Τιμοκατάλογος Αμερικάνικου Μπορντέλου (1912)…


Κάντε “κλικ” πάνω στη φωτογραφία να μεγαλώσει.

Να γελάσουμε και λίγο…

Τιμοκατάλογος Αμερικάνικου μπορντέλου του 1912. Μου το έστειλε φίλος. Δεν ξέρω αν είναι γνήσιο (γιατί να μην είναι;).

Μερικοί από τους “όρους”, μου είναι άγνωστοι και μερικά “προϊόντα” πρώτη φορά τα  συναντώ!

Καλή διασκέδαση…

6 Responses to “Τιμοκατάλογος Αμερικάνικου Μπορντέλου (1912)…”

  1. the elf at bay Says:

    Καλά σούπερ!

  2. iamaticus Says:

    …..Πωωωω ρε γαμοτο…
    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΨΑΝΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ….ενω θα πληρωνα σα μαλακας…..
    ευχαριστιες

  3. realorfake Says:

    Xαχαχαχαχα! γαμάτο!!Nα σου το κλέψω??

  4. heliotypon Says:

    >the elf at bay: Αν μπορούσα να καταλάβω και τα “ειδικά” προϊόντα…

    >iamaticus: Εσύ γεννήθηκες πολύ αργά…

    >realorfake: Και δεν το κλέβεις; Κι εγώ κλεμένο το έχω… Δεν φαντάζεσαι ότι το φωτογράφησα από κανένα αμερικάνικο μπουρδελομουσείο!

  5. ΑΜΑΝΤΑ Says:

    Kάντε καμιά μετάφραση βρε παιδιά για μας τους παλιούς, μηπως πάρουμε και ιδέες.

  6. ρομπερτ Says:

    How very interesting. A few days ago I did hear that an hour costs about twenty Euro, close to Platia Bathis.

Leave a Reply

