Πώς κάνετε σεξ;



Επειδή είναι της μόδας στα blogs τα ερωτηματολόγια (βρήκα κάπου ένα με 100 ερωτήσεις) και για να ξεφύγουμε και λίγο από το κλίμα της γκρίνιας, της μιζέριας και του ΔΝΤ (η ζωή δεν είναι μόνο οικονομικά, έχει και πολύ ευχάριστες διαδικασίες…) είπα να σας διασκεδάσω λίγο με μερικές αδιάκριτες ερωτήσεις. Και να δω ποιοί/ές από σας τολμάνε. ‘Ετσι κι αλλιώς ανώνυμοι είστε εδώ, αδέρφια, μην ντρέπεστε και βγάλτε τα ιδιαίτερά σας στη φόρα, για χάρη των επισκεπτών. Μπορείτε να απαντήσετε όσες ερωτήσεις θέλετε. Μόνο βάλτε το νούμερο δίπλα για να ξέρουμε ποια απαντάτε. ‘Αντε μπράβο…
ΥΓ: Αφορμή απετέλεσε σχετική ανάρτηση με ερωτήσεις της nefelokokkugia.

1. Τι νοιώθετε όταν ποθείτε κάποιον/αν;
2. Τι άλλα σωματικά συμπτώματα παρατηρείτε, εκτός από την “υγρασία” ή τη στύση σας;
3. Πώς βεβαιώνεστε για τον πόθο σας;
4. Ποιά είναι η αμέσως επόμενη κίνηση;
5. Αν είναι κοντά σας το πρόσωπο, πώς ενεργείτε;
6. Ποιά είναι η πρώτη σας ερωτική κίνηση;
7. Πώς θα θέλατε να ανταποκρίνεται το άλλο πρόσωπο;
8. Πώς ξεκινάτε τη διαδικασία;
9. Προτιμάτε να γδύνεστε μόνοι σας ή να σας γδύνουν;
10. Τα βγάζετε όλα ή μόνο τα απαραίτητα;
11. Προτιμάτε το κρεβάτι ή κάποιο άλλο σημείο;
12. Σας αρέσει το σεξ στη φύση;
13. Αν ναι πού προτιμάτε να το κάνετε; Στη θάλασσα, σε βουνό, σε άλλα μέρη;
14. Το έχετε κάνει δημόσια και να σας βλέπουν άλλοι; Αν ναι τι νοιώσατε;
15. Πόσο χρόνο χρειάζεστε (στο περίπου) μέχρι να έχετε οργασμό;
16. Συνήθως συγχρονίζονται οι οργασμοί σας; Αν όχι ποιός έχει πρώτος/η;
17. Κάνετε στοματικό σεξ στο άλλο πρόσωπο; Πόσο συχνά;
18. Σας κάνει το άλλο πρόσωπο στοματικό σεξ; Πόσο συχνά;
19. Χρησιμοποιείτε/απαιτείτε πάντα προφυλακτικό ή μόνο με τα νέα πρόσωπα, ή ούτε μ’ αυτά;
20. Πόσους οργασμούς φτάνετε (συνήθως) σε κάθε “συνεδρία”;
21. Φροντίζετε για τον οργασμό του άλλου προσώπου ή δεν σας απασχολεί ιδιαίτερα;
22. Ποιά είναι η αγαπημένη σας στάση;
23. Αλλάζετε στάσεις ή προτιμάτε τα “σίγουρα”;
24. Τι κάνετε (συνήθως) μετά το σεξ;

28 Responses to “Πώς κάνετε σεξ;”

  1. NetMan Says:

    Εγω ειμαι λιγο πολυ ανοιχτο βιβλιο σε μερικα απο τα ερωτηματα που θετεις…🙂
    Αυτο που με τρελαινει και μ απογειωνει στην κυριολεξια,ειναι να νιωθω την απολαυση στις αντιδρασεις της συντροφου μου.
    Τα υπολοιπα ειναι απλα εργαλεια και ποτε βασει προγραμματισμου.

