Οι Ηδονές μου…


Σήμερα κάτι πιο ελαφρύ.

Οι ηδονές ενοχοποιήθηκαν ανέκαθεν από τους πουριτανούς και τις θρησκείες, που σκοπό έχουν να εξουσιάζουν τους ανθρώπους και να ελέγχουν τις συμπεριφορές τους. Σήμερα σκέφτηκα ένα, ας πούμε, “παιχνίδι” (είναι της …μοδός στη μπλογκόσφαιρα) που θα πρότεινα να το παίξει κι όποιος/α άλλος/η επιθυμεί. Θα σας αναφέρω αυτά που μου δίνουν μεγάλη ευχαρίστηση στη ζωή (δεν μας έμειναν και πολλά…). Τους δίνω τίτλο “ηδονές”, γιατί ηδονή δεν είναι μόνο ο σεξουαλικής προέλευσης οργασμός… ‘Εχουμε και λέμε ποιπόν:

  1. Το ζεστό νερό που πέφτει πάνω στο κεφάλι μου και στο σώμα μου με δύναμη. Με ζωντανεύει και με κάνει να αρχίζω ή να τελειώνω την ημέρα μου με χαλάρωση και με το αίμα να κυλά πιο γρήγορα στις φλέβες μου.
  2. Η Σάουνα! Αυτό το κρύο νερό που δέχεται το σώμα μετά τους 100˚+του ξύλινου φούρνου κάνει το δέρμα να μυρμηγκιάζει ευχάριστα και με χαλαρώνει μέχρι που μου φέρνει μιά γλυκειά νύστα!
  3. Ο μοσχομυριστός καφές και μάλιστα με καινούριο άρωμα, που δεν έχουν συνηθίσει τα οσφρητικά μου κέντρα και το αντιλαμβάνονται ως νέο (εννοώ χαρμάνι και όχι τα αρώματα φουντούκι, βανίλια, κοκορέτσι, στιφάδο  κι άλλες, κατ’ εμέ, αηδίες που δεν είναι αρώματα καφέ). Αν συνοδεύεται και από αφράτο ποιοτικό κρουασάν, ακόμη καλλίτερα. Δυστυχώς οι καλές αυτές γεύσεις είναι τόσο δύσκολο να βρεθούν που μάλλον πρέπει να τις φροντίζω  μόνος μου!
  4. Το κρύο και γλυκό καρπούζι! ‘Ονειρο γεύσης και δροσιάς μου δίνει υπέροχες στιγμές!
  5. Αρκετά κλασσικά μουσικά έργα. Μεταξύ αυτών, του Μπετόβεν η 9η, η 7η, η φαντασία #10 για πιάνο, χωρωδία και ορχήστρα, του Χάϋντν η Δημιουργία, του Μπαχ το ορατόριο των Χριστουγέννων, του Χέντελ ο Μεσίας και άλλα πολλά. (Είπα κι άλλοτε ότι το μόνο καλό που έκανε η θρησκεία στον κόσμο ήταν ότι ενέπνευσε υπέροχα μουσικά έργα)!
  6. Το κολύμπι κι οι βουτιές σε γαλήνια και καθαρή θάλασσα, κατά προτίμηση με βότσαλα στον βυθό. Φυσικά χωρίς ενοχλητικά υφάσματα επάνω μου…
  7. Να βολτάρω  πάνω στο φουσκωτό με γaλήνια θάλασσα και να εξερευνώ τις απόκρυφες ακτές…
  8. Να αντικρύζω μια υπέροχη φωτογραφία που έβγαλα εγώ (τι εγωισμός, ε;)
  9. Να μυρίζω υπέροχα αρώματα όπως από αγιόκλημα, γιασεμί, γαζία και νυχτολούλουδο!
  10. Η παγωμένη μπύρα μετά από πορεία ή κούραση κάτω από τον ήλιο. Η γουλιά μου μπορεί να είναι ολόκληρο το ποτήρι!
  11. Η θέα και η ζέστη της φωτιάς του τζακιού με το χιόνι να πέφτει έξω…
  12. Η γεύση της κρέμας καραμελέ και της σάλτσας από σαλιγκάρια γαχνί! (όχι ταυτόχρονα…)
  13. Να φτιάχνω διάφορα χρήσιμα πράγματα με τα χέρια μου!
  14. Εντάξει, ξέρω ανυπομονείτε για το “άλλο”, αλλά εγώ το άφησα επίτηδες τελευταίο, αφού είναι και το καλλίτερο: Να χώνω το πρόσωπό μου στις απόκρυφες περιοχές μιάς επιθυμητής γυναίκας, να γλείφω, να ρουφάω, να μυρίζω, να φιλάω και να νοιώθω τον οργασμό της σε απανωτά κύματα! Γενικά να νοιώθω τον οργασμό της να μας συγκλονίζει και τους δύο… Φυσικά και τα υπόλοιπα, που προηγούνται και ακολουθούν, περιλαμβάνονται σ’ αυτό το κεφάλαιο…

