Δήλωση ατυχήματος


Το ψάρεψα από το blog Νυχτολούλουδο.

Κάντε κλικ στις εικόνες για να μεγεθυνθούν και να διαβάζονται.

Να γελάσουμε και λίγο!

8 Responses to “Δήλωση ατυχήματος”

  1. houlk Says:

    Αψογο!

  2. Λουκρητία Η Αμαρτωλή Says:

    Χαχαχα θεός! “Ποιος ευθύνεται; Αυτή η πουτάνα”, “Δεν είχα μονάδες”, “Να πάρει τ’ αρχ. που θα την πληρώσω”.
    Από όπου και να το πιάσεις στάζει γέλιο. Να ‘σαι καλά βρε Heliotypon!
    Kαλημέρα :ο)

  3. sannydot Says:

    Καλημέρα!! Πολύ γέλιο!!!

  4. zoyzoy Says:

    Καλά άπαιχτο! :))

  5. odysseas Says:

    Το έχω ξαναδιαβάσει αυτό… Ο τύπος είναι όλα τα λεφτά! Στην ορθογραφία παίρνει άριστα!

  6. despinarion Says:

    Που το κσεσκαρταρισαις αφτο βραι; Μηα ορα γαιλαγα. Παο να το διαδοσο. Χερετο!

  7. realorfake Says:

    πηγε να βγει απο πανω η κουφαλα!!!αχαχαααχαχα

  8. fmotis Says:

    Εμένα μου συνέβη όντως να ξεκινήσω με την όπισθεν στα φανάρια. Ευτυχώς δεν έγινε τίποτε. συμβαίνουν αυτά🙂

    Όπως και όταν ξέχασα να βάλω ταχύτητα ή να τραβήξω το χειρόφρενο ένα βράδι όταν πάρκαρα. Το πρωί βρήκα το αυτοκίνητο πιο κάτω στο δρόμο. Ευτυχώς και πάλι χωρίς ζημιά.

    Αλλά εγώ είμαι πόντιος και μου επιτρέπονται αυτά τα παραπτώματα. Οι πουτάνες όμως είναι πουτάνες και πρέπει να είναι αναμάρτητες.

Leave a Reply