  2. StellaFox Says:

    3)του δίνω ένα γλωσσόφιλο, να δώ αν θα αναψουν λαμπάκια…
    4)χαμόγελο, κ ψιθύρισμα στ’ αυτί του.
    6)Να πλησιάσω σε χιλιοστά τα χείλια του, χωρίς να τ’ακουμπησω καθόλου.
    7)Σαν ταύρος σε γυαλοπωλείο
    8)οπως να ναι αρκει να υπαρχει ενα είδος “πάλης” (οχι ρωμαϊκής)
    11)Δεν ειμαι προσγειωμένο ατομο…αλλά σ’ αυτη την φάση, το πάτωμα είναι ό,τι πιο ΑΜΕΣΟ!
    12)Οχι. Η φύση είναι γυναίκα. 2η γυναίκα στο “κρεββάτι” μου, Δεν Μπαινει
    14)Ναι.Δεν μας είδε κανεις. (προαύλιο Εκκλησίας.Γυρω γυρω γκρεμός.Η ωραιότερη θέα ever…)
    15)Εξαρτάται τον παίκτη (από 3 δευτερόλεπτα μερχι….και ΠΟΤΕ).
    17)Ναι. Πολύ συχνά ,γιατί η διαιτά μου δεν μου επιτρέπει τα παγωτά χωνάκια, και μου χουν λειψει…
    19)και διπλό με απ’ όλα…
    22)Ολες αυτές που εγώ είμαι υποχείριο του….φφφφφφ…. ζέστη……
    23)Βγαίνω να το γιορτάσω.

  3. StellaFox Says:

    ΥΓ: @ ΝΕΤΜΑΝ¨= ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ….

  4. DIN Says:

    2. Μια πελώρια λαχτάρα για μοσχαρισια μπριζόλα και κοκκινο κρασι!
    8. Βαζουμε το λαδι να καψει σε δυνατη φωτια…
    24. Κόβω πάντα απόδειξη!

    din

  5. nefelokokkugia Says:

    Καλά εσύ άγρια χαράματα στέλνεις απειλητικά μηνύματα, ώστε ν΄απαντήσω στις ερωτήσεις σου? Χαχχα, έχω συνδέσει το mail με το κινητό και νόμιζα ότι έγινε επιστράτευση.
    Τέσπα, πάρε…

    1.Τι νοιώθετε όταν ποθείτε κάποιον/αν;
    Μια αγωνία αν έχει φύγει πόντος από το καλσόν και γίνω ρεζίλι?

    2. Τι άλλα σωματικά συμπτώματα παρατηρείτε, εκτός από την “υγρασία” ή τη στύση σας;
    Εντερικές διαταραχές, που συνήθως τρέπουν σε φυγή τον σύντροφό μου. Πφφ μυγιάγγιχτοι…

    3. Πώς βεβαιώνεστε για τον πόθο σας;
    Αν έχω εντερικές διαταραχές, είμαι σε καλό δρόμο.

    4. Ποιά είναι η αμέσως επόμενη κίνηση;
    Επίσκεψη στην τουαλέτα. Συνήθως ο άλλος έχει ήδη φύγει.

    5. Αν είναι κοντά σας το πρόσωπο, πώς ενεργείτε;
    Κάνω την κινέζα και κοιτάω με υποτιμητικό βλέμμα τους διπλανούς μου (…καταραμένες εντερικές διαταραχές).

    6. Ποιά είναι η πρώτη σας ερωτική κίνηση;
    Πιάνω την κοιλιά μου. Βοηθάει στη διαδικασία.

    7. Πώς θα θέλατε να ανταποκρίνεται το άλλο πρόσωπο;
    Με κατανόηση. Δεν το ελέγχω πάντα το πεπτικό μου σύστημα

    8. Πώς ξεκινάτε τη διαδικασία;
    Ανώμαλε…..που θες να σου περιγράψω πως πάω τουαλέτα. Πφφφ

    9. Προτιμάτε να γδύνεστε μόνοι σας ή να σας γδύνουν;
    Μόνη. Είναι ιερή ώρα αυτή

    10. Τα βγάζετε όλα ή μόνο τα απαραίτητα;
    Απλά τα κατεβάζω από τη μέση και κάτω.

    11. Προτιμάτε το κρεβάτι ή κάποιο άλλο σημείο;
    Τιιιιι? Γίνεται και στο κρεβάτι? Εμένα η μαμά μου μου έμαθε ότι αυτό γίνεται πάντα στην τουαλέτα.

