Ποιούς/ές Bloggers ποθείτε;


Πολλοί μου λένε ότι παραείναι σοβαρό το blog και γι’ αυτό και δεν έχω πολλά σχόλια. ‘Ισως είναι έτσι, ίσως δεν έχουν να πουν κάτι οι επισκέπτες. Συνήθως αφήνεις σχόλιο όταν διαφωνείς με κάτι που γράφει η ανάρτηση και λιγότερο συχνά για να συμφωνήσεις.  Από επισκεψιμότητα κάτι γίνεται, αφού έχει, κατά μέσον όρο, περίπου 350 επισκέψεις την ημέρα.

Σήμερα θα προσπαθήσω να ξεφύγω από τη συνηθισμένη γκρίνια (από μικρός ήμουν γκρινιάρης) με την πρόταση ενός …τολμηρού παιχνιδιού. ‘Ολοι/ες εσείς που περιφερόσαστε στη μπλογκόσφαιρα, διαβάζετε και επικοινωνείτε με πολλά άτομα, μέσα από τα δικά σας και τα δικά τους Blogs. Μαθαίνετε τις ιδέες τους, τις φιλοδοξίες τους, τις αγωνίες τους, τα κουσούρια και τα θετικά τους, τις ιδιαιτερότητές τους, τα βίτσια τους, τις πολιτικές τους θέσεις, τα γούστα τους, τη μόρφωσή τους, τον χαρακτήρα τους, τον ερωτισμό τους και πολλά άλλα. Εϊναι σχεδόν βέβαιο ότι πολλά άτομα φαντασιώνονται ερωτικά άλλα άτομα της μπλογκόσφαιρας και είναι επίσης βέβαιο ότι πολλοί/ές συναντιούνται και ερωτικά.

Εκείνο που θα προτείνω είναι να βγούν ευθαρσώς και να μας πουν όσες και όσοι θέλουν, ποιούς και ποιές Bloggers θα ήθελαν να βρούν στο κρεβάτι τους. Μ’ άλλα λόγια με ποιά άτομα που γνωρίζουν, ετερόφυλα ή ομόφυλα, θα ήθελαν να συνευρεθούν ερωτικά. Μπορεί να μην γνωρίζεστε οπτικά και το άτομο που ονειρεύεστε ερωτικά να μην σας αρέσει τελικά, αν συναντηθείτε, αλλά σίγουρα για κάποιους συναδέλφους bloggers έχετε σχηματίσει μιά εικόνα.

Λοιπόν πάρτε κουράγιο, αφήστε τους ενδοιασμούς, στην ανάγκη γράψτε και ανώνυμα, αν σας είναι ευκολότερο (το “Μουνί” δέχεται και ανώνυμα σχόλια) και γράψτε ποιούς/ποιές συναδέλφους Bloggers ποθείτε ερωτικά. Εγώ, ως οικοδεσπότης, δεν ξέρω αν θα πρέπει να γράψω, αλλά αν μου το ζητήσουν θα το κάνω.

Αν θέλετε ενημερώστε και άλλα Blogs για το παιχνίδι ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη συμμετοχή.

94 Responses to “Ποιούς/ές Bloggers ποθείτε;”

  1. orck Says:

    η Ντορα εχει blog;
    εαν ναι η απαντηση μου ειναι: η Ντορα (οχι η μικρη εξερευνητρια)

  2. sofia Says:

    χα….χα….Έχεις ξεφύγει λίγο! Είπαμε να κάνουμε κάτι για επισκεψιμότητα..αλλά ..α.υτό μου φαίνεται τραβηγμένο!
    Είμαι περίεργη όμως να δω τι θα γράψουν!
    καληνύχτα

  3. Anonymous Says:

    Εσενα ονειρευομαι στο κρεβατι μου γιατι εισαι σοβαρος και εμπειρος, σε κοβω για προοδευτικο ανθρωπο οσον αφορα την πολιτικη, μου φαινεσαι ησυχο αγορι αλλα ειμαι σιγουρη οτι στο sex εχεις πρωτοτυπες ιδεες! Εχω καταλαβει ακομη οτι εισαι αψηλος-ξανθος-γαλανοματης ωριμος κυριος.
    Δικια σου Laura

  4. mahler76 Says:

    επειδή ο άντρας που ξέρει από μουνί ξέρει και από κώλο θα πάρω εσάς αγαπητέ🙂 άντε κωλαστήκαμε πάλι Μεγάλη Βδόμάδα.

  5. exofthalmi Says:

    γιατι δεν κανεις εσυ την αρχη ως οικοδεσποτης? (πλακα στην πλακα, μου θυμιζει κατι που ειχα δει το ιντερνετ καποτε: εναν πυργο στον οποιο γινονταν παρτυ με τα μελη αγνωστα μεταξυ τους, να φορουν μασκες και κατι….ελαφρυ, οπου μετα απο μια εξερευνητικη βολτα γυρω γυρω, διαλεγαν επιτοπου με ποιον/ποιαν θα περνουσαν το βραδυ. Αγνωστοι μεταξυ αγνωστων. Φυσικα πριν γινει κανεις δεκτος, επρεπε να πληροι καποιες προδιαγραφες. Να ειναι ομορφος/η με Χ αναλογιες και Χ οικονομικο status)….

  6. dan Says:

    @exofthalmi
    kale afto ine tainia kai legete Eyes wide shut!
    lipon ego potho ton blogger Jocker kai ta 6 tou noumera!
    me erethizei afantasta tha to vrite sto site http://www.opap.gr
    DAN

  7. Άθεος Says:

    Ηλιότυπε… ήρθα κι εγώ να παίξω… κι αντί να βρω παιχνίδια, νιώθω ο ίδιος σαν παιχνίδι! Γιατί δεν έχεις έτοιμες πέντε έξι κούκλες… να διαλέξουμε…
    Γιατί δεν κάνεις εσύ την αρχή… να δούμε πώς το παίζεις… το παιχνίδι, να πάρουμε θάρρος και εμείς…
    Εγώ πάντως… δεν λέω τίποτα… γιατί είμαι παντρεμένος, κι έτσι και με πάρει είδηση η γυναίκα μου… θα χάσω κι αυτό που είχα!

  8. koulpa Says:

    xaxa μα έχει να κάνει με πόσους κοινονικοποιήσαι το πόσοι σχολιάζουν εδώ.. εγώ πάλι δύσκολα μπένω στο κόπο να ασχοληθώ με αρσενικές περσόνες.. έισαι μια εξαίρεση..:):)
    έχω ερωτευτεί μυαλά και τρόπους σκέψεις.. αλλά χωρίς να επιζητώ την γνωρημία.. μου προέκηψε τυχαία κάποιες φορές.. αλλά χωρίς να οδηγήσει σε κάτι παραπάνω.. είμαι λίγο στη κοσμάρα μου..:):)
    την καλησπέρα μου:):)

  9. zwaki Says:

    Εντάξει, πιασιάρικο το θέμα σου. Δεν εχω μπλογκ, δε θα μπορούσα αλλωστε, αλλά μπορώ να έχω γνώμη μολονότι zwaki. Λοιπόν, το μπλογκ σου έχει αρκετά αξιόλογα θέματα αλλά τα αξιόλογα θέματα δεν είναι απαραιτήτως και δημοφιλή. Θα γνωρίζεις, βέβαια, ότι αν δεν βάλεις θέμα με κώλους, αιδοία και σεξ… προκοπή δεν…! Αυτό, άλλωστε, το βλέπεις παντού και όχι μόνο στο νετ. Εκτός αυτού, κάποια θέματα που βάζεις είναι πολίτικά, οπότε οι αναγνώστες ή δεν θα θέλουν να συμμετάσχουν λόγω άγνοιας ή λόγω αηδίας προς την “πολιτική”. Αλλά γενικά έχει σημασία τι θες. Αν θες απλά να σε διαβάζουν βάλε ό, τι υπόσχεται και το όνομα του μπλογκ. Αλλά, νομίζω, σοφοτερο θα ήταν να χρησιμοποιήσεις το όνομα- κράχτη του μπλογκ για να γραφεις και πιο ουσιώδη πράγματα. Αυτά και σόρρυ για το ξενέρωμα.

  10. Άθεος Says:

    Ηλιότυπε, με κολάζεις!…το ξέρεις…

  11. despinarion Says:

    Ελα heliotypon στον τοπο σου τι παιγνιον ειναι παλι αυτο! Και ξερεις, δεν μπορεις να λες στους αλλους να παιξουν κι εσυ να κανεις την παπια! Ποια ανωνυμα μωρε, που η Πρες σου λεει αμεσως το ποθεν ερχεσαι! Λοιπον εγω δεν μπορω να ποθησω κανενα που δεν εχω δει και μιλησει πραγματικα μαζι του. Ξερω ομως ποιους δεν θα ηθελα με τιποτα στο κρεββατι μου. Αλλα δε λεω, μια χαρα γειτονια ειμαστε εδω, θελεις να γινουμε κωλος; Α πα πα!

