Ενδιαφέρεσαι μόνο για το κορμί μου…


Συχνά διαβάζω, σε Blogs που γράφουν γυναίκες, απαξιωτικά σχόλια για τους αρσενικούς που εκτιμούν στις γυναίκες τα φυσικά προσόντα και όχι τα ψυχικά, πνευματικά, κλπ. Νόμιζα ότι αυτό το θέμα είχε προ πολλού λήξει, αφού και οι γυναίκες, τα τελευταία χρόνια,  κι αυτές βρήκαν το θάρρος να δείξουν ότι τις ενδιαφέρουν τα φυσικά προσόντα και συχνά τους τρέχουν τα σάλια από τα όμορφα κορμιά (με πιο δυνατό σημείο το κωλαράκι), μούσκουλα, πρόσωπα και μάτια αρσενικών.

Λοιπόν, αγαπητές μου κυρίες (και ξέρετε πόσο σας εκτιμώ και σας αγαπώ) πώς είναι δυνατόν να βλέπω ένα λαχταριστό κορμί ή/και πρόσωπο  έναν θεσπέσιο κώλο, ένα βυζί να τρεμουλιάζει κι εγώ, μέσα στην καύλα, να σκέφτομαι εκείνη τη στιγμή:  “άραγε να είναι έξυπνη και καλλιεργημένη, να έχει ψυχικά προσόντα;”. Καταλάβετε, επί τέλους, πώς είμαστε φτιαγμένοι! Οι λόγοι καθαρά βιολογικοί και που σκοπεύουν στην αναπαραγωγή: Ερεθιζόμαστε από τη θέα ενός όμορφου κορμιού και/η, προσώπου. Κι εκείνη τη στιγμή δεν χωρούν άλλες σκέψεις από καθαρά σεξουαλικές. Θέλουμε να το αγκαλιάσουμε, να γλείψουμε , να φιλήσουμε, να γευτούμε, να μυρίσουμε, να γ…. όλα, τέλος πάντων! Και δεν έχει σημασία αν έχουμε ή δεν έχουμε σχέση, αν συνουσιαστήκαμε πριν ένα τέταρτο ή αν η δική μας είναι θεά. Κάθε θεά έχει τη δική της χάρη.

Ακόμη κι ο πιο υποταχτικός άντρας (όχι, δεν είμαι απ’ αυτούς) δεν μπορεί να αντισταθεί στον πόθο για μιά ωραία γυναίκα, όσο κι αν το θέλει (που δεν το θέλει) μόνο και μόνο γιατί έχει μιά “όμορφη σχέση” κι άλλα ρομαντικά. Ο πόθος δεν μπαίνει σε πλαίσια ούτε λογικής ούτε αφοσίωσης.  Αλλιώς δεν θα ήταν πόθος, αλλά νερόβραστο κολοκύθι!

Καταλάβατε;

17 Responses to “Ενδιαφέρεσαι μόνο για το κορμί μου…”

  1. marianna Says:

    δύο λόγοι (η ανασφάλεια και το τσιπάκι του γάμου-καταξίωσης) και μια παροιμία : όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια…
    🙂

  2. dsquared Says:

    Oxi
    Nai
    Din

  3. artanis Says:

    Από τα μάτια πιάνεται, στα χείλη κατεβαίνει, από τα χαίλη στην καρδιά, ριζώνει και δε βγαίνει😉
    Το έχουν πει και οι παλιοί…
    Φιλιά…

  4. artanis Says:

    χείλη

  5. πρεσβύωψ Says:

    Συμφωνώ.
    Η ένσταση μου είναι στο ότι εξακολουθούν στη συντριπτική τους πλειοψηφία να κρατούν το ρόλο του θηράματος και όχι του κυνηγού….
    Με λίγα λόγια. Θέλω να το παίξω θήραμα. χι χι χι χι

  6. orck Says:

    σαν δεν ντρεπεσαι αμαρτωλε🙂

  7. kostas-sofia-squirt Says:

    Mazi sou-mazi sou!!!!!!

  8. tsaousa Says:

    Εγώ πάλι παραπονιέμαι που με θέλουν για το μυαλό μου και δε βλέπουν το κορμί μου.

    Αλλά σαν όλες κοιτάζω κωλαράκια, γιατί αν ο άντρας είναι άκωλος, χέσε μέσα.

  9. exofthalmi Says:

    αμα ηταν να ασχολουμαι με τετοια, δε χα μπει στο μοναστηρι….

    Εδω μεσα, ουτε τα κορμια, ουτε τα μαχαιρια δε φτανουν για να σε φτιαξουν….

  10. Άθεος Says:

    Έδωσες τα ρέστα σου πάλι Ηλιότυπε με την ειλικρίνειά σου!

