Απάντηση σε αγγελία γυναίκας (Ε)


Την ανέβασα πριν χρόνια. Τη βρίσκω χαριτωμένη και σε ταιριαστή συνέχεια της προηγούμενης που είναι σχετική με αγγελίες στο διαδίκτυο. Κι επειδή δεν έχω τελειώσει την νέα ανάρτηση σας την παραδίδω…

Αυτήν την απάντηση σε αγγελία της σε site γνωριμιών έλαβε φίλη μου:

Γεια σου και καλη χρονια διανθισμενη με υγεια!! Ειμαι ο Μιχαλης 30χρονων. Ειμαι 1.97,πολυ εμφανισιμος εσωτερικα και εξωτερικα..Εχω μαυρα μαλλια και μελια ματια.. Δουλευω στα CARREFOUR Aλιμου..
Μοναδικο και μονακριβο ονειρο μου,ειναι να συναντησω το κοριτσι των αραχνουφαντων ονειρων μου..Το κοριτσι,που οταν θα βλεπω μαυροφορα, δακρυσμενα δακρυα να κυλουν απο τα ματακια του,θα το τυλιγω τρυφερα τρυφερα στην ξαστερη αγκαλια μου,κανοντας τα,με την πλουμιστη μου ανασα, κοκκινα τριανταφυλλα ευτυχισμενης ευτυχιας..
Ελπιζω να καταλαβες οτι εχεις να κανεις με δυσκολο αγόρι, ασυμβιβαστο 101%.
Ειμαι παντου και παντα χαμογελαστα χαμογελαστος και αισιοδοξα αισιοδοξος. Μιλω παρισσοτερο με πραξεις παρα με λογια..Τα λογια χανονται στην ακυματιστη θαλασσα του πουθενα. Οι πραξεις ομως ποτε..
Ελπιζω να μην σε ζαλισα! Επισης, ελπιζω να σκιαγραφησα τον εαυτο μου, με αερατες  βελουδινες  πινελιες..
Ειμαι σιγουρος οτι ταιριαζουμε, γι αυτο θελω να γνωριστουμε!!! Αν θελεις και εσυ, στειλε μου μηνυμα,η,τ ηλεφωνησε μου στο ………
Θα περιμενω νεα σου..
Φιλακια.
Υ.Γ. Μην ξεχασω να αναφερω οτι εχω τρομερα δυνατο χαρακτηρα (Υδροχοος γαρ!)

5 Responses to “Απάντηση σε αγγελία γυναίκας (Ε)”

  1. .... Says:

    Του είπε καμμιά του τύπου πως και ο τελευταίος άντρας στη γη να ήταν, θα προτιμούσε ένα… βλήτο;;;;

  2. ViSta Says:

    το διαβάζω και το ξαναδιαβαζω και άκρη δεν βγάζω… ομολογώ πως σε κάτι μέσα μου αρέσει ο ρομαντισμος του, απο την άλλη… ειμαι αγόρι και ψάχνω το κορίτσι… μελια ματιά, αερατες βελουδενιες πινελιές.. σιγά ρε φίλε… κολλησαμε στα μελια… είσαι 30 ή 15;

    Απο την άλλη τι να πει ο “μικρός” για να τον πάρουμε στα σοβαρά; Δύσκολα τα πράγματα λοιπόν… χαιρετίσματα🙂
    όπως

  3. heliotypon Says:

    >…..: Υπάρχουν και χειρότερα…

    >Vista: Το παιδί, έχοντας επίγνωση της γλωσσικής του αδυναμίας, προσπάθησε να βρει ασυνήθιστες λέξεις για να εντυπωσιάσει. Υποθέτω ότι προσπάθησε πολύ, όπως προσπαθεί κάποιος στην γλώσσα που δεν είναι μητρική του και που την γνωρίζει ελλιπώς. Είμαι βέβαιος ότι αγνοεί τη σημασία πολλών από τις λέξεις που χρησιμοποιεί, αλλά επειδή ακούγονται ασυνήθιστες τις νομίζει με λογοτεχνική αξία. Θα μπορούσε να εκφραστεί με τις λέξεις που γνωρίζει και να είναι γνήσιος, αλλά…

  4. ViSta Says:

    Αναφέρεις τη γλωσσική αδυναμία του παιδιού… Λες να είναι μετάφραση του Google στα Ελληνικά από άλλη γλώσσα; Εξίσου πιθανό… τι λες;

  5. heliotypon Says:

    >Vista: Δεν νομίζω, γιατί οι μεταφράσεις αυτές έχουν τελείως άλλη μορφή. Εδώ χρησιμοποιεί την κλασσική σύνταξη, αλλά είναι φανερή η προσπάθεια εντυπωσιασμού με τη χρήση “φανταχτερών” λέξεων (αραχνοΰφαντα όνειρα, βελούδινες αεράτες πινελιές, η ακυμάτιστη θάλασσα του πουθενά κλπ).

Leave a Reply

