Περίεργα όνειρα (εφορία κι έρωτας)…


‘Εχω ξαναγράψει για περίεργα και παρανοϊκά όνειρα που βλέπω. Τελευταία είχα μια σειρά από θανατερά όνειρα, με πρωταγωνιστή την αφεντιά μου. Επρόκειτο να πεθάνω, φρόντιζα τις λεπτομέρειες, παζάρευα τις τιμές και τέτοια. Την περασμένη νύχτα άλλαξε το σκηνικό, αλλά το παράδοξο παρέμεινε!

Είναι γνωστή η γενική αντιπάθειά μου για τους δημόσιους υπαλλήλους (υπάρχουν κι εξαιρέσεις).  Η αντιπάθεια γίνεται μεγαλύτερη προκειμένου για εφοριακούς. Διαβάστε όμως τι είδα λίγο πριν ξυπνήσω:

Με είχε καλέσει η εφορία για έλεγχο. Η εφοριακός ήταν όμορφη (σπανιότατο αυτό!). Μου ζήτησε να της δείξω τα τιμολόγια μιάς επιχείρησης που είχα πριν 15 χρόνια. Κρατούσε το βιβλίο, αλλά το κρατούσα κι εγώ μαζί με το χέρι μου να ακουμπά το δικό της  και το ξεφύλιζε. Ξαφνικά φτάνει σε τιμολόγιο με πολλά αντικείμενα και το παρατηρεί εμβριθώς. ‘Αρχισε να μου κάνει παρατηρήσεις και με ύφος μου λέει ότι πρέπει να γίνει έλεγχος. Στο μεταξύ τα δάχτυλά μου ακουμπούσαν τα δικά της και είχα αρχίσει να ξεχνώ ότι ήμουν στην εφορία, έναν από τους πιο μισητούς χώρους! Ήταν ακουμπισμένη πάνω στο γραφείο της κι εγώ απέναντι. ‘Οταν μου είπε για έλεγχο της δείχνω την ημερομηνία του τιμολογίου, που ήταν το 1996 και της λέεω ότι ό,τι και παράβαση να είχα κάνει, έχει παραγραφεί μετά από 13 χρόνια! Παρατηρεί την ημερομηνία και καταρέει πάνω στο μπράτσο μου που ήταν απλωμένο πάνω στο γραφείο της! Τόση λύπη ένοιωσα που άρχισα να της χαϊδεύω αρχικά την πλάτη και μετά τα μαλλιά με το άλλο χέρι μου, ενώ το μπλοκ τιμολογίων είχε πέσει στο δάπεδο! Την είχαν πιάσει τα κλάματα (που της ξέφυγα) κι εγώ εξακολουθούσα να την χαϊδεύω κι αυτή να σφίγγεται στην αγγαλιά  μου από την άλλη πλευρά του γραφείου πάντα!  Μου άρεσε η γυναίκα και πολύ μου κακοφάνηκε που ξύπνησα.

Πέταξα το σεντόνι και κοίτταξα χαμηλά, όπου είδα σαφή τα αποτελέσματα του πόθου* που μου προκάλεσε η όμορφη φορατζού! Σκέφτηκα να ξανακοιμηθώ μήπως και δω τη συνέχεια, αλλά από εμπειρία ξέρω ότι αυτό δεν συμβαίνει ποτέ

*Διευκρίνηση: Δεν επρόκειτο για ονείρωξη αλλά για απλή …ανόρθωση!

Εύα Στάμου, πού είσαι, να μου το εξηγήσεις;

18 Responses to “Περίεργα όνειρα (εφορία κι έρωτας)…”

  1. marianna Says:

    εφηβικές ονειρώξεις με πρωτότυπη αφέντρα…άλλοτε η δασκάλα, άλλοτε η νοσοκόμα…και τώρα η “φορατζού”…εύγε έυγε!!!
    πάντως οι ονειρώξεις δύο τινα σημαίνουν: η στέρηση ή πλούσια σεξουαλική ζωή….
    άντε μετά από διήγηση τέτοιου ονείρου να σκεφτώ θέματα για διαγώνισμα…

    απέρχομαι κρυφοχαμογελώντας….

  2. Ισμήνη Says:

    Από όνειρα καλά πας , από εφορεία δεν ξέρω τι γίνεται .
    Τώρα ονειροκρίτης δεν είμαι , αλλά ρίξε καμιά βόλτα στην εφορεία που ανήκεις , μπορεί μέσω του υποσυνείδητου , να βρεις την όμορφη εφοριακό και στην πραγματικότητα .
    Φρόντισε να έχεις κανένα χρέος για να κάνεις και έμπρακτη απόσβεση !

