Ποιούς/ες Bloggers ποθείτε; (Ε)


Πριν έναμισυ, περίπου, χρόνο είχα ανεβάσει το παρακάτω κείμενο. Τότε είχαν συμματάσχει πολλοί επισκέπτες και έγινε αρκετός μπλογκο-χαβαλές. Επειδή οι επισκέπτες που αφήνουν σχόλια (και ίσως που με διαβάζουν) αλλάζει διαρκώς  και επειδή σχεδόν κανείς από τους σημερινούς μου επισκέπτες δεν είχε αφήσει σχόλια τότε, το ξαναανεβάζω, έτσι για να δώσω μιά σκανδαλιστική και δροσερή νότα (μεσούντος του καύσωνα).  ‘Αντε, απαντήστε αδέρφια! Πού ξέρετε, μπορεί να βγεί και κάτι ενδιαφέρον… 😉

Πολλοί μου λένε ότι παρα-είναι σοβαρό το blog και γι’ αυτό και δεν έχω πολλά σχόλια. ‘Ισως είναι έτσι, ίσως δεν έχουν να πουν κάτι οι επισκέπτες. Συνήθως αφήνεις σχόλιο όταν διαφωνείς με κάτι που γράφει η ανάρτηση και λιγότερο συχνά για να συμφωνήσεις.  Από επισκεψιμότητα κάτι γίνεται, αφού έχει, κατά μέσον όρο, περίπου 350 επισκέψεις την ημέρα.  (σημ. σήμερα,  Αύγουστο 2010, είναι περίπου 600)

Σήμερα θα προσπαθήσω να ξεφύγω από τη συνηθισμένη γκρίνια (από μικρός ήμουν γκρινιάρης) με την πρόταση ενός …τολμηρού παιχνιδιού. ‘Ολοι/ες εσείς που περιφερόσαστε στη μπλογκόσφαιρα, διαβάζετε και επικοινωνείτε με πολλά άτομα, μέσα από τα δικά σας και τα δικά τους Blogs. Μαθαίνετε τις ιδέες τους, τις φιλοδοξίες τους, τις αγωνίες τους, τα κουσούρια και τα θετικά τους, τις ιδιαιτερότητές τους, τα βίτσια τους, τις πολιτικές τους θέσεις, τα γούστα τους, τη μόρφωσή τους, τον χαρακτήρα τους, τον ερωτισμό τους και πολλά άλλα. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι πολλά άτομα φαντασιώνονται ερωτικά άλλα άτομα της μπλογκόσφαιρας και είναι επίσης βέβαιο ότι πολλοί/ές συναντιούνται και ερωτικά.

Εκείνο που θα προτείνω είναι να βγούν ευθαρσώς και να μας πουν όσες και όσοι θέλουν, ποιούς και ποιές Bloggers θα ήθελαν να βρούν στο κρεβάτι τους. Μ’ άλλα λόγια με ποιά άτομα που γνωρίζουν, ετερόφυλα ή ομόφυλα, θα ήθελαν να συνευρεθούν ερωτικά. Μπορεί να μην γνωρίζεστε οπτικά και το άτομο που ονειρεύεστε ερωτικά να μην σας αρέσει τελικά, αν συναντηθείτε, αλλά σίγουρα για κάποιους συναδέλφους bloggers έχετε σχηματίσει μιά εικόνα.

Λοιπόν πάρτε κουράγιο, αφήστε τους ενδοιασμούς, στην ανάγκη γράψτε και ανώνυμα, αν σας είναι ευκολότερο (το “Μουνί” δέχεται και ανώνυμα σχόλια) και γράψτε ποιούς/ποιές συναδέλφους Bloggers ποθείτε ερωτικά. Εγώ, ως οικοδεσπότης, δεν ξέρω αν θα πρέπει να γράψω, αλλά αν μου το ζητήσουν θα το κάνω.

Αν θέλετε ενημερώστε και άλλα Blogs για το παιχνίδι ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη συμμετοχή.