  12. k.s. Says:

    Νά καί κάτι καινούργιο.Φαίνεται ότι καί η προοδευτικότης συγκαταλέγεται στά προσόντα εκείνα τά οποία μπορούν να συγκινήσουν ερωτικά.

  13. tzonakos Says:

    Πόσες απαντήσεςι λες να μαζέψεις ;😛

  14. Themis Says:

    Χαχαχαχα!! Μέχρι στιγμής προηγούμαι ε; despinarion απ’ αυτά που είπες κατάλαβα ότι με γουστάρεις!

    Μπορεί να μην το λες και πολύ ξεκάθαρα, αλλά το υπονοείς ! Εξάλλου το υπονοούμενο είναι πιο ερωτικό από το προφανές.. Συμφωνείς;😛

  15. Debby Says:

    Καλά και μου άφησες σχόλιο γιατί θα διάβαζα αυτό σου το ποστ μέρες μετά και αυτό από τον reader μου.
    Λοιπόν… Η αλήθεια είναι ότι ένα ανάλαφρο παιχνιδάκι θα ήταν ότι έπρεπε για μένα αυτήν την εποχή αλλά… δυστυχώς λόγω του ότι οι περιηγήσεις μου στα blog έχουν ελαττωθεί πολύ τελευταία μου ήταν πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω ποιοι είναι αυτοί οι bloggers που μου εμπνέουν σέξι διάθεση. Οπως βλέπεις δεν μπορώ να πω ότι τους ποθώ σε καμιά περίπτωση γιατί ο πόθος προϋποθέτει αν όχι φυσική επαφή, τουλάχιστον άμεση και ιδιωτική επικοινωνία.
    Μιας και ήρθα λοιπόν ως εδώ δεν θέλω να φύγω υπεκφευγοντας λες και θα προδώσω τα μυστικά του κράτους και θα κατονομάσω μερικους bloggers που από τα γραπτά τους τουλάχιστον μου φαίνονται σέξι.
    Έτσι λοιπόν εκτός από εσένα θεωρώ ότι η http://synas2006.blogspot.com/, η http://crucialchaos.blogspot.com/, και ο http://olaeinaiena.blogspot.com/ ενίοτε μου δίνουν την αίσθηση ότι είναι σέξι τύποι.

  16. Ψυχάκιας Says:

    http://evakaili.blogspot.com/

    ..αυτή τη blogger ποθώ!!!! Αλλά τα πράγματα είναι δύσκολα..από τη μία γιατί με φτύνει συστηματικά και από την άλλη γιατί προτεραιότητά της είναι το έθνος….

    “Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
    Οι άνθρωποι που περιμένουν από μένα πολλά…”

  17. Μαύρος Γάτος Says:

    Παπαπά!!!

    Να τα βγάλουμε όλα στη φόρα;

    θα το σκεφτώ Σ;ο)

  18. M Says:

    Χμ, πρώτα να πω ότι βρίσκω αυτό το μπλογκ ένα από τα καλύτερα ελληνικά μπλογκ τόσο όσον αφορά τα θέματα, όσο και το στιλ του. Για μένα τα δυο χειρότερα πράγματα που υπάρχουν στην ελληνική μπλογκόσφαιρα είναι πρώτον η σοβαρή λογόρροια από την οποία πάσχουν οι περισσότεροι, και το πολύ κιτς design – εδώ αυτά είναι υπό έλεγχο.

    Γι’αυτό, heliotypon, θα σε συμβούλευα να παραμείνεις εκεί που είσαι δυνατός και να μην ασχολείσαι με κάτι εκτός εάν δε σου αρέσει απόλυτα σε ΕΣΕΝΑ και μόνο εσένα (πολύ μ’άρεσε η ανάρτηση για την έμπνευση!). Ή όπως έχει πει ο αγαπημένος μου Somerset Maugham:

    I have read desultorily the writings of the younger generation. It may be that among them a more fervid Keats, a more ethereal Shelley, has already published numbers the world will willingly remember. I cannot tell. I admire their polish — their youth is already so accomplished that it seems absurd to speak of promise — I marvel at the felicity of their style; but with all their copiousness (their vocabulary suggests that they fingered Roget’s in their cradles) they say nothing to me: to my mind they know too much and feel too obviously; I cannot stomach the heartiness with which they slap me on the back or the emotion with which they hurl themselves on my bosom; their passion seems to me a little anaemic and their dreams a trifle dull. I do not like them.
    I am on the shelf. I will continue to write moral stories in rhymed couplets. But I should be thrice a fool if I did it for aught but my own entertainment.

  19. glarenia Says:

    Θου Κύριε φυλακί τω στόματί μου…
    Μεγαλοβδομαδιάτικα το θυμήθηκες φανταστικέ μου συν+blogger;
    :-))))

    Χαχα…δεν παίζεσαι…

    Εγώ ψυχή μου πότε θα φτιάξω κουλουράκια, και τσουρεκάκια αν αρχίσω τα παιχνίδια;

    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  20. Vany Says:

    Περιμένοντας να ψηθούν τα τσουρεκάκια μου,σε ενημερώνω ότι υπάρχει blogger που μου έχει εξάψει τη φαντασία.Αν και έχει τη φάτσα του πρώτη μούρη,το χιούμορ του και ο τρόπος που γράφει,με βάζουν σε σκέψεις…
    Ως γνωστόν,αν έχει τρόπο να γράφει,έχει γενικώς.Ποτέ δε μ’άρεσε άντρας για τη φάτσα του,πάντα ο λόγος του με έκανε να μη θέλω να ξεκολλήσω.

    Το όνομα αυτού,το κρατάω για μένα…καλό σου βράδυ🙂

  21. marianaonice Says:

    Καλό Πάσχα
    και η ζωή είναι εκεί έξω!!
    Εδώ όλα είναι ψευδαίσθηση!!!
    Ψευδαίσθηση που δεν αργεί να γίνει εξάρτηση
    αν δεν βάλει κανείς μέτρο και όριο!!!
    :)))

  22. ViSta Says:

    Ενδιαφέρον το παιχνίδι… το κυνήγι των σχολίων δε το χρειάζεσαι πιστεύω… πέρα από αυτό πραγματικά όταν είχα περισσότερο χρόνο και ασχολούμουν εντατικά με το γράψιμο και διάβασμα blogs, υπήρχαν κάποιοι 2 /3 blogger, που μου είχαν ξυπνήσει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Κάποιον γιατί είχε ψευδώνυμο το όνομα ενός αγαπημένου μου βιβλίου, που με είχε μαγέψει όταν το διάβασα για πρώτη φορά. Άλλον γιατί συμμετείχε στα ποιητικά πειράματά μου και συνέχιζε στιχάκια που έγραφα, με σχόλιά του. Ή κάποιοι άλλοι γιατί μου άρεσε και θαύμαζα το χιούμορ και την οξυδέρκειά τους. Το ιντερνετ μπορεί να είναι άκρως ερωτικό, εκεί που η πραγματικότητα είναι άκρως πεζή, αρκεί κανείς να έχει το ερωτισμό μέσα του.
    Τώρα άλλαξαν οι εποχές και ο θεωρητικός “πόθος” χάνεται ολοένα…
    Καλημέρα🙂

  23. Μαύρος Γάτος Says:

    Όπως βλέπεις όλοι κάνουμε την πάπια, με πρώτον και καλύτερο εσένα.

    Σ;ο)

  24. μεγαλοκοπέλα Says:

    Α πα πα μεγάλη που ‘ναι η… εβδομάδα.

  25. Vany Says:

    Μαύρε γάτε το σχόλιό σου είναι όλα τα λεφτά!🙂

  26. Σήσση Says:

    Xaxa, και δεν σου λεώ, δεν σου λέω…

  27. dsquared Says:

    Δεν εχεις παραπονο μια χαρα προσελευση εχεις, το σex και τα τιαυτα ειναι πιασαρικο θεμα.
    Δεν εχω εντοπισει κανενα sexy-boy, αντιθετως εχω κοψει πολλους για ξενερουα.

    din

  28. zoyzoy Says:

    Ωραίο το παιχνίδι σου!Αλλά ανταπόκριση στο θέμα δεν βλέπω.Πάντως πήρες τις περισσότερες ευχές για ερωτικές φαντασιώσεις. Με τα βίτσια που’χεις μπορεί να’σαι και ο Βασιλιάς του παιχνιδιού!!