Όχι ότι δεν υπάρχουν άλλες ηδονές για μένα, αλλά θα ήταν δύσκολο να τις καταγράψω όλες κι έγραψα τις κυριότερες.

‘Αντε να δούμε τι θα γράψετε κι εσείς. Εδώ ή στο μπλογκ σας.

Αν πάτε να λουφάρετε θα σας καλέσω ονομαστικά🙂

20 Responses to “Οι Ηδονές μου…”

  1. odysseas Says:

    Για να δω τί να πρωτοξεχωρίσω:
    1. Το παλιό, παραδοσιακό χαμάμ στο Άγκιστρο, υπό το φως των αναμμένων και κρυμμένων στις κόγχες κεριών και το ζεστό νερό να τρέχει ορμητικά στην πλάτη μου. Να βγαίνω από τη γούρνα του χαμάμ και να ξαπλώνω στα πλακάκια αγναντεύοντας τον έναστρο ουρανό μέσα από τα ανοίγματα του παλιού πέτρινου θόλου.
    2. Η αίσθηση του φρεσκοσιδερωμένου και μοσχομυρωδάτου δροσερού σεντονιού τις ζεστές μέρες του Αυγούστου με το αεράκι να φυσάει από το παράθυρο και να με δροσίζει.
    3. Η πρώτη γουλιά από τον πρωινό καφέ, είτε φίλτρου είτε capuccino (ειδικά όταν τον καφέ στον έχει ετοιμάσει άλλος).
    4. Να κοιτάζω την αγριεμένη θάλασσα από το μπαλκόνι μου.
    5. Η πεζοπορία στο βουνό, ανάμεσα σε ψηλά πλατάνια να σιγοψιθυρίζουν πάνω από το κεφάλι μου και το ποτάμι να κυλάει δίπλα μου.
    6. Να κάνω έρωτα σε δάσος, δίπλα σε λίμνη, σε ποτάμι, σε θάλασσα, γενικότερα στη φύση.
    7. Η γεύση του φρεσκοψημένου ψωμιού από το φούρνο της γειτονιάς ή ακόμη καλύτερα, αλλά πολύ σπάνια πια, του χειροποίητου από τον δικό μου φούρνο.
    8. Να βλέπω παλιές αγαπημένες ταινίες χουχουλιάζοντας κάτω από τις κουβέρτες όταν έξω έχει θερμοκρασία υπό το μηδέν αλλά και να βλέπω ταινίες στους εναπομείναντες θερινούς κινηματογράφους.
    9. Να κάνω πρακτική σε καινούργιες στάσεις, ιδέες και πρακτικές στο σεξ.
    …………………………………………………………………………………
    Ας μην γράψω άλλα!