52 Responses to “Ποιούς/ες Bloggers ποθείτε; (Ε)”

  1. zoyzoy Says:

    Σφυρί-σφυρί το πας να κλείσεις σπίτια εσύ 😮

  2. vista Says:

    αυτους που τα λένε έξω από τα δόντια αλλά διατηρούν ένα κάποιο μυστήριο αφήνοντας τη φαντασία να γεμίζει τα κενά… Ο νοών νοείτο… και χαιρετίσματα 😀

  3. Γιώργος Says:

    Αν και θέμα είναι τρομερά ενδιαφέρον, κρίμα που δε μπορώ να εκφέρω άποψη, μιας και είμαι καινούριος στον χώρο των blogs. Θα περιμένω να διαβάσω τα σχόλια σας.

  4. ΗΩΣ Says:

    Αφού κανένας δεν καταδέχτηκε να μας πει, θα πω εγώ που είμαι ως γνωστόν αναίσχυντη. Λοιπόν, μιας και ξέμεινα 15 Αυγούστου στη Σαλονίκη, την πιο καυτή πόλη της Ελλάδας με την πιο χάλια θάλασσα και μου χάλασε ο ανεμιστήρας, θα πήγαινα σήμερα με όποιον blogger είχε ένα πρόχειρο air condition να φέρει! Άντε παιδιά, και γρήγορα γιατί πρέπει να τελειώσω και δουλειά!!!!

  5. Πιπερατος Says:

    Εγω παλι ενω εχω τεραστιο μπαλκονι σε ρετιρε και καινουριο air condition,ετρεχα στις εξοχες να συναντησω μια κοπελια που στο φιναλε δεν βολεψε να ξεμοναχιαστουμε κιολας…
    Τετοιες μ@λ@κιες κανουμε και δεν μπαινουμε εδω να δουμε τι γινεται…Θα βρισκομουν με την ΗΩΣ και ολα μια χαρα θα ταν…

  6. tonia Says:

    Κανονικα μουνι θα επρεπε να κανεις ποστ με ποιους ποθεις εσυ. :Ρ χαχαχα

  7. Γιώργος Says:

    @ΗΩΣ, Κριιιμα που δεν έχω ένα air condition πρόχειρο, αλλά η εμπειρία μου λέει, ότι σε καυτές σεξουαλικές συνευρέσεις, το air condition ειτε υπάρχει είτε όχι, ένα και το αυτό… Και απ την άλλη η Σαλόνικα είναι 600 χλμ μακρυά απ την Αθηνα…

  8. George Says:

    Aνεπιφύλακτα https://heliotypon.wordpress.com… Μ’αρέσει το Μουνί πως να κάνουμε…

  9. Radio Marconi Says:

    Σιγά μη σου πω!!!! 🙂

  10. Ioanna F. Says:

    Σιγά καλέ, εμένα δεν μου προέκυψε, δεν είμαι μαζόχα.
    Εσένα;;;;;;

  11. ΗΩΣ Says:

    Πιπεράτε, τί να σου κάνω, άλλη φορά να ενημερώνεσαι καλύτερα… Πάντως ο καύσωνας συνεχίζεται ΚΑΙ αύριο κι εγώ δεν αξιώθηκα να πάω μέχρι τον Κοτσώβολο…

    Γιώργο, σε κάθε περίπτωση καύσωνα ό,τι κι αν κάνεις είναι καλύτερα με κλιματισμό, από όποια πλευρά κι αν το δεις. Εκτός πια κι αν εσύ δεν κάνει σεξ αλλά γίνεται της…. κολάσεως! Οπότε τί να σου κάνει ένα έρμο air condition;;

  12. Πιπερατος Says:

    Ηως εστρωσα ηδη…βαθμοι c 20… τα ανθη και τα φυτα ποτισμενα και μοσχομυριστα…Η κουνια βλεπει θαλασσα και Ολυμπο…Το ψυγειο τιγκα υγρα και παγακια..Το ηλιοβασιλεμα χμ…το χασαμε το ηλιοβασιλεμα πατριωτισσα…Αντε να δουμε…Το προλαβαινουμε το ξημερωμα?

