Ατάκες για να ρίξεις γυναίκες… (Ε)


Στο e-mail μου πήρα διαφήμιση για ένα βιβλίο που πρόκειται να εκδοθεί και που υπόσχεται να διδάξει στους αρσενικούς τρόπους να ρίξουν οποιαδήποτε γυναίκα θελήσουν. Ο συγγραφέας είναι σκιτσογράφος αλλά οι φιλοδοξίες του πάνε πέρα από τα σκίτσα και υπόσχεται σχεδόν 100% επιτυχία με τις οδηγίες του και τις ατάκες που προτείνει. Φυσικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει γυναίκα που θα έπεφτε μόνο από τις ατάκες και ανεξάρτητα από το πρόσωπο που την φλερτάρει. Είναι τόσες οι παράμετροι που λειτουργούν στο φλερτ, που δεν είναι δυνατόν να προεξοφλήσεις επιτυχία αν και υπάρχουν και περιπτώσεις ασυνήθιστες, όπως σε όλους τους δρόμους της ζωής.

Για να σπάσουμε το σοβαρό και γκρινιάρικο κλίμα που, καμία φορά, επικρατεί σε τούτο Blog (ναι, εγώ είμαι ο γκρινιάρης και το ξέρω), ας κάνουμε μια έρευνα, μεταξύ των γυναικών, κυρίως. Αλήθεια, εσείς κυρίες μου, πώς αντιδράτε σε προσεγγίσεις κάποιου που δεν σας αρέσει εμφανισιακά ή αν έχει την ηλικία του μπαμπά σας ή είναι παχύσαρκος, κλπ, κλπ, αλλά σας φαίνεται πανέξυπνος και ετοιμόλογος; Και ποιές είναι οι ατάκες στις οποίες αντιδράσατε θετικά, παρ’ όλη την κακή εμφάνιση του (μάλλον θα σας έχει προκύψει τέτοια περίπτωση). Κι εσείς συνάδελφοι αρσενικοί, έχετε κάποιες ανάλογες εμπειρίες στο ρόλλο του προσεγγίζοντος;

31 Responses to “Ατάκες για να ρίξεις γυναίκες… (Ε)”

  1. Αόρατη Μελάνη Says:

    Αν μου την πέσει ένας ετοιμόλογος , πνευματώδης, χοντρός και φαλακρός παπούκας, θα διασκεδάσω, μπορεί και να χαριεντιστώ λίγο, αλλά όχι και να του κάτσω.

    Μην τρελαθούμε κιόλας.

    Από την άλλη, αν μου την πέσει ένας κούκλος με νοημοσύνη φυστικιού, το πιο πιθανό είναι ότι επίσης δεν θα του κάτσω. Δεν βάζω όμως και το χέρι μου στη φωτιά. Με ένα ποτάκι παραπάνω, μπορεί να κάνω ένα test drive. Ενώ στον παπούκα που λέγαμε, ούτε με σφαίρες.

    Αν το πράγμα παίζεται στα σημεία, αν δηλαδή μου την πέσει ένας παπούς εμφανίσιμος και καλοδιατηρημένος, ή ένας φαλακρός κακομούτσουνος αλλά νέος και όχι πολύ λαπάς, τότε το πνεύμα μπορεί να κάνει την διαφορά.

    Συγκεκριμένες ατάκες δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα. Δεν νομίζω να υπάρχουν “μαγικά ξόρκια” που αν τα προφέρεις η γκόμενα θα πέσει σαν ώριμο σύκο. Είναι πιο περίπλοκο το πράγμα, γιατί υπάρχει και interaction, είναι και το πλαίσιο που λέγεται η ατάκα, είναι και το τι θα πεις εσύ, είναι πολλά.

    Ό,τι και να σας πούνε οι γυναίκες πάντως, μην το πιστέψετε.

