Μόνος/μόνη


Από τη φύση μου είμαι μοναχικός τύπος. ‘Οχι ότι δεν μου αρέσουν οι παρέες. Μου αρέσουν, ειδικά αυτές που έχουν κάτι κοινό με μένα και δεν είναι αυτό που λέμε χαζοπαρέες. Επίσης αγαπώ πάρα πολύ τις γυναίκες ερωτικά και κοινωνικά και σας το έχω πει αυτό πολλές φορές. ‘Ομως μπορώ να κάνω και μόνος, χωρίς να προβληματίζομαι.

Δεν έχω καταλάβει γιατί η μοναξιά (που διαφέρει, εννοιολογικά, από τη μοναχικότητα, αλλά συχνά υπάρχει εννοιολογική επικάλυψη) αποτελεί τόσο μεγάλο πρόβλημα. Μπορείς να βρεις τόσα πολλά πράγματα να κάνεις  μόνος/η σου που μπορείς να καλύψεις χρόνια ολόκληρα ζωής… Υπάρχουν άνθρωποι που πανικοβάλλονται στην ιδέα ότι μπορεί να μείνουν μόνοι ένα σαββατόβραδο ή ένα σαββατοκύριακο. Ε, δεν το καταλαβαίνω και με όλον τον σεβασμό, τους πρτείνω να βρουν ενδιαφέρουσες δραστηριότητες να γεμίσουν τον χρόνο της “μοναξιάς” και θα δούν ότι θα νοιώσουν πολύ όμορφα και χωρίς παρέα.

Τι μπορεί να κάνει, λοιπόν, ένας άνθρωπος μέσα και έξω από το σπίτι του/της όταν είναι μόνος/η;  Δεν ξέρω τι μπορείτε εσείς, αλλά θα σας πώ τι κάνω εγώ:

  • Διαβάζω. ‘Εχω πολλά βιβλία που δεν έχω ακόμη προλάβει να τα διαβάσω ή τα έχω αρχίσει και δεν τα τελείωσα (συνήθης κατάσταση…).
  • Ακούω μουσική. ‘Εχω εκατοντάδες CD, αλλά βοηθά και το τρίτο πρόγραμμα (ΕΤ3 το λένε τώρα).
  • Βλέπω TV (αν έχει κάτι ενδιαφέρον) ή κάνω ζάπινγκ. Ενδιαφέρομαι πολύ για τις Ελληνικές κωμωδίες (και τις κωμωδίες, γενικότερα, αλλά δεν βρίσκω συχνά.
  • Μαστορεύω. ‘Εχω πολλά πράγματα να συντηρήσω, μέσα και έξω από το σπίτι και ποτέ δεν τελειώνουν οι εκκρεμότητες. ‘Ωσπου να φτιάξω το ένα χαλάει κάτι άλλο. Χώρια πράγματα και “πατέντες” που τα φτιάχνω από το μηδέν…
  • Ασχολούμαι με το PC. ‘Ετσι όπως έχει εξελιχθεί το Internet, είναι μια ολόκληρη βιβλιοθήκη. Βάζεις κάποια λέξη που σε απασχολεί και αμέσως βρίσκεις χιλιάδες πηγές. Συχνά θυμάμαι θέματα που δεν έμαθα στο πανεπιστήμιο και τα ψάχνω. Το τι βρίσκω είναι απίθανο! Επίσης πολλά μπορεί να σου δώσει το Youtube (σε μετάφραση στ’ αρχαία Ελληνικά: “Συσωλήν“… Παλιές σειρές από την TV είναι εκεί. Ακόμη και ολόκληρες ταινίες! Μαγεία να ψάχνεις εκεί μέσα… Τα blogs άλλος θησαυρός. Δεν είναι κάθε μπλογκ ενδιαφέρον, αλλά υπάρχουν πάρα πολλά ενδιαφέροντα, τόσα που δεν μπορείς, στην πράξη, να τα παρακολουθήσεις όλα!
  • Φωτογραφίζω. ‘Εχω αυτή την πετριά, αλλά δεν έγινα σπουδαίος φωτογράφος (μέτριος σε όλα, είπαμε…). ‘Ομως την ευχαριστιέμαι τη φωτογραφία κι αν τύχει και βγάλω καμιά καλή κάνω μεγάλες χαρές!
  • Σπάνια βγαίνω εξω όταν είμαι μόνος, αλλά όταν το κάνω μου αρέσει να εξερευνώ, έστω και γειτονικά μέρη που δεν τα έδω επισκεφτεί. Ακόμα και στη γειτονιά μας υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα πράγμτα που δεν τα έχουμε δει. Γιατί όχι τουρισμό στη γειτονιά μας;
  • Μαγειρεύω, έστω και μόνο για μένα (γιατί, δηλαδή, δεν το αξίζω;). Πειραματίζομαι με νέες γεύσεις, ψάχνω τα βιβλία μαγειρικής (έχω κάμποσα) και αν πετύχω σε κάποιο φαγητό το μαγειρεύω και για την παρέα μου αργότερα.
  • Τι δεν κάνω: Δεν κοιμάμαι πολύ (ξυπνάω απο τα χαράματα). Δεν πηγαίνω σε “αίθουσες” οποιουδήποτε τύπου, ούτε μπουζουκερί, ούτε σκυλαδερί, ούτε μπαρ, ούτε καφετέριες, ούτε κλαμπάκια. Δεν πηγαίνω σε …σινεμάδες. Αν και θα ήθελα να δω κωμωδίες, έχουν λιγοστέψει τόσο που δεν τις βρίσκεις ούτε με φακό πιά! Ούτε κουβέντα για περιπετειώδη, θρίλλερ, αισθηματικά, κοινωνικά κι άλλα χολυγουντιανά. Δεν βρίσκω ενδιαφέρον σε ψεύτικες ιστορίες. Δεν ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο ούτε άλλα “αθλητικά”. Βρίσκω ότι η ενέργεια και ο χρόνος που αφιερώνουμε σ’ αυτά και ιδιαίτερα στο ποδόσφαιρο, είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο θα έπρεπε για ένα παιχνίδι. Κοντεύει να γίνει (τι κοντεύει, έγινε!) ρυθμιστικός παράγων της ζωής μας η πορεία μιάς μπάλας! Δεν κάνω χαζοπαρέες που είναι φθορά.