    12. Σας αρέσει το σεξ στη φύση;
    Και το χέσ@@@

    13. Αν ναι πού προτιμάτε να το κάνετε; Στη θάλασσα, σε βουνό, σε άλλα μέρη;
    Χέσε ψηλά κι αγνάντευε.

    14. Το έχετε κάνει δημόσια και να σας βλέπουν άλλοι; Αν ναι τι νοιώσατε;
    Σε φάση κάμπινγκ? Ουυυυυ πολλές φορές. Ένα αεράκι ένιωθα…

    15. Πόσο χρόνο χρειάζεστε (στο περίπου) μέχρι να έχετε οργασμό;
    Οργασμό? Που κολλάει ο οργασμός με το χέσιμο?

    16. Συνήθως συγχρονίζονται οι οργασμοί σας; Αν όχι ποιός έχει πρώτος/η;
    Ασχετη ερώτηση. Αν όμως έχουμε φάει το ίδιο φαί, μερικές φορές τσακωνόμαστε ποιος θα πάει πρώτος τουαλέτα.

    17. Κάνετε στοματικό σεξ στο άλλο πρόσωπο; Πόσο συχνά;
    Μετά την τουαλέτα? Ποτέ.

    18. Σας κάνει το άλλο πρόσωπο στοματικό σεξ; Πόσο συχνά;
    Ποτέ σεξ την ώρα του χεσίματος. Α πα πα

    19. Χρησιμοποιείτε/απαιτείτε πάντα προφυλακτικό ή μόνο με τα νέα πρόσωπα, ή ούτε μ’ αυτά;
    Προφυλακτικά? Ποτέ. Καθαριστικά τουαλέτας πάντα όμως.

    20. Πόσους οργασμούς φτάνετε (συνήθως) σε κάθε “συνεδρία”;
    Οργασμούς δεν ξέρω, αλλά ένα τόμο της ιστορίας του ελληνικού έθνους τον βγάζω χαλαρά σε μια «συνεδρία» στην τουαλέτα.

    21. Φροντίζετε για τον οργασμό του άλλου προσώπου ή δεν σας απασχολεί ιδιαίτερα;
    Νταξξξ μωρέ. Με τον κώλο του άλλου θ΄ασχολούμαι τώρα?

    22. Ποιά είναι η αγαπημένη σας στάση;
    Καθιστή με βιβλίο

    23. Αλλάζετε στάσεις ή προτιμάτε τα “σίγουρα”
    Τα σίγουρα, τα σίγουρα

    24. Τι κάνετε (συνήθως) μετά το σεξ;
    Μπάνιο. Τσιγάρο. Τα συνηθισμένα.

  6. nefelokokkugia Says:

    Φτουυυ, τώρα τον πρόσεξα τον τίτλο της ανάρτησης. Για το σεξ μιλούσαμε? Πάλι εκτός θέματος είμαι. Μη μου μηδενίσετε καλέ κύριε το γραπτό μου.

  7. NetMan Says:

    StellaFox
    Εδω κοντεύω να γινω συγγραφεας και συ θελεις κι αλλες λεπτομερειες…?!Απαιτητικη αναγνωστρια…

    Δεν θα σε προδωσω…Θα απαντησω σε μερικα νουμερακια….

