Είμαστ’ ακόμα ζωντανοί…


Ορθογραφία

6 Responses to “Είμαστ’ ακόμα ζωντανοί…”

  1. kaliteros Says:

    Δε βρίσκω κάτι το επιλήψιμο στη φωτογραφία.
    Το νόημα κρύβεται στην ευχή “καλή όρεξη”
    Το μήνυμα προφανώς απευθύνεται σε ανθρωποφάγους..στον μπουφέ ενός ξενοδοχείου.

  2. κούνελος Says:

    θα συμφωνήσω με τον καλύτερο από πάνω. είναι όπως στη λαική: “σαρδελίτσα ζωντανή έχω” “σπαρταράει ο μουσικός, έλα κυρία μου” κτλ…

  3. heliotypon Says:

    >kaliteros + κούνελος: Το αστείο είναι η ορθογραφία (αντί του “Ζωντανή μουσική”) που παραπέμπει σε μουσικούς που δεν είναι πεθαμένοι! Κατά τ’ άλλα λογικά… Συχνά η ορθογραφία (όταν την ξέρεις) μπορεί ινα δημιουργήσει μεγάλη ιλαρότητα, αφού μπορεί να αλλάξει ακόμη και το νόημα της φράσης…

  4. koulpa Says:

    xaxaxa είμαι ο πλέον ακατάλληλος να μιλήσω για ορθογραφία.. αλλά κι εμένα εκεί με πήγε..:):)
    τι έγινε το ρίξαμε στα ευτράπελα;:):)

  5. Artanis Says:

    Χα,χα,χα,χα,χα,χα, ωραίο, όπως και το προηγούμενο ποστ με τα σεντόνια…
    Πού πας και τα βρίσκεις…
    Τεσπά, καληνύχτα και φιλιά…

  6. heliotypon Says:

    >koulpa: Όσο για την ορθογραφία, αφού δεν την έμαθες μικρός, μάλλον ξέχασέ το…🙂 Φαίνεται ότι δεν πολυχρειάζεται, έτσι κι αλλιώς!
    Ναι, είπα να κάνω ένα ευτράπελο διάλειμα.

    >Artanis: Μου τα έστειλαν. Εγώ έχω κανά δύο από παλιά, αλλά δεν τις βρίσκω. Φιλιά.

Leave a Reply