  2. zoyzoy Says:

    Εγώ να επικροτήσω τις περισσότερες είναι απ’αυτές που με εξιτάρουν και μένα!
    Στο 12 θα προσθέσω σοκολάτα και όλες τις υπέροχες γεύσεις ανεξαρτήτως!
    Ολα δεκτά:))
    Ξέρεις να ζείς και να αισθάνεσαι τη ζωή!

  3. Ζωντανεύει ο μυθικός Λαβύρινθος στη Γόρτυνα του Ηρακλείου. | Διαιτες Says:

    […] Οι Ηδονές μου… « Μουνί […]

  4. kaliadni Says:

    http://kaliadni.wordpress.com/

  5. Λουκρητία Η Αμαρτωλή Says:

    Ε εντάξει δεν νομίζω ότι πρέπει να πω πολλά. Με το Αμαρτωλή κοτσαρισμένο δεν πρέπει καν να έχεις απορία. 24 ώρες, 7 μέρες την εβδομάδα, 30 μέρες τον μήνα, 365 μέρες τον χρόνο, ταξιδεύω πάνω σε ηδονές. Αν πρέπει να διαλέξω όμως τις τοπ, θα πω 1. ο συναξαριστής και κατ’ επέκταση οι βίοι αγίων και 2. τα κεντρικά δελτία ειδήσεων

    Έλα μωρέ Heliotypon, αφού ξέρεις καλά τι ανώμαλο πλάσμα είμαι, τι ρωτάς…
    Άντε καλημέρα :ο)

  6. elekat Says:

    Διάβασα κάποιες ηδονές που μ’άρεσαν ιδιατέρως και προσθέτω:

    1. Ο πρώτος καφές της ημέρας φτιαγμένος από τα χεράκια μου μιά και κανείς δεν τον πετυχαίνει στα γούστα μου όπως εγώ.
    2. Μια γευστική ζουμερή μπριζόλα με ξεροτηγανισμένες πατάτες τηγανητές και χωριάτικη!
    3. Η παγωμένη coca cola με παγάκια που θα τη συνοδεύει
    4. Να χαθώ αυτήν την εποχή που τελειώνει το καλοκαίρι με τον έρωτα της ζωής μου σε κάποιο κυκλαδίτικο νησί.
    5. Να ζω σε σπίτι πάνω στη θάλασσα και να την βλέπω κάθε μέρα, χειμώνα-καλοκάιρι.
    5. Ενα καονούριο υπέροχο φόρεμα που να με κάνει θεά!
    6. Μια εξίσου υπέροχη τσάντα. (γυναίκα είμαι ρε παιδιά!)
    7. Ενα τραπέζι με υπέροχη θέα, φοβερό φαγητό και αγαπημένη παρέα να κουβεντιάζει επί παντός επιστητού και να γελάει μέχρι δακρύων (όπως καλή ώρα εχθές το βράδυ!)!
    8. Να κάνω βουτιές από λείο βράχο σε τυρκουάζ νερά, κρύσταλλο!
    9. Να τρώω ολοφρεσκο ψάρι και να πίνω ούζα σε ταβέρνα σε παραλία όπου το φεγγάρι/ηλιοβασίλεμα να είναι πρώτη θέα!
    10. Να μου την πέφτει καψούρης ο άντρας που έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό!

  7. despinarion Says:

    Εδω βρηκαμε τα πιο αισθησιακα δεκαρια. Με ολα συμφωνω. Μονο σε ενα.. θα αλλαζα το φυλο.

  8. nicolaos demonicos Says:

    Ταξιδεύεις με λεωφορείο, όπου δεν υπάρχει ο χώρος που και οι βασιλείς πηγαίνουν μόνοι τους. Και σε έχει σφίξει ΑΦΟΡΗΤΑ
    1. το σκατό ή
    2. το κάτουρο.
    Και ξαφνικά, ω του θαύματος, το λεωφορείο παθαίνει βλάβη εν μέσω δάσους. Τώρα μίλα μου για ηδονή! Την άφατη ηδονή!
    Να μη ξεχάσω και το «ξεχέσιμο» όσων μας τα πρήζουν με τις εμμονές τους – πολιτικές, οικονομικές, πολιτιστικές, θρησκευτικές και δεν συμμαζεύεται… ηδονή είναι κι αυτό.