Παραπάνω αναφέρθηκα στο τι κάνω όταν είμαι μόνος. ‘Οταν δεν είμαι μόνος είναι άλλη ιστορία…🙂

31 Responses to “Μόνος/μόνη”

  1. evangello Says:

    μπραβο φιλαρακι,λειτουργεις σαν αγγελιοφορος στις επομενες μοναχικες γενιές!! το παντρεμα του χωρου και του χαρακτηρα,μπορουν να αποτρέψουν την ”παθολογικη” μοναξιά! καλο σ/κ!

  2. zwaki Says:

    Ωραίο πράγμα να είσαι αυτάρκης. Αυτό είναι ένδειξη ότι κάποιος αγαπάει συνολικά και σε βάθος τον ευατό του. Γιατί όμως σπάνια συναντάς γυναίκα που να είναι αυτάρκης?

  3. koulpa Says:

    xaxaxa συμπλέουμε γενικά το έχω καταλάβει χρόνια.. :):)

    zwaki.. δε την αντέχει η κοινωνία την αυτάρκη γυναίκα.. παλιά την έκαιγαν σα μάγεισα.. τώρα της κρεμάνε την ταμπέλα της πόρνης.. μάλον κάποιος αμυντικός μηχανισμός τις αποτρέπει.. :):)

  4. agriada52 Says:

    Ακριβώς τα ίδια (εκτός απ τις κωμωδίες)
    …και είμαι γυναίκα🙂
    Δεν είμαι μόνη, και κάποιος άλλος δίπλα μου κάνει τα ίδια ακριβώς. Αλλά και μόνη μου αν ήμουν έτσι θα ήμουν, με το παραπάνω, σίγουρα.

  5. NetMan Says:

    Η μοναξια ειναι δημιουργια πολλες φορες.Συσκεπεσαι μετα του εαυτου σου…προεδρος εσυ…συμβουλοι παλι εσυ…και οι αποφασεις ολες δικες σου.
    Οπως ειπωθηκε και παραπανω,η αυταρκια ειναι απαραιτητη για να συμβουν αυτα.Οταν βρισκεσε σε ανισσοροπια λογω του οτι σου λειπουν απαραιτητα για σενα πραματα,τοτε ειναι δραμα.

  6. Κλαζομένιος Says:

    Ρέ σύ,
    ξέρω κι άλλον έναν τέτοιον… Πολύ όμοιον δηλαδή!
    Αν θές γράψε μου να σού γράψω την διεύθυνσή του.
    Μέχρι να τ’ αποφασίσεις διάβασε {διαβάστε} τούτο:

    Αλλοί, αλλοί και τρισαλλοί,
    κρίσις των κρίσεων δεινή
    επί των κεφαλών μας
    επέπεσεν ως αμαζών
    και θέλει το κακό μας.