  29. Άθεος Says:

    Θα κάνω την υπέρβαση να ξανακάνω ένα σχόλιο, γιατί όσο και να ασχολούμαι με σοβαρά θέματα, κάθε φορά που κουράζομαι έρχομαι εδώ από περιέργεια!
    Όμως, δεν βλέπω να γίνεται τίποτα! Αν τα σχόλια ήταν ανώνυμα και σχολιάζαμε τα λόγια του καθενός και τη φαντασία του θα είχε περισσότερη πλάκα! Αν κατάλαβες Ηλιότυπε πρόταση έκανα, γιατί έτσι όπως πάμε… μια ζωή θα το χτενίζουμε!

  30. heliotypon Says:

    >ΟΛΟΥΣ/ΕΣ: Μιά και επιμένετε να σας πω κι εγώ, θα σας πω: Επειδή είμαι και πολυγαμικός από τη φύση μου (έτσι είμαστε όλοι/ες, αλλά μας έχουν καταπιέσει οι εξουσιαστές):

    -Exofthalmi
    -Κωλόγρια
    -dsquared
    -Tsaousa
    -Θεία Λένα

    ‘Οχι αναγκαστικά με την παραπάνω σειρά…

  31. Αόρατη Μελάνη Says:

    Είσαι τόσο σίγουρος ότι είμαστε όλοι πολυγαμικοί; Εγώ δεν θα τολμούσα να γενικεύσω. Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι όντως, αλλά όχι όλοι στον ίδιο βαθμό.

    Επίσης, η καταπίεση που λες λειτουργεί διττά: από τη μία μας στερεί την δυνατότητα να διαπιστώσουμε πώς θα λειτουργούσαμε αν αφήναμε ελεύθερη τη φυσική μας τάση, από την άλλη όμως μάς κάνει να φανταζόμαστε ότι αν ήμασταν “ελεύθεροι” θα κάναμε τρελή ζωή, ενώ μπορεί τελικά να μην ισχύει στο βαθμό που νομίζουμε.

    Είναι όπως το ανέκδοτο με εκείνον που λέει:
    -Ρε συ, η γυναίκα μου μού ζητάει κάθε μέρα 10 χιλιάρικα.
    -Έλα ρε! και τι τα κάνει τόσα λεφτά.
    – Πού να ξέρω; ποτέ μου δεν της έδωσα!

    Ίσως αν ήμασταν τελείως ελεύθεροι από προκαταλήψεις και κοινωνικές νόρμες, να κάναμε λιγότερα από όσα φανταζόμαστε. Δεν λέω πως δεν θα κάναμε και τίποτα, να εξηγούμεθα, εξαρτάται όμως κι από τον άνθρωπο.

    Εγώ προσωπικά πριν κατασταλάξω κάπου είχα πολλές και πολλών ειδών σχέσεις, και διαπίστωσα ότι το πιο ικανοποιητικό σεξ το έβρισκα στις σταθερές σχέσεις όπου υπήρχε νοιάξιμο και καλή συνεννόηση. Στις ξεπέτες ήταν ζήτημα αν μία στις δέκα καθότανε καλά, ήταν λαχείο, και τελικά αποφάσισα ότι δεν αξίζει τον κόπο. Είναι πολύ καλύτερα όταν γνωρίζεις καλά τον άλλον και σε γνωρίζει κι εκείνος.

    Φαντάζομαι πως αν δεν υπήρχε η προκατάληψη υπέρ της απόλυτης μονογαμίας, ίσως είχα περιστασιακά άλλες σχέσεις, αλλά πολύ σπάνια, μια φορά κάθε 2 ή 3 χρόνια ας πούμε, και περισσότερο για να τονώσω την αυτοπεποίθησή μου (να δω ότι περνάει ακόμα η μπογιά μου) παρά για να καλύψω κάποιο σεξουαλικό έλλειμα (δόξα να ‘χει ο Γιαραμπής, δεν μου λείπει τίποτα).

  32. Themis Says:

    Τι είπες τώρα ρε αόρατη!! Μ’ έστειλες! Λοιπόν, το αποφάσισα! Γουστάρω Αόρατη Μελάνη!
    Μόνο που είναι λίγο του κατηχητικού απ’ ότι βλέπω και στο ιστολόγιό της! :-p

  33. Άθεος Says:

    Μωρέ, η Αόρατη καλά τα είπε!
    Όπως βλέπετε οι άθεοι είναι του κατηχητικού και οι χριστιανοί της πιάτσας!
    …εξόφθαλμο δεν είναι…!

  34. patatoula Says:

    Δεν το ειχα σκεφτει ετσι ποτε.
    Αλλα επειδη ξερω πολλους απο αυτους που εχω στη λιστα μου θα απαντησω για τους υπολοιπους αγνωστους…

    χμμμμμμμμ

    χμμμμμμμμμμμ

    Κι ομως αγαπητε μου παρολο που δεν ειμαι στην λιστα σου…

    εσενα θα ηθελα!!!!!

    Δεν ξερω η επιθυμια μου βεβαια αν εφτανε στο να “κουνουσαμε την αχλαδια” αλλα ενα καφε θα τον επινα ανετα!!!

    :ppp

    ελα να σοβαρευτουμε τωρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  35. Μαύρος Γάτος Says:

    Ναι, αλλά άλλο να είσαι πολυγαμικός/-ή, κι άλλο να “ποθείς”, οπως λέει σαφέστατα ο Ηλιότυπος. Μπορείς να ποθείς κάποιον χωρίς να είσαι έτοιμος να τού πετάξεις τα μάτια έξω! Ή μήπως όχι;

    Στα πλαίσια αυτά, αλλά και έξω από αυτά, σπεύδω να επισκεφθώ τις ψιψίνες που ευγενικά μού σύστησες, Ηλιότυπε Σ;ο)))))))

  36. exofthalmi Says:

    να ψι ψι ψι ψι ψι….να ψι ψι ψι ψι ψι….(μπα….δε χαμπαριαζει με τιποτα ο αποπανου)….

    ΥΓ. @Ηλιοτυπο: πρεπει επιτελους να σου πει καποιος οτι εισαι μεγαλη μουρη. Αφηνεις τη βομβα, εξαφανιζεσαι, βλεπεις το χαμο που προκαλεις και μετα ξετσουτσουνιζεις για να πεταξεις αλλη μια….

  37. artanis Says:

    Εγώ δεν ξέρω τίποτα, άσε που έιμαι και μακριά…Πέρασα μόνον και μόνον για να σου αφήσω τις ευχές μου:
    Καλή Ανάσταση λοιπόν, και καλό Πάσχα…Να περάσεις τέλεια…Φιλιά πολλά απο ΝΖ…

  38. Μαύρος Γάτος Says:

    Αρτανις: αποκλείεσθε λόγω αποστάσεως

    Εξώφθαλμη: ντου γιου λάικ δη Γκρηκ ρουφτάιλς????

    Σ;ο))))

  39. Αόρατη Μελάνη Says:

    Πάντως γκόμενες έβγαλες με αυτήν την υπόθεση, Ηλιότυπον, δεν έχεις παράπονο!😀

    Μαύρε Γάτε, δεν ξέρω αν γίνεται αυτό που λες. Εγώ είμαι του κατηχητικού, είπαμε: για μένα πόθος και πράξη ταυτίζονται. Δηλαδή, αν γουστάρω κάποιον και έχω και την ευκαιρία και το ελεύθερο, θα του πετάξω τα μάτια έξω (σιγά μην κάτσω να τον κοιτάζω και να τον ποθώ και να αναστενάζω!)

    Τον πόθο τον συγκρατούμε (όσοι τον συγκρατούμε, τέλος πάντων) για κοινωνικούς λόγους. Αν εξέλιπαν αυτοί, δεν νομίζω να είχαμε ποτέ το φαινόμενο να ποθείς κάποιον και παρόλα αυτά να μην είσαι διατεθειμένος να κάνεις σεξ μαζί του – μου φαίνεται οξύμωρο.

  40. Αόρατη Μελάνη Says:

    Για να απαντήσω και στην ερώτηση του παιχνιδιού: κανέναν.

    Δεν το είχα σκεφτεί πριν ρωτήσεις, απλά δεν μου πέρασε ποτέ απ’ το μυαλό. Αλλά και τώρα που το σκέφτηκα, δεν μπορώ να δω κανέναν μπλόγκερ έτσι. Θες επειδή δεν τους ξέρω πραγματικά, θες επειδή συχνάζω περισσότερο σε μπλογκ κοινωνικού και πολιτικού προβληματισμού και όχι σε προσωπικά μπλογκ, πάντως δεν μου βγαίνει.

