7 Πράγματα για μένα…


Από την Ρία (Σκέψεις της Ρίας) έλαβα πρόσκληση να γράψω 7 πράγματα για μένα. Κι αυτή η πρόσκληση θεωρείται και βραβείο και γι’ αυτό την ευχαριστώ. Αν και έχω γράψει πολύ περισσότερα, κατά καιρούς, αποδέχομαι την πρόσκληση και σας τα παρουσιάζω. Δεν ξέρω πόσο σας ενδιαφέρουν τα δικά μου (μάλλον καθόλου…) αλλά, έτσι, για να γίνει το παιχνίδι.

Κανονικά πρέπει να δώσω κι εγώ βραβείο και “πάσα” σε 15 βλογο-ονόματα. Δυσκολεύομαι όμως και προτείνω κάτι άλλο: ‘Οσοι κι όσες θέλουν ας κάνουν το ίδιο στα Βlog τους. Ακόμη θα μπορούσαν να το κάνουν και με τη μορφή σχολίου εδώ. Το βλογάκι μου είναι, ως γνωστόν, φιλόξενο. Θα το ξανασκεφτώ όμως και ίσως να δώσω κι εγώ 15 ονόματα, αλλά χρειάζομαι χρόνο για κάτι τέτοιο και δεν το είχα προβλέψει. Η αλήθεια είναι ότι μόλις κατάλαβα πώς ακριβώς γίνεται το παιχνίδι (ε, δεν είμαι και το πρώτο IQ…).

