Τι ψυχανωμαλία είναι και τούτη;


Από τότε, σχεδόν, που έχω στήσει αυτό το Blog έχω μιά απορία που προκύπτει από τη θέαση των λημμάτων με τα οποία κάποιοι επισκέπτες οδηγήθηκαν εδώ από τον Google. Υπάρχει μιά φράση που, έτσι όπως εμφανίζεται, σημαίνει ότι την χρησιμοποίησηαν κάποιοι άνθρωποι για να κάνουν έρευνα στο ψαχτήρι. Η φράση αυτή είναι “γαμιέται η γυναίκα μου”. Και η απορία μου προέρχεται από το ότι αυτή η φράση εμφανίζεται κάθε μέρα και κάθε νύχτα, μάλιστα με μεγάλα νούμερα. Δηλαδή, δείχνει ότι π.χ. 95 επισκέπτες την έβαλαν στο Google αναζητώντας κάτι (τι άραγε;). Είναι αδύνατο να εξηγήσω αυτό το φαινόμενο και να καταλάβω πού οφείλεται. Σας παραθέτω τον πίνακα των λημμάτων (copy/paste) από πρόσφατη ημέρα και παρακαλώ όποιον/αν ξέρει να μου εξηγήσει τι μπορεί να συμβαίνει. Να ήταν ένας, να πω ότι κάποιος ψυχανώμαλος παίζει. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτή η φράση μπαίνει στο ψαχτήρι κάθε μέρα από τόσο πολλούς …ψάχτες!

ΥΓ: Επειδή από μερικούς επισκέπτες παρενοήθη το πνεύμα της ανάρτησης, εξηγώ ότι δεν κρίνω το τι ψάχνει ο καθένας. Απλώς, με παραξενεύει το ότι κάποιοι (ένας μάλλον) άνθρωποι βάζουν αυτή τη φράση κάθε μέρα, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ στο ψαχτήρι, για να οδηγθούν, τελικά, στο δικό μου Blog. Και προσπαθώ να βρω μιά λογική ή τεχνική εξήγηση γι’ αυτό. Κανένα πρόβλημα με το τι ψάχνουν!

γαμιεται η γυναικα μου 95
μουνι 27
squirt 20
μουνί 12
squirting 8
heliotypon 7
μουναρες 7
εθνος 6
πως να ριξεις μια κοπελα 5
πουτσες μεγαλες φωτο 4
24 Responses to “Τι ψυχανωμαλία είναι και τούτη;”

  1. green lion Says:

    μάλλον αναζητούν ότι τους λείπει….τον έρωτα…σε λάθος τόπους….
    και με λάθος τρόπο.

  2. nicolaos demonicos Says:

    > Ηλιότυπον, δεν ξέρω αν σε βοηθήση τούτο, αλλά:
    1. «γαμιεται η γυναικα μου»: ίσως εννοή «ζητείται κεφαλή ταράνδου», ακόμη και μη ταριχευμένη.
    2. «μουνι» (χωρίς τόνο): ίσως ψάχνη ιστοσελίδα του μεγάλου παλαιού ηθοποιού (την οποία και δεν βρίσκει, γι’ αυτό επιμένει, αφού εκείνος λεγόταν Μιούνι… διόρθωσέ το, φίλε), διότι
    3. «μουνί» (με τόνο): ίσως πρόκειται για nerds σπηλαιολόγους στα πρώτα βήματά τους ― πάντα από το μικρό αρχίζεις.
    4. «squirt»: ίσως πρόκειται για γεωλόγους που ψάχνουν για πίδακες.
    5. «squirting»: γερούνδιον του «squirt», ως ρήματος· μάλλον για τους ίδιους πρόκειται, οι οποίοι θέλουν να διαπιστώσουν την έντασή τους πριν πάνε για επί τόπου έρευνα.
    6. «μουναρες»: μεγαλύτερες από τις πρώτες σπηλιές, βλ. 3. Από το μικρό στο μεγαλύτερο ― αυτό είναι το σωστό. Ίσως πάλι πρόκειται για λάθος ― κάποιοι να αναζητούσαν την λέξη «μιναρές» λόγω των πρόσφατων εν Ελβετία γεγονότων, νόμισαν ότι γράφεται με «υ», τους ξέφυγε ένα «ο»…
    7. «εθνος»: δεν είμαι σίγουρος. Τα τσιγάρα πάντως έχουν πάψει να παράγωνται εδώ και χρόνια… μόνον η εφημερίδα έχει μείνει· όσον αφορά στο έθνος (και τα παράγωγά του) ως συνόλου ομοφύλων, πού θα πάη, δεν θα το καταργήσουμε κι αυτό, να ησυχάσουμε;
    8. «πως να ριξεις μια κοπελα»: Ίσως κάποιοι θέλουν να μάθουν με πόση δύναμη πρέπει να την σπρώξης, ώστε πέφτοντας να μη χτυπήση σοβαρά ή πολύ, ανάλογα βέβαια και με τον σωματότυπό της .
    9. «πουτσες μεγαλες φωτο»: με μπερδεύει το «φωτό». Τι εννοεί άραγε; Ίσως πάλι είναι οι ίδιοι με τους πρώτους ― γαμιέται που γαμιέται, δεν της βρίσκω καμμιά μεγάλη, να μένη σπίτι, να μαγειρεύη και κάνα παστίτσιο να τρώμε, που μας φάγανε τα εστιατόρια; Και να καθαρίζη και λίγο, που πιάσαμε αράχνες;
    Αν βοήθησα, δεν χρειάζονται ευχαριστίες.