    Λατρεύω μια τη σκηνή από το “Tootsie”. Η Jessica Lange εξομολογείται στην Τούτσι (στον Dustin Hoffman μεταμφιεσμένο σε γυναίκα) την ατάκα που θέλει να ακούσει από έναν άντρα για να πέσει κατευθείαν στην αγκαλιά του. Εκείνος, περιχαρής, σε ένα πάρτυ την πλευρίζει (ντυμένος άντρας αυτή τη φορά) και της ξεφουρνίζει την εν λόγω ατάκα – για να εισπράξει πάραυτα το ποτό της στα μούτρα του.

    Οκέι, τώρα που το λύσαμε αυτό, για πείτε μας αγόρια:

    Υπάρχουν “μαγικές ατάκες” για να ρίχνεις τους άντρες;-)

  2. alex Says:

    “μαγικές” αποκλείονται ως απόλυτες, ιδανικές για την περίσταση σίγουρα! Προσωπικά γουστάρω να βρίσκω κοινά σημεία χωρίς να το επιδιώκω.

  3. Άθεος Says:

    Πριν σχολιάσω το θέμα της ανάρτησης, θέλω να πω δυο λόγια για την ευφυΐα και την ειλικρίνεια της Αόρατης Μελάνης. Το παράδειγμα από την “Tootsie” ήταν πολύ εύστοχο και λέει πολλά. Όποιος το κατάλαβε, πρέπει να πήρε και την απάντηση, πόσο μετράει μια καλή ατάκα!
    Ποτέ δεν έκανα καμάκι σε γυναίκα!
    Ίσως από περηφάνια… γιατί εγώ και όχι αυτή…
    Μια φορά όμως που είχα κέφια και μια καλή ατάκα, θέλησα να την χρησιμοποιήσω για να δω το αποτέλεσμα! Ήταν Τρίτη και να τι έγινε:
    Με σικ και χιούμορ λέω σε κάποια ομορφούλα: Κάθε μέρα είσαι έτσι όμορφη ή μόνο τις Τρίτες…
    Γύρισε την πλάτη και έφυγε θυμωμένη!
    Τα πήρα στο κρανίο! Περίμενα να αναγνωρίσει το χιούμορ και να γελάσει, κι αν ήταν ετοιμόλογη να πετάξει κι αυτή μια ατάκα της στιγμής, ας πούμε, μπορούσε να πει κάτι τέτοιο: μόνο τις Τρίτες!
    Τότε εγώ θα γέλαγα και ίσως να της έλεγα: το κατάλαβα!
    Τέλος πάντων… έχασε η γκόμενα, γιατί εκείνο τον καιρό… ήμουν πολύ ωραίος!
    Ε… άσε να πούμε και καμιά μαλακία!

  4. Με νόημα Says:

    Μου θυμίζεις κάποτε στο ααπότερο παρελθόν ένα βιβλίο πούπεσε στα χέρια μου με τίτλο “Ερωτική επιστολογραφία”. Η ατάκα, δικαιολογεί την ύπαρξή της όταν γίνεται “χωρίς προμελέτη” δέν είναι σάν τις σκελέες πούχαμε στο στρατό “ενός μεγέθους”.
    Στο χρονικό της ερωτικής μου δραστηριότητας, δέν έκανα τίποτε παραπάνω απο το να είμαι “εγώ”.

  5. tonia Says:

    xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax

  6. tonia Says:

    mou axaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  7. heliotypon Says:

    >Αόρατη Μελάνη: Ωραία τα λες… Δυστυχώς δεν έχω δει την ταινία Τούτση. Θα την ψάξω σε DVD. Εγώ πάντως δεν λειτουργώ με ατάκες, αλλά δεν μου την πέφτουν και γυναίκες που να προσπαθούν να με κάνουν να τους κάτσω, οπότε δεν θα μπορούσα να σκεφτώ κάτι σχετικό…

    >Alex: Τα κοινά σημεία είναι θετική κατάσταση. Διευκολύνει την επικοινωνία και στην επικοινωνία όλα μπορούν να συμβούν, ακόμη και κόντρα στις αρχικές εντυπώσεις.