    Κρίση που ούτ’ ο Πάγκαλος
    απ’ την πολλή χαμάρα,
    να τήν φαιδρύνει δεν μπορεί
    με κάποια σαχλαμάρα.

    Μέ τσίμπησε ποιητικός οίστρος σήμερα… αλλά είπα να μην φορτώσω τα σχόλιά σας με όλο το μακρυνάρι…
    Το υπόλοιπο του ωραίου {αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας…} ποιήματός μου θα τό βρείτε στο:

    kakiokakies.blogspot.com

  7. Ωκεανός Says:

    Φίλε μου εμένα περιέγραψες!
    Νάσαι καλά και πάντα να περνάς όμορφα!

  8. Θωμάς Says:

    Ωραία όσα είπες για τη μοναξιά και συμφωνώ σε όλα. Υπάρχει όμως ένα ερώτημα. Τι θα προτιμούσες; Ένα μοναχικό βράδυ κάνοντας κάτι απ’ τα παραπάνω ή ένα βράδυ τρώγοντας, πίνοντας και βέβαια κουβεντιάζοντας ως αργά το βράδυ με καλούς φίλους (όχι χαζοπαρέα);

  9. zoyzoy Says:

    Θα συμφωνήσω μαζί σου εμένα η μοναξιά μ’απελευθερώνει πολλές φορές .
    Κάνεις πράγματα που αγαπάς και δεν “ζορίζεσαι”!
    Οπως αυτή τη στιγμή έχω την γάτα μου στην αγκαλιά μου και χαίρομαι τα γουργουρητά της.Πριν έρθει ο άντρας του σπιτιού και την πετάξει έξω:))

    Ξέρεις πόσα πράγματα νομίζω ότι δεν με φτάνει αυτή η ζωή να κάνω που θέλω? Αμέτρητα.

  10. sonora Says:

    Ωραίο πράγμα να είσαι αυτάρκης. Αυτό είναι ένδειξη ότι κάποιος αγαπάει συνολικά και σε βάθος τον εαυτό του όπως λέει και το zwaki. Και όποιος είναι αυτάρκης είναι έτοιμος να δώσει ένα χέρι στους δίπλα του.Αυτούς τους σκόρπιους,ή τους χαμένους για κάποιους άλλους.Να τους μάθει να μην φοβούνται τη συγκέντρωση στον εαυτό.

  11. sonora Says:

    Ακολουθεί τεχνική ερώτηση.Πως σου στέλνω σχόλιο χωρίς να συνδεθώ;τι μαγικά είναι αυτά;

  12. sonora Says:

    Καλησπέρα και πάλι.Ήμουν στο δικό μας μλπογκ,πάτησα αποσύνδεση.Με έβγαλε .Ήρθα στο δικό σου,γράφω,και δεν μου ζητά να βάλω τα στοιχεία μου γιατί τα έχει.Εντάξει αυτό.Αλλά πως δε μου ζητά τον κωδικό;ε;το στέλνω και συνεχίζω.

  13. sonora Says:

    Εγώ και η τεχνολογία δεν αγαπιόμαστε πολύ.Όπως πιστεύω,και αυτό μου δείχνει,έχω αποσυνδεθεί απο το λογαριασμό μου.Σου γράφω γι’αυτό,μήπως υπάρχει κάποια τεχνολογική εξέλιξη που δεν έχω πάρει είδηση ότι υπάρχει.Διαφορετικά,θα πιστέψω ότι ο γκούγκλης φροντίζει να μην κουράζομαι,και μου ανοίγει τις πόρτες.

  14. heliotypon Says:

    >evangello: ΛΕς να λειτουργήσω καταλυτικά για τις επόμενες γενιές; Μπα, η κάθε γενιά αντλεί απότ ους συγχρόνους της…

    >zwaki: Καλό είναι να αγαπάμε τον εαυτόν μας. Δεν είμαι ειδικός για να απαντήσω το ερωτημά σου, αλλά μάλλον το ένστικτο της διαιώνισης λειτουργεί. Θέλουν να αποκτήσουν σύντροφο για να εκπληρώσουν τη βιολογική επιταγή!