  3. tsaousa Says:

    Νομίζω ότι αυτό που χρειάζεσαι είναι στοργή και προδέρμ από μια ερωτιάρα γυναίκα.

  4. heliotypon Says:

    >Marianna: α) Δεν ήταν ονείρωξη. Για …ανέγερση επρόκειτο! β) Ούτε έφηβος είμαι (Στα χρόνια. Στο μυαλό και σε άλλες λειτουργίες πολύ συχνά…). γ) Η ερωτική μου ζωή κανονική είναι, με περιοδικές εξάρσεις. δ) Μπορώ να βοηθήσω για τα θέματα των εξετάσεων; Για πες γνωστικό πεδίο;

    >Ισμήνη: Από εφορία δεν χρωστάω (για την ώρα) αλλά ποτέ δεν ξέρεις μ’ αυτούς τους γδάρτες! Λες να πάω, να βρω την πιο όμορφη και να ρωτήσω αν χρωστάω κι αν μου πει “όχι”, να της πω “για κοίττα πιο καλά, πιο προσεχτικά”; Για την ιστορία, κάποτε ήταν δύο στο ταμείο που μου άρεσαν κι έκανα μικρές δόσεις για να πηγαίνω πιο συχνά, αλλά πάνε πολλά χρόνια από τότε! Δεν τόλμησα να τις φλερτάρω. Μπορεί να είμαι τολμηρός και φιλελεύθερος, αλλά στο φλερτ δεν τα καταφέρνω. Δεν με βοηθά κι η εμφάνισή μου, γμτ! Γι’ αυτό πάντα είχα …κακούς βαθμούς στην προσέγγιση τύπου “καμάκι”.

    >tsaousa: Στρογή και προδέρμ όχι. Για όλες τις ερωτιάρες γυναίκες υπάρχει απεριόριστος χώρος…

  5. Ισμήνη Says:

    Κάπου τα μπέρδεψες , ειδικά στον τύπο προσέγγισης . Άλλο το φλέρτ ….και άλλο το καμάκι !

  6. heliotypon Says:

    >Ισμήνη: Εντάξει, ελαφρώς διαφορετικές οι έννοιες, αλλά μικρή η διαφορά. “Καμάκι” είναι λίγο πιο άμεσος τρόπος, με την έννοια ότι σχεδόν λες αυτό που επιδιώκεις. Με το φλερτ το υποννοείς. Ο στόχος ο ίδιος είναι! Αν επιχειρούσα να προσεγγίσω τις εφοριακούς που μου άρεσαν, καμάκι θα ήταν, αφού δεν θα τις γνώριζα για να ξεκινήσω μιά συζήτηση μαζί τους… Δεν βρίσκω και τρόπους προσέγγισης, δεν με προσέχουν κι οι γυναίκες, λόγω ασημαντότητας στην εμφάνιση, ε, τα πράγματα δεν είναι εύκολα…

  7. Ισμήνη Says:

    Ποτέ μην απελπίζεσαι .Αύριο ξημερώνει άλλη μέρα , όπως είπε και η Σκαρλετ στο ” Όσα παίρνει ο άνεμος ” Καλημέρα !

  8. giotavita Says:

    Kalimera apo Holland
    Einai krima kati tetoia oneira na menoun stin mesi asxeta me tis vathiteres simasies pou dinoun oi oneiroeksigitades
    Prosopika ena tetoio telos mou xalaei oli thn epomeni mera…

  9. heliotypon Says:

    >Ισμήνη: Δυστυχώς αυτά τα είδη βιβλίων (‘Οσα παίρνει ο άνεμος) δεν τα αντέχω ούτε να τα αρχίσω. Κάποτε ίσως εξηγήσω τους λόγους και την οπτική… Πάντως δεν απελπίζομαι. Πάντα ελπίζω σε μιά όμορφη …εφοριακό, αλλά να την συναντήσω έξω από την μισητή εφορία!🙂

    >giotavita: Ναι, μωρέ, είναι κρίμα! Κι εκεί που ήμοουν έτοιμος να την φιλήσω, να της σκουπίσω τα δάκρυα και να …παραιτηθώ από την ασυλία της παραγραφής!