    Να είσαι καλά, Λουκρητία! Μπήκα και σε απόλαυσα. Και θα σ’ επισκέπτομαι τακτικά, ιδίως όταν είμαι στις ακεφιές μου.

  9. maria i. Says:

    1. απογείωση αεροπλάνου
    2.προσγείωση αεροπλάνου σε άγνωστη πόλη
    3. βόλτα με οποιοδήποτε όχημα με ανοιχτά παράθυρα
    4. βόλτα στη λαϊκή αγορά
    5. κουβέντες χωρίς ρολόϊ
    6. πατάτες τηγανητές-χωριάτικη
    7. να ξαπλώνω σε κρεβάτι που δεν έχω στρώσει (εγώ)

  10. isisveiled Says:

    1. Τα πράγματα που φτιάχνω με τα χέρια μου
    2. Αυτά που φτιάχνει κάποιος άλλος για μένα
    3. Η άνευ όρων παράδοση εκατέρωθεν

    (χμ πολύ εύκολο ήταν αυτό..)

  11. agrampelli Says:

    Tο τέσσερα,το οκτώ και το δεκατέσσερα! Θα τα ήθελα δικά μου!
    :))

  12. Λουκρητία Η Αμαρτωλή Says:

    @nicolaos demonicos

    Να ‘σαι καλά μάνα μου. Μην τα λες όμως αυτά δημοσίως γιατί ο Heliotypon σαν σωστός και πρόστυχος businessman θα αρχίσει να μου ζητάει ποσοστά τώρα για τους πελάτες μου στέλνει. Μου φαίνεται αυτό λέγεται και νταβατζής, αλλά ο άτιμος έχει μια Α ποιότητα που τον σώζει :ο)

  13. The bitch is back Says:

    OK. Let,s play…
    Τα έχετε πει όλα, περίπου.
    Μου αρέσει να είμαι στο Μέγαρο Μουσικής και να ξέρω οτι η παράσταση
    θα είναι υπέροχη..
    Μία παράσταση σε ένα επίσης κάλο έργο στο θέατρο.
    Ακόμα και οι μυρουδιές της αυλής!!
    Τό καλοκαιρινό Σινεμά.
    Ένα νυχτερινό μπάνιο με φεγγάρι, χωρίς μαγιό (φυσικά).
    Η γεύση του αλατιού της θάλασσας.
    Το Καλοκαίρι γενικώς…
    Το ουζάκι με μεζέδες..
    Και να κάνω έρωτα σε ανοιχτή θέα…

    Καλή νύχτα!!

  14. The bitch is back Says:

    Sorry, the …typing demon!
    Εννοώ της αυλαίας, δηλαδή του θεάτρου!!!

  15. Vany Says:

    Ηδονή για μένα είναι οτιδήποτε ευχαριστεί τις αισθήσεις μου και το μυαλό μου. Ένα ζεστό μοσχομυριστό καφεδάκι,ένα βιβλίο που μου κουρδίζει τον εγκέφαλο,μια συζήτηση με κάποιον που αποτελεί πηγή έμπνευσης, ένα τραγούδι που ξυπνάει αναμνήσεις,ένας οργασμός,με αγάπη ή χωρίς. Άλλωστε τα καλύτερα είναι δωρεάν,έτσι δε λένε;

  16. christos milionis Says:

    http://www.guardian.co.uk/artanddesign/2010/sep/17/panayiotis-lamprou-portrait-wife-photography#

    Δες το εργο ενος μεγαλου Ελληνα καλλιτεχνη που διαπρεπει στο εξωτερικο ,απο την σοβαρη εφημεριδα Guardian.