    >koulpa: Συμπλέουμε, ε; Να ήξερα και την τέχνη σου καλά θα ήταν, αλλά στα ξυλουργικά, μαστορεύω μεν, αλλά είμαι πρωτόγονος… Σημ: Ξέρεις ότι έχει βελτιωθεί πάρα πολύ η ορθογραφία σου;

    >agriada: Ως αγριάδα που είσαι, φυσικό είναι να είσαι έτσι🙂 Αν και η αγριάδα κάθε άλλο παρά μοναχικό φυτό είναι. ‘Οταν πέσει σε χωράφι το γεμίζει…

    >NetMan: ‘Ασε που μπορεί να τσακωθούν τα μέλη του συμβουλίου και να …πιαστούν στα χέρια! Το φαντάζεσαι να (αυτο)χαστουκίζονται ο πρόεδρος με τον αντιπρόεδρο; :-))

    >Κλαζομένιος: ‘Εξεστιν ασχημονείν Κλαζομενίοις, αλλά πρόσεχε τη ρίμα σου… Ο όμοιός μου λές να είμαι εγώ;🙂 Τι να τον κάνω, να κάνουμε σύλλογο; Να ήταν γυναίκα θα με ενδιέφερε…

    >Ωκεανός: Λές να εννοεί εσένα ο Κλαζομένιος;

    >Θωμάς: Δεν είναι θέμα προτίμησης. Και τα δύο μου αρέσουν, αλλά όχι συνέχεια. Πότε το ένα πότε το άλλο. Χάθηκε η ισορροπία;

    >zoyzoy: Ε, τώρα μας χάλασες την εικόνα που είχαμε για τον άντρα του σπιτιού (που είναι και καλός φωτογράφος, έχω καταλάβει…). Σίγουρα μιά ζωή δεν μας φτάνει. Γι’ αυτό και οι ανατολίτες επενόησαν την μετεμψύχωση…🙂

    >Sonora: Βλέπω σε απασχολεί η αλληλοβοήθεια και αυτό είναι πολύ καλό. Το κακό είναι ότι ό,τι φτιάχνουν οι αλληλοβοηθούντες το χαλάνε οι αλληλοκαταστρέφοντες! Για τις τεχνικές ερωτήσεις μάλλον θα σε απογοητεύσεω. Από τεχνολογία κάτι σκαμπάζω, αλλά όχι στα σχετικά με υπολογιστές. Είμαι ο τελευταίος που θα μπορούσε να δώσει εξηγήσεις στα της πληροφορικής…

  15. patatoula Says:

    ωραια η μοναξια οταν μπορεις να την επιλεξεις αναμεσα σε αλλα πραγματα οπως την παρεα!!!!

    παντως πιστευα οτι θα βγουμε ενα ραντεβου οι δυο μας. θα με πηγαινες για ενα καφε, μετα σινεμαδακι και υστερα στα μπουζουκια να δω τον αγαπημενο μου τραγουδιστη.. τωρα δεν εχω καμμια ελπιδα!!!! χαχα (πλακιτσα κανω)😛

  16. heliotypon Says:

    >[atatoula: Εγώ θα σου προτείνω να σου φτιάξω πατάτες οφτές με ειδκή άσπρη σάλτσα και T-bone stake, μετά να σου φτιάξω ένα υπέροχο εσπρέσσο ή καπουτσίνο, σινεμαδάκι παίζει (δεν θα δηλητηριαστώ κιόλας…), αλλά το μπουζουκομάγαζο καλλίιτρα να το ξεχάσεις. Να σου κάνω δώρο τους δίσκους του δικού σου να τους ακούς όσο θέλεις…🙂
    ΥΓ: Μ’ αρέσει που μου διευκρινίζεις ότι είναι πλακίτσα, μπας και νομίσω ότι με καμακώνεις…🙂

  17. vlacha Says:

    Κι εγώ μια από τα ίδια, όσον αφορά την μοναξιά, μ’αρέσειιιιιιι!!! Άσε που σπάνια βρίσκω ανθρώπους με τους οποίους μπορώ να συνεννοηθώ! Και δεν είναι τυχαίο που είσαι αυτός που είσαι, συνετέλεσε και η ανάγκη σου για απομόνωση!

    Υ.Γ. Χαίρομαι που συνεχίζεις να γράφεις, είσαι από τους λίγους που έμειναν (από αυτούς που παρακολουθούσα) από τότε που άρχισα το blogging (το 2006).