    1… Σαν τον Μεγα Αλεξανδρο…Σαν τον Μωαμεθ τον πορθητη…Η καπως ετσι τελως παντων…
    2…Αυτα αρκουν!
    3…Βεβαιωθηκε ηδη…
    4…Προσεγγιση χωρις δευτερη σκεψη.Νομος.Ολα τα αλλα ειναι λογοι ωστε να μην πας.
    5…Ποσο κοντα…?
    6-9…Ποτέ σχεδια.Οτι μας ερθει
    10…Ε ολα μωρε…Αλλιως χανεις επισοδεια.
    11…Πολλα τα σημεια σε τουτη τη ζηση…Τελευταιο ακραιο μερος πριν κανενα διμηνο,ηταν στα λουτρα.Σε κοινη κλειστη πισινα.Ηταν ακομη ενα ζευγαρι στην απεναντι γωνια.Καθισμενος εγω στα σκαλακια με το νερο ως το στηθος μου.Ηρθε και εκατσε πανω μου…Εκει που ειμασταν χαμενοι στους εφτα ουρανους,μπαινει μια οικογενεια κινεζων η γιαπωνεζων με τα μωρα τους και μας κοψανε….Την απω ανατολη μου μεσα…Σαν το κρεβατι δεν εχει τελικα…
    12-13…Στην ακροθαλασια…Μαγεια.Και αλλου ενιοτε…Μεσα στην θαλασσα εχω γραψει ακριβως τι ενειωσα
    14…Μια φορα θυμαμε που το καναμε στο αυτοκινητο χαραματα και παραπερα ενας ψαρευε και επαιρνε και ματι
    15…Οσο θελω
    16…Εξαρταται….Συμβαινει συχνα παντως οταν υπαρχει συνενοησις…
    17-18…Εννοειται!
    19…Κατοπιν διαισθησης.
    20…Οσο αντεχει η γυνη…(Πλακα κανω.Συμβαινει ομως να ξερετε)Εξαρταται απο την γυναικα κατα ποσο με τρελαινει.Η μια φορα ποτε δεν μου ηταν αρκετη.Μια καλη φυσιολογικη βραδυα,τελειωνει με τρια το λιγωτερο.
    21…Ειναι το μονο που με απασχολει.Θελω να την βγαζω εκτος εαυτου.Αν δεν συμβαινει,τζαμπα κουνιομασταν νιωθω…
    22…Ολες.Μια αδυναμια ομως μιας και μου βγαζει το ζωο απο μεσα μου ειναι η σταση στα τεσσερα.
    23…Αλλαζω αλλαζω…
    24…Ε ολα εγω θα τα κανω εδω πια?!

  8. StellaFox Says:

    @nefelokokkygia: (τι νικ νειμ ειναι αυτο καλη μου????) Θεά θεα!!!!εγώ σου βάζω 20!!!!!

    @ΝΕΤ ΜΑΝ: Ευχαριστωωωωω…… :))))

  9. StellaFox Says:

    @Heliotypon: Οι απαντησεις σας φιλτατε???????????????😉

  10. nefelokokkugia Says:

    @Stella Fox
    χαχαχχα, κλασική ερώτηση.
    http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%9D%CE%B5%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BA%CE%BA%CF%85%CE%B3%CE%AF%CE%B1

    Αν δεν σε βγάζει το link πήγαινε στο google και ψάξε Νεφελοκοκκυγία.

  11. StellaFox Says:

    οκ. φανταζομαι οτι σε αντιπροσωπεύει αυτο:
    “ουτοπική πολιτεία με τους δικούς της νόμους μακριά από την πεζή πραγματικότητα …

  12. morgana Says:

    ….κανω για να το φχαριστιεμαι….
    πλακα πλακα, δε μοιαζει με χορο? καποιοι παρτενερ σου κανουν και καποιοι αλλοι, οχι.

  13. nefelokokkugia Says:

    Απόλυτα.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς…

  14. menoima Says:

    Με μπισκοτάκι και διπλό σαντιγί

  15. Tasos Says:

    Τελικά οι κυρίες έχουν πολύ μεγαλύτερη φαντασία από τους κύριους! Πολύ αποκαλυπτικό το ερωτηματολόγιο. Εγώ τις είχα όλες για καλόγριες,,,,,, χε,χε,χε

    Η δική μου πλούσια εμπειρία λέει ότι “όλα είναι σχετικά”. Δεν υπάρχει φόρμουλα στο “πως κάνουμε σεξ”, και μάλλον αν υπήρχε θα γινόταν πολύ βαρετό! Κάθε περίπτωση απαιτεί ειδική μεταχείρηση. Βασικό συστατικό είναι η επαφή με το παρόν για να “χορέψεις” το χόρο που απαιτεί η στιγμή! Αν σκέπτεσαι το σεξ και μόνο μάλλον θα απογοητευτείς από το αποτέλεσμα.

  16. tomorgana Says:

    πεινασα…θα φταει το πολυ σεξ

  17. NetMan Says:

    Tasos
    […Αν σκέπτεσαι το σεξ και μόνο μάλλον θα απογοητευτείς από το αποτέλεσμα….]
    Σοφη κουβεντα φιλε μου…Μπορει βιβλιο ολοκληρο να γραφτει πανω σ αυτη την φραση…
    Οντως πρεπει εχεις πλουσια εμπειρια.