  13. ΗΩΣ Says:

    Αν αντέχεις μέχρι το ξημέρωμα μην σου πω ότι σε ερωτεύομαι κιόλας….
    Κλείσαμε λοιπόν, θα έρθεις να με πάρεις ή να πάρω ταξί;

  14. Πιπερατος Says:

    Παρε ταξι να μην χανουμε χρονο.Αντε καλη μου γιατι παγωσα κατω απο το μηχανημα…

  15. Αθανασία Says:

    Ε, έχμ χμμμμμμμμμμμ! εμ, εγώ καλό μου παιδί, ως ‘χαμηλοβλεπούσα’ κ σεμνή κοπελίτσα 😆 (μπουααααααχααααααααααααχαααααααχαααααα!) εεε,λέμε τώρα τι να σου πώ??ε,δε ξέρω δε μου έχει τύχει (ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΩ ΟΚ??)να νιώσω έτσι για κάποιον σύνμπλόγκερ έως τώρα…ΚΙ ΟΜΩΣ!! ε,δε ξέρω το γιατί κ πώς να το εξηγήσω,αυτό…το ότι ΔΕΝ…μου κάνει κού-κού για κανέναν εδώ μέσα…ίσως να με επηρρεάζει,το ότι δεν τους ΒΛΕΠΩ,δεν έχω οπτική επαφή,μαζί τους (παίζει ξέρεις κ η εμφάνιση γιανά ποθήσεις κάποιον όπως λες κ σύ κ πολλά άλλα βέβαια)..ίσως το ότι μέσα στους άντρες με τους οποίους μιλάω (μέσω μπλόγκ), πάντα είναι κ κάποιο λίιγοι που είναι γκέι?? (ένας κ ένας άλλος παλιότερα) με τον οποίο όμως έχουμε ‘χαθεί’ ή παντρεμένοι,δεσμευμένοι κ δε συμμαζέυεται,… ε,δε ξέρω…τι άλλο να πώ κ πως αλλιώς,να το ερμηνέυσω αυτό..ή μάλλον ίσως επειδή τους βλέπω,μό-νο φιλικά..μπορεί κ αυτό..ή επειδή είμαι πολύυυ κολλημένη αυτό το καιρό με κάποιον που ΔΕΝ είναι μπλόγκερ και που είναι στη πραγματική ζώη,κ όχι στη διαδυκτιακή?? δε ξέρω τι άλλη εξήγηση να δώσω…πάντως εμένα δ ε μου χει συμβεί κάτι τέτοιο έως τώρα….άρα δύσκολο να απαντήσω στην ερώτησή σου, λυπάμαι…πάντως ωραίο το ποστάκι σου!! γέλασα πολύ…καλησπέρες 🙂

  16. Πιπερατος Says:

    Τι φιλικα βρε Αθανασια…?!Πιπερατος εδω λεμε!Δεν…Τιποτε πια?Δεν ενιωσες αυτο το κατι…Το φουντωμα βρε παιδι…!
    Δεν βλεπεις την ΗΩΣ που λιωνει για μενα και με παρακαλαει ολη μερα σημερα?!

  17. Ηλιαχτίδα Says:

    Xμ! Λοιπόν, για να πω την αλήθεια, επειδή εγώ είμαι άτομο που μπορεί να με ελκύσει πολύ ο τρόπος που ο άλλος γράφει, θα ήθελα να γνώριζα μερικούς από τους bloggers που έτυχε να διαβάσω. Αυτό βέβαια από μόνο του δε συνιστά κατανάγκην πόθο αφού για να νιώσω ερωτική έλξη για κάποιον θα πρέπει αυτός που θα δω να συνεχίζει να μου αρέσει! Και όχι, δεν εννοώ να έχει φέτες τους κοιλιακούς, ή να είναι ψηλός, ή μιας συγκεκριμένης ηλικίας. Τίποτε από όλα αυτά, απλά να μου κάνει κλικ!
    Α! Ναι, έχω κι ένα φετίχ (δλδ ένα που θα πω εδώ μέσα): τα χέρια του, τα θέλω κομψά κι εκφραστικά…