  41. Άθεος Says:

    Artanis, ήρθες, είδες και απήλθες! Αυτοί το ρίξανε στην δικτυακή παρτούζα!
    Μας κολάσανε όλους, τέτοιες μέρες που είναι.
    Εγώ το πήρα για αστείο, αλλά το θέμα επικεντρώθηκε στον Ηλιότυπο, την εξόφθαλμη και τον μαύρο γάτο!
    Ο πρώτος «πρώτος τω λίθω βαλέτω» και ο τρίτος με ανοιξιάτικες εξάψεις έκανε δυναμική εμφάνιση! Ανάμεσα, η εξόφθαλμη, να εκλιπαρεί τον γάτο με καλοπιάσματα τύπου: ψι ψι ψι ψι!
    Δηλαδή ο ένας κυνηγά τον άλλο!
    Σας αφιερώνω το κομμάτι αυτό για να δείτε και μουσικά πως ο ο μαύρος γάτος είναι πονηρός και η τύπισσα εύλογα τραγουδά «κάλιο με έναν γάτο παρά με κοιλαρά»!
    Ωραία ανάρτηση Ηλιότυπε και πρωτότυπη!
    Ευθυμήσαμε πάλι!
    Μη με παρεξηγήσετε παιδιά, μια παρέα είμαστε!
    Καλό Πάσχα και καλά ξεμπερδέματα!

  42. Θεία Λένα Says:

    Ενδιαφέρον το παιχνίδι σου Ηλιότυπε. Ευχαριστώ για τη προτίμηση. Μ’ αρε΄σει το μπλόγκ σου. Ομως δεν θα μπορούσα να ποθήσω κάποιον μόνο απο το γραπτό λόγο. Χρειάζομαι στοιχεία που θα μου δώσει η όρασή μου και η μύτη μου (ναί η κολώνια σε συνδυασμό με τη μυρωδιά του σώματος είναι ερεθιστικές-απωθητικές). Η πείρα μου έχει διδάξει ότι όσο πιο αθυρόστομα γράφει κανείς, τόσο πιο ντροπαλός/λή ειναι, στο γραπτό μπορεί να λέει ότι κάνει τα 1000 όσια ενώ στη πραγματικότητα να μη κάνει τίποτα. Οι φαντασιώσεις ποτέ δεν έβλαψαν κανέναν

  43. heliotypon Says:

    Για να αρχίσω και τα δικά μου σχόλια σιγά-σιγά γιατί με πήρατε μονότερμα (καλά κάνετε δηλαδή, αφού τό έριξα στο καραούλι…)🙂

    >Orck: μου το χάλσες τώρα με τη Ντόρα! Είπαμε, για bloggers μιλάμε όχι για την οικογένια Νοσφεράτου…

    >Sofia: Γιατί όχι; Πρέπει, δηλαδή, να γράφω συνέχεια για τα δυσάρεστα αυτού το κόσμου (και της χώρας ειδικότερα); ‘Ασε να ευθυμήσουμε και λίγο. Μου αρέσουν και τα πειράγματα που ανταλάσσονται εδώ…

    >Anonymous (Laura): Τώρα, τι να πω εγώ; Σ’ ευχαριστώ πολύ για τον …πόθο. Με κολακεύεις. Μόνο που με έχεις φανταστεί λάθος: Δεν είμαι ιδιαίτερα ψηλός ούτε ξανθός. Και είμαι και άσκημος! Χάλια σου λέω!

    >Mahler 76: Ευχαριστώ για την προτίμηση, μόνο που δεν είμαι του συγκεκριμένου χώρου…

    >exofthalmi: Καλό το φιλμάκι με τις μάσκες στον πύργο. Λέω να κάνω κι εγώ ένα τέτοιο πάρτυ ΜΟΛΙΣ αποκτήσω πύργο (αργεί γμτ…). Πάντως έχω κάνει τέτοια μικρότερης κλίμακας και χωρίς μάσκες… Και χωρίς προϋποθέσεις με οικονομικό status. Μου το εόπες εσύ ότι είμαι “μεγάλη μούρη”. Τώρα, καλό είναι αυτό, ή μ’ έβρισες; Ελπίζω να σου έρθει ο γάτος με τα ψι ψι ψι ψι…🙂

    >’Αθεος: Αμάν πια με τις ζήλιες! Σου ζηλεύει ακόμα και τα σχόλια; Κρίμα🙂 Φέρτην για διάλεξη… ‘Ομως σε τσίγκλισε το θέμα και η συμμετοχή σου ικανοποιητική… Δεν είπες, όμως, ποια ποθείς… Τόσο σκληρή, μωρέ, η συζυγική λογοκρισία; ‘Αλωστε οι ζήλιες και τα τοιαύτα αποτέλσεμα θρησκευτικών επιρροών είναι. Οι άθεοι υποτίθεται έχουν ξεφύγει απ’ αυτά. ‘Η δεν έχουν; Αυτό το δασύτριχο πού το πέτυχες; Πολλά χρόνια έχω να συναντήσω τέτοιο και ειλικρινά το επεθύμησα. Καλά τα ξυρισμένα αλλά και τα δασύτριχα έχουν τη δική τους χάρη…

    >Dan: Μου το χάλασες με τον Jocker… Δεν βρίσκεις κάτι πιο σε άνθρωπο; Κρίμα!

    >Koulpa: Να η ευκαιρία σου να σκεφτείς ποιές μπορείς να ερωτευτείς από το τρόπο που σκέφτονται και γράφουν. Κι εγώ έχω κάνει γνωριμίες γυναικών από το διαδίκτυο (όχι μόνο από τη Blogoσφαιρα) άλλες πλατωνικές, κι άλλες όχι. ‘Ενας (μικρο)κόσμος είναι κι εδώ. Μικρογραφία του άλλου, το μεγάλου.

    >Zwaki: ‘Οπως θα έχεις παρατηρήσει, γράφω για ό,τι με απασχολεί και όχι ό,τι τραβά επισκέπτες. Φυσικά τα ερωτικά είναι ισχυρός μαγνήτης αλλά αυτά τα θίγω όσο με απασχολούν και στην έκταση που μου έρχεται αυθόρμητα να το κάνω. Η πολιτική είναι κομμάτι απο τη ζωή μας και όχι χόμπυ για να “αρέσει”.
    Απορία: Γιατί δεν θα μπορούσες να έχει blog εσύ;

    >Despinarion: Δεν υπάρχει τετοιος κίνδυνος. ‘Ολοι εδώ είναι σε πνεύμα συντροφικό και δεν βρίσκω ότι ακόμη κι αν έλεγες ποιος σου κάνει “κλικ” θα υπήρχε πρόβλημα. Ξέρω, θα μου πεις παντρεμένη γυναίκα είσαι μπορεί να διάβαζε και κανένας γνωστός και να είχες πρόβλημα, αλλά δεν το βλέπω έτσι. ‘Αλλωστε παιχνίδι είναι και δεν λέμε για έρωτες ή πόθους εκρηκτικούς, αλλά μάλλον για …υποψίες ερωτικών σκιρτημάτων που μπορεί να σου προκαλέσει κάποιος/α συνblogger. Πάντως, υπήρξαν περιπτώσεις δυνατών ερώτων, τόσο από αλληλογραφία όσο και από επικοινωνία στο διαδίκτυο, που κατέληξαν και σε γάμους… ‘Οπως είδες, “έπαιξα” κι εγώ. Είπα, αν μου το ζητήσουν θα το κάνω…

    >Κ.S.: Η προοδευτικότης φυσικά και είναι ερωτικό προσόν. Μόνο που είναι είδος “εν ανεπαρκεία”, ακόμη ΚΑΙ στο διαδίκτυο…

    >tzonakos: Ε, μέτρησε…

    >Themis: Λες να μας το κρύβει το Δεσποινάριο ότι σε ηγάπησε;

    >Debby: Είσαι συνεπέστατη παίκτρια του εν λόγω παιχνιδακίου. Μας τα λες χωρίς δισταγμούς και διπλωματικές υπεκφυγές. Σ’ ευχαριστώ γιατί βάζεις κι εμένα μέσα. Πάντα έχω ανάγκη από θαυμάστριες…🙂

    >Ψυχάκιας: Ναι, θα συμφωνήσω ως προς την εμφάνιση. Δες ότι κάνει την εμφάνισή της κεντρικό θέμα, με πολλές φωτογραφίες και πόζες! Η πολιτική; μπορεί να περιμένει… (μια φορά την είδα να μιλά στη Βουλή και νόμισα ότι ήταν αναμετάδοση από το Χόλιγουντ!).