  18. Tasos Says:

    NetMan όταν είσαι έτοιμος για το βιβλίο πες μου….. η έμφαση όχι μόνο στο σεξ αλλά στην ζωή γενικότερα και το μυστήριο για μένα είναι η επαφή με το “παρόν”, μόνο όταν είσαι έτοιμος να το αντιμετωπίσεις ανακαλύπτεις το μοναδικό. Αν όχι, τότε όλα είναι ίδια, ασπρό-μάυρα και,,,,, βαρετά!
    Να είστε όλοι καλά στο παρόν και να ανακαλύπτεται!

  19. kaliadni Says:

    Θα ήθελα να δω συμμετοχή και απαντήσεις σε σχετικό ποστ για φετίχ :Ρ

  20. heliotypon Says:

    >Netman: Δεν απάντησες, παρά με υπεκφυγή, αρχικά, αλλά σε πρόγκηξε η StellaFox και …συμμορφώθηκες!🙂

    >StellaFox: Είσαι και πολύ ξηγημένη γκόμενα να’ουμ! Μέχρι που με βάζεις σε πειρασμό να επιδιώξω να σε γνωρίσω…🙂. Παρακάτω δίνω και τις δικές μου απαντήσεις…

    Nefelokokkugia: Μου …έχεσες την ανάρτηση ή κάνω λάθος;

    >Morgana: Φυσικά για να το φχαριστιέσαι το κάνεις και κάποιοι σου κάνουν κάποιοι όχι. Αλλά εδώ ρωτάω πώς το κάνεις, για να μάθω κι εγώ μερικά πράμματα για το σεξ, μια και στο σχολείο δεν είχαμε σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Πώς θα βγω στην κοινωνία σεξουαλικά αμόρφωτος; ‘Οχι πές μου!

    >menoima: Κάτι σε γιαπωνέζικο μου κάνει αυτό…🙂

    >Tassos: Οι κυρίες δεν συγκρίνονται με μας σε φαντασία! Αν και δεν υπάρχει σταθερή συνταγή, κάποια πράγματα τείνουν να επαναλαμβάνονται. Αυτό ήταν και το αντικείμενο των ερωτήσεων. Πέρα από τον χαβαλέ, φυσικά…

    >kaliadni: Κάνε ένα σχετικό ερωτηματολόγιο και απαντάμε….

  21. heliotypon Says:

    Εδώ οι δικές μου απαντήσεις. Να σας φύγει η περιέργεια.
    1. ‘Εντονη πρoσήλωση στο αντικείμενο του πόθου μου, μέχρι να μην σκέφτομαι τίποτε άλλο…
    2. Ανέβασμα των σφυγμών, ταχυκαρδία, κοφτή αναπνοή… ελαφρό τρεμούλιασμα!
    3. Από τα παραπάνω.
    4. Αν έχω ήδη σχέση προχωρώ σε άμεση πρόταση. Αν όχι, προσπαθώ να βρω τρόπο επαφής.
    5. Αν είμαστε στην άνεση του κλειστού χώρου (και ανοιχτού, δεν έχω πρόβλημα) προχωρώ με φιλιά και συνεχίζω με χάδια στα απόκρυφα…
    6. Το φιλί. Το γλωσσόφιλο που λέει και η StellaFox…
    7. Με τον ίδιο τρόπο.
    8. Αφαιρώντας ενδύματα…
    9. Μόνος μου…
    10. Συνήθως όλα. Σπάνια μόνο τα απαραίτητα, ίσως ούτε κι αυτά. Τα φερμουάρ στα παντελόνια είναι πολύ εξυπηρετικά και γρήγορα…
    11. Οποιοδήποτε σημείοπροσφέρεται, Προτιμώ όμως τα βότσαλα σε παραλία (η άμμος δεν βολεύει, χώνεται παντού…).
    12. Πολύυυυυ
    13. Φυσικά στην θαλασσίτσα!
    14. Πολλές φορές, Ερεθισμό μεγάλο!
    15. Συχνά ώρες ολόκληρες!
    16. Σπάνια. Πάντα εκείνη…
    17. Πάντα. Σε κάθε συνεδρία πολλές φορές.
    18. Πάντα. Σε κάθε συνεδρία πολλές φορές.
    19. Με νέα πρόσωπα πάντα. Με το ταχτικό όχι.
    20. ‘Εναν, σπάνια δύο.
    21. Το πιο σημαντικό μέρος του παιχνιδιού είναι ο οργασμός της…
    22. Προτιμώ την ιεραποστολική, γιατί σου δίνει τη δυνατότητα καλλίτερης επαφής, φιλιών, κλπ, αλλά δοκιμάζω πολλές και διάφορες.
    23. Αλλάζω.
    24. Πάλι σεξ εκτός κι αν πεινάμε πολύ…

