‘Ονειρα και απωθημένα!


dreams

Με τα όνειρα έχω άριστη σχέση. Σχεδόν κάθε νύχτα βλέπω όνειρα. Αγχωτικά, ερωτικά, παράξενα, αστεία, τραγικά, ηλίθια, ρομαντικά, πολιτικά, επιστημονικά, επαγγελματικά. Τις μισές φορές τα θυμάμαι και τις άλλες μισές δεν θυμάμαι τίποτα! Αν είχα κάποιον ψυχαναλυτή να μου ερμηνεύει τη σημασία τους θα ήξερα πολύ περισσότερα για μένα, αλλά πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που η ψυχολογία έπιανε μεγάλο χώρο στη ζωή μου. Τη νύχτα που πέρασε είδα το πιο παράξενο από όλα τα όνειρα που έχω δει:

Μιά παλιά φίλη, που έφυγε πέρυσι, μου παρουσιάστηκε στο όνειρο, και μου είπε ότι, σύμφωνα με τους νέους κανόνες (από ποιόν άραγε;), κάθε νεκρός δικαιούται να έχει μία ανάσταση στον …θάνατό του, ώστε να προσπαθήσει να ικανοποιήσει απωθημένα του που δεν τα πρόλαβε όσο ζούσε. Αλλά μόνο μία ανάσταση. Μετά από την επιστροφή απ΄αυτήν τέρμα! Δεν θυμάμαι τι ήθελε εκείνη να ικανοποιήσει, αλλά θυμάμαι ότι ένα πλήθος από μακαρίτες και μακαρίτισες ξαναγύρισαν και άρχισαν να ψάχνουν για ευκαιρίες να ικανοποιήσουν τα απωθημένα τους…

Παράξενο όνειρο! Ποιός ξέρει τι να σημαίνει για μένα. ‘Ισως ότι πρέπει να βιαστώ να ικανοποιήσω τα δικά μου απωθημένα πριν να είναι πολύ αργά, γιατί η ευκαιρία για επιστροφή μόνο στα όνειρα υπάρχει… ‘Ισως αυτό να ισχύει για όλους μας, μιά και όλοι έχουμε τα απωθημένα μας.

Και μιά και μιλάμε για απωθημένα, θέλω να σας προσκαλέσω να καταθέσετε τα δικά σας. Θα έχει ενδιαφέρον! Θα σας πω και τα δικά μου, στην πορεία.

15 Responses to “‘Ονειρα και απωθημένα!”

  1. aswtosyios Says:

    το θεμα ειναι να μην εχουμε απωθημενα οταν γινουμε μακαριτες
    να μας λενες γυρνα πισω και να μην εχουμε απωθημενα

  2. Zouzouna Says:

    α, αγαπητέ μου, εξ όσων γνωρίζω, τσοι πεθαμένοι στα ονείρατά μας, δεν τους πλησιάζουμε, κι άσε τους να λενε. Δεν τους πλησιάζουμε για να μην μας πάρουν μαζί… λεει η δοξασία κι ο ονειροκρίτης !! α, εγώ αυτά ξέρω.
    Οσο για τα απωθημένα μου.. ε, δεν έχω. Ενα ταξίδι στην Κϊνα και ενα στο Μεξικό, λογίζεται γι απωθημένο? Θαρρώ πως όχι. Τι άλλο? Οχι δεν έχω απωθημένα. Τα έχω απωθήσει φαίνεται !!!!
    την καλημέρα μου και καλή Αποκριά και καλά Κούλουμα

  3. menia Says:

    αμάν, βρε παιδί μου…ανατρίχιασα!
    μάλλον αυτό που είπες σημαίνει το όνειρο σου…
    και όπως σοφά είπε και ο aswtosyios, το ζητούμενο είναι να καταφέρεις να φτάσεις σε μια ηλικία και όταν σε ρωτήσουν τι θα ήθελες να κάνεις ακόμα, να πεις “τίποτα” και να πεθάνεις ήσυχος…αυτός είναι ο μεγαλύτερος στόχος της ζωής μου…
    απωθημένα είμαι πολύ νέα για να έχω…αυτό που θέλω πολύ είναι να μάθω γλώσσες και να κάνω ταξίδια!

  4. armenaki Says:

    Μάλλον αυτό ήθελε να σου πει το υποσυνείδητό σου εμμέσως πλιν σαφώς να εκπληρώσεις όσες απ’τις επιθυμίες σου έχεις ώστε να μην αφήσεις απωθημένα!
    Τώρα για μένα δύσκολο να εκπληρώσω τ’απωθημένα μου,θα’θελα να σπούδαζα (τώρα μάλιστα)να’κανα πολλά ταξίδια να γνώριζα άλλες χώρες.
    Όπως βλέπεις θα περιμένω μάλλον στην επόμενη ζωή να εκπληρώσω όνειρα και επιθυμίες ανεκπλήρωτες:))

    Καλό 3ήμερο να’χεις!

