τα διαχηρίστικα σε μια ηλικία αυτά τα ερωτήματα.. και δε με ενοχλεί η ιδεά του τίποτα.. ίσως κι εσένα το κηνηγητό δείχνει την θέληση να περάσεις καλά τώρα.. μιά και το μετά δεν υπάρχει..:):)
    την καλημέρα μου:):)

  3. tsaousa Says:

    Έχει δυο πτυχές εξηγήσιμες το όνειρο.
    1) Θα αργήσεις να πεθάνεις, επειδή έτσι λένε γίνεται όταν βλέπεις το θάνατο σου.
    2) Έχεις πολλές σηκωμάρες λόγω άνοιξης.

  4. Eva Stamou Says:

    Χαίρομαι που αντί για τον θάνατο προτίμησες το σεξ, δηλαδή τη ζωή. Μάλλον λόγω Πασχαλιάς οι αισθήσεις σου -στο όνειρο εννοώ- αναστήθηκαν.

  5. orck Says:

    την κουκου τελικα τον νουμαρο; 🙂

  6. Με νόημα Says:

    Κρίμα που ξύπνησες πρίν να σε κάνει να λαχανιάσης εσύ, το μανούλι. Όσο για την εξήγηση, κοίτα στον καζαμία. Καλημέρα

  7. Artanis Says:

    Εγώ πάλι, ενώ παλιά έβλεπα, τώρα δεν βλέπω -ή δεν θυμάμαι- καθόλου…
    Νόστιμο το δικό σου πάντως…
    Καλά να περνάς, καλό μήνα να έχουμε…Φιλιά πολλά απο ΝΖ…

  8. twilight Says:

    Πικρό γέλιο όντως. Και γω γέλασα και αρκετά μαλιστα.

    Παράξενο όνειρο ήταν αλλά ο καζαμίας μόνο για αναφορά είναι, δεν πιστεύω ότι μπορεί να δώσει εξήγηση ή ερμηνεία στα όνειρα (αν όντως εξηγούνται)

  9. zoi Says:

    καλο! κ για ονειρο κ για αφηγηση!

  10. zoi Says:

    !

  11. zoi Says:

    καλο! κ τ ονειρο κ η αφηγηση

  12. ass fucking Says:

    arelis.gr
    περιεχει ερωτονομικον με τις πιο τολμηρες σεξουαλικες φαντασιωσεις

  13. dsquared Says:

    Ενταξη, το πιασαμε το υπονοουμενο. Γουσταρεις να τσουρομαδισεις γκομενακια. Μια χαρα σε κοβω, θα ζησεις αλλα τοσα χρονακια ντουρος και κουμουντουρος!

    din

  14. Artanis Says:

    Έχω κάτι για σένα στο μπλογκ μου…Πέρνα να δεις…Σε φιλώ…

  15. heliotypon Says:

    >Sofia: Μωρέ πολλές ξέρω που θα ήθελα να… Και βέβαια δεν μπορώ να εκδηλωθώ, θα με παιρνανε όλες μαζί με τις λεμονόκουπες κι άντε να βρω …τάφο να κρυφτώ!🙂

    >Koulpa: Και βέβαια θέλω να περάσω καλά πριν… Μετά θα είαι πολύ αργά!

    >tsaousa: Τις προβλέψεις των ονείρων δεν τις πιστεύω. Για τη δεύτερη υπόθεση ισχύει μονίμως😉

    >Eva Stamou: Η πασχαλιά δεν εντιπροσωπεύει τίποτε το θρησκευτικό για μένα αλλά η αναγέννηση της φύσης φαίνεται ότι πάντα γιορταζόταν και από κει πήραν και οι διάφορες θρησκείες την ιδέα να εκμεταλλευτούν τα συμβαίνοντα στη φύση. Ναι, φαίνεται ότι δεν έχω αποφασίσει ακόμη να εγκαταλείψω τις εγκόσμιες χαρές, βασική από τις οποίες είναι η εν λόγω! Ευχαριστώ για την επιστημονική συμβολή…

    >Orck: Να πω ότι κατάλαβα τι μου έγραψες, θα σε γελάσω…

    >Με νόημα: Αυτό λέω κι εγώ. Πρόωρα ξύπνησα, αλλά μάλλον καλλίτερα γιατί δεν κοιμήθηκα αρκετά ώστε να φάω σαφή απόρριψη. Τώρα τουλάχιστον δεν ξέρω τι θα γινόταν…

    >Artanis: Κι εγώ περνάω κάποιες περιόδους χωρίς να βλέπω αλλά άλλες είναι πολύ γεμάτες με όνειρα. με περίσσεια θα έλεγα… Ευχαριστώ για το δωράκι. Σου άφησα σχόλιο. Φιλιά.

    >twilight: Δεν πιστέυω στις προβλεπτικές ερμηνείες. Ψυχολογικές ναι. Κάποτε που μελετούσα ψυχολογία είχα αποκτήσει και εμπειρία στην ερμηνεία τους.

    >dsquared: Βρε din, όχι να τα τσουρομαδήσω. Κάτι άλλω σε “-ήσω” ναι!😉

    >

  16. Άθεος Says:

    Φίλε heliotype δεν φαίνεται να αφήνεις εσύ τον κόσμο αυτόν! Για να τρέχεις πίσω από τα μανούλια, μάλλον ξανανιώνεις μου φαίνεται!

  17. dsquared Says:

    Nai, more αυτο ηθελα να πω, αλλα με ξερεις δεν ομιλω οσαν λιμενεργατης δημοσιως. Εν το μεταξυ τσουρομαδισες καμια?

    din

  18. heliotypon Says:

    >αθεος: Το περίεργο είναι ότι στο ξύπνιο μου ποτέ δεν κυνήγησα μανούλι στον δρόμο ή άλλού. Μόνο στο μιλητό το ψηστήρι… Ποτέ δεν με άφησε η επιθυμία για καινούργιες καταστάσεις…

    >dsquared: Μωρέ το σύνηθες μανούλι ναι, αλλά για τίποτε καιούργιο δεν βλέπω φως…

  19. heliotypon Says:

    >Ζοι + assfucking: Σας είχε βάλει στα spam το WordPress και μόλις σας έβγαλα από κει. Ευχαριστώ για τα σχόλια.

  20. ViSta Says:

    …:-)

  21. Θεία Λένα Says:

    Ποθείς να σε ποθούν.
    Δεν δίνεις σημασία σε αυτό που έχεις (τη γυναίκα στο γραφείο κηδειών)κυνηγάς αυτό που θα ηθελες να έχεις.

  22. heliotypon Says:

    >Vista:😉

    >Θεία Λένα: Περίπου έτσι. Όχι ότι δεν δίνω σημασία σ’ αυτό(ή) που έχω, αλλά με ερεθίζει αφάνταστα το διαφορετικό. Συνήθως επιστρέφω με μεγαλύτερη διάθεση στο σταθερό… Κι εκείν(η) το χαίρεται ιδιαίτερα, ιδίως να της διηγούμαι τι έκανα… Το ίδιο λειτουργεί και αντίστροφα.

  23. Θεία Λένα Says:

    Kάπως έτσι ήταν και είναι η σχέση με το σύζυγό μου. Κάναμε ό,τι κάναμε και μαζί αλλά και χώρια και μετά τα διηγούμαστε ο ένας στον άλλον!

Leave a Reply