  22. Θωμάς Says:

    Heliotypon, λυπάμαι αλλά η σεμνοτυφία μου δεν μου επιτρέπει να απαντήσω στις ερωτήσεις σου, αν μου επιτρέπεις όμως θα ήθελα να πω πως τώρα που έφτασα σε μια ώριμη ηλικία, συνειδητοποιώ πόσο αλήθεια είναι αυτό που ακούγεται συχνά πως οι ώριμοι σε ηλικία άνδρες είναι καλύτεροι εραστές. Πρώτα πρώτα ενδιαφέρονται περισσότερο για τον οργασμό της συντρόφου τους, (δεν είναι τυχαίο πως κι εσύ στο νούμερο 21 απάντησες πως είναι το σημαντικότερο μέρος του παιχνιδιού), διαθέτουν μεγαλύτερη εμπειρία και το σημαντικότερο έχουν τη δυνατότητα -λόγω βέβαια της φυσιολογικής μείωσης της λίμπιντο- να “περιμένουν” τη σύντροφό τους, κάτι που ο νεαρός και σέξι εραστής δεν μπορεί να πετύχει. Ο νεαρός αναπληρώνει βέβαια αυτό το ελάττωμά του επιχειρώντας δύο ή και τρεις “συνεδρίες” σε ένα βράδυ, αλλά δεν ξέρουμε πόσες από αυτές τις συνεδρίες είναι πετυχημένες για τη σύντροφό του.
    Χρόνια Πολλά!

  23. desa Says:

    1. Τι νοιώθετε όταν ποθείτε κάποιον/αν;
    αδρεναλίνη

    2. Τι άλλα σωματικά συμπτώματα παρατηρείτε, εκτός από την “υγρασία” ή τη στύση σας;
    ανυπομονησία να τη ρίξω στο κρεβάτι

    3. Πώς βεβαιώνεστε για τον πόθο σας;
    στύση, ελαφρά ταχυπαλμία, κάτι σαν αδρεναλίνη και άλλες ορμόνες. αυτά φτάνουν

    4. Ποιά είναι η αμέσως επόμενη κίνηση;
    σκέφτομαι το πλησιέστερο δυνατό σημείο που μπορούμε να σμίξουμε τα κορμιά μας

    5. Αν είναι κοντά σας το πρόσωπο, πώς ενεργείτε;
    για να της δείξω τις προθέσεις μου, πονηρό χαμόγελο ή/και ελαφρύ χούφτωμα

    6. Ποιά είναι η πρώτη σας ερωτική κίνηση;
    την κολλάω επάνω μου και την πνίγω με ατελείωτα φιλιά, δε παίρνει ανάσα, επίσης το αριστερό χέρι αγκαλιάζει τη μέση της και το δεξί ταξιδεύει από τα μαλλιά της μέχρι τον κώλο της

    7. Πώς θα θέλατε να ανταποκρίνεται το άλλο πρόσωπο;
    με παρόμοιο τρόπο, ή με οποιονδήποτε που υποδηλώνει κατάφαση

    8. Πώς ξεκινάτε τη διαδικασία;
    αφαίρεση της μπλούζας της

    9. Προτιμάτε να γδύνεστε μόνοι σας ή να σας γδύνουν;
    να με γδύνουν.-

    10. Τα βγάζετε όλα ή μόνο τα απαραίτητα;
    όλα, ουδέν κρυπτόν υπό του ήλιου. ή γινόμαστε ένα ή όχι, μισές δουλειές δε θα κάνουμε