    >Μαύρος γάτος: ‘Ελα πέστα όλα. Εγώ αποκαλύφθηκα. Για να δούμε θα ανταποκριθείς εσύ στο κάλεσμα της αγαπημένης μου εξώφθαλμης; Ο πόθος είναι ποόθος. Εϊτε είσαι έτοιμος να ανταποκριθείς είτε όχι, δεν αλλάζει τίποτε. Η πολυγαμικότητα είναι (κατά τη γνώμη μου) φυσική ιδιότητα αρσενικού και θηλυκού, αλλά μετριάζεται (πώς λένε “μετριασμός σχολίων” κατά την βλακώδη μετάφραση;) από τις κοινωνικές προκαταλήψεις που αρχικά θεσμοθέτησαν οι θρησκείες.

    >M: Πολύ κολακευτικά τα λόγια σου για το Blog μου. Ευχαριστώ. Μα νομίζω όλοι γράφουμε αυτό που θέλουμε. Κι όλοι οι γράφοντες έχουν κάποιο κοινό. Τον S.M. δεν τον έχω διαβάσει και το στυλ του απαιτεί πολλαπλές αναγνώσεις για να το καταλάβω. Αλλά μου έδωσες ένα ερέθισμα. Δεν ξέρω την εθνικότητά σου (ούτε το φύλο σου), αλλά αν είναι Βουλγαρική, με εντυπωσιάζει το γράψιμό σου στην Ελληνική…

    >glarenia: Μου ξεφεύγεις… Τα τσουρεκάκια και τα κουλουράκια δεν φταίνε που δεν μας λες για τον δικό σου διαδικτυακό πόθο. Μετεξεταστέα θα σε αφήσω…🙂 Ευχαριστώ για το αυγουλάκι!

    >Vany: Γιατί δεν μας λές ποιός είναι; Ο λόγος σπουδαίο ερωτικό όπλο. Κι εγώ μόνο μ’ αυτόν είχα καταφέρει να έχω ερωτικές επιτυχίες. Η φάτσα μου ποτέ δεν εντυπωσίασε καμία γυναίκα. Αν περίμενα απ’ αυτήν θα ήμουν ακόμη παρθένος…

    >marianaonice: Η ζωή εδώ είναι ένας (μικρός) καθρέφτης της άλλης. ‘Ενα μικρό κομμάτι της η ζωή στο διαδίκτυο. Το εντυπωσιακό είναι πόσο επηρρεάζεται η μία από την άλλη. Και επικοινωνούν θαυμάσια οι δύο ζωές… Συμφωνείς;

    >Vista: Είδες που είχα δίκιο όταν σκεφτόμουν ότι αυτό μπορεί να συμβεί και από εδώ! Το να σε συγκινήσει κάποιος/α με τη φυσική επικοινωνία (οπτικά, οσφρητικά, απτικά) είναι συνηθισμένο και δεν χρειάζεται να μιλάμε γι’ αυτό. Το ασυνήθιστο είναι να συγκινείσαι από τη γραφή. Κι αυτό ακριβώς ήθελα να προβάλω με το παιχνίδι…

    >μεγαλοκοπέλα: Μεγάλες όλες οι εβδομάδες αν δεν έχουν ενδιαφέρον…

    >Σήσση: Τώρα γιατί μας κάνεις ζαβολιά;🙂

    >dsquared: ‘Ελα τώρα, κάποιος/α θα σου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον. Δεν είπαμε για σφοδρό έρωτα. Για μιά φαντασίωση μιλάμε…

    >zoyzoy: Κάμποσες απαντήσεις πήρα. “Με τόσα βίτσια που έχω” λες. εννοείς κάτι συγκεκριμένο; Το βίτσιο μου εμένα είναι η γυναίκα, γενικώς. Δύο ή περισσότερες ακόμα καλλίτερα… Τώρα, αν αυτό είναι βίτσιο ε, είμαι βιτσιόζος. 🙂

    >Αόρατη Μελάνη: Συμφωνώ ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο πολυγαμικοί. Νομίζω, όμως, ότι η πολυγαμικότητά μας έχει δεχτεί πλήγμα από τα κατεστημένα, πολιτικά και θρησκευτικά. Στην ουσία είναι ένα παιχνίδι εξουσίας. Αυτός/οί που σου ελέγχουν την ερωτική ζωή, σου ελέγχουν και άλλες πλευρές της ζωής σου. Για σκέψου από αυτό το πρίσμα… Οι σταθερές σχέσεις έχουν τα πλεονεκτήματά τους, αλλά συτό δεν πρέπει ναμας κάνει να απορρίπτουμε τις περιστασιακές που μπορούν να δώσουν μεγάλη χαρά, αλλά και να αναζωογονήσουν και τις σταθερές. Αυτή είναι η δική μου εμπειρία και όχι μόνο. Τώρα, αν προτιμά κάποιος/α να μην δοκιμάζει τίποτε έξω από την σταθερή σχέση, επιλογή του/της είναι και ουδείς ψόγος. Αλλά μήπως χάνει κάτι; Και η ζωή είναι τόσο σύντομη… Πάντως, βλέπεις ότι κι εσύ δέχεσαι ότι “αν δεν υπήρχε η προκατάληψη υπέρ της απόλυτης μονογαμίας…κλπ” ‘Ασχετα από τη συχνότητα που θα έκανες περιστασιακές σχέσεις, θα τις έκανες αν δεν….
    Πάντως κι ετούτο το μπλογκ δεν είναι και τόσο προσωπικό, αλλά κάνει και διαλείματα. Κι επειδή μου αρέσει η ατμόσφαιρα που δημιουργείται όταν κάνω διαλείματα, νομίζω θα τα κάνω πιο συχνά…

    >Patatoula: Τώρα εσύ με έστειλες! Δεν ξέρω αν μου τα λες για παρηγοριά, αλλά κολακεύτηκα. ‘Οπως πάντα όταν ακούω καλό (ερωτικό ή άλλον) λόγο από γυναίκα. Ποτέ δεν αρνήθηκα ένα καφέ με άγνωστή μου γυναίκα… To μυστήριο είναι πολύ ερωτικό στοιχείο!

    >Θεία Λένα: Ξέρεις πως νοιώθω για σένα και από τα σχόλιά μου στις υπέροχες αναρτήσεις σου. Συμφωνώ μαζί σου για τη σημασία των αισθητηριακών ερεθισμάτων και ιδίως της οσμής. (μου έχει τύχει να διεγείρομαι αφάνταστα από την οσμή του κορμιού μια γυναίκας, χωρίς άλλα, αισθητικά ερεθίσματα. ‘Αλλωστε αυτό αποδεικνύει και τη ζωώδη, την αληθινή φύση μας).
    Η τελευταία παράγαφος του σχολίου σου ισχύει και για σένα; Θα με απογοήτευε κάτι τέτοιο.

    Διατηρώ την ελπίδα ότι κάποτε θα σε γνωρίσω… ‘Εστω μόνο για καφέ.😉

  44. Θεία Λένα Says:

    Θα σου πώ λοιπόν 1 μυστικό. Η Θεία Λένα έχει 1 μπλόγκ, αυτό που γράφει για τη καθημερινή της ζωή, μέσα στην οικογένειά της. Το ερωτικό μπλόγκ δεν ανήκει στη Λένα, ανήκει σε εμένα – απλά η Λένα με φιλοξενεί και με καλύπτει επίσης. Προσέχω πάρα πολύ να μην αποκαλυφθώ. Και δεν είμαι 80 ετών, βέβαια. Και ναί..έχω κάποιες εμπειρίες. Και ναί η μυρωδιά του άλλου είναι το νουμερο 1 της αίσθησης. Και ναί μ’ αρέσει το kinky sex, αλλωστε γι΄αυτό παντρεύτηκα και τον συγκεκριμμένο άντρα-ταιριάζουν τα γούστα μας.

  45. ευα Says:

    μια και με καλεσες να μη σε προσβαλλω…εγω δεν απαντω αν και με τρωει γενικοτερα κατι,πρωτον γιατι η κακη μου φημη προηγειται και δευτερον επειδη θιγονται συμφεροντα ανθρωπων που αγαπω μια κι ο προσωπικος μου λογοκριτης δεν παρακολουθει μονο τις αναρτησεις μου αλλα και τα σχολια μου σε μπλογκς αλλων.
    Θα το κανω γαργαρα λοιπον αλλη μια φορα🙂

  46. dsquared Says:

    χμ… τον αντρα της Θεια -Λενα.
    Ετσι θα βρεις την ευκαιρια να ξελογιασεις την μανταμ.
    din

  47. Giotavita Says:

    Εγώ κατά λάθος βρέθηκα εδώ μέσα από το μπλόγκ του φίλτατου μου Θέμη.
    Επεσα επάνω σε ενα συναισθηματικό μακελειό απόψεων .
    Για να είμαι ειλικρινής σας αφουγκράστηκα όλους.
    Χαμογέλασα πονηρά με κάποιους.
    Γελασα απο καρδιάς με ομολογίες άλλων.
    Χάρηκα διαλόγους που έγιναν με χιούμορ.
    και…διαπίστωσα πως κάποιοι δεν θέλουν να μιλήσουν!
    Ευθαρσώς λοιπόν και επώνυμα θα πω (είμαι και γυναίκα μιας κάποιας ηλικίας) πως όταν κάποιος μου προξένησε το ενδιαφέρον(χωρίς να υπάρχει τότε πόθος) μέσα από μια τυχαία συνάντηση στα blog, μετά από τις χίλιες μύριες λέξεις των μειλ, σε ανύποπτο χρόνο ροβόλησε για τον Βορρά.
    Και μέσα από εκείνη την μυρωδιά του κορμιού -όπως λεει και η θεια Λένα- περάσαμε 3 φανταστικά 24ωρα.
    Εξακολουθούμε να είμαστε… φίλοι.
    Δεν μας χαλάει, απο την στιγμή που τοποθετηθήκαμε σαν άνθρωποι.
    Δεν θα αναφέρω το όνομά του.
    Δεν θέλω να τον εκθέσω χωρίς την συγκατάθεση του.