  3. heliotypon Says:

    >green lion: ‘Ισως παρανοήθηκα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι ψάχνει να βρει ο καθένας. Γούστο του καπέλο του να ψάχνει για μουνιά, κώλους, γαμήσια κι ό,τι άλλο θέλει και καλά κάνει. ‘Αλλο με προβληματίζει. Καθαρά τεχνικό (ή ψυχολογικό αν είναι αυτό που δείχνει): Πώς συμβαίνει 95 άνθρωποι να έχουν βάλει όλοι, μέσα σε μιά μέρα, στο Google “γαμιέται η γυναίκα μου» και να συμβαίνει κάθε μέρα και κάθε νύχτα αυτό; ‘Η μήπως ο ίδιος άνθρωπος έχει την ψυχασθένεια να βάζει την ίδια φράση, πολλές φορές την ημέρα, κάθε μέρα και κάθε νύχτα, με τελικό αποτέλεσμα να καταλήγει στο δικό μου Blog; Μήπως κάτι άλλο συμβαίνει που τεχνικά δεν είμαι σε θέση να καταλάβω; Αυτό είναι το θέμα μου και όχι να κριτικάρω τι ψάχνει ο καθένας!

    >Nicolaos Demonicos: Αδερφέ το παραπάνω σχόλιο απευθύνεται και σε σένα, αν σε ξένισε η φαινομενική κριτική μου στην απόλυτη ελευθερία να αναζητά κάποιος αυτό που του κάνει κέφι. Φυσικά δεν διανοήθηκα να κάνω κριτική και μάλιστα σε αναζητητές λημμάτων με ερωτικό (έστω σεξουαλικό) περιεχόμενο. Πάντως το σχόλιό σου έχει πολύ χιούμορ και ήταν απόλαυση η ανάγνωσή του. 🙂

  4. kostas-sofia-squirt Says:

    Nomizo oti arketoi ilithioi pou ..nomizoun oti gamiete i gineka tous ,vazoun psahtiri afto , mpori na pistevoun oti tha vgi foto me tin gineka tous me ta podia anihta!!!

    opos alloi tosoi isos to vazoun me tin elpida na tin..piasoun sta prasa tin..poutana!!!

  5. koulpa Says:

    να κάνω μια υπόθεση.. μια και ένας τρόπος χρήσης του διαδικτύου είναι η αναζήτηση ηλικού για ενηλίκους.. ίσως είναι μετάφραση μιάς αντίστιχης αναζήτησης στα αγγλικά.. που είναι ένας από τους τομείς που κατατάσουν το συγκεκριμένο ηλικό.. :):)
    την καλημέρα μου :):)

  6. Θεία Λένα Says:

    Ο κόσμος ψάχνει. Τα ψαχτήρια γι’ αυτό υπάρχουν. Εσύ γιατί ασχολείσαι με ψαχτήρια; Ας τους να ψάχνουν. Αν βρίσκουν λύσεις και απαντήσεις στο μπλόγκ σου..καλό ακούγεται.

  7. nicolaos demonicos Says:

    Ηλιότυπον, καθόλου δεν με ξένισε η φαινομενική κριτική σου στο θέμα, μάλλον μου έφτιαξε λίγο την διάθεση. Εξ άλλου κάθε ή σχεδόν κάθε πλευρά της ζωής μας έχει και την αστεία πλευρά της. Και είναι τόση η μαυρίλα που μας περιτριγυρίζει…
    Αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι πώς ψάχνοντας με το «γαμιέται η γυναίκα μου» καταλήγει στο «Μουνί». Υπάρχει μια συνάφεια, δεν λέω, αλλά θα συνέβαινε το ίδιο αν υπήρχε μπλογκ «Κώλος» ή «Στόμα»; Και τι θα συμβή αν μια γυναίκα ψάξη με το «γαμιέται ο άντρας μου», ακόμη κι αν εννοή ότι γαμιέται με «κάποια τσούλα»;
    Θα το ψάξω και θα σε ενημερώσω.

  8. heliotypon Says:

    >kostas-sofia-squirt: Λες να ψάχνει για τον γκόμενο της γυναίκας του με αυτόν τον τρόπο και τόσο επίμονα;

    >koulpa: Διάβασε την απάντησή μου στο green lion…

    >Θεία Λένα: Είναι δυνατόν να νομίζεις ότι με ενόχλησε το τι ψάχνει ο καθένας με τα ψαχτήρια; Με παραξένεψε απλώς η τόση εμμονή κάποιου με το ίδιο λήμμα τόσες φορές την ημέρα. Διάβασε την απάντησή μου στο green lion.