    >’Αθεος: Νομίζω ότι αν δεν της αρέσεις της γυναίκας οπτικά, όσες ατάκες κι αν χρησιμοποιήσεις δεν την ρίχνεις. Μιλάμε για καμάκια της στιγμής και όχι για γνωριμίες όπου το παιχνίδι παίζεται αλλιώς. Κι εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ατάκες. Τα “καμάκια” που έχω κάνει σε άγνωστες άρχισαν με ξεκίνημα κουβέντας για άσχετα πράγματα και όχι με ατάκες ερωτικού περιεχομένου (αυτά ήρθαν αργότερα, όταν είχε σπάσει ο πάγος). Πάντως και τέτοια ελάχιστα έκανα και ακόμη πιο λίγα μου κάθησαν (μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού)! Δεν …φημίζομαι και για την ομορφιά μου!

    >Με νόημα: Καλά, αυτό το είδος της επιστολογραφίας είναι παρελθόν, αν και στη σημερινή εποχή έχει αντικατασταθεί από τα e-mail και chat. Σίγουρα “One-size” ατάκες δεν υπάρχουν γενικώς.

    >tonia: Γιατί γελάτε παρακαλώ;:-)

  8. patatoula Says:

    Προσωπικα ειμαι ευγενικη ακομα κι αν ο αλλος ειναι τερας, χοντρος η γερος
    Σαφως σε μια εξυπνη ατακα θα γελασω χωρις αυτο να σημαινει οτι στην αντιθετη περιπτωση θα ειμαι ξυνη.

    Στην ηλικια που ειμαι ομως θελω ολοκληρο κειμενο η ατακα δεν μου φτανει :ppp xaxa

  9. alex Says:

    @heliotypon: φυσικά και τελικά αυτό είναι το ζητούμενο..να επικοινωνήσεις, να μοιραστείς 2 αστείες ατάκες και ίσως κάποιους προβληματισμούς σου. Το μετά πιστέυω είναι και θέμα χημείας. Σαφώς και η κόντρα είναι γόνιμη!

  10. dsquared Says:

    Μα νομιζα οτι οι ατακες ειναι πασέ.
    Αμα ο αλλος ειναι χαλι μαυρο, ποια ατακα μπορει να πει και να σε συνεπαρει????
    Nomiζω οτι ο alex το εχει, κατα μια εννοια.
    din

  11. Άθεος Says:

    Δεν είναι μόνο θέμα χημείας Alex αλλά και… φυσικής!
    Ο φίλος μου heliotypon καταλαβαίνει τι θέλω να πω!

  12. Tasos Says:

    Το ερώτημα αρχικά είναι πως θα γνωρίσεις έναν άνθρωπο που σου αρέσει. Και σίγουρα από ότι ακούω από όλους σας είναι ότι δεν είναι θέμα “ατάκας” αλλά θέμα συνενόησης, σωστό;

    Ως άνθρωποι θέλουμε επικοινωνία μεταξύ μας, αν μετά τη σηζήτηση “ταιριάζουμε” γιατί όχι ας προχωρίσουμε ποιό πέρα. Αν δεν,,,, δύσκολα θα πήγαινα με μια γυναίκα που δε με εμπνέει…

    Το πρόβλημα που όλοι μας μάλλον αντιμετωπίζουμε είναι η δυσκολία να γνωρίσεις τους ανθρώπους που μας ενδιαφέρουν αρχικά. Εκεί και οι άντρες και οι γυναίκες έχουμε πρόβλημα. Ας μοιραστούμε λοιπόν – εκτός του αποτελέσματος σεξ – ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσεις κάποια που σε ενδιαφέρει;

  13. alex Says:

    Δεν είναι ο τρόπος αλλά η συνθήκη ίσως! Έχω κάνει απίστευτες γνωριμίες σε camping κάτω απο τ’αστέρια συζητώντας περί ανέμων και υδάτων. Και κράτησε. Πληρούσε όμως τις προσωπικές μου “καύλες”: την γοητεία του αναπάντεχου και την ζαλάδα του άγνωστου. Σαν ηθοποιός σε φοβερή τανία και γαμάτο σκηνοθέτη!