  1. Δεν ανήκω: Ούτε σε κόμματα ούτε σε “αθλητικές” ομάδες. Το θεωρώ προσβολή για την ελεύθερη προσωπικότητα να παίρνει  θέση “κτήματος”. Το να ταυτίζομαι με τα συμφέροντα του ποδοσφαιράρχη θεωρώ ότι είναι το άκρον άωτο της βλακείας. Φυσικά ούτε το λεγόμενο “άθλημα” του ποδοσφαίρου (που δεν είναι άθλημα, αλλά, απλώς, θέαμα) δεν με ενδιαφέρει. Τους λόγους τους έχω εκθέσει πολλές φορές από αυτό το βήμα.  Εννοείται ότι ούτε σε κάποιο κόμμα ανήκω. Ψηφίζω ανάλογα με τις συνθήκες και τις πιθανότητες που εκτιμώ ότι έχει ένα κόμμα να κάνει τη λιγότερη ζημιά (γιατί ζημιά όλα κάνουν)! Ούτε σε θρησκεία ανήκω. Σε καμία, αφού όλες τις απορρίπτω ως μυθεύματα φτιαγμένα με σκοπό την καταπίεση και τη χειραγώγηση του ανθρώπου. Που ανήκω; Στο εαυτόν μου (όπως λέει και ο Νίκος Δήμου). ‘Ισως στους φίλους μου και τους αγαπημένους μου ανθρώπους, με την καλή έννοια.
  2. Μουσική: Αν και δεν απορρίπτω συλλήβδην (πώς θα μπορούσα;) όλα τα μουσικά είδη, το κέντρο της μουσικής μου απόλαυσης βρίσκεται στον κλασσικό χώρο. Ονομάστηκε “κλασσική” γιατί δεν πέφτει με τον χρόνο, γιατί πάντα υπάρχουν άνθρωποι που την θαυμάζουν και μεταρσιώνονται μ’ αυτήν. Πολλά μουσικά είδη είναι περιορισμένα στη χρονική περίοδο  που γράφτηκαν και σταματούν να έχουν απήχηση λίγο μετά την εποχή που έγιναν επιτυχίες. Το κλασσικό είδος έχει πάντα θαυμαστές. Δεν ξέρω ποιά είναι τα στοιχεία που κάνουν ένα έργο τέχνης (όχι μόνο μουσικό) να έχει διαρκή ισχύ, να το κάνει κλασσικό, αλλά φαίνεται ότι υπάρχουν. Ας μας εξηγήσουν οι γνώστες το φαινόμενο…
  3. Κυνικός: Δεν ξέρω αν είμαι ακριβώς έτσι, αλλά πολλοί έτσι νομίζουν. ‘Ισως επειδή μου αρέσει να ξεφορτώνομαι περιττές καταστάσεις, συναισθήματα, θεωρίες, φρού-φρού και παραμύθια. ‘Ισως τα παραμύθια είναι καλά για τα μικρά παιδιά (αν και αμφιβάλλω, γιατί τους γεμίζουν το μυαλό με χιλιάδες μαλακίες που αργότερα αποτελούν το υπόβαθρο για περίεργες συμπεριφορές), αλλά σίγουρα δεν είναι καλά για τους ενήλικες. Ρεαλιστής, αλλά και συχνά ονειροπόλος. ‘Ονειρα για να αλλάξω τον κόσμο (τι άλλο είναι από αυτή την μάταιη προσπάθεια ετούτο το βήμα;). Νομίζω ότι ακόμη και λίγο πριν φύγω από τη φλούδα της γης, θα τρέφω κρυφές ελπίδες ότι μπορεί να αλλάξω κάτι… Τώρα, αν σας φαίνομαι να αντιφάσκω, ίσως είναι κι έτσι!
  4. Ντύσιμο: Προτιμώ, γενικώς, το γδύσιμο! Τόσο το δικό μου όσο και των γυναικών. Πάντως, όταν πρέπει να είμαι ντυμένος αποφεύγω τα “σινιέ”, αν και μου κάνουν τέτοια δώρα, παρ’ όλες τις αντιρρήσεις μου.  Φροντίζω για την χρωματική αρμονία αυτών που φοράω, αλλά όχι και τόσο για την ποιότητα, που δεν είμαι σε θέση να τη διακρίνω, έτσι κι αλλιώς. ‘Ασχημος, ούτως ή άλλως, δεν βλέπω ότι τα ποιοτικά ρούχα θα βελτίωναν την εμφάνισή μου. Για τη θάλασσα δεν συζητιέται: Εντελώς γυμνός!
  5. Υπομονή: Ιδιαίτερα υπομονετικός, φιλελεύθερος και ανεκτικός με τους ανθρώπους (και με μένα, θα έλεγα). Τους συγχωρώ και τους δικαιολογώ πολλά. Υπομονετικός και με τις γυναίκες που μου αρέσουν. Κάποτε φλέρταρα μιά όμορφη γυναίκα και πέρασαν 12 χρόνια πριν …πέσει στην αγκαλιά μου! Ανυπόμονος με τον βήχα, το συνάχι και όλες τις ενοχλήσεις τέτοιου είδους. Οι (πανέμορφες) φαρμακοποιίνες μου το έχουν διαπιστώσει!
  6. Ταλέντα: Κανένα! ‘Ισως κάτι λίγο στις γλώσσες που αν τις είχα σπουδάσει περισσότερο μπορεί να είχα εξελιχθεί. Μερικοί μου λένε ότι γράφω ανεκτά και ότι ανεκτές είναι και οι φωτογραφίες που βγάζω. ‘Ισως, αλλά μέχρι εκεί. Μου αρέσει να κάνω πολλά πράγματα και ίσως γι’ αυτό δεν κάνω κάτι πολύ καλά. Λυπάμαι που δεν έχω κανένα ταλέντο σε ισχυρή δόση. “A jack of all trades” για τους αγλομαθείς!
  7. Γυναίκες: Η αδυναμία μου! Το όνομα του Blog το μαρτυρά, άλλωστε. Κι αν όχι το όνομα σκέτο, σίγουρα η πρώτη μου ανάρτηση, αλλά και πολλές από τις επόμενες. Κι επειδή είναι η αδυναμία μου η γυναίκα, δεν θέλησα ποτέ να δεσμευτώ μόνο με μία. Γι’ αυτό (η μάλλον και γι’ αυτό) δεν έκανα οικογένεια και δεν το μετάνοιωσα.  Αν και λένε ότι η ζήλεια είναι έμφυτη στον άνθρωπο, εγώ δεν ζήλεψα ποτέ. ‘Οταν έχω μιά γυναίκα που μου αρέσει γιατί να ζηλέψω; Αντίθετα ζηλεύω όταν μου αρέσει και δεν την έχω! Πολλές γυναίκες μου άρεσαν και δεν μπόρεσα να τις κατακτήσω. Τις περισσότερες τις ξεπέρασα. Κάποιες όχι και ακόμη και τώρα θα ήθελα να τις ξαναβρώ και να ξαναδοκιμάσω. Ανέφικτο βέβαια, αλλά δυστυχώς μερικές φορές μας μένει η όρεξη γιά ό,τι δεν γευτήκαμε! Ευτυχώς βρίσκομαι σε μιά σχέση που δεν υπάρχει ζήλεια, αμφοτέρωθεν κι έτσι δεν άγχομαι (ούτε εκείνη).

