Τι δεν μου αρέσει σε μιά γυναίκα…


Όπως έχω πει πολλές φορές, τη γυναίκα τη λατρεύω. Με τον δικό μου τρόπο. Δεν θα με δείτε στον δρόμο να μοιράζω φιλιά σε κάθε γυναίκα αδιακρίτως, αλλά την έννοια “γυναίκα” την έχω πολύ ψηλά κι αν τύχει να μου αρέσει και ως θηλυκή υπόσταση μπορεί να με συγκλονίσει! ‘Ομως υπάρχουν και μερικά ελαττώματα που με απωθούν και δεν το κρύβω. Και χωρίς παρεξήγηση κορίτσια. ‘Εχουμε και λέμε λοιπόν:

  1. Η άκρατη φλυαρία και μάλιστα για θέματα που δεν μπορώ να παρακολουθήσω ούτε με ενδιαφέρουν.
  2. Το θάψιμο για τις φίλες της (έχετε ακούσει το: “Η Ρούλα; η καλλίτερή μου φίΔη”) ή οποιοδήποτε χοντροθάψιμο.
  3. Η ζήλια
  4. Η γκρίνια
  5. Η παθιασμένη ενασχόληση με την αστρολογία, που εγώ την θεωρώ απάτη (μόλις σε γνωρίσει: “τι ζώδιο είσαι;”)
  6. Να είναι “θεούσα”
  7. Να συνδυάζει το σεξ απαραιτήτως με την “αγάπη”…
  8. Η υστερική εμμονή στην “αποκατάσταση” (όχι με μένα, αλλά γενικώς).
  9. Η αναζήτηση αρσενικού που θα της τα ακουμπά (εκτός ή εντός γάμου, δεν έχει σημασία).
  10. Να καπνίζει μέσα στο αυτοκίνητο (μου), στην κρεβατοκάμαρα ή σε χώρους που δεν υπάρχει εξαερισμός και με κάνει να πνίγομαι…

24 Responses to “Τι δεν μου αρέσει σε μιά γυναίκα…”

  1. Νατασσα Φωκιανίδου Θεοδωρίδου Says:

    Εξαιρετικά και τα εννιά!

    την καλημέρα μου

  2. ioazon Says:

    Αχ, πόσο δίκιο έχεις…
    Και πόσες γυναίκες δεν καταλαβαίνουν πως τα κάνουν αυτά….

  3. kaliadni Says:

    χώσε και λίγα λες…
    Να προσθέσω ακόμα ένα, η πολυπλοκότητα και το μπλέξιμο μέχρι να φτάσει στο θέμα που θέλει να εκφράσει και να ΕΠΙΤΥΧΕΙ το σκοπό της.” Αγάπη μου; να σου πω λίγο..θυμάσαι που μπλαμπλαμπλα……………………………………………….τι λες θα πάμε/πάρουμε το τάδε;”
    Χαιρετισμούς.

  4. ioazon Says:

    Το “εγώ πότε θα γίνω μάνα” στα 30 της…..

  5. Λουκρητία Says:

    Πωπω Heliotypon… Δεν ήταν ανάγκη να μπεις στον κόπο να κάνεις ολόκληρη ανάρτηση για να μου πεις εμμέσως πλην σαφώς ότι έχεις βρει στο πρόσωπό μου την γυναίκα με την οποία θες να μπλέξεις την αμαρτία με τον ήλιο…. Μέσα μανάρι μου!

  6. koulpa Says:

    xaxa μα είναι όλα ουσιώδη συστατικά.. μπα εμένα μόνο ο άνδρας της με ενοχλέι.. :):)
    την καλησπέρα μου :):)

  7. κυρ Αντρεας Says:

    …φιλαρακο συγνωμη που στο λεω αλλα δυσκολα θα βρεις γκομενα..μολις “πεταξες εξω” το 90% του ειδους.

  8. zoyzoy Says:

    Τώρα έβαλες τον κατάλογο για να κάνουμε
    αυτοκριτική :))

    Το πιο ωραίο σχόλιο το’κανε ο koulpa😛

  9. maya Says:

    τι έγινε?
    σούκατσε γκόμενα που τα ‘πληρεί’ όλα μαζί και φρίκαρες ??

    καλησπέρα🙂

  10. heliotypon Says:

    >Νατάσα Φωκιανίδου Θεοδωρίδου: Ποιό είναι το ένα;

    >ioazon: Ευχαροιστώ.