    Μαλλον είμαι η μοναδική που έκανε ΕΥΘΑΡΣΩΣ το αποτόλμημα της εξομολόγησης , συμπληρώνοντας πως δεν είναι η αναζήτηση του πόθου μέσα από τα γραφόμενα του άλλου.
    Η αναζήτηση της έλξης και του πόθου είναι η απόρροια μιας παραπαίουσας ερωτικής παραμέτρου, που από φαντασίωση γίνεται πραγματικότητα μεσα από αστάθμητους και μη ελεγχόμενους παράγοντες.
    Ισως υπάρχει μια λέξη-κλειδί σε όσα έγραψα για το άτομο αυτό….

  48. Με νόημα Says:

    Οι πόθοι και οι σκέψεις οι ερωτικές, θέλουν σάρκα και οστά, όχοι οθόνες υπολογιστών. Δέν παίζω!

  49. heliotypon Says:

    >Θεία Λένα: Ασχέτως του ποιά είναι η πραγματική Λένα κι αν της ενήκει το Blog που γράφεις, αυτά που γράφεις είναι άκρως καλογραμμένα και ερεθιστικά. Η ελπίδα μου να σε συναντήσω κάποτε εξακολουθεί να ισχύει…

    >ευα: Τι να κάνουμε, ελάχιστοι/ες απεκάλυψαν κάτι σχετικό, άλλωστε. Με εντυπωσιάζει ότι διαθέτεις …προσωπικό λογοκριτή. Επιλογές είναι αυτές…

    >dsquared: Μάλλον αυτό θα το αναθέσω στην “σταθερή” μου να το κάνει… Με αγαντάρει, βλέπεις (κι εγώ το ίδιο).

    >Giotavita: Καλώς μας βρήκες, έστω και τυχαία. Βλέπεις ότι εδώ υπάρχουν όλες οι απόψεις και θέσεις. Η κάθε μιά αυστηρώς προσωπική, χωρίς να είναι δυνατόν να γίνουν γενικεύσεις. Ευτυχώς ό κάθε άνθρωπος είναι μια μοναδική προσωπικότητα (αλλιώς θα είμααστε κλώνοι, σαν τις μύγες!) και λειτουργεί σύμφωνα με τις ατιομικές του ορέξεις και χαρακτήρα. Χαίρομαι που μας αποκάλυψες προσωπικές σου πτυχές και εμπειρίες, έστω και σε επίπεδο σχολίου. Στο μπλογκ σου (που επισκέφτηκα παρά την αδυναμία να λειτουργήσει ο σύνδεσμος του ψευδωνύμου σου…) βρίσκει κανείς πολύ περισσότερα για σένα. Το συμπέρασμα από το σχόλιό σου είναι ότι μπορούν και οι γυναίκες να λειτουργήσουν, ενίοτε, όπως και οι άντρες. Και να χαρούν το σεξ με θυελώδη τρόπο, έστω και χωρίς το συναισθηματικό πέπλο που επιβάλλουν οι κατεστημένες απόψεις.

  50. simela Says:

    καλή η ανωνυμία και η ψευδονυμία, τουλάχιστον σε τέτοιες περιπτώσεις, να ομολογείς πράγματα που διαφορετικά δεν κάνεις!

    αν το παιχνίδι αυτό γινόταν πριν τουλάχιστον ένα χρόνο και, αν ήμουν ανώνυμη ή ψευδώνυμη, ίσως κάτι έβρισκα να πω…. μα σήμερα δεν διαβάζω ούτε αγγλικά ούτε σουηδικά μα ούτε καν ελληνικά blog…ιδέα δεν έχω ποιός είναι σέξυ!

    από στοκχόλμη σας εύχομαι ήρεμες ανοιξιάτικες πασχαλινές μέρες…

  51. heliotypon Says:

    >Με νόημα: Κι όμως μπορεί να συμβεί. Μου έχει συμβεί κι εμένα κι έχει συμβεί και σε γυναίκες που γνωρίζω. Μπορεί η φυσική επαφή να επαλήθευσε ή να διέψευσε το αίσθημα που ανεπτύχθη μέσω της οθόνης, αλλά η διαδικασία της διανοητικής επικοινωνίας ΕΙΝΑΙ δυνατό να γεννήσει τέτοιες καταστάσεις.

    >Simela: Αδερφή, τι κάνεις; Χαθήκαμε. Ελπίζω να πέρασες καλά τον υπόλοιπο χρόνο σου στην πατρίδα. Κρίμα που δεν συμμετέχεις…

  52. Με νόημα Says:

    Ξαίρω πως είμαι εκτός θέματος, αλλά ανεκάλυψα θησαυρό. Το τελευταίο ποιήμα του Κώστα Βάρναλη (απο τους πιό αγαπημένους μου) που έγραψε στην Αίγινα λίγο πρίν πεθάνει. Νομίζω πως είναι ο πιό κατάλληλος χώρος:

    ΤΑ ΜΟΥΝΑΚΙΑ

    Μουνάκια φλογισμένα σαν τα ρόδα
    Σαν του νεοφούρνιστου ψωμιού τη θραψερή ζεστοβολιά
    Μες τα τρεμόπαχα μεριά σας
    που ονειρεύεστε νυχτιές οργιακές
    Παρθενικά μουνάκια!
    αργοσαλεύουν τα χειλάκια
    τα χνουδωτά!
    Σαν γαρούφαλλων ανεμόσειστα φυλλάκια
    Σαν στοματάκια διψασμένα
    από ποια δίψα;
    Και κάπου κάπου αργοκυλά
    στων διακαμένων σας χειλιών την άκρη
    της βαρβατίλας καβλομύριστο ένα δάκρυ!

    (Παρακαλώ όσους αναδημοσιεύσουν, να κάνουν μιαν ελάχιστη αναφορά στην πηγή!)

  53. Με νόημα Says:

    Η πηγή βέβαια δέν είμαι εγω, είναι http://www.sarantakos.com/liter/barnalis/aigina.html

  54. dsquared Says:

    Απο μικρη μου αρεσε ο Βαρναλης…

    Αυτο θα πει ποιητικη αιδοια!

    din

  55. tsaousa Says:

    Τι ‘ν τούτο καλέ;;
    Τόσα σχόλια και ούτε ένα όνομα!!
    Πάλι καλά που εσύ έγραψες.
    Πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλος πόθος για πολλούς γι αυτό δεν αναφέρονται ονόματα, καυλοράπανα όλοι είμαστε! Και καλά κάνουμε μια και δεν μας έμειναν πολλές χαρές στον κόσμο.

    Λοιπόν, ικανοποιήθηκα τρελά που με ποθείς έστω και ιντερνετικά, προτείνω να μαζευτούμε όλες οι αγαπημένες σου μαζί σου, σε ένα σπίτι στην εξοχή για Σαββατοκύριακο.
    Έτσι, για να μάθουν όσοι άντρες δεν έγραψαν ποιες γουστάρουν.
    Τις γυναίκες δεν τις παρεξηγώ, αφήνουμε το μπαλάκι στον άντρα.
    Αν έγραφαν αυτοί θα ανταποκρίνονταν κι αυτές όπως θα ανταποκριθούμε εμείς σε σένα.
    Ε συνμπλόγκισες;;…

    Ποιους γουστάρω εγώ τώρα.
    Εσένα αγαπημένε.
    Άλλους δεν αναφέρω, μέχρι να εκδηλωθούν όπως εσύ. χα!

  56. mad Says:

    Εγώ έχω πρόσχημα το blogging για να πλησιάσω και να κουτουπώσω κάποια στιγμή κάποια εκ των tanila, patsiouri και kwlogria. Δυστυχώς, δε βλέπω φως στο τούνελ και μάλλον θα διαθέσω το κορμί μου σε όποια το θελήσει. Sorry που είμαι τόσο ακΩλαστος, αλλά νηστεύω τόσες μέρες (από ΟΛΑ).

