Σας θυμίζουν τίποτε;


Ναύτης:  Καπετάνιε το πλοίο βάζει νερά...

Καπετάνιος:  Φωνάξτε τον υποπλοίαρχο!

Υποπλοίαρχος: Καπετάνιε τι κάνεις, έδωσες λάθος διαταγή και χτυπήσαμε ύφαλο…

Καπ/νιος: Εσύ φταις, που ήσουν στο σαλόνι κι έκανες καμάκι…

Υποπλ/χος: Εγώ δεν είχα βάρδια και δεν είναι δική σου δουλειά τι έκανα στο σαλόνι…

Ναύτης: Το νερό ανεβαίνει. Το καράβι γέρνει… Ας κάνουμε κάτι!

Καπ/νιος: Υποπολοίαρχε έπρεπε να ήσουν στη γέφυρα με τέτοιο καιρό!

Υποπλ/χος:  Εσύ φταις καπετάνιε που τό’  ριξες στον ύπνο…

Καπ/νιος:  Εγώ  ήμουν στη γέφυρα από το πρωί…

Ναύτης:  Καπετάνιε, υποπλοίαρχε, το νερό έφτασε στο   μηχανοστάσιο. Κάντε κάτι…

Καπ/νιος: Υποποπλοίαρχε πάντα έτσι έκανες, τεμπέλης ήσουν…

Υποπλ/χος:  Δεν θα μου ρίξεις εμένα τα λάθη σου… Σε ξέρω κι από παλιά…

Καπ/νιος:  Σ’ έβαλα να δεις τον χάρτη πριν σαλπάρουμε αλλά εσένα το μυαλό σου στις γκόμενες…

Ναύτης:  Καπετάνιε, υποπλοίαρχε έσβησαν οι μηχανές απ’ το νερό…

Καπ/νιος: Είδες τι έκανες, ανίκανε;

Υποπλ/χος:  Φταίει η εταιρία  που σ’ έβαλε σ’ αυτή τη θέση που δεν την άξιζες…

Καπ/νιος: Εγώ ρε δεν την αξίζω; Εγώ σπούδασα στην Αμερική…

Υποπλ/χος: Κι εγώ στην Αμερική σπούδασα. Μαζί δεν μέναμε;

Ναύτης: ‘Εσβησαν κι οι γεννήτριες. Το πλοίο  νεκρώθηκε… Κάντε κάτι…

Καπ/νιος: Να φωνάξουμε τους επιβάτες και  να κάνουμε δημοψήφισμα…

Υποπλ/χος: Να φύγεις, να αναλάβω εγώ…

Καπ/νιος: Εμένα με έβαλε εδώ η εταιρία. Δεν πάω πουθενά!

Υποπλ/χος: Τηλεφώνησε στην εταιρία να πάρεις νέα εντολή ή να την πάρω εγώ…

Ναύτης: Το πλοίο πήρε κλίση, καπετάνιε, υποπλοίαρχε δεν θα κάνετε τίποτα;

Καπ/νιος: Τόσα χρόνια στο πλοίο όλο ζημιές έκανες!

Υποπλ/χος: Εγώ έκανα ζημιές ή εσύ; Θυμάσαι  που το έριξες στην προκυμαία της  Μυκόνου;

Καπ/νιος: Κι εσύ θυμάσαι που έπεσαν δέκα φορτηγά στη θάλασσα γιατί δεν είχες  κλείσει τον καταπέλτη;

Υποπλ/χος: Εσύ που έλεγες “καύσιμα υπάρχουν” και μείναμε στ’ ανοιχτά της Ρόδου;

Ναύτης: Μόνο η γέφυρα έμεινε έξω απ’ το νερό, οι επιβάτες πηδάνε στη θάλασσα,  πολλοί τραυματίες και νεκροί …

Καπ/νιος: Είδες τι έκανες παλιοκάθαρμα υποπλοίαρχε; Να βρούμε άλλον καπετάνιο…

Υποπλ/χος: Να μας στείλει η εταιρία άλλον τώρα, αμέσως! Παραιτήσου.

Καπ/νιος: Δεν παραιτούμαι αν δεν βρούμε άλλον καπετάνιο…

 Μήπως σας θυμίζουν τίποτε αυτά;

9 Responses to “Σας θυμίζουν τίποτε;”

  1. ria Says:

    ναι, παιδάκια στο σχολείο που παίζουν μπάλλα και έχασαν από τα κορίτσια!

    εκεί καταντήσαμε. να διακωμωδούμε το θάνατο της χώρας μας!

    καλημέρα!

  2. Ηώς Says:

    Εμένα και τον αδελφό μου σε κρίσεις εφηβικής βαρεμάρας να μαλώνουμε για το ποιός θα πάει να σηκώσει το τηλέφωνο. Μέχρι που σταματούσε να χτυπάει, ο ίδιος διάλογος!