    11. Προτιμάτε το κρεβάτι ή κάποιο άλλο σημείο;
    σαν την άνεση του κρεβατιού δεν έχει, αλλά και μερικές φορές σε άλλα σημεία για να σπάει η μονοτονία δεν έιναι κακό

    12. Σας αρέσει το σεξ στη φύση;
    μια φορά το δοκίμασα, δεν έχω πλήρη άποψη

    13. Αν ναι πού προτιμάτε να το κάνετε; Στη θάλασσα, σε βουνό, σε άλλα μέρη;
    σε παραλία ήταν, αν είναι να ξαναγίνει ας είναι εκεί

    14. Το έχετε κάνει δημόσια και να σας βλέπουν άλλοι; Αν ναι τι νοιώσατε;
    όχι

    15. Πόσο χρόνο χρειάζεστε (στο περίπου) μέχρι να έχετε οργασμό;
    από 5 λεπτά μέχρι και 20, αρκετές οι παράμετροι που το επηρεάζουν

    16. Συνήθως συγχρονίζονται οι οργασμοί σας; Αν όχι ποιός έχει πρώτος/η;
    σπάνια, προσπαθώ να έρχεται αυτή, προσπαθώ, δε τα καταφέρνω πάντα

    17. Κάνετε στοματικό σεξ στο άλλο πρόσωπο; Πόσο συχνά;
    άπαξ και νιώσω εμπιστοσύνη για την άλληνε, σε αυτό το θέμα είναι τυχερή

    18. Σας κάνει το άλλο πρόσωπο στοματικό σεξ; Πόσο συχνά;
    στη μέχρι τώρα εμπειρία μου δεν πέτυχα κάποια τόσο μανιακή στην προσφορά όσο εγώ (ακούγεται λίγο υπερβολικό)

    19. Χρησιμοποιείτε/απαιτείτε πάντα προφυλακτικό ή μόνο με τα νέα πρόσωπα, ή ούτε μ’ αυτά;
    πάντα
    20. Πόσους οργασμούς φτάνετε (συνήθως) σε κάθε “συνεδρία”;
    έναν και μοναδικό, γίνεται να έχει ο άντρα περισσότερους από έναν ανα συνεδρία?

    21. Φροντίζετε για τον οργασμό του άλλου προσώπου ή δεν σας απασχολεί ιδιαίτερα;
    εγγυώμαι ότι θα προσπαθήσω, όχι ότι θα έρθει

    22. Ποιά είναι η αγαπημένη σας στάση;
    στο κρεβάτι, αυτή από πάνω
    23. Αλλάζετε στάσεις ή προτιμάτε τα “σίγουρα”;
    αλλαγή αρκετών, για πειραματικούς λόγους

    24. Τι κάνετε (συνήθως) μετά το σεξ;
    απολαμβάνω την καταιγίδα ουσιών που σαρώνει το σώμα μου με ευεργετικά συμπτωματα, αγκαλιές φιλιά και λίγη συζήτηση για το έργο που μόλις τελείωσε

  24. heliotypon Says:

    >Θωμάς: Κρίμα που είσαι σεμνότυφος! Αλήθειες είαι αυτά που λες. Οι ώριμοι προσπαθούν περισσότερο. Και από πείρα και λόγω μειωμένης λίμπιντο. ‘Οταν ήμουν νέος ήμουν αρκετά “ανυπόμονος”, αρχικά, αλλά κατάφερα και το έλεγξα. Στα νειάτα μου μπορούσα να έχω μέχρι και πέντε οργασμούς ανά “συνεδρία”, αλλά όχι πάντα. Το συνηθισμένο ήταν 2-3.

    >desa: Σωστός και ακριβής…

  25. alli Says:

    1. Τι νοιώθετε όταν ποθείτε κάποιον/αν;
    Αναβρασμό ψυχής και σώματος.
    2. Τι άλλα σωματικά συμπτώματα παρατηρείτε, εκτός από την “υγρασία” ή τη στύση σας;
    Κάτι σαν τσίμπιμα στο αιδοίο.
    4. Ποιά είναι η αμέσως επόμενη κίνηση;
    Φιλάκια κτλ
    5. Αν είναι κοντά σας το πρόσωπο, πώς ενεργείτε;
    Του κάνω τα γλυκά μάτια ή φροντίζω να είμαι προκλητικά κάπως ντυμένη και συνήθως ερχεται και με αγκαλιάζει, με φιλάει κτλ.
    6. Ποιά είναι η πρώτη σας ερωτική κίνηση;
    Φιλί, τριψιματάκι, αυτά.
    7. Πώς θα θέλατε να ανταποκρίνεται το άλλο πρόσωπο;
    Να με χαϊδεύει με σταθερό αλλά τρυφερό χέρι και να με φιλάει στον λαιμό
    8. Πώς ξεκινάτε τη διαδικασία;
    Ε, δεν υπάρχει μπούσουλας…
    9. Προτιμάτε να γδύνεστε μόνοι σας ή να σας γδύνουν;
    Να με γδύνουν
    10. Τα βγάζετε όλα ή μόνο τα απαραίτητα;
    Συνήθως όλα.
    11. Προτιμάτε το κρεβάτι ή κάποιο άλλο σημείο;
    Κρεβάτι, κρεβάτι. Είμαι σουλτάνα, θέλω την βολή μου.
    12. Σας αρέσει το σεξ στη φύση;
    Μια φορά το έκανα και ήταν ωραίο, στη θάλασσα
    14. Το έχετε κάνει δημόσια και να σας βλέπουν άλλοι; Αν ναι τι νοιώσατε;
    Όχι, ούτε θέλω. Με αγχώνει, θέλω τον χρόνο και τον χώρο μου. Σουλτάνα,λέμε.
    15. Πόσο χρόνο χρειάζεστε (στο περίπου) μέχρι να έχετε οργασμό;
    Αν είναι να έρθει (γιατί κάποιες φορές όση καλή θέληση και να υπάρχει, το κορμί απλά δεεεεν) από 10 λεπτά έως μισάωρο.
    16. Συνήθως συγχρονίζονται οι οργασμοί σας; Αν όχι ποιός έχει πρώτος/η;
    όχι, συνήθως εγώ πρώτη. Συχνά όμως έχει μόνο ο σύντροφος.
    17. Κάνετε στοματικό σεξ στο άλλο πρόσωπο; Πόσο συχνά;
    ναι, σχεδόν πάντα.
    18. Σας κάνει το άλλο πρόσωπο στοματικό σεξ; Πόσο συχνά;
    Εξαρτάται τα κέφια.
    19. Χρησιμοποιείτε/απαιτείτε πάντα προφυλακτικό ή μόνο με τα νέα πρόσωπα, ή ούτε μ’ αυτά;
    Πάντα.
    20. Πόσους οργασμούς φτάνετε (συνήθως) σε κάθε “συνεδρία”;
    Έναν, δύο το πολύ. ΑΝ..
    21. Φροντίζετε για τον οργασμό του άλλου προσώπου ή δεν σας απασχολεί ιδιαίτερα;
    Με απασχολεί πολύ και φροντίζω για την ποιότητά του.
    22. Ποιά είναι η αγαπημένη σας στάση;
    Οι δύο πιο αγαπημένες μου είναι αυτός από πάνω (ορθόδοξο) και ντόγκυ στυλ.
    23. Αλλάζετε στάσεις ή προτιμάτε τα “σίγουρα”;
    Προτιμάω 4-5 γιατί σε πολλές περίεργες στάσεις έχω πονέσει στο παρελθόν και τις αποφεύγω.
    24. Τι κάνετε (συνήθως) μετά το σεξ;
    Αγκαλίτσα, συζήτηση, τρώμε κάτι, ύπνος. Εξαρτάται την ώρα της ημέρας κιόλας.

  26. alli Says:

    Ωραίο το ποστ Ηλιέτυπε. Για να μην ξεχνάμε ότι το σεξάκι είναι μια απόλαυση που δεν κοστίζει, είναι για όλα τα γούστα και για κάθε τσέπη! Αναμένω σύσφιξη των σχέσεων με την κρίση (πού λεφτά για θέατρο και κλαμπ; Κάτσε σπίτι να περάσουμε καλά…)🙂

  27. Stella Fox Says:

    ωραιος ο desa…..

  28. κέρατο Says:

    Ωραίο το ερωτηματολόγιό σου, με έβαλε σε σκέψεις και άνοιξα ενα μπλογκ.

Leave a Reply