    >nicolaos demonicos: Κι εγώ δεν μπορώ να το κ αταλάβω αυτό. Το δοκίμασα και δεν βγήκα στο “Μουνί”. Πιθανόν να βγάζει εδώ μετά από δεκάδες ή εκατοντάδες άλλους ιστότοπους και να χρειάζεται υπομονή… Αλλά αν θέλει να βγεί στο “Μουνί” είναι ανάγκη να πηγαίνει ψάχνοντας; Δεν το βάζει στα “favorits”; Γι’ αυτό μίλησα για ψυχανωμαλία…

  9. realorfake Says:

    εχω την απαντηση…νομιζω!!!θα περιμενουμε σχολιο απο καποιον που εψαχνε την φραση αυτη(γαμιεται η γυναικα μου)!!

  10. Άθεος Says:

    Εγώ μόνο για την τελευταία φράση μπορώ να σου πω, ότι είναι γυναίκες, οι υπόλοιποι είναι άντρες και ψάχνουν αυτό ακριβώς που ζητούν!
    Όμως πού βρήκες εσύ τις φράσεις αυτές (θέαση των λημμάτων) και πώς ξέρεις ότι μ’ αυτές σε βρίσκουν;

  11. realorfake Says:

    ετσι πος γιναμε….την τελευταια φραση την ψαχνουν και οι “ανδρες”(λεμε τωρα)…

  12. heliotypon Says:

    >realorfake: Το έψαξα κι εγώ με το συγκεκριμένο λήμμα. Δεν μου έβγαλε το βλογ μου σε αρκετές σελίδες. Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνει ο φίλος μας…

    >Άθεος: Αυτές τις φράσεις μου τις δίνει το WordPress στη σελίδα Blog Stats και κάτω από τους τίτλους:

    Search Engine Terms
    These are terms people used to find your blog.

    Σαφές δεν είναι;

  13. koulpa Says:

    την είχα διαβάσει την απάντηση.. μάλον δε κατάφερα να γίνω σαφής.. εφ’όσον υπάρχει η συγκεκριμάνη ομαδοποιηση με αυτόν τον τίτλο.. γίνεται αυτόματα η αναζήτηση.. δεν ψάχνουν για τη δική τους γυναίκα μάλον.. αλλά του “άλλου”.. :):)
    την καλημέρα μου :):)

  14. patatoula Says:

    αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου!!!

  15. realorfake Says:

    ρε φιλε,(εσυ που ψαχνεις ποιοσ μαμαει την γυναικα σου),εμφανησου και λυσε μας την απορια!!!

  16. Άθεος Says:

    Όχι, realorfake ρώτα τον: Απ’ τον Ηλιότυπο περιμένεις να μάθεις ποιος γαμάει τη γυναίκα σου…

  17. realorfake Says:

    ελα ντε…μπας και την απαντηση την εχουμε καπου εδω μεσα??ε??

  18. heliotypon Says:

    >koulpa: λες να δουλεύει αυτό; Να ψάξω κι εγώ τότε… 🙂

    >patatoula: Μόνο άβυσος; Μπορώ να σου πω και μέχρι …Ανάβυσος! 🙂

    >realorfake: Αγκάθα Κρίστι να μας λύσει το μυστήριο, χρειαζόμαστε μου φαίνεται!

    >’Αθεος: Αν ήξερα θα του έλεγα νομίζεις; 🙂

  19. Tasos Says:

    Έχει πλάκα αυτό το θέμα, πρώτον γιατί ο πληθυσμός που ψάχνει το “ποιός γαμάει τη γυναίκα μου” μάλλον είναι ελληνόφωνες που ψάχνουν στο ιντερνετ, δηλαδή επι το πλήστον νέοι έλληνες (οι ομογενείς μάλλον ψάχνουν στα αγγλικά και οι γέροι μάλλον δεν ασχολούνται). Σκέψου λοιπόν με τι ασχολούνται οι νέοι!

    Δεύτερο είναι η σκέψη ότι ίσως το ψαχτήρι να δείχνει το συγκεκριμένο blog σα να λέει “ιδού ποιός γαμάει τη γυναίκα σου”, χα,χα,χα… βρές τον εδώ!

  20. Mighty Zondar Says:

    απλα ψάχνουν βιντεακια amateur όπου η υποτιθέμενη συζυγος (όχι αναγκαία η δικιά του) να χαλαρώνει με τον υδραυλικό …
    ερασιτεχνικό > Στημένο

  21. stoixima Says:

    @kostas-sofia-squirt lol 🙂

  22. νανα Says:

    το δι8αβασα αλλα εγω αλλο ζητησα

  23. heliotypon Says:

    >νανα: Δεν κατάλαβα τι ζήτησες. Δεν είδα σχόλιό σου εδώ…

  24. 2010 in review Στατιστικά του Wordpress για το “Μουνί” « Μουνί Says:

    […] Τι ψυχανωμαλία είναι και τούτη; December 2009 23 comments 4 […]

Leave a Reply