  18. patatoula Says:

    χαχαχα σε αυτη τη ζωη ποτε δεν ξερεις ο καθε ενας τι εχει στο μυαλο του και πως λαμβανει οτι γραφεις ή λες… τρελοι υπαρχουν πολλοι γυρω μας…!!! Οποτε ας προσεχουμε για να εχουμε φιλε μου heliotypon😉

    Λοιπον δεχομαι!!!!!!!! Ποτε θα συναντηθουμε;;;😛

  19. Lonely Says:

    to katalilo thema gia to Nick mou🙂 pou oloi nomizoun oti an eisai monaxikos niotheis kai eisai monos…asxetoi…

    tora omos na statho se ena allo megalo thema…tis patentes…oxi MH mi to kaneis auto se iketeuo (asteieuomai ligaki omos, giati pragmatika oi antres me tis patentes den pezeste…KAI OLES EINAI ANEPARKIS)🙂

  20. heliotypon Says:

    >vlacha: ‘Ετσι είναι. Οι περισσότεροι/ες έχουν εξαφανιστεί. ‘Η έκλεισαν τα blogs ή σταμάτησαν να γράφουν. Χαίρομαι που κι εσύ είσαι ακόμα στις επάλξεις. Δεν ξέρω τι εννοείς ότι δεν είναι τυχαίο που είμαι αυτός που είμαι. Τίποτα αξιόλογο δεν είμαι. Συχνά αναρωτιέμαι σε τι βόηθησε τον κόσμο η παρουσία μου πάνω σ’ αυτή τη γήινη φλούδα…

    >Patatoula: Από την ερχόμενη βδομάδα. Αν το εννοείς στείλε e-mail… 🙂 (κάτω-κάτω σττην πλευρική στήλη). Εγώ πάντως την εννοώ την πρόσκληση!🙂

    >Lonely: Ε, βέβαια σου πάει κουτί! Γιατί όχι πατέντες. ‘Ισως έχεις κακές εμπειρίες από πατεντιάρηδες, αλλά δεν είναι όλες ανεπαρκείς. μη γενικεύεις από τις δικές σου, ίσως ατυχείς, εμπειρίες…🙂

  21. maya Says:

    βρίσκω ατυχή την λέξη μοναχικότητα.
    πάλι σαν κάτι να παθαίνεις -με την κακή έννοια- κάνει .
    το αγγλικό solitude ακούγεται καλύτερο…
    ο ιδιωτικός χρόνος (privacy) είναι αναγκαίος και ιαματικός.
    πάλι καλά λέω εγώ !

    και δεν είσαι μέτριος όπως λες. φαίνεται.🙂

    πολύ καλησπέρα
    χχχχχχχχχχ

  22. NoGodsNoNations Says:

    Όλα αυτά που είπες, παρά τη ‘ωραιοποίηση’ που έκανες, ξέρεις πως αντηχούν στο μυαλό μου; Μόνο με μία λέξη : ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ. Και γω είμαι μόνος αλλά όχι να ζούμε μια κόλαση και να το χαιρόμαστε κιόλας! Ήμαρτον! Κάτι σαν το ΔΝΤ στη χώρα…

  23. heliotypon Says:

    >Maya: Μπα, εμένα δεν μου φαίνεται ατυχής, αλλά αν σου πάει καλλίτερα το solitude, γιατί όχι; Ναι, είναι αναγκαίος. Το νοιώθω μετά από περιόδους έντονης συναναστροφής.
    Κι όμως. μέτριος ως ασήμαντος… Με ξέρω καλλίτερα. Ευχαριστώ για την παρηγοριά🙂
    Κι απο μένα χχχχχχχχχχχ

    >NoGodsNoNations: Σε διαβεβαιώνω ότι δεν έκανα καμία ωραιοποίηση. Αν ήθελα να έχω παρέα συνεχώς θα μπορούσα να την έχω. Καμία απελπισία και απορώ πώς σχημάτισες αυτή την εντύπωση. Δεν ξέρω για σένα, αλλά για μένα η μοναχικότητα είναι ανάγκη. ‘Οχι πλήρης, αλλά όσο μου χρειιάζεται. Το ΔΝΤ μας χρειάζεται στην κατάσταση που είμαστε. Δεν υπήρχε άλλη λύση και κανένας δεν πρότεινε καμία.