    Υπαρχει ενα WARNING before you decide to click.

  17. heliotypon Says:

    >Odysseas: Ευχάριστα ακούγονται όλα αυτά…

    >zoyzoy: Σοκολάτα! Για πολλούς είναι θεϊκή γεύση. Εμένα μου αρέσει μεν, αλλά δεν θα την κατέτασσα στις ηδονές μου.

    >Kaliadni: Καλορίζικο και με πολλές επισκέψεις το νέο “μαγαζί”…

    >Λουκρητία η αμαρτωλή: Εϊχα ελπίσει σε σένα… Να δούμε τις αμαρτωλές ηδονές σου, αλλά με τους βίους αγίων μας ξενέρωσες… Θα σου επιβληθούν κυρώσεις…

    >Elekat: Συνεπέστατη και …ευπειθέστατη. 10 ηδονές και από τις καλές!

    >despinarion: Δεν το κατάλαβα αυτό. Τι εννοείς σε ένα θα άλλαζες το φύλο;

    >nicolaos demonicos: Καημένε κι εσύ, βρήκες τις πιο απωθητικές ηδονές, ν’ αναφέρεις! Ανατρεπτικός όπως πάντα:-)

    >maria i.: Διαλέγω το #6.

    >isisveiled: Χαρακτηριστικά του χαρακτήρα σου (όπως τον βιώνω από τις αναρτήσεις σου). Ειδικά το #3!

    >agrampeli: Κερνάω καρπούζι. Έχω και φωτογραφικές μηχανές για να βγάλεις όσες φωτογραφίες θέλεις. Ε, για το 14, τώρα εκεί θα κολλήσουμε;😉

    >the bitch is back: Σαν να μου φαίνεται ότι συμπίπτουμε σε πολλά…🙂

    >Vanny: Πολύ όμορφα όλα αυτά. Και είναι τσάμπα τα πιο σημαντικά… Ειδικά ο οργασμός!

    >Christos millionis: Καλή η φωτογραφία του Λάμπρου, αλλά τι σχέση έχει με την ανάρτηση; Εκτός αν εννοείς τη σχέση που έχει με το όνομα του Blog… To warning θα μας σταματήσει;

  18. Λουκρητία Η Αμαρτωλή Says:

    Κακώς Heliotypon. Πέρα από αμαρτωλή είμαι και σαδίστρια. Μ’ αρέσει να τυραννάω και ξέρω ότι κατά βάθος και σένα σ’ αρέσει. Αχ άντε περιμένω τις κυρώσεις. Show no mercy!

  19. stella Says:

    Μου αρεσει η εννοια του παιχνιδιου και ειπα να γραψω κ εγω…..
    1 ο πρωινος καφες ελληνικος παντα να τον φτιαχνω και να τον πινω μονη μου
    2 απο τη μερια της μαγειρικης το αρωμα του κραμμυδιου που τσιγαριζεται κ η κανελα
    3 ο ηλιος ,μ αρεσει να τον απολαμβανω
    4 να μαι ξαπλωμενη στο πατωμα μαζι με τον συντοφο μου και να ακουγονται μονο οι αναπνοες
    5 το νυχτερινο μπανιο χωρις μαγιο κ οτι προκυψει μετα..
    6 αυτα που φτια χνω μονη μου απο λικερ μεχρι σαπουνια
    και αλλα πολλα
    για το σεξ δεν εγραψα τιποτα γιατι γι μενα ειναι ζωη(χαχα)
    καλημερες…

  20. heliotypon Says:

    >Stella: Πολύ ανθρώπινες οι ηδονές σου. Πολύ μου πάνε… Ειδικά το νυχτερινό μπάνιο χωρίς μαγιό… Τρελλές αναμνήσεις!

Leave a Reply