    >Kaliadni: Ναι, κι αυτό συμβαίνει, αλλά εμένα δεν μου έχει τύχει τέτοιο, γι’ αυτό και δεν το έβαλα… Βλέπεις, εγώ δεν έχω κάνει παντρεμένος…🙂

    >Λουκρητία: Ναι, ρε παιδί μου, πώς το κατάλαβες ότι σ’ εσένα έστειλα μήνυμα; Εσένα θέλω!🙂

    >Koulpa: Πολύ καλό… Εμένα δεν με ενοχλεί ο άντρας της αν δεν έχει …αντίρρηση!😉

    >κυρ Αντρέας: Μπά, την εχω βρει…

    >zoyzoy: Ε, δεν βλάφτει και λίγη αυτοκριτική…🙂

    >maya: Κατά καιρούς τα έχω λουστεί όλα αυτά και από την εμπειρία μου τα μάζεψα! ‘Ολα μαζί όχι γιατί δεν θα την πλησίαζα ούτε από ένα χιλιόμετρο…🙂 Καλημέρα.

  11. Νατασσα Φωκιανίδου Θεοδωρίδου Says:

    Στα 9 συμφώνησα γιατι δεν μ αρέσουν κι εμένα .Στο 10ο που είναι το κάπνισμα πάλι συμφωνώ γιατι θέλω να το κόψω, αλλά μ αρέσει.😉
    Καλημέρα!

  12. Θεία Λένα Says:

    Του άνδρα του,
    πολλά βαρύ,
    μη του μιλάτε
    το πρωί..

  13. Θεία Λένα Says:

    Μη γκρινιάζεις. Το σέξ είναι ωραίο..όλες όμως έχουμε και τα ελαττωματάκια μας..όπως και εσείς οι παρτενέρ άλλωστε.

  14. heliotypon Says:

    >Νατάσσα Φωκιανίδου Θεοδωρίδου: Σου εύχομαι να βρεις τον τρόπο να το κόψεις…🙂

    >Θεία Λένα: Ε, δεν είμαι και πολλά βαρύς μωρέ θεία. Ελαφρύς με ολίγη είμαι…🙂 Φυσικά και είναι ώραίο το σεξ. Είδες να πω ότι δεν είναι; Ε, δεν λέω, να έχετε τα ελαττωματάκια σας. Απλώς εγώ έγραψα ποιά απ’ αυτά με ενοχλούν περισσότερο…

  15. Κ.Σκ. Says:

    Είναι ωραίες οί Ελληνίδες; Σέ αυτήν τήν ερώτηση μία μόνον απάντησις επιτρέπεται καί ουδεμία άλλη. Ναί, είναι. Δέν αρκεί όμως αυτό. Ή οπτική δηλαδή αντιμετώπισις καί ή εξερεύνησις τού θέματος από καθαρά επιδερμικής απόψεως, διότι δέν επαρκούν μόνον τά εμφανισιακά χαρίσματα καί τά αδιαφιλονίκητα προτερήματα τά οποία διαθέτουν καί μάλιστα έν αφθονία καί τά οποία σημειωτέον είναι δεόντως συγκινησιακά καί εξόχως απολαυστικά. Τό ζήτημα πάντως είναι πολυσύνθετο καί χρήζει ιδιαιτέρας προσοχής.
    Άς ξεκινήσουμε συγκρίνοντας τίς Ελληνίδες μέ τίς ξένες καί άς βγάλουμε τά συμπεράσματά μας. Στήν παρατήρηση εάν υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ των θά απαντήσουμε ευθαρσώς πώς όχι. Ξανθές οί βορειοευρωπαίες; Ξανθές καί οί Ελληνίδες. Γαλανά μάτια αυτές; Παρομοίως καί οί δικές μας. Δόξα τώ Θεώ αυτά τά προβλήματα έχουν πιά ξεπερασθεί. Ή σύγχρονη τεχνολογία κάνει πλέον θαύματα. Έτσι οί άνδρες εκείνοι τών οποίων τά γούστα ρέπουν πρός τό ξανθό μπορούν νά καταφύγουν στήν εγχώριο αγορά, έν αντιθέσει μέ τούς παλαιότερους οί οποίοι δέν είχαν αυτήν τήν πολυτέλεια.
    Μετά από αιώνες έγκλειστου βίου καί μέ τήν έξοδό της στήν αγορά εργασίας απέκτησε άλλον αέρα, απαιτώντας δικαιώματα τά οποία καί εκέρδισε. Κανείς πιά δέν μπορεί νά τής τά στερήσει. Δέν χρειάζεται πλέον νά προσποιείται ούτε νά υποτάσσεται απέναντι στό ισχυρό φύλο. Κάνοντας ακόμα ένα βήμα θέλει νά είναι αυτή πού θά επιλέγει τόν σύντροφό της καί όχι νά επιλέγεται όπως συνέβαινε κατά τό παρελθόν. Εδώ όμως χάνεται τό μέτρο καί εξοβελίζεται ή λογική από τίς άνευ ορίου φιλοδοξίες της, παραβλέποντας τό γεγονός ότι ό άνθρωπος είναι είδος αναλώσιμο καί έχει ημερομηνία λήξεως. Ξεχνά ακόμα τήν βασική αρχή πού λέει ότι, δέν έχει σημασία τί θέλουμε αλλά τί μπορούμε. Αλλά αυτό είναι ένα ζήτημα καθαρά προσωπικό, δικό της καί άς τό λύσει μόνη της. Τά χρόνια πού έρχονται άς ελπίσουμε ότι θά τήν βοηθήσουν νά βάλει σέ τάξη τίς σκέψεις της καί ίσως νά επανεξετάσει τόν τρόπο πού βλέπει τόν ρόλο της στήν ζωή. Πρός τό παρόν απολαμβάνει τήν κατ’επίφασιν ελευθερία της.
    Πάνω απ’όλα ή αξία της βρίσκεται στίς επιτυχίες της στό αντίθετο φύλλο καί καθορίζεται από τόν αριθμό τών θαυμαστών πού συγκεντρώνει καί τήν ποσότητα τών κομπλιμέντων πού δύναται νά εισπράξει. Οί δέ άνδρες οφείλουν νά είναι ευγνώμονες απέναντί της αφού τούς επιτρέπει νά τήν θαυμάζουν δίνοντάς τους παράλληλα καί τό δικαίωμα νά ελπίζουν.
    Αλλά άς μή μεμψιμοιρούμε. Στό τέλος όλοι μένουν ευχαριστημένοι. Οί μέν ικανοποιώντας τήν ματαιοδοξία τους καί οί δέ εκπληρώνοντας τόν προορισμόν τους.

  16. hlia Says:

    Καλά άσχετο αλλά είναι βλακώδες στις μέρες μας να πιστεύουν οι άνδρες ότι μια γυναίκα θέλει να τους οδηγήσει στο γάμο. Θα εξηγήσω γιατί.
    Δεδομένο 1: κάποτε οι γυναίκες δεν εργάζονταν και γι’αυτό ήθελαν απεγνωσμένα έναν άνδρα να τις συντηρεί (κι όμως οι παντρεμένες δε λέγονταν πόρνες…)
    Δεδομένο 2: κάποτε οι άνδρες φέρονταν στις γυναίκες (τις συζύγους) πολύ άσχημα (ξύλο κλπ)
    Δεδομένο 3: οι γυναίκες το ανέχονταν για λόγους επιβίωσης
    Δεδομένο 4: προκειμένου να πείσουν τις γυναίκες που αντιστέκονταν σε αυτή τη δουλεία, εφηύραν την ιδιότητα της γεροντοκόρης που είναι το αντίστοιχο του μπαμπούλα για τα παιδιά
    Δεδομένο 5: κάποιες ηθικές θεωρίες του τύπου “σκοπός της γυναίκας είναι η οικογένεια” ήταν άλλο ένα μέσο χειραγώγησης των γυναικών και προώθησής τους στο γάμο-δουλεία
    Δεδομένο 6: από τη στιγμή που οι γυναίκες ανεξαρτητοποιήθηκαν για τα καλά έπαψε ο γάμος να είναι επιτακτική ανάγκη/σύμβολο ηθικότητας-“νορμαλοσύνης”

    Και φτάνουμε λοιπόν στο σήμερα εμείς οι γυναίκες που ούτε μας έχουν υποψιαστεί ορισμένοι και καλά άνδρες, άνδρες μεγαλωμένοι με παλιά (χωρίς να το έχουν συνειδητοποιήσει) πρότυπα που τους έχουν περάσει οι μητέρες τους και που απ’όλα όσα έχουν ακούσει είτε από τη μητέρα τους είτε από την (δίχως σκέψη γενικά) κοινωνία έχουν συγκρατήσει το ότι ο γάμος είναι κάτι που οι άνδρες απορρίπτουν και κάπου υπάρχει μια γυναίκα που θέλει να τους τυλίξει.