  14. Marina Says:

    Τα βιβλία τέτοιου τύπου δεν νομίζω να δίνουν λύσεις ή και κατευθύνσεις. Γενικά οι γυναίκες σήμερα δεν τσιμπάνε στην έξυπνακίστικη ατάκα του καμακιού “ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου;”, θεωρούνται ξεπερασμένα αυτά.

    Ομως μία έξυπνη ατάκα τη κατάλληλη στιγμή σίγουρα προκαλεί ενδιαφέρον. Είτε ο άλλος είναι μοντέλο είτε η γυναίκα καθιστή τουλούμπα μεγάλο ρόλο παίζει η χημεία. Ολα τ’ αλλα ..χάνονται στον άνεμο

  15. exofthalmi Says:

    …..”εχω και κοτερο, παμε μια βολτα?”……

  16. Άθεος Says:

    Συγνώμη που επεμβαίνω ξανά, όμως μου άρεσε η ατάκα της exofthalmi από την αείμνηστη ταινία και μου θύμισε άλλη μια φορά που είπα σε κάποια γνωστή αυτήν την φορά:
    Πάμε στο σπίτι μου δήθεν για καφέ;
    Και μου είπε: πάμε!
    Τόσο απλά!
    Καμιά φορά πέφτεις και στο σωστό άνθρωπο! Δεν φτάνει μόνο η ατάκα!

  17. heliotypon Says:

    >πατατούλα: Δεν κατάλαβα τι σχέση έχει η ηλικία με το μέγεθος της ατάκας… Ούτε την ηλικία σου κατάλαβα :-)

    >alex: Το ότι η “χημεία” ό,τι κι αν σημαίνει η λέξη, είναι το πιο σημαντικό συστατικό είναι αλήθεια… Ωραία “καμάκια” αυτά στην ατμόσφαιρα του camping!

    >dsquared: Ναι, μωρέ, έτσι είναι. Εδώ εμείς οι άντρες και δεν πέφτουμε μόνο με τις ατάκες (όταν συμβεί να μας την πέσουν…).

    >’Αθεος: Και θέμα φυσικής είναι. Εδώ που τα λέμε όλες οι θετικές επιστήμες φυσική είναι. Από εκεί ξεκινάνε όλοι οι νόμοι. Φυσικά και σε καταλαβαίνω :-)

    >Τάσος: Το να γνωρίσεις κάποιαν (ή κάποιον για τις γυναίκες) που σε ενδιαφέρει γίνεται όλο και πιο δύσκολο, ειδικά όσο ανεβαίνει η ηλικία. Στην εποχή της ασυγκράτητης καύλας δεν κοιτάμε τίποτε εκτός από το κορμί ή το πρόσωπο. ‘Οταν μεγαλώσεις και κοπάσουν τα ζουμιά αρχίζεις και ψάχνεις και πιο βαθειά…

    >Marina: Τελικά όλοι συμφωνούμε στη χημεία… Μήπως παίζει και λίγο η βιολογία; Αν σκεφτούμε ότι η έλξη ξεκινάει από τους νόμους της αναπαραγωγής και ότι εκεί στοχεύει…

    >exofthalmi: Πάμε βόλτα και χωρίς κόττερο… Πότε λες; :-)

    >’Αθεος: Καλά, αυτό ήταν το καλλίτερο σετάκι ατάκας-αντιατάκας που έχω ακούσει… Θα δοκιμάσω κι εγώ αυτή την ατάκα, αν μου τύχει, να δω τι ψάρια θα πιάσω…