  24. NoGodsNoNations Says:

    Μη μου λες ότι το ΔΝΤ είναι αναγκαίο κακό γιατί τα παίρνω! Αρκετά πια με την πλύση εγκεφάλου… Θα τρώμε σε λίγο απ’τα σκουπίδια και συνεχίζουμε να τους πιστεύουμε, το αξίζουμε…Το ‘θα μπορούσα’ το λέω και γω. Είναι δυαντόν να είναι καλλύτερα μόνος παρά με καλή παρέα; Και το λέω αυτό γιατί όλα αυτά που περιέγραψες δεν είναι δυο-τρια πραγματάκια ας πούμε πως να γεμίσει κάποιος τον χρόνο που είναι μόνος κάπου κάπου αλλά κάποιος που είναι μόνος 24 ώρες το 24ωρο!

  25. heliotypon Says:

    >NoGodsNoNations: Αδερφέ, μπορείς ελεύθερα να τα παίρνεις, αλλά αναρωτιέμαι αν έχεις εναλλακτική πρόταση. Αν δεν φωνάζαμε το ΔΝΤ σήμερα θα είχαμε ήδη πεινάσει (κυριολεκτικά) και θα ψάχναμε στα σκουπίδια (αν είχαμε σκουπίδια…). Απο μας , με τη ερύτερη έννοια, εξαρτάται το μέλλον. Αν εξακολουθήσουμε να είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι κι αν δεν παράγουμε τίποτα, κι αν δεν εξάγουμε τίποτα, κι αν αγοράζουμε όλα τα εισαγόμενα, θα καταλήξουμε στην βαρύτερη μορφή φτώχιας και πείνας. Είναι εύκολο να ακολουθείς το όποιο κόμμα σου, ή τη γενικότερη διάθεση (“το κακό ΔΝΤ”), αλλά το δύσκολο είναι να έχεις πρόταση. Και ΟΛΟΙ αυτοί που είναι εναντίον του ΔΝΤ δεν έχουν καμία εναλλακτική πρόταση! ‘Οσο για τον χρόνο μου, μπορείς να πιστεύεις ότι είμαι απελπισμένος, αν σου κάνει κέφι. Σε πληροφορώ ότι και σχέση έχω και συχνά έχω και περιστασιακές. Δεν σημαίνει ότι όλα αυτά που περιέγραψα τα κάνω σε συνεχή βάση, αλλά απαρίθμησα με τι μπορώ (και μου αρέσει) να ασχολούμαι.

  26. Άθεος Says:

    Εγώ, μαζί με αυτό που είπε ο Θωμάς, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
    Σου το έχω πει πολλές φορές: είμαστε ολόιδιοι!

  27. Θεία Λένα Says:

    ΚΑλημέρα..Λίγο πολύ μοιάζουν αυτά που κάνουμε όταν είμαστε μόνοι..εκτός απο το τηλέφωνο. Μιλάω εκεί με τις ώρες, σε φίλες κυρίως.
    Τι δεν κανω. Δεν κάνω γυμναστική, ούτε καν τις ασκήσεις που μου έκοψε ο καρδιολόγος. Στη θέση τους τρώω ένα μουστοκούλουρο. Με βλάπτει αλλά μ’ αρέσει περισσότερο απο τις επικύψεις. Το γράφω μήπως το ξορκίσω..

  28. heliotypon Says:

    >’Αθεος: Δεν είναι τυχαίο. Αν είσαι άθεος αυτό συνοδεύεται και από ένα οικοδόμημα λογικής που είναι παρόμοιο σε άτομα που μοιράζονται τις ίδιες απόψεις…

    >Θεία Λένα: Χαίρομαι που μοιάζουν οι ασχολίες μας. Εγώ το τηλέφωνο κοντεύω να το εκτοπίσω από τη ζωή μου. Συχνά βαρυέμαι να το πιάσω… Δεν θέλω να χτυπάει και σπανίως τηλεφωνώ, πρ’ όλο που θέλω να επικοινωνήσω με αγαπημένα πρόσωπα… Απλώς αντιπαθώ το τηλέφωνο! Πρόσεχε τη δίαιτά σου για να ζήσεις πιο πολύ και να απολαμβάνεις το σεξ…😉

  29. heliotypon Says:

    >Θεία Λένα: Με μπερδεύεις συνέχεια και νομίζω ότι είσαι η Θ.Λ. που γράφει τα Τετράδια Ηδονής… Συγνώμη για το μπέρδεμα…

  30. kihli Says:

    μ’αρέσεις😉

  31. heliotypon Says:

    >kihli: Χαίρομαι να το διαβάζω🙂

Leave a Reply