  5. paliokoritso Says:

    Τα μεγαλύτερα απωθημένα είναι αυτά που πήρες μία πολύ μικρή γεύση και δεν πρόλαβες να τα ζήσεις!!!
    Το δικό μου απωθημένο δε,είναι να γίνω κυρία Σκαρμούτσου,χαχαχα.
    Φιλιά όμορφε 🙂

  6. Astero Says:

    Έχω ένα μεγάλο: που δεν σπούδασα marine biology να περάσω τη ζωή μου στη θάλασσα. Αλλά πάλι, γιου νέβερ νόου που έλεγε και η γιαγιά μου, μπορεί να με είχε φάει καρχαρίας στα 25, οπότε καλά είμαι κι εδώ που είμαι… 😉

  7. heliotypon Says:

    >aswtosyos: Καλά θα ήταν, αλλά είναι δυνατό; Δεν το βλέπω…

    >Zouzouna: Μα τι απωθημένα να έχουν τα ζουζούνια; Με πλήρη ελευθερία κινήσεων, με τη μάσα εξασφαλισμενη, με τους …γαμπρούς σύννεφο!! Ακόμα και τα μακρυνά ταξίδια ευκολότατα. Μπαίνεις σ’ ένα αεροπλάνο και σε πάει. Ούτε εισιτήριο ούτε έλεγχος. Μόνη ανησυχία κανά εντομοκτόνο ή κανά πεινασμένο πουλί… 🙂

    >menia: ‘Εχεις όλον τον χρόνο μπροστά σου… Είναι ωραίο να επιθυμείς να κάνεις ή να αποκτήσεις πράγματα. Από το άλλο μέρος, αν έχεις απαλλαγεί από τις χοντρές και δύσκολες επιθυμίες είναι θετικό…

    >armenaki: Αχ αυτή η επόμενη ζωή! Πόσοι δεν μεταθέτουν επιθυμίες και προγράμματα για τότε! Και να υπήρχε καλά θα ήταν!

    >paliokoritso: Αυτό το “κυρία Σκαρμούτσου” δεν μπορώ να πω ότι το κατάλαβα… Τι καλό έχει αυτό το επίθετο;:-)

    >Astero: Marine biology ακούω! Θα ήσουν μιά νέα …Κουστούλα δηλαδή… Μωρέ να λες “καλά εδώ που είμαι” μέσα στην κελεμπία και την άμμο θέλει πολύ κουράγιο! 🙂

  8. paliokoritso Says:

    Το επίθετο τίποτα…εκείνος που το έχει στην κατοχή του όμως έχει αααχχχχ πολλά,χαχαχαχα…Για τον Δημήτρη Σκαρμούτσο λέω καλέεε…τον σεφ :p

  9. vista Says:

    Ένα σπίτι με δυο ορόφους, οι εξωτερικοί τοίχοι είναι βαμμένοι σε σομόν χρώμα. Οροφή ίσια, ίσως έτσι ώστε να μαζεύει το νερό της βροχής όπως τα σπίτια στις Κυκλάδες. Χωρίς κεραμίδια, μάρμαρα ή κόλπα μυστήρια, και με μικρό απλό κήπο μπροστά και πίσω 😉 δε ξέρω πως μου ήρθε αυτή η εικόνα του μελλοντικού σπιτιού μου, αλλά μου δημιουργήθηκε ήδη στα 16. Μάλλον απωθημένο θα μείνει :)) αλλά δε πειράζει

  10. heliotypon Says:

    >paliokoritso: Δεν τον γνωρίζω τον κ. Σκαρμούτσο γι’ αυτό δεν κατάλαβα το αστείο. Προφανώς είναι τηλεοπτικός αστέρας, αλλά παρά την αγάπη μου για τη μαγειρική δεν παρακολουθώ αυτές τις εκπομπές. Είδα μιά φορά και τέλος. Δεν διασκεδάζω όταν παίζουν με τον πόνο των παιδιών που θέλουν να κάνουν μια καριέρα…

    >Vista: Αν ήμουν ζωγράφος θα έφτιαχνα αυτήν την εικόνα. Βέβαια στο Düsseldorf δεν θα βρεις κάτι τέτοιο, αλλά τώρα που στην Ελλάδα πέφτουν οι τιμές των ακινήτων ίσως μπορείς να το αποκτήσεις φθηνά! 🙂

  11. Natalia Says:

    Απωθημένο… ;
    Που δεν σπούδασα… Μικρό απλό αλλά τόσο βαρύ τελικά…

    • heliotypon Says:

      Ποτέ δεν είναι αργά. Σχολές για κάθε αντικείμενο υπάρχουν. Δεν είναι μόνο τα πανεπιστήμια πηγές σπουδών και μόρφωσης. ‘Η μάλλον έτσι που έχουν καταντήσει, δεν είναι οι καλλίτερες τουλάχιστον.

  12. Zouzouna Says:

    αλλα εχουν κλειδί τα ζουζούνια, στο πίσω φτερο κρυμένο.
    στείλε το μεηλ γιατί δεν το βρίσκω και σούχω το κλειδί να μπεις.! μερσώ !

  13. enikiasis kafon Says:

    enikiasis kafon

    ‘Ονειρα και απωθημένα! | Μουνί

Leave a Reply