    Ποιος είπε ότι μια γυναίκα θέλει επίσης να δεσμευτεί; Να σας πάρει στο κεφάλι της; Να σας έχει στο κρεβάτι της και να σας δει μόλις ξυπνήσει; Αν δε το αξίζετε βέβαια. Γιατί, αν το αξίζετε, σαφώς και θα το θέλει αλλά δε θα το κάνει και σκοπό ζωής. Θέλω να πω πως σήμερα μια γυναίκα, για να παντρευτεί, θα πρέπει να βρει κάποιον που να της αρέσει. Δεν παίρνει γουρούνι στο σακί. Δεν ανέχεται η κακομοίρα προκειμένου να επιβιώσει.

    Και κάτι τελευταίο στο περί σεξ άνευ αγάπης. Φίλε αναγνώστη, έχεις αναρωτηθεί αν εσύ μπορείς να το ανεχτείς αυτό; Προσωπικά έχω μοιραστεί το σεξ έτσι ακριβώς όπως το περιγράφεις και φέρθηκα σαν άνδρας. Ε δεν αρέσει! Οκ το παρακάνω λίγο μιας και αρνούμαι να συναντήσω δεύτερη φορά έναν που ο ρόλος του είναι μόνο να μου “παρέχει” σεξ. Αλλά έτσι είναι. Και ξινίζουν όλοι🙂 Μιλάω για άνδρες αγενείς που στην ψύχρα λένε “θέλω μόνο σεξ, δε θέλω δεσμεύσεις” (με παραξένεψε στην αρχή αλλά το δέχτηκα και έβαλα όρο να πάω μαζί τους μόνο μια φορά για να μη δεθώ και να με προστατέψω). Και λες λοιπόν “φίλε, σε γάμησα, μερσί”. Και μένει κάγκελο, αρχίζει τα τηλεφωνα, άλλος (λίγο πιο χαζούλης αυτός) αναρωτιέται αν σε ικανοποίησε στο σεξ ή όχι…. Μα τι γελοίοι…τι ανάξιοι που ούτε να τους κοιτάξεις δεν αξίζουν. Όχι τίποτε άλλο αλλά σε κάνουν μετά να αναρωτιέσαι κι εσύ για τον εαυτό σου γιατί δέχτηκες να πηδήξεις έναν ανάξιο λόγου!

    Αυτά εν ολίγοις και μετά συγχωρήσεως αλλά ξέρεις ο τρόπος που μιλάς δίνει στον άλλο την εντύπωση ότι αισθάνεσαι σαν το πολύτιμο θήραμα/θύμα… Κουνήσου λίγο, κοίτα γύρω και επίσης αναρωτήσου γιατί σε προσελκύουν γυναίκες που αναζητούν το γάμο. Άραγε είναι όλες οι γυναίκες έτσι ή μήπως υπάρχει λόγος που μόνο τέτοιες προσελκύεις και καταφέρνεις να γοητεύσεις και τελικά, μη βλέποντας τις άλλες που θεωρείς ιδανικές, καταλήγεις στο ότι όλες οι γυναίκες θέλουν να τυλίξουν τον άνδρα; Και μη μου πεις πως δεν αναφέρεσαι σε όλες τις γυναίκες…

    Σημ. 1: συγγνώμη για το ύφος αλλά είναι εξοργιστικό αυτό το είδος (που εσύ αποκαλείς άνδρα)
    Σημ. 2 συγγνώμη αν γκρίνιαξα… (οκ σε ειρωνεύομαι χαχα )🙂

  17. hlia Says:

    Ειλικρινά συγγνώμη για τις χυδαίες λέξεις (τώρα το πρόσεξα πώς εκφράστηκα), αν θες, σβήστες.