  18. Πιπερατος Says:

    Ηλιαχτιδα μου εσυ δεν θελεις μπλοκερ…Τον Μαικ Λαμαρ θελεις…

  19. Αθανασία Says:

    Χιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιχιιιιιιιιιιιιιιιιχιχιιιιιιιιιιιιχι! καλημέρα Πιπεράτε μας…ε,κοίτα καλέ μου ε,δεν είναι όλοι…πιπεράτοι (χαχαχαααααααα) σαν κ σένα τι να κάνουμε τώρα??…ε,όχι αν κ έχω νιώσει κάποιες φορές να μου αρέσουν πολύ αυτά που γράφουν μερικοί, (άντρες πάντα) οκ??? συνμπλόγκερς ε, πέρα από αυτό τίποτε….δεν μπορείς πιστέυω να νιώσεις ε ρω τι κή έλξη για κάποιον που ΔΕΝ τον βλέπεις,δε ξέρεις πως είναι εξωτερικά, κ που ΑΠΛΩΣ ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ μέσα, από αυτά που γράφει στα κείμενά του π ως μπορεί να είναι ο χαρακτήρας του….οκ??…γιανά νιώσεις ερωτικά για τον άλλο πρέπει να υπάρχουν-υπάρξουν κ άλλα πολλά, πράματα που με την επικοινωνία μέσω ίντερνετ,είναι αδύνατο να τα έχεις (οπτική επαφή, αλληλεπίδραση,σωματική κ γενικότερα με τον άλλο) κ πολλά άλλα…οπότε εδώ μέσα κάπως δύσκολο το βλέπω να γίνει ποτέ αυτό…κ άμα δε ψήνεσαι,κιόλας να βρείς κάτι έστω κ μέσω ίντερνέτ…ε, χλωμό το βλέπω…που λένε…καλημέρες Πιπεράτε μας…κ…γέλασα πολύ με το σχολιό σου 🙂

  20. Anonymous Says:

    Για πολλούς μου έχει κάνει κλίκ εδώ μέσα.Είμαι πολύ της φαντασίας εγώ.
    Διαβάζω και με τον τρόπο έκφρασης φαντασιώνομαι.
    Κυρίως με ελκύουν όσοι έχουν χιούμορ και γελάω!
    Και ακόμα περισσότερο το πιπεράτο!

  21. Πιπερατος Says:

    Κοριτσια να τα βρειτε μεταξυ σας παρακαλω…Σας παρακαλω πολυ δηλαδη.Κανονηστε την σειρα σας να μην υπαρχουν παρεξηγησεις…Αν ειναι να ερθετε ολες μαζι,να μου το πειτε μια μερα πριν να προετοιμαστω….
    Θελει οργανωση.Ξερετε τωρα…Καλο φαγητο…Ακινησια 2 ωρων…Διαλογισμο…Υπνο και ξυπνημα 1 ωρα προτου φτασετε και τετοια…
    Εχουμε και μια καλη φημη βλεπεις.Μην την χαλασουμε λογω τσαπατσουλιας!

    Παιδια αν εχετε ωρα,διαβαστε παρακατω και πειτε την γνωμη σας και σεις.

    http://kayteri-piperia.blogspot.com/2010/08/blog-post_16.html

  22. vista Says:

    Πιπεράτε δεν πιάνεσαι:-) Ξέρω έχεις αρκετή δουλειά (βλέπε ενδιαφέρον του γυναικείου πληθυσμού στα προηγούμενα σχόλεια) αλλά αν μπορούσες κάπου να με βολέψεις και εμένα για κανά δυο ωρίτσες…στην λίστα σου υπόχρεη θα σου ήμουν  😉

  23. ΗΩΣ Says:

    Βρε Αθανασία, μια απορία έχω, εμάς τους blogger για φαντάσματα του διαδικτύου μας έχεις; δεν έχουμε “πραγματική” (όπως την ονομάζεις) ζωή;
    Πιπεράτε, πήρα καινούριο ανεμιστήρα σήμερα. Έπαιξες και έχασες, με τον συνωστισμό πετάω αλλεργίες, δεν μπορώ την πίεση. Θέλω τον χρόνο μου….