  3. glarenia Says:

    “οι επιβάτες πηδάνε στη θάλασσα…”
    Πάντα οι επιβάτες πληρώνουν την ηλιθιότητα των καπεταναίων…
    Πούθε να πηδήξω κι’ έχω υψοφοβία;
    :-)))
    Γελάτε γιατί χανόμαστε….

    Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

  4. zoyzoy Says:

    -Δεν παραιτούμαι αν δεν βρούμε άλλον καπετάνιο…
    Οϋτε πρόκειται να βρούν άλλο καπετάνιο σε μια τέτοια κατάσταση οι καπεταναίοι δεν είναι μλκς να σηκώσουν τα βάρη του.
    Θα τον φάμε στην μούρη ώς τις εκλογές φτάνει!
    Αλλά πηδάτε γιατί χανόμαστε…:))

  5. Αθανασία Says:

    Όχι άλλο κάρβουνοοοοοοοοοοοοοοοοοο! που’λεγε κάποτε κι ο αείμνηστος (και θεογκόμενος) Ν.Κούρκουλος σε μιά από τις πιό γνωστές του ταινίες…ε, τι ψάχνεις τώρα βρέ Ηλιοτυπάκο μου…χάλι αδιώρθοτο…και δυστυχώς ΔΕΝ υπάρχει, και κάποιος που να στέκει καλά στα μυαλά, του κάποιος σωστός κι όχι μαλάκας,ηλίθιος,ανισσόροπος,αλλοπρόσαλος όπως όοολοι οι άλλοι που αποφασίζουν,γι’αυτή τη χώρα και τη τύχη της,που να μπορεί να χειριστεί τη δύσκολη,αυτή φάση που περνάμε με επιτυχία και που,να μπορέσει να σταματήσει αυτή τη παράνοια (πραγματικά παράνοια όμως) που ζούμε από το 2009?που άρχισε όλο αυτό έως,και τις απίστευτα εφιαλτικές δύο,τελευταίες εβδομάδες που περνάμε, τώρα….καλησπέρες…και ο Θεός (αν υπάρχει υπάρχει? κι αν μας βλέπει μας βλέπει? άραγε?)από κεί πάνω κι αν βλέπει, το χάλι μας να βάλει το χεράκι του, αν μπορεί και αν θέλει, να πάψει πιά αυτό το χάος,που ζούμε δυό βδομάδες τώρα…φιλάκια…

  6. menia Says:

    έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι!!! εδώ βουλιάζουμε κι αυτό που τους ενδιαφέρει είναι ποιος θα βουλιάξει το πλοίο…όχι το πώς θα σώσουμε τη κατάσταση!!! η Ιρλανδία δηλαδή πώς τα κατάφερε? υπάρχει σχέδιο εδώ παιδιάάά…αλλιώς δεν εξηγείται αυτή η αχρηστίλα που τους δέρνει όλους μαζί!
    φιλάκια πολλά…:)

  7. heliotypon Says:

    >Ria: Προσπάθειες να απαλύνουμε τον πόνο με λίγο (πικρό) χιούμορ…

    >Ηώς: Τα παιδιά λειτουργούν πολύ πιο υπεύθυνα απ’ αυτούς τους άχρηστους αλήτες που μας κυβερνούν! Αλλά τα θέλει κι εμάς ο κώλος μας. ‘Αλλωστε κι αυτοί από την ίδια στόφα, τη δική μας (βλ. σημερινή μου ανάρτηση) είναι.

    >glarenia: Μακάρι να ήταν μόνο ένα πήδημα που χρειαζόμαστε! Βέβαια το “πήδημα” (με την σεξουαλική έννοια) χρειάζεται ώς ισχυρό αντίβαρο!

    >zoyzoy: Ναι, έχω και τη σχετική γελοιογραφία. Θα την αναρτήσω κάποτε…

    >Αθανασία: “‘Οχι άλλο πήδημαααααααα” θα ήταν η αντίστοιχη κραυγή! ‘Οσο για θεό, καλάααααα. Σιγά μην υπάρχει!

    >menia: ‘Ισως πρέπει να πνιγούμε. Εκεί που καταντήσαμε ίσως μόνο το πνίξιμο μας πρέπει. Να καθαρίσει ο πλανήτης απ’ αυτόν τον βρωμερό λαό όπως είμαστε εμείς. Ακούγεται βαρύ, αλλά όλες οι ενδείξεις κι οι στατιστικές εκεί δείχνουν. Συχνά ντρέπομαι που είμαι ‘Ελληνας…

  8. Αθανασία Says:

    χαχαααααααααααααχααααααααααααχαααααααααααχααααααααχααααααααχαααααααααχααχαααααααααχαααααααχααααααααχααααααα!!έγραψες Ηλιοτυπάκο μου…μπράβο….χααααααααααααχααααααχαα!! καλημέρες…

  9. όλα θα πάνε καλά Says:

    Πολλά!!!Πολλούς μάλλον…

Leave a Reply