  18. heliotypon Says:

    >hlia: Καλά τα λες. Φυσικά δεν είναι όλες οι γυναίκες έτσι. Αλλά ακόμη κι αν περιδιαβείς τα Blog θα δεις ότι ο γάμος ως αξία δεν έπαψε να υπάρχει. και φυσικά υπάρχουν όλα τα είδη των γυναικών και δεν αναφέρομαι σε όλες, αλλά μόνο σ’ εκείνες που έτσι νοιώθουν και κάνουν. Και η αναλογία έχει αλλάξει, βέβαια. Δεν είναι το ίδιο ποσοστό με πριν δέκα ή είκοσι χρόνια. Αλλά αν προσέξεις αναφέρομαι στο τι με ενοχλεί και δεν αποδίδω όλα αυτά σε όλες τις γυναίκες ομαδηδόν. Κι εμένα πολλές ηθελαν να με παντρευτούν, αλλά όχι και όλες. Δεν ξέρω σε ποιό είδος αναφέρεσαι “που αποκαλώ άνδρα”, αλλά δεν αναφέρθηκα σε κανένα ειδος. Απλώς απαρίθμησα ποιές ιδιότητες ή συνήθειες με απωθούν στις γυναίκες. Εκτός κι αν εννοείς εμένα ως αυτό το είδος επειδή ενοχλούμαι από αυτά τα χαρακτηριστικά. Μπορεί να είμαι εξοργιστικό είδος, αλλά τι να κάνω που δεν μπορώ να αλλάξω τώρα!

    Δεν με ενοχλούν οι κατ’ εσέ “χυδαίες” λέξεις. Δεν τις θεωρώ χυδαίες και ούτε επιθυμώ να τις σβήσω, εκτός κι αν το επιθυμείς εσύ. Μην ζητάς συγνώμη για τη γνώμη σου. ‘Εχεις το δικαίωμα σ’ αυτήν και μαγκιά σου! Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

  19. kihli Says:

    προφανώς και έχεις δίκιο

    αν και γυναίκα,τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις τα ξέρω και τα σιχαίνομαι

    οκ θα μου επιτρέψεις-ζηλεύω,ναι :p

    αλλά στα άλλα θα δηλώσω αθώα

  20. fmotis Says:

    Ξέρεις η ειρωνία θα είναι ότι ενδεχομένως να βρεις μια γυναίκα που να έχει όλα αυτά τα “χαρακτηριστηκά” και ο έρωτας να σε κάνει τυφλό. Αν δεν τα καταφέρει ο έρωτας, δοκίμασε το αλκοόλ😉

    Γενικά δεν μου αρέσουνε τέτοιες λίστες. Όπως και δε θα μου άρεζε να απαριθμήσω χαρακτηριστικά γυναικών που θα μου άρεζαν. Η καθεμιά είναι μοναδική με τον δικό της τρόπο.

  21. sonora Says:

    Όπως είπε ο κυρ-Αντρέας, μολις “πεταξες εξω” το 90% του ειδους .Και όπως είπε η koulpa είναι όλα ουσιώδη συστατικά.Αυτοκριτική όπως είπε η ζουζού δεν θα κάνω,γιατί αν και γυναίκα,απεχθάνομαι,απορώ,και αναρωτιέμαι από ποιόν πλανήτη είμαι και δεν μου αρέσουν αυτές οι συμπεριφορές.Και όπως ρωτά και η maya
    τι έγινε; σούκατσε γκόμενα που τα ‘πληρεί’ όλα μαζί και φρίκαρες ;

  22. heliotypon Says:

    >kihli: Στο επιτρέπω. Ελεύθερα… 🙂

    >fmotis: Ναι, θα ήταν κωμικό να μου συμβεί κάτι τέτοιο, αν και εντελώς απίθανο! Η καθεμία είναι όντως μοναδική, αλλά έτσι μου ήρθε να καταγράψω τα απωθητικά χαρακτηριστικά…

    >sonora: Απάντησα πιο πάνω στον Κυρ-Αντρέα και στον koulpa. Και στην Maya. Αν είσαι από άλλο πλανήτη (και δεν έχεις κανένα από τα παραπάνω) είναι ενδιαφέρον… ‘Οντως είσαστε πολύ λίγες. Τώρα, μην την παίρνεις και πολύ στα σοβαρά τη λίστα…

  23. nefeli Says:

    eimai sigouri pws den eisai panw apo 15

    • heliotypon Says:

      >Nefeli: ‘Επεσες παααααααααααααααααααααααααάρα πολύ έξω… Αν διάβασες μερικές από τις αναρτήσεις μου θα έπρεπε να το καταλάβεις….

Leave a Reply