    Βρε Ηλιότυπε, πού είσαι επιτέλους να μας πεις κι εσύ ποιές blogger ποθείς;;

  24. fmotis Says:

    Με δυο μικρά παιδιά, και σαν μπαμπάς στο σπίτι δεν το σκέφτομαι πολύ το ερωτικό. Άσε που διαβάζω στα ελεύθερα χιλιοστά του δευτερολέπτου κάτι γερμανικά, καταπληκτικά και εξίσου καταθληπτικά ποιήματαμε τίτλο “Η μοναξιά των ανδρών”. Είναι απογοητευτικό το ξέρω, αλλά υπάρχουν κι άλλες γλύκες στη ζωή και αυτές έχουν σειρά τώρα…

    Όσο για καύσωνες. Εδώ στην Κολωνία είχαμε σήμερα 20°C με ολοήμερη βροχόπτωση.

    μάκια

  25. heliotypon Says:

    >Όλους/ες : Πολλά δεν μας αποκαλύπτετε φιλαράκια. Το πάτε πονηρά και, τάχα, δεν έχετε φαντασιώσεις οι περισσότεροι/ες. Μήπως λέτε και τα …πατερημά σας λόγω ζέστης, δουλειάς, οικογένειας, έλλειψης εικόνας, κ.α.; Ο Πιπεράτος πολύ σουξέ με τα κοριτσάκια, πάντως! Καλή η προσπάθεια να σαγηνέψει την Ηώ. Κάτι πήγε να πει και η Vista αλλά πολλή η αλληγορία! Εγώ, αδέρφια, θα σας πω τελευταίος, ή σχεδόν, τέλος πάντων. ‘Ετσι, για να έχετε την αγωνία εσείς τα κοριτσάκια, για να δείτε που θα δώσει τα μήλα ο Πάρις της Μπλογκόσφαιρας (τΑ μήλΑ, λέμε, ε;, για να μην τσακώνεστε…).
    ‘Αντε, βγάλτε το σώψυχό σας μωρέ. Μην ντρέπεστε!

  26. Άθεος Says:

    Εγώ δεν λέω τίποτα.
    …περιμένω προτάσεις… δηλαδή εκδήλωση ενδιαφέροντος.
    Από το να αρέσετε σε κάποιον μέχρι να κάνετε προτάσεις, απέχει πολύ.
    Έτσι δεν είναι;

  27. Πιπερατος Says:

    VISTA αν ειναι μονο για δυο ωριτσες αστο καλη μου…
    Εδω δεν βολεβουμε καταστασεις οπως αναφερεις.Εδω λυνουμε προβληματα λεμε δεν παιζουμε…

  28. Πιπερατος Says:

    Ηω ηρθε ανεμιστηρας στο σπιτι?!?!?!
    Θα τον ξεσκισω τον μπινε!!!

  29. Πιπερατος Says:

    Heliotypon αραξε αγορι μου…
    Την βγαζω την δουλεια και μονος μου ως στιγμης.
    Οταν σε χρειαστω θα σε καλεσω να βαλεις ενα χερακι.

  30. Ηλιαχτίδα Says:

    Οκ μίστερπιπεράτε μας, ωστόσο εγώ τουλάχιστον ξέρω τί θέλω!
    Άσε που το να σου αρέσει ο άντρας να έχει κομψά χέρια δεν είναι καθόλου υπερβολικό, απλά σημαίνει πως θα ξέρει & τί να τα κάνει αυτά τα χέρια, σωστά; Αναρωτιέμαι όμως, εσύ γιατί άραγε το θεώρησες too much;;;

  31. Πιπερατος Says:

    Ηλιαχτιδα σεβομε καθε φετιχ.