12 Responses to “7 Πράγματα για μένα…”

  1. ria Says:

    σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες!

    δώδεκα χρόνια πολιορκούσες μια γυναίκα;;; εσύ και οι αχαιοί την τροία αγόρι μου!

    μπράβο στην υπομονή σου!

  2. menia Says:

    καλά έκανες και μας είπες κάποια πράγματα! εγώ προσωπικά ενδιαφέρθηκα και μου άρεσε που επιτέλους έχουμε κάποιες πληροφορίες για τον αγαπημένο μας heliotypon! εννοώ εκτός από τις απόψεις σου σε διάφορα θέματα φυσικά!🙂
    επίσης θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήρια μου στη ria που άφησε σχόλιο παραπάνω για το εξαιρετικό της χιούμορ! ξετρελάθηκα με το αστειάκι της για την υπομονή σου! :p
    μέχρι την επόμενη δημοσίευση σου…τα φιλιά μου!❤

  3. Άθεος Says:

    Με λίγα λόγια είσαι ένας ενδιαφέρων τύπος!

  4. zoyzoy Says:

    Ακου 12χρόνια έχει δίκιο η Ρία η Τροία έπεσε σε λιγότερα
    :))

    Προσπαθώντας να σε κωδικοποιήσω με τ’αστρα σε κόβω για Δίδυμο ή Τοξότη!

    Εγώ πάλι δεν τα πάω καλά με την αυτοκριτική.Μου είναι δύσκολο να γράφω για μένα.
    Πιστεύω σημασία έχει πως φαίνεσαι στους άλλους και τι γνώμη έχουν σχηματίσει για σένα!

  5. tonia Says:

    Εγω πάντως σε βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέροντα.😀 :Ρ

  6. heliotypon Says:

    >ria: ‘Ισως κατάγομαι από Αχαιούς… 🙂

    >menia: θα το πάρω επάνω μου με τόσα όμορφα… Και τώρα που μάθατε για μένα τι καταλάβατε;🙂 Μάλλον απογοητευτήκατε!

    >’Αθεος: ‘Ελα τώρα, εσύ δεν έπρεπε να το λες αυτό!🙂

    >zoyzoy: Δίδυμος, αλλά δεν πιστεύω σ’ αυτά. Καθόλου μάλιστα. Για μένα ισχύ έχει μόνο ό,τι στέκει επιστημονικώς… Νομίζω αρκετές φορές έχεις γράψει για σένα, αλλά με διαφορετικό τρόπο. ‘Οχι αυτοκριτική, αλλά ούτε κι εγώ έγραψα αυτοκριτική. Περιγραφές έκανα. Αντικειμενικές.🙂

    >tonia: Ευχαριστώ πολύ. Δεν θα μου θυμώσεις που έκανα μιά “τόση δα” μικρή επεμβασούλα στο σχόλιό σου, ε;

  7. menia Says:

    όχι βέβαια! γιατί να απογοητευτούμε? ο κάθε άνθρωπος είναι όπως είναι και τον αποδεχόμαστε έτσι!❤

  8. tonia Says:

    οχι δεν θα σου θυμωσω. ηθελα να γραψω ενδιαφερον τυπο :Ρ δε μου αρεσουν οι λεξεις που τελειωνουν σε “α”. τις βρισκω “βαριες”? καπως ετσι😀

  9. heliotypon Says:

    >menia: Ευχαριστώ…

    >tonia: Μα πάλι δεν είναι σωστό. Αν χρησιμοποιείς αιτιατική δεν μπορείς να αποφύγεις το “α” στο τέλος (…”ενδιαφέροντα τύπο”). Δεν ξέρω αν είναι βαρύ το “α”, αλλά έτσι είναι η γλώσσα. Αλλιώς μπορείς να επιλέξεις “newspeak” και να την μιλάς και να την γράφεις άναρχα. Είναι κι αυτό μιά πρόταση…🙂

  10. tonia Says:

    χαχαχα! σε ευχαριστω για την προταση τοτε.. :Ρ

  11. StellaFox Says:

    πρεπει να μου κάνεις ένα ιδιαίτερο μάθημα….για το πως αντιλαμβάνεσαι εσυ, αυτό που εγώ ονομάζω “μη συναισθηματική ζωή”….. Καλημέρα Heliotype….

  12. dimitris Says:

    ti ahdies grafete re den exw katalabei tipota giato ti milate

Leave a Reply