  11. Eva Stamou Says:

    Όλοι εκτιμούμε πιστεύω τα ψυχικά και πνευματικά προσόντα, αλλά όταν βρίσκεσαι στην παραλία, σ’ ένα μπαράκι ή σε ένα πάρτι δεν είναι εύκολο να αντιληφθείς πόσα πτυχία έχει ο διπλανός σου, αν είναι δεινός συζητητής, φιλάνθρωπος, φιλόζωος, με αρχές και απο σπίτι. Αυτό που βλέπεις, η εικόνα του και ο τρόπος που κινείται στο χώρο είναι αυτό που είτε σε τραβάει είτε σε απωθεί – αυτό ισχύει και για τα δύο φύλα και πρέπει κάποτε να το παραδεχτούμε κι εμείς οι γυναίκες.

  12. heliotypon Says:

    >mariana: Το πακέτο “γάμος” είναι άλλο κεφάλαιο! Το θέμα είναι ότι παρεξηγούνται γιατί προκαλούν τον πόθο! (Δεν ήταν να τον προκαλούσα κι εγώ στις γυναίκες!).

    >dsquared: Πάλι με μπέρδεψες εσύ…

    >artanis: Mα για να φτάσει να κάνει αυτόν τον γύρο πρέπει να ξεκινήσει από κάπου. Και το κορμί είναι η κύρια αφετηρία, νομίζω.

    >πρεσβύωψ: Εσύ είσαι το θήραμα, ούτως ή άλλως. Απλώς το παίζουν θηράματα για τους δικούς τους σκοπούς…

    >orck: Μωρέ ντρέπομαι. Γι’ αυτό δεν είμαι καλός στο καμάκι!

    >kostas-sofia-squirt: Ευχαριστώ φίλοι μου. Ξέρω ότι πάντα μου συμπαραστέκεστε…🙂

    >tsaousa: Τι να σου κάνω, μωρή τσαούσα, που δεν είναι γραφτό μας να … “βγάλουμε τα ματάκια” μας, εμείς οι δύο, σε τούτη τη ζωή (για την άλλη δεν ξέρω, θα το ψάξω) και θα σου έλεγα εγώ πώς θα εκτιμούσα και το κορμί σου κι ό,τι άλλο διαθέτεις…

    >Θα επισκεφτώ συντόμως την μονή σας (ε, τη ΜΟΝΗ σας είπα), σεβασμιωτάτη…

    >’Αθεος: ΄Ετσι είμαστε εμείς του …συναφιού!

    >Eva Stamou: ‘Ετσι μπράβο Εύα. να και μια γυναίκα που είναι ειλικρινής σ’ αυτό το θέμα!

  13. ευα Says:

    ναι καλέ μου,δικιο εχεις και μενα μου συμβαινει με τα αγορακια που βγαινουν απο γυμναστηριο απεναντι,τιγκα στον ιδρωτα και στην τεστοστερονη…μηπως ομως να μην τρεχουν τα σαλια σας ΤΟΣΟ φανερα;
    Λεω εγω τωρα…ευκολο ειναι,οπως μαζευω εγω τα δικα μου για τα αγορακια που λεγαμε πριν,ετσι κι εσεις….να σας δειξω μηπως;αλλωστε η ΘΕΑ ουτε να σας φτυσει οταν βλεπει το υγρο στην κατω γωνια της σιαγονας…

  14. Αόρατη Μελάνι Says:

    “μηπως ομως να μην τρεχουν τα σαλια σας ΤΟΣΟ φανερα;”
    Γιατί βρε κουκλίτσα μου; Πού είναι το πρόβλημα;

    Ηλιότυπο, μη μου πεις ότι υπάρχουν ακόμη γυναίκες που γρινιάζουν “με θες μόνο για το κορμί μου”! κορίτσια συνέλθετε!

  15. heliotypon Says:

    >Εύα: Σωστά λέει η Α.Μ. Γιατί να μην τρέχουν τα σάλια; Κακό είναι; Αν σου αρέσει ένα φαγητό δεν σου συμβαίνει αυτό; Τι έγινε αν γίνει με γκόμενο/α; Όρμα τους και μη κολλάς…

    >Αόρατη Μελάνη: Ναι, υπάρχουν. Δυστυχώς!

  16. Θεία Λένα Says:

    Οι γυναίκες που φοβούνται μήπως οι άντρες τους γουστάρουν μονο για το σέξ είναι εκείνες που συνήθως αμφισβητούν οι ίδιες τα άλλα τους προσόντα (π.χ. τα πνευματικά). Εκείνες που ξέρουν τι αξίζουν σαν σύνολο, αντίστοιχα ερεθίζονται απο ένα ωραίο ανδρικό κορμί, ένα σφιχτό πισινό, ένα βλέμμα, λίγες στάλες ιδρώτα στο πάνω χείλος..

  17. heliotypon Says:

    >Θεία Λένα: Γενικά η ανασφάλεια είναι κακός σύμβουλος και στερεί και πολλές χαρές απ’ αυτούς/ές που την κουβαλούν… Τελικά μας είπες τι σε ερεθίζει ερωτικά. Καλό αυτό!🙂

Leave a Reply