    Απλως το θεωρησα υπερβολικο διοτι οι αντρες δεν φημιζονται για τα χερια τους.Εκτος αν ειναι γεροι οποτε…Μονο ωραια δαχτυλα μπορουν επιδειξουν…

    Αλλα προσεχε κοριτσι μου διοτι αν σκιαγραφησεις εναν πορτοφολα η εναν χαρτοκλεφτη πολυ πιθανον να διαπιστωσεις οτι εχει τρομερα εκφραστικα χερακια…

    Καλο ειναι να σε ελκυουν περισσοτερα στους αντρες.Ειναι πιο εξυπνο θεωρω.Ασε που εχεις να διαλεξεις απο μεγαλυτερη γκαμα προιοντων βρε αδερφε…

  32. Ηλιαχτίδα Says:

    Mα φυσικά & με ελκύουν περισσότερα στους άντρες πιπεράτε μας, μόνο που δε λέγονται αφενός όλα εδώ κι αφετέρου για μένα, αν ο άντρας έχει άσχημα, απεριποίητα ή χοντροκομένα χέρια δεν μπορεί να είναι & sex symbol, λυπάμαι. Γούστα είναι αυτά & χαίρομαι που τα σέβεσαι!
    Ωστόσο, δεν μπορείς να είσαι κι εσύ βρε παιδί απόλυτος πως όλοι & καλά οι ωραίοι τύποι που έχουν χέρια τέτοια που σε κάνουν να θες να σε αγγίξουν είναι πορτοφολάδες ή χαρτοκλέφτες! Μια χαρά μπορούν να είναι & πληροφορικάριοι για παράδειγμα (όπως ο καλός μου) ή πιανίστες-κιθαρίστες (ένας πρώην μου), ή γιατροί, ή, ή, ή…
    Εδώ πλέον στις μέρες μας πολλοί είναι εκείνοι οι άντρες που κάνουν τακτικότατα & μανικιούρ! Και γιατί όχι, δλδ; Μόνο εμείς οι κυρίες οφείλουμε νομίζεις να προσέχουμε τους εαυτούς μας; Σαφώς & πλέον κι εσείς οι κύριοι, επίσης οφείλετε να κάνετε το ίδιο!

  33. Σταύρος Says:

    Αν έβρισκα άλλο τρόπο επικοινωνία δεν θα χωνόμουνα εδώ δα.

    ΕΞΥΜΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΝΟΙ ΤΩΝ ΘΙΑΣΩΝ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΙΔΟΙΟΝ ΜΟΥΝΙ

    http://www.athriskos.gr/modules/news/article.php?storyid=1212

  34. The bitch is back Says:

    Πολλες κουβεντες παιδια…
    Οραια χερια, ποδια κτλ. Μου φαινεται οτι ειναι ολα ενα λογοπαιγνιο απο
    παιδακια. Ο Πιπερατος ειναι ο πιο σωστος! Μονο αυτος ξερει τι θελει…
    Ο Heliotypon τι γνωμη εχει? Ποια μπλογκερινα σε ελκυει?
    But either way, keep going….

  35. Πιπερατος Says:

    Ηλιαχτιδα πρεπει να θεωρεις δεδομενο οπως θεωρω και εγω οτι ολοι οσοι συμετεχουμε εδω ειμαστε οπως πρεπει να ειμαστε.Καθαροι και περιποιημενοι απο την κορφη ως τα νυχια….Αλοιμονο.Δεδομενα ειναι αυτα και τα προσπερνουμε ωστε να μην παρεμβαλουν στο μυαλο μας αποσπωντας το απο την ουσια.

    Bitch ως παρασημο εκλαμβανω το σχολιο σου.Καλως ηρθες.