  18. Τανίλα Says:

    Φίλε, αμα δε βλέπεσαι, μόνο μια ατάκα μπορεί και να δουλέψει και αυτή σε περιορισμένο τάργκετ γκρουπ: “Έχω 500.000 ευρώ στην τράπεζα και είμαι πρόθυμος να τα φάω μαζί σου”
    Άμα είσαι κουκλί δε χρειάζεσαι ατάκα.
    Όλα τ’άλλα είναι πίπες

  19. Artanis Says:

    Αχα,χα,χα,χα,χα,χα
    Ατάκα…Το πιο πιθανό θα είναι να τσαντιστώ…
    καλησπέρα…

  20. heliotypon Says:

    >Τανίλα: Λες να δουλέψει τέτοια τάκα; Αν είναι έτσι, μια κι εγώ δεν βλέπομαι, να κανονίσω καμία …ληστεία σε τράπεζα :-)

    >Artanis: Ε, εσένα δεν θα σου κάνω ατάκα… :-)

  21. orfia Says:

    ..Σαφως το πνευμα κανει την διαφορα…αλλα συν αθηνα και χειρα κινει…διοτι αν ο αλλος δεν ειναι στις προδιαγραφες..σου..οσο πνευμα και να διαθετει… το μονο ..που θα εισπραξει…θα ειναι ενα “ελαφρο φλερτακι”…περαν αυτου ουδεν, απο την αλλη…η ατακα η εξυπνη..δεν θα βοηθησει..εναν παιδαρο….με ‘θεληματικο πηγουνι’…αν το μυαλο…ειναι ανυπαρκτο…οποτε……ολα ειναι σχετικα σε αυτην την ..ερμη τη ζωη…

    Παντως οσο μεγαλωνω…μπορω να πω οτι…το πνευμα..υπερτερει….αν δεν…σου “φλερταρει το μυαλουδακι”…..

    Καλημερες

  22. patatoula Says:

    η ηλικια μου ειναι 35 και το μεγεθος της ατακας παιζει ρολο. το ιδιο ειναι να μου πεις “γεια σου” το ιδιο “γεια σου τι κανεις;;” :p

  23. Kel Says:

    Ατάκες για να ρίξεις μια γυναίκα… Δηλαδή να την ρίξεις στο κρεββάτι; Αυτό είναι το ζητούμενο; Να σου πω την αλήθεια έχω φλερτάρει πολύ μόνο με ατάκες… Αν ο άλλος είναι πνευματώδης, το παιχνίδι αυτό έχει πλάκα… Αλλά πάντα αυτό είναι μόνο μια αρχή, αν το θέμα είναι ως εκεί και ο άλλος είναι ανίκανος συναισθηματικά να τον βράσω και αυτόν και τις ατάκες του… Και κούκλος να ναι παιδιά… μακριά! Να σου πω κατά βάση είναι αυτό που εκπέμπει ο άλλος, το βλέμμα ας πούμε τον προδίδει αν είναι βλάκας ή λιγούρης… Μετά οι κινήσεις του σώματος, το όλο στήσιμο… Είναι πολλά, κι όπως λέει ο φίλος μας ο alex είναι θέμα χημείας!

  24. Άθεος Says:

    Και φυσικής και φυσικής!!!

  25. heliotypon Says:

    >orfia: Νομίζω στο γενικότερο κλίμα είσαι. Τα συμπεράσματα βγαίνουν εύκολα.

    >Κel: Ε, βέβαια, για το κρεβάτι πάντα ο λόγος. Πού να την ρίξεις, στο τραπέζι; Τώρα μπορεί να είνα και καναπές ή το χαλί ή το πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου (οι λεβιέδες και τα χειρόφρενα δεν ευνοούν τις διαδικασίες). Τώρα, κι εσύ τι το θέλεις το “ανίκανος συναισθηματικά”; ΓΙα σεξ μιλάμε, όχι για μακρόχρονη σχέση ή γάμο… Pure sex!