  57. Μαύρος Γάτος Says:

    Τρελλογιατρέ σιγά μη μάς φας τις γκόμενες με ντεμέκ γυμνή φωτό.

    ΕΔώ η αληθινή τσίτσιδη φωτό μου που θα κάψει πολλέεεεες ψιψινο- χμ… καρδιές (κατά Βάρναλη):

    Σ;ο)))))

  58. mad Says:

    Γατε στο σεξ δεν υπάρχει κουλτούρα. Θα προτιμήσουν το πράμα που σπαρταράει (κάτω από τις ρώγες). Ασε που εγώ δεν αφήνω και τρίχες…

    *αν δεν κάνω λάθος μιλάμε για σεξ, όχι για σχέση! χμφ!

  59. heliotypon Says:

    >Με νόημα: Υπέροχο το ποίημα. Δεν ήξερα ότι ο Βάρναλης έγραφε τόσο τολμηρά (από ποίηση και ποιητές δεν κατέχω). Τον παραδέχομαι!

    >dsquared (Din): Ποιητικά αιδοία! Αυτά θέλω…

    >Tsaousa: Είδες, αγαπημένη, πόσο δύσκολο είναι να βγάλει κανείς το σώψυχό του! Δεν μπορείς να πεις, όμως, είχαμε και αρκετές …ομολογίες πόθου. Ναι βρε, να μαζευτούμε να τα …πούμε! Με φαντάζομαι για ένα σαββατοκύριακο …χαρεμάρχη😉

    >mad: Γιατρέ εγκρίνεσαι. Μπήκες και στο Blogroll. Στο σεξ όντως δεν υπάρχει κουλτούρα, άλλη από την αισθαντικότητα στο σπορ, γιατί δεν νοείται να το κάνεις με μια παγοκολώνα, από όποια μεριά κι αν είσαι. Βέβαια κάποια κουλτούρα βοηθάει αρκετά. Ιδίως αν συνοδεύεται και από αίσθηση του χιούμορ…

    >Μαύρος Γάτος: Είδε η γάτα μου τη γυμνή σου φωτογραφία και κοκκίνησε…

  60. Οτιναναι Says:

    Μπηκες ακομα και σε μπλόγκ που εχουν να ανεβασουν ποστ δυο χρόνια και αφησες προσκληση για το μπλογκοπαιχνιδάκι σου.
    Μεσα στην *πρεμουρα* και τον ιδεασμό σου για τα σχόλια ή οποία εχει καταντησει μανία.

  61. Μαύρος Γάτος Says:

    Ωχ! Πλάκωσε το ηθών.

    Εγώ τυχαία περνούσα, δεν τον ξέρω τον κύριο

    Σ;ο)

  62. dsquared Says:

    @ mad
    Γιατρε εχω εναν πονο εδω (δειχνω το σημειο) μηπως πρεπει να με εξετασετε?

    @τσαουσα
    εχεις απολυτο δικιο, αξιζει να του χαρισουμε μια βραδια μονο και μονο για το θαρρος της γνωμης του.

    din

  63. heliotypon Says:

    >Οτινάναι: Αδερφέ με το blog της …NASA, πρεμούρα, ιδεασμός και μανία; Αφού κάνω …έρευνα πρέπει να γίνει σωστά. ‘Ολο σοβαρά θα γράφουμε; Πήξαμε στν οργή και στη μελαγχολία. Το έχω ανάγκη κι εγώ να ξαλεγράρω…

    >Μαύρος γάτος: Τον Γενάρη να προσέχεις των ηθών εσύ…🙂

    >Dsquared (din): Πονηρούλα, ποιός ξέρει που …δείχνεις! (μήπως προς τα πάνω του Βλογ;). Η πρότασή σου εγκρίνεται (από μένα τουλάχιστον)!

  64. mad Says:

    @ dsquared-din περάστε παρακαλώ. μην ανησυχείτε που τα φώτα είναι χαμηλωμένα. είναι νέα μέθοδος εξέτασης…

    @ ότι-νά’ναι νομίζω πως πρέπει να τραβήξεις καμιά ΜΠΙΠ να ηρεμήσεις. Δε χρειαζόμαστε αστυνόμους και ηθικολόγους γκεγκε? εκτός αν αποκτήσεις ταυτότητα και σε βρίζουμε επώνυμα…

    @ κύριε διχειριστά δε χρειάζομαι link, ίσα ίσα. Μια γυναίκα σαν την Tanila θέλω. Μπορώ? οεο?

    Καλή Ανάσταση σε όλους🙂

  65. dsquared Says:

    @mad

    Doctor, δεν βρισκω το βιβλιαριο υγειας!

    din

  66. mad Says:

    δεχόμεθα και βερεσέ, πληρωμές σε είδος κ.ο.κ.

    *γρήγορα τα καλά σου, να πας εκκλησία!

  67. dsquared Says:

    @mad

    Δεν ειμαι της εκκλησιας, ειμαι αμαρτωλη.

    din

  68. mad Says:

    ακόμα καλύτερα. νομίζω ταιριάζουμε. να δώσω τηλ?

    *τώρα ΚΑΙ site γνωριμιών!

  69. dsquared Says:

    @mad
    Μηπως κατα τυχη εχετε ειδικοτητα καρδιολογου ή παθολογου, χρειαζομαι δικαιολογητικο για αθλοπαιδιες.

    din

  70. mad Says:

    ογκολόγος λυπάμαι😦 παρόλα αυτά μπορώ να σας γράψω μια βεβαίωση (το έχω κάνει στο παρελθόν) αλλά πρέπει να σας εξετάσω πρώτα! χιχιχι

    πέρα από την πλάκα, γράφω τέτοιες βεβαιώσεις. Όχι όμως τώρα γιατί πρέπει να τρέξω να προλάβω την Ανάσταση!!!

  71. dsquared Says:

    Καλη ανασταση γιατρε μου, θα περασω απο το ιατρειο σας με την πρωτη ευκαιρια.

    din

    Υ.Γ.
    Δεν ξερω αν σου λεει κατι το νουμερο του σχολιου σου, χα,xa!

  72. heliotypon Says:

    >mad: Γιατρέ βλέπω το ιατρικό ειδύλιο καλά προχωρεί… Κρίμα που είσαι ογκολόγος και όχι κάτι πιο, ας πούμε …πρόσχαρο (π.χ. γυναικολόγος, σεξολόγος, άντε και πλαστικός χειρουργός) να είχαν μιά δικαιολογία οι γυναίκες να σε επισκεφτούν. Στον ογκολόγο με τι δικαιολογία να πάνε; ‘Ισως προληπτική εξέταση. ‘Ας πούμε για “ψηλάφιση” μαστού. Το βρήκα! Δέχομαι συγχαρητήρια!
    ΥΓ: Καλή η Τανίλα. Την επισκέφτηκα. Το σκέφτομαι να την ποθήσω κι εγώ….

    >dsquared (din): Είδες τι κάνει το “ΜΟΥΝΙ”; προσφέρει και κοινωνικό έργο γνωριμιών! Καλές …ψηλαφίσεις, πιστοποιητικά και ό,τι άλλο προκύψει στο ιατρείο!
    ΥΓ: Το δικό μου σ/κ μην ξεχάσετε εσύ και η Τσαούσα… γιατί θα😦

  73. dsquared Says:

    Το δικο σου weekend προηγειτε ολων!

    din

  74. mad Says:

    Οι γυναίκες που ποθώ κάναν Ανάσταση με ταγιεράκι, περμανάντ και λαμπάδα με στρας. Ακόμα ψήνεσαι?

    Πάω να φάω κατσίκι, το κατσίκι.

  75. heliotypon Says:

    >dsquared: Σε αναμονή…🙂

    >mad: Κρίμα! Εγώ δεν “κάνω ανάσταση” (προς τι, δηλαδή;) κι έτσι γλίτωσα τέτοια θεάματα!

  76. heliotypon Says:

    >’‘Ολους/ες: Η πασχαλινή έμπνευση να βάλω πιασάρικο ποστάκι μας έκανε κι ευθυμήσαμε λιγάκι. Αυτό ήταν! Τέρμα οι εξομολογήσεις. Δεν περιμένω άλλες, Δεν είδαμε και πολλές βέβαια. Μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού ήταν. Κ όμως αδέρφια μπορούσατε να τις κάνετε ανώνυμα (όπως μερικοί/ές), χωρίς να εκτεθείτε. Δεν πειράζει. Δεν έκλεισε το μαγαζί. Ανοιχτά είμαστε, όποιος/α θέλει μπαίνει…

  77. dsquared Says:

    @ heliotypon
    Σε ποια μονη θελεις να βρεθουμε?