  36. KEEPURSECRETS Says:

    http://phantom-av.blogspot.com/ <— άνετα!
    ένα αστείο να σου πει, έχεις γδυθεί έχεις πασαλειφτεί με σαντιγύ-σοκολάτα ή ότι βρεις τελοσπάντων που γλείφεται και έχεις ξαπλώσει στο κρεβάτι του… ή σου, ανάλογα που θα γίνει το μοιραίο.. το θεμα είναι να τον πείσω να μου κάτσει βέβαια…

  37. heliotypon Says:

    Μιά και βλέπω ότι οι περισσότεροι/ες κάνετε την πάπια (λαμπρές εξαιρέσεις ο πιπεράτος και η KEEPURSECRETS) θα σας πω για τις δικές μου προτιμήσεις:

    *Τσαούσα
    *D-Squared (Din & Dan)
    *Isisveiled (ή Isisunveiled)

    Και οι τρεις (που είναι 4 γατί D&D είναι δύο) έχουν αρκετό χρόνο που δεν με επισκέφθηκαν, αλλά δεν έχει σημασία…

    Εγώ σας τα είπα. Εσείς δεν…

  38. Πιπερατος Says:

    Εμεις δεν,διοτι το εκλεγειν μας εγινε εκλεγεσθαι…Περιμενουμε να μας εκλεξουν Ηλιοτυπε… 🙂

  39. elekat Says:

    Εγώ το ομολογώ!!
    Πόθησα blogger!
    Οχι εδώ, σε άλλη γειτονιά!
    Αλλά πόθησα και μάλιστα πολύ!
    Ονομα όμως δε λέω…
    Μυστικέ μου έρωτα…

  40. Γιώργος Says:

    Τελικά, απ ότι οσμίζομαι ανάμεσα στους blogers υπάρχει τρελή κάψα..!
    Ελπίζω να μη μένει μόνο στα λόγια και στα ποσταρίσματα, αλλά να προχωράει και μεταξύ κάποιων το θέμα στην πράξη…

  41. araxtos Says:

    Τη Lili φυσικά!

    Άσε που έκλεισε (?) το blog της και έχω πάθει σύνδρομο στέρησης!
    Ελπίζω να το δει το σχόλιο και να με εκτιμήσει κάπως!

  42. isisveiled Says:

    τώρα εγώ όλα καθυστερημένα τα βλέπω!

    χμ χμ… heliotypon mon cher… αν είσαι στο κρεβάτι όπως γράφεις νομίζω πως έχουμε σοβαρές ελπίδες…

    έχω και γλυκό για μετά 😉

  43. tonia Says:

    μουνι για πανταααααααααα!!! :Ρ

  44. kostas-sofia Says:

    The bitch is back …. anytime!!!

  45. Smack Says:

    Από τη σχετικά μικρή μου εμπειρία στην μπλογκόσφαιρα συμπέρανα, σωστά ή όχι, ότι πρέπει να είμαστε αρκετοί (αν όχι πάααρα πολλοί), αυτοί που έχουμε φαντασιώσεις, για να μην πω ότι ποθούμε και παθιαζόμαστε πολύ με κάποιον/κάποια συμπλογκίτη/ισσα.
    Προσωπικά έχω ποθήσει πραγματικά πολύ κάποιον blogger, άλλης μπλογκογειτονιάς. Από την πρώτη γραπτή επαφή, η αμοιβαιότητα έκανε μπαμ! Ευτυχώς, παρά τις αποστάσεις και τις όποιες “δυσκολίες”, υπήρξε και υπάρχει ακόμη, μια υπέροχη πραγματικά συνεχεια.
    Θέλω όμως και να ομολογήσω, ότι κι από τότε που άρχισα να διαβάζω εσένα, heliotypon, μου άρεσες πάρα πολύ. Ο τρόπος που γράφεις με κάνει, θέλω δε θέλω, να σε φαντασιώνομαι 🙂 Άσε που ο Quasimodo ήταν και είναι ένας από τους αγαπημένος μου “ήρωες” από τότε που’μουν παιδί. Λατρεμένη φράση…”She gave me water”…
    Κι ο “Άθεος” μου αρέσει πολύ 🙂
    Χαιρετώ!
    Καλό ΣΚ 🙂 !!!