  10. despinarion Says:

    Πω πω, εχουν περασει πολλα χρονια που ειχα δει ενα παρομοιο ονειρο που σταματησε με αποτομο ξυπνημα πανω στο καλυτερο. Δεν μπορω να το ξεχασω, ηταν ολοζωντανο. Σκεφοτομαι ομως οτι ισως να ειναι καλυτερα ετσι για να μπορω να του δινω τη συνεχεια που θελω εγω καθε φορα που το θυμαμαι.

  11. artanis Says:

    OMG!!!
    Ωραίο όνειρο…Ακόμα γελάω…
    Φιλιά…
    (πάω στη νέα ανάρτηση…)

  12. zoyzoy Says:

    Είναι το απωθημένο σου!Ξύπνησε και το υποσεινήδητο ζητά εκείνη που δεν τόλμησες να φλερτάρεις!
    Γιαυτό ποτέ μην καταπιέζεσαι πράξε ότι νιώθεις γιατί στα όνειρα ποτέ δεν ολοκληρώνεις! Μα ένα περίεργο πράγμα!

  13. orfia Says:

    εγω παλι…ονειρα τρομου βλεπω με τους δημοσιους υπαλληλους και δη τους εφοριακους…..8ωρο εκλεισα σημερα με τους ηλιθιους…οποτε να εισαι ευτυχης….που βλεπεις τετοια ονειρα….!!!!1

  14. madprofessorus Says:

    Tι ‘ονειρο κ αυτό,κ εγώ θα απογοητευόμουνα αν ξύπναγα κ δεν προλάβαινα να δω ότι ρίχνω κ ένα…!

  15. Ισμήνη Says:

    Όνειρα θερινής νυκτός !

  16. heliotypon Says:

    >Despinarion: Συχνά οι φαντασιώσεις μας είναι ισχυρότερες από την πραγματικότητα, αλλά εγώ επιμένω να κάνω τις φαντασιώσεις μου πραγματικότητα. Δεν είναι δα και τόσο εξωπραγματικές. Να, δύο ή τρεις γυναίκες στο κρεβάτι μαζί μου, καμιά ωραία εφοριακός (αυτό είναι πιο δύσκολο…). Αλήθεια, μήπως διαβάζει κάποια όμορφη εφοριακός που να ήθελε να βιώσει μιά τέτοια φαντασίωση (μου);🙂

    >Artanis: Χαίρομαι που σε έκανα να γελάσεις, από τόσο μακρυά… Αλήθεια εσύ είσαι εκεί, ΝΖ, για πάντα;

    >zoyzoy: Καλό θα ήταν να μπορούσαμε να κάνουμε πάντα όπως αισθανόμαστε, αλλά αυτό έχει πρακτικές δυσκολίες. Το φαντάζεσαι να αρχίσω να συχνάζω στην εφορία για καμάκι; Σαν βίτσιο ενδιαφέρον ακούγεται, αλλά στην πράξη δύσκολο!

    >orfia: Και για μένα οι δ.υ. είναι μιά μόνιμη απειλή και εφιάλτης. Αλλά δεν θα είχα αντίρρηση για μιά εμπειρία μα όμορφη εφοριακό (ή οποιαδήποτε δ.υ.)!🙂

    >madprofessorus: Στο επόμενο όνειρο θα το φροντίσω…🙂

    >Ισμήνη: Θα φροντίσω και για την ανάλογη μουσική στο επόμενο🙂

  17. Αόρατη Μελάνη Says:

    Με εφοριακό βρε? ΑΥΤΟ κι αν είν’ ανωμαλία!!

    Εκτός κι αν είναι συμβολικό και δείχνει ότι θέλεις να γαμήσεις την εφορία, μετά από τόσα χρόνια που σε γαμάει εκείνη…

  18. heliotypon Says:

    >Αόρατη Μελάνη: Μα είμαι γνωστός ανώμαλος εγώ… Εφοριακιά θα άφηνα; Δυστυχώς δεν μου έχει τύχει, αλλά αν μου προκύψει να γαμήσω εφοριακιά θα το κάνω, αρκεί να έχει τα βασικά προσόντα… Κάποτε μου έκανε έλεγχο μιά που δεν ήταν όμορφη. Οι φίλοι με προέτρεπαν να της την πέσω για να γλιτώσω. Δεν το έκανα (δεν ξέρω και το παιχνίδι). Τελικά με γάμησε εκείνη με τα πρόστιμα που έβγαλε. Λες και με είχε άχτι!

Leave a Reply