    @ mad
    Γαμωτο, δεν διαθετω τιποτις απο τα 3, συν του οτι δεν παω στην εκκλησια. Deν βλεπω να Ψηνεσαι!

    din

  78. mad Says:

    Καλά μη νομίζεις. Κι εγώ Εκκλησία πάω συμβατικά για την κόρη μου. Αμα μεγαλώσει ακόμα λίγο, θα κρίνει αυτή αν θα πηγαίνει ή θα μένει σπίτι μαζί μου😛

    βασικά άρχισα να παραψήνομαι. τη λόλα απ’τη φωτιά ποιος θα τη βγάλει?

  79. dsquared Says:

    @mad
    O Carnation που εχει δυναμη μεγαλη!

    DIN
    Υ.Γ. Συντηρητικα προτυπα δινεις του παιδιου.

  80. mad Says:

    Αν ήταν στο χέρι μου μόνο θα έβλεπες! Τραγουδίστρια βεληνεκούς Βέρα Χύνη θα την είχα κάνει. Αλλα ας όψεται που συμφωνήσαμε με τη μάνα της να το παίζουμε σοβαροί για λίγα χρόνια ακόμα! LOL

    Πάω να πιω το γαλατάκι μου τώρα

  81. dsquared Says:

    @ MAD

    Προσθεσε και λιγο ΗΕΜΟ.

    din

  82. mad Says:

    ω ναι! μπορεί να τριαντάρισα, αλλά το HEMO… HEMO!😀

  83. dsquared Says:

    @ mad
    Μπορει να 30ρισες αλλα τα μυαλα σου παραμενουν 20! Κοιτα μην πιεις ολο το HEMO και δεν μεινει τιποτα για το παιδι.

    din

  84. ange-ta Says:

    Δεν ξέρω τι έγινε με τα κρεββάτια μας, αλλά απο γέλιο έπεσε κάργα!!

    Τώρα που γράφω αυτό το σχόλιο προσπαθω να σκεφτώ ποιον θα ήθελα να πάρω στο κρεββάτι μου, αλλά δεν μου βγαίνει κανένας, γαμω την ατυχία μου.

    Μια στιγμή να πάω βόλτα το ιστολόγιο μου και θα ξαναγυρίσω

  85. mad Says:

    Είχα όρεξη να σχολιάσω τώρα, αλλά η μικρή μόλις ταβλιάστηκε και νομίζω θα κάνω ένα sneak out στα μπαράκια του κέντρου. Μάνααα! το παιδί! [κλειδιά, πορτοφόλι, λεφτά check]

  86. Giotavita Says:

    http://makelio.blogspot.com/2009/04/resurreccion-de-la-seduccion-y-2.html

    Κοίτα τι ανακάλυψα
    Υπάρχουν και χειρότερα…
    από τα καλύτερα!

    Και γαμώ τις εξομολογήσεις
    Θα μετακομίσω σε Λάτιν χώρες μάλλον

  87. heliotypon Says:

    >dsquared: Σε μονή; Γιατί σε μονή γλυκειά μου; Χάθηκε το σπίτι μου ή το δικό σου; Αναμένω. (Διαθέτω και e-mail 😉 )

    >mad: Γιατρέ αν δεν πιστεύεις σ’ αυτά γιατί να τα βάζεις στο παιδικό μυαλό; Μήπως πρέπει να το ξανασυζητήσεις με την μητέρα της; Σκέψου τι κακό έχουν κάνει οι κάθε είδους θρησκείες στον κόσμο και ξαναδές’το τι θέμα.

    >Ange-ta: Ακόμη να βρεις τον ποθούμενο, ε; Φαίνεται ότι δεν υπάρχει…

    >Giotavita: Ο λόγος που σε πέταγε έξω είναι ότι όταν δει link θεωρεί το σχόλιο πιθανό spam και το βάζει σε άλλο φάκελο, μέχρι να το δω και να το εγκρίνω ή να το πετάξω.

    Πήγα στο λινκ που δίνεις. Εϊναι πολύ όμορφο, αλλά δεν χρειάζεται να μετακομίσεις σε latin περιοχές. Κι εδώ μπορείς να αποπλανήσεις άντρες. Και να είσαι σίγουρη ότι θα το χαρούν… Είναι πολύ ερεθιστικό να σε αποπλανά μια γυναίκα (μου έχει τύχει και μου άρεσε) ή και δύο, (αυτό δεν μου έχει τύχει, αλλά ελπίζω να συμβεί κάποτε…)😉

  88. Tanila Says:

    😦
    Δε μου αρέσει αυτό το μπλογκ. Μόλις μου απέδειξε ότι είμαι ηλίθια. Καλά, ξανθιά είμαι, αλλά με είχα για πιο έξυπνη.😡
    Ζοχαδιάστηκα κάμποσο μέχρι να δω τι μαλακία έκανα, μέχρι που τα πήρα τελείως.
    ΒΑΛΕ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ “Ιστολόγια που παρακολουθώ” ΝΑ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!
    Υπάρχουν και κουλοί σαν εμένα.

    ———————————————————————–
    Βαθιά ανάσα
    ———————————————————————–
    Κι άλλη βαθιά ανάσα
    ———————————————————————–

    Μαντ, νομίζω η Πατσιούρη είναι σε μακροχρόνια και σοβαρή σχέση με σκοπο το γάμο.
    Και η κωλόγρια το ίδιο.
    Εγώ είμαι μπάκουρη, αλλά είμαι κιουρία και δεν κάνω σεξ. Μέχρι να ερωτευτώ. Τουλάχιστον αυτή είναι η απόφασή μου για τη νέα χρονιά.
    Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙ’ΑΥΤΑ;

    ΚΑΙ ΔΕ ΦΟΡΑΩ ΤΑΕΡ ΟΥΤΕ ΠΑΩ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    Άντε

  89. mad Says:

    Μ’αρέσει όταν τα παίρνεις. Είσαι πιο σέξυ. Τώρα σε θέλω περισσότερο

    *για τις λοιπές κυρίες δε σχολιάζω. Νομίζω πως θες να μετατοπιστεί το 100% του ενδιαφέροντός μου πάνω σου. Αμ δε. Εχω μεγάλη καρδιά εγώ και χωράει κόοοοσμο. ΑΝΤΕ!

    **πότε θα βγούμε?🙂

  90. heliotypon Says:

    >Tanila: Πειράζει που δεν καταλαβαίνω και πολλά; (ε, δεν είναι και περίεργο με το IQ μου) Δηλαδή πώς σου απέδειξε το μπλογκ μου ότι “είσαι ηλίθια”; Αν δεν το κάνεις φραγκοδίφραγκα δεν…

    Ούτε αυτό το κατάλαβα: δηλαδή πώς να βάλω το προφίλ, μπλογκ, κλπ στο “ιστολόγια που παρακολουθώ”. Εγκώ αλβανό τουρίστα ντεν καταλαβαίνει και πολλά από τέτοια. Δεν βλέπεις πόσο λιτό είναι το παρόν; Αν ήξερα πώς γίνονται τα διάφορα θα είχα λίγη ποικιλία… Μου λεν για RSS feed και Tag surfer και CSS και διάφορα άλλα εξωτικά κι εγώ κάνω: Α!!!

  91. Τανίλα Says:

    Mad, έλα να με πάρεις σ’ένα τέταρτο που σχολάω απ’τη δουλειά.
    (αυτό το λένε “καρδιά αγκινάρα”)

    heliotypon μάντεψε: παταω πάνω στο νικ σου (από το μπλογκ μου) και με βγάζει σ’ένα προφίλ όπου το μόνο λειτουργικό μπλογκ που φαίνεται με μεγάλα γράμματα είναι των dsquared. Το δικό σου είναι τοσοδούλι και δε πολυφαίνεται, νόμιζα πως σε λένε Ντίνα…..

  92. mad Says:

    είμαι απ’έξω. μην κάνεις την κινέζα

  93. heliotypon Says:

    >Τανίλα: Πήγα και τα είδα αυτά. Μόνο που δεν τα έβαλα εγώ εκεί και εξεπλάγην! Ούτε ξέρω πώς μπήκαν… Το ένα δε δεν το ξέρω καν, ούτε έχω μπει ποτέ εκεί. ‘Ισως κάποιος χάκερ έκανε επέμβαση… Δεν ξέρω και πώς να το διορθώσω αυτό… Μήπως μπορείς ναμε διαφωτίσεις;

    >mad: ‘Ορμα Τζάκ!

  94. tromaktiko Says:

    tromaktiko…

    […]Ποιούς/ές Bloggers ποθείτε; « Μουνί[…]…

Leave a Reply