  46. Efi Says:

    Παιδιά εγώ είμαι οπτικός τύπος. Αν δε δω κοιλιακό και γλουτιαίους δεν ποθώ με τίποτα. Καλή η ταλαντούχα πένα αλλά κάθε πράμα στην ώρα του 🙂

  47. heliotypon Says:

    Δεν θα απαντήσω σε όλα τα σχόλια, όπως το συνηθίζω, μια και πολλά είναι μέρος διαλόγων. Επιλεκτικά οι απαντήσεις:

    >elekat: Αν μας έλεγες και ποιός είναι (γιατί όχι;)… 🙂

    >Γιώργος: Υπάρχει ατο διαδίκτυο, γενικώς, ένας λανθάνων ερωτισμός. Αυτό το έχω διαπιστώσει πολλές φορές, αλλά κρίνω και από το πώς συχνά αισθάνομαι ο ίδιος. Δεν είναι αρνητικό αυτό. Το αρνητικό είναι ότι είναι λανθάνων…

    >Isisveiled: Πού είπα ότι είμαι στο κρεβάτι; Μόνο τη νύχτα είμαι εκεί. Και είμαι και πολύ πρωινός… Καλοδεχούμενο το γλυκάκι και όλα τα …ζωντανά γλυκάκια που εκτιμώ ιδιαιτέρως!

    >Smack: Με κολακεύεις… Ευχαριστώ. Πάντα διαθέσιμος για …κωδωνοκρουσίες 🙂

    >Efi: Τότε δεν σου στέλνω φωτογραφία… 🙂

  48. isisveiled Says:

    χαααχχαααχ δεν εννοούσα είσαι στο κρεβάτι με την γεωγραφική έννοια, όσο με την μεταφορική κυρίως 🙂

    παρόλα αυτά ομολογώ πως όλο αυτό ήταν η έμπνευση για μένα να γράψω ένα ακόμα κείμενο και γι’αυτο ευχαριστώ πραγματικά 🙂

  49. marianaonice Says:

    χαχαχαα!!
    Πολύ καλή προσπάθεια να “έρθουμε όλοι πιο κοντά”… χωρίς υπονοούμενα…
    Ο Πιπεράτος μάλλον εδώ μέσα θα βρήκε το …ποσοστό που του αναλογεί σε γυναίκες!! χαχαα!
    Τωρα για μένα τι να πω? μάλλον δεν δικαιουμαι να μιλήσω μια και το παιχνίδι σου το είχα παίξει με το δικό μου τρόπο την άλλη φορά…
    :)))

  50. Πιπερατος Says:

    Marianaonice αστα να πανε…Τοση επιτυχια δεν αντεχεται! Χειμωνιασε και γω ακομη ειμαι σε φαση εγκρισης!
    Δεν μπορω να διαλεξω μεσα απο τοσες αιτησεις βρε παιδι…
    Α δεν γινεται ετσι…Θα βαλω ορο μου φαινεται.Οποια κανει το πιο ακριβο δωρο κερδισε…Ε μα…

    Αχ Ηλιοτυπε τι μου κανεις!Θα χασω την ικανοτητα του κηνυγου με σενα που μπλεξα…Θα με καταντησεις γκομενο δημοσιο υπαλληλο…

  51. Λουκρητία Η Αμαρτωλή Says:

    Τώρα παρατήρησα βρωμοHeliotypon ότι δεν είμαι στην λίστα των αντικειμένων του πόθου σου… Ου να μου χαθείς! Και θες να βάζω και το λινκ μου στο αντίστοιχο πεδίο…! Εκεί να τυραννιέσαι λοιπόν! Κι εγώ που ήμουν έτοιμη να κάνω χώρο να κάτσεις δίπλα μου στο καζάνι…. Πολύ με στεναχώρησες

  52. Πιπερατος Says:

    QUIZZ…

    Παιδια ελατε να γελασουμε…
    Κοριτσια ελατε να δειτε ποιον καψουρευτηκατε…Βρειτε ποιος ειμαι…
    ….Δεκτοι εις το παιγνιον και αρενες…

Leave a Reply

