Κούραση…


Τελευταία νοιώθω μιά έντονη ψυχολογική κόπωση από την αέναη επανάλειψη διαφόρων γεγονότων, λόγων και έργων. Τόσο έντονη, που με το ζόρι μπορώ να γράψω μιά σχετική ανάρτηση. Νοιώθω σαν να κουράστηκα να ζω σ’ αυτήν χώρα, κόσμο, περιβάλλον. Κανείς δεν κάνει τίποτε θετικό. ‘Ολα στον κόσμο εξελίσσονται εις βάρος μας. Οι οικονομία, η περιβαλλοντική καταστροφή, οι πολιτικοί και οι πράξεις τους, όλα σε κάνουν να σκέφτεσαι την έξοδο. Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα. Όλος ο κόσμος σαν να τρελάθηκε και βάλθηκε να αυτοκαταστραφεί. Κουράστηκα να ζω, να μιλάω για τα ίδια πράγματα,  με τους ίδιους ανθρώπους, να κριτικάρω τα ίδια, να με συνθλίβει το βάρος μιάς παγκόσμιας κοινωνίας χωρίς λογική, χωρίς έρμα. Να βλέπω τη δυστυχία των ανθρώπων, να νοιώθω ότι οι δικοί μου άνθρωποι συνεχώς κινδυνεύουν από μια αρρώστια, από ένα δυστύχημα. Να βλέπω αγαπημένους γνωστούς ή αγνώστους, να φεύγουν μετά από μιά διαδικασία άσκοπης “θεραπείας”. Να βλέπω άλλους αγαπημένους να τους φθείρει βαθμιαία ο χρόνος, να βλέπω το έγκλημα να ανθεί, να βλέπω ένα κόσμο που δεν βελτιώνεται, όπως θα περίμενες με τη λογική, αλλά να χειροτερεύει μέρα με τη μέρα. Συχνά σκέφτομαι πόσο τυχεροί είναι αυτοί που έχουν το κουράγιο της εθελούσιας εξόδου, της άρνησης να συνεχίσουν να είναι μέρος αυτού του άθλιου και άσκοπου κόσμου! Δύο μου έρχονται πρόχειρα στο νου: Ο ζωγράφος Γέρος και ο Νικόλας ο ‘Ασημος…

8 Responses to “Κούραση…”

  1. koulpa Says:

    xaxa εγώ πάλι στη κοσμάρα μου.. μετά από 40 χρόνια άσκοπης γκρίνιας για το που πάει το πράγμα.. τώρα που έφτασε εδώ.. είδα το άσκοπο του πράγματος.. δε πάω πουθαινά.. έδώ θα μήνω όσο μπορώ.. και θα περνώ και καλά από πάνω.. αμα πιά.. θα αντιτάξω το if του kipling .. :):)
    την καλημέρα μου :):)

  2. tonia Says:

    den eisia o monos….

  3. adikiaeinai Says:

    Άδικο απ’όπου και να το πάρεις

  4. kostas-sofia Says:

    welcome to the club!!
    kostas

  5. τσατσα στο μπουρδελο Says:

    Φιλαράκο, ρίχτο λίγο έξω, μην σκέφετεσαι έτσι, πήγαινε διακοπές, έστω και ολιγοήμερες, κάνε έρωτα ά απλά σεξ, βγες με τους φίλους σου, αφιέρωσε μία μέρα στον εαυτό σου, έτσι χωρίς πρόγραμμα, βγες στον ήλιο, κοίτα τον μεγάλο ουρανό, τον ορίζοντα και, στο κάτω κάτω, σκέψου :
    μπορείς εσύ να κάνεις κάτι για να ανατρέψεις τις επερχόμενες “απουσίες” ή την πιθανολογούμενη καταστροφή ;

  6. Αθανασία Says:

    Καλησπέρα καλέ μου…ε,δε μ αρέσει αυτό που διαβάζω,εδώ ΚΑΘΟΛΟΥ όμως μήπως πρέπει,να ζήτήσεις τη βοήθεια κάποιου ειδικού??λέω μήπως?? σε βλέπω πολύυ πεσμένο κ αυτό,δε μ αρέσει…φιλικά στο λέω.. καλό είναι,να μην το παίρνεις κ τόσο με το ‘μέσα μυαλό’να το ρίχνεις κ λίγο στην τρελλή που λένε…κι εγώ έτσι,είμαι αλλά προσπαθώ να το ρίχνω κ λίγο έξω,όσο μπορώ…γιατί αλλιώς θα καταλήξω στο ψυχιατρίο στο τέλος…κ γώ έχω,κ πρωσοπικά προβλήματα..(υγείας,οικογενειακά κ δε συμμαζέυεται) πέρνα λίγο από το μπλόγκ,μου να διαβάσεις το τρέχον ποστάκι μου κ ίσως να αλλάξεις,γνώμη…γι αυτά που λες εδώ…θα δείς ότι υπάρχουν κ πολύ χειρότερα,από τη κατάσταση στην οποία είσαι,εσύ τώρα…η απογοήτευση υπάρχει γενικά..αλλά καλό είναι να προσπαθούμε, να τη κοντρολάρουμε λίγο…όσο γίνεται όκ???…καλησπέρες κ έυχομαι να βγείς γρήγορα από τη κατάσταση,αυτή την αρνητική στην οποία είσαι τώρα…..κ να δείς τα πράματα λίγο πιό ‘καθάρά’….

  7. araxtos Says:

    “Οι αισιόδοξοι δεν είναι παρά κακά πληροφορημένοι απαισιόδοξοι”

  8. venus on fire Says:

    Μία από τα ίδια νοιώθω κι εγώ. Και από που να αντλήσουμε αισιοδοξία ?
    Δεν ελπίζω τίποτα ,αγαπημένε Heliotypon,φοβάμαι τα πάντα και δεν ΕΙΜΑΙ ελεύθερη!
    Φιλιά.

Leave a Reply