    >’Αθεος: Ναι, αλλά άντε να τους πείσεις τώρα ότι είνα θέμα ηλεκτρικών δυναμικών και φορτίων των ηλεκτρονίων και ομοιο- ή ετεροπολικότητας…

  26. Kel Says:

    Μπράβο σε όσους καταφέρνουν να αποκόψουν τον εσωτερικό τους εαυτό, το είναι τους από το σώμα και να κάνουν pure sex!εμένα μου φαίνεται λίγο αδιανόητο… μπράβο παιδιά!Keep walking amd not feeling!

  27. monstrat@otenet.gr Says:

    Παντα ειμουνα εγω αυτη που ξεκινουσε το φλερτ (χα!). Θυμαμαι μια φορα στον Πλαστικο Χειρουργο. Υπηρχε μια ερωτικη ενταση (?). Και μια που δεν περιμενω και πολλη ωρα του λεω… Παμε για ενα ποτο? Καμια απαντηση! [ποσο ντραπικα]. Καλα, του λεω…τοτε παμε για ενα Botox? Ε. δεν πηγα ξανα για μια αλλη “ατακα”…

  28. j95 Says:

    Και φυσικής και φυσικής!!!

    Με το “χημεία” οι γυναίκες εννοούν έναν συνδυασμό μάρκετινγκ, ψυχολογίας, μικροοικονομικής και ό,τι-μου-καβλώσει.

  29. nicolaos demonicos Says:

    > Έχει περάσει προ πολλού ο καιρός της ατάκας για μένα με στόχο το ρίξιμο μιας γυναίκας. Μπορώ όμως να προτείνω το εξής:
    Άμα σου ρίξω μια καλή ατάκα θα «πέσης», ή να σου ρίξω μια μπουνιά να ξεμπερδεύουμε;

  30. Rider Says:

    Χαιρετώ σας.
    Να καταλάβω ρε παιδιά, η … “άτάκα” θα γίνει για να πετύχεις κάτι απλώς ή θα την πείς επειδή σου βγαίνει? Εγώ είμαι υπερβολικά υπέρ του δεύτερου! 100 % μέχρι τώρα, η κοπέλα ήταν εκείνη που με (ας το πώ) “ενέπνευσ唨για να πώ κάτι, με τον τρόπο που κινείται στο χώρο, με το πόσο μου άρεσε όπως την κοιτούσα κλπ κλπ… Γι αυτό και ατάκες κονσέρβα είναι… Παναγία μου τρέχα !!! :) Οσο για κάτι που διάβασα περί “εγωισμού” στο πλησίασμα (“γιατί εγώ κι όχι αυτή…”) ε…ναι…μήπως έχει πέσει στην αντίληψή σας ότι απο κάτι τέτοια οι γυναίκες λένε ότι οι άντρες σήμερα είναι μαλάκες…? (και όχι μόνο φυσικά). Ρε παιδιά, κάποια πράγματα ας παραμείνουν λίγο παραδοσιακά…δέν είναι ντροπή! Τέλος πάντων, ο καθένας ας πορευθεί “εν Ειρήνη”… Φιλάρες και καλά μυαλά σε όλους μας, ειδικά σε εκείνους που νομίζουν ότι το έχουν μπόλικο! ;)

  31. Stasou_mygdala Says:

    Αττάκες (για να ρίξεις μια γκόμενα):

    1) Θέλεις/εται να παίξουμε τις πιτσιχουλιές?

    2) Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα?

    3) Έχεις φανταστικα φρύδια…. πόση ώρα τα βγάζεις?

    Δε σκέφτομαι άλλες για την ώρα, α….. να ακόμη μία

    4) Στάσου…. εέεει…. Πού πάς (ή Kvo Vantis)? Θες Μύγδαλα?

    Καλή Ανάσταση & Υγεία!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 62 other followers

