5 που “πρέπει” να παρακολουθείτε…


All 4Blogs

Από το blog που έχει τον τίτλο: “All 4Blogs” και σε ανάρτηση που επιγράφεται: Top 5 you “Must Follow Personal Blogs, έλαβα μήνυμα και τους ευχαριστώ, ότι το “Μουνί” επελέγη να είναι ένα από αυτά τα 5. Βέβαια δεν ξέρω γιατί  οι τίτλοι αυτοί πρέπει να είναι στην Αγγλική, αλλά επιλογές είναι αυτές. Παρακάτω λέει για το “Μουνί” τα εξής:

4.Μ@υνί
Μην τρομάζεις με τον τίτλο. Κάθε άλλο, σε αυτό το blog μπορείς να ανακαλύψεις θέματα ποικίλης ύλης, από οικονομικά και πολιτικά μέχρι και πολύ πολύ προσωπικά. Ένα από τα πιο παλιά blogs εκεί έξω, στα οποία μπορείς να διαβάσεις μια άποψη ενός ανθρώπου που τα ψάχνει τα πράγματα λίγο παραπάνω. Δεν διστάζει να παραθέσει κείμενα άλλων αρθρογράφων που αγαπάει και έχει ιδιαίτερη προτίμηση να μελετάει και να αναλύει την ανθρώπινη βλακεία. Αλήθεια!

Και πάλι ευχαριστώ την Ανθή (ή τη Λίνα, δεν είμαι βέβαιος για το όνομά της) που μου έκανε αυτή την τιμή.

11 Responses to “5 που “πρέπει” να παρακολουθείτε…”

  1. menia Says:

    χαχαχαχαχαχαχα
    συγχαρητήρια, heliotypon! είναι όντως μεγάλη τιμή να αναγνωρίζεται η δουλειά σου και να προτείνεται και σε άλλους! και εις ανώτερα!
    εξάλλου, υπάρχει λόγος που οι περισσότεροι από μας σε ακολουθούμε χρόνια…:)
    τα φιλιά μου!

    • heliotypon Says:

      Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αναμένω και το Nοbel (στο “εις ανώτερα” αναφέρομαι). Φιλιά (πατρικά) κι από μένα.

  2. Δάφνη Χρονοπούλου Says:

    Συγχαρητήρια
    κι από εμένα που βεβαίως σε ‘παρακολουθώ’ και σε συστήνω από το δικό μου..

    • heliotypon Says:

      Ευχαριστώ. Το ξέρω ότι με έχεις βάλει σε περίοπτη θέση. Εγώ δεν έχω μάθει ακόμα πώς γίνονται πολλά απ’ αυτά. Μαθαίνω πολύ αργά και με κόπο…

  3. armenaki Says:

    Πολύ χαίρομαι! Με τέτοια επιβραβεύονται οι κόποι σου πιστεύω και ας το κάνει για χόμπι!
    Συγχαρητήρια και ακόμα μεγαλύτερη διάκριση εύχομαι!

  4. ZouZouNa Says:

    ναι εξαρτάται πάντα ποιός ειναι αυτός που σε προτείνει. Διότι οι κρίσεις ειναι κατά βούληση…
    δεν λέω για σένα προσωπικά που επιτυχώς οποιος κι αν ειναι κατάλαβε ποιός είσαι. Μιλώ γενικά ποιοί ειναι αυτοί που αξιολογούν. γιατί δεν ειδα και ποτέ κανεναν. και στις εφημερίδες τους γνωστούς τους “ανεβάζουν”….. λέμε τώρα.

    keep going, εσύ κι άσε τον παλιόκοσμο να λέει!!!

    • heliotypon Says:

      Δεν έκρινα ποιός με προτείνει καθ’ ότι δεν τη γνωρίζω την κοπέλα. Είχε την καλωσύνη να με προτείνει και ανταποκρίθηκα ανακοινώνοντας το γεγονός, σύμφωνα με παράκλησή της. Δεν βλέπω άλλες προεκτάσεις στο θέμα.

  5. ZouZouNa Says:

    Ok, πηγα και κοίταξα. το κρίναμε το ποιόν του.. εχω άποψη για ολα τα μπλόγκ….. κι αν αυτη εχει ονοματεπώνυμο… ας μεγαλώσει να μάθε τι ειναι μπλόγκ και να κρίνει μετά.. ε ρε νιάτα…
    καταλαβαίνεις πιστεύω γιατί σε “πλησίασε”…..

    • heliotypon Says:

      ‘Οχι, δεν καταλαβαίνω γιατί. Αποκλείεται να με φλερτάρει, με τη φωτογραφία που έχω βάλει. 🙂 Ούτε να μου πουλήσει κάτι θέλει. Απλώς, νομίζω της άρεσαν αυτά που γράφω. Βλέπεις εσύ κάποιον άλλο λόγο που δεν τον βλεπω εγώ;

  6. Άθεος Says:

    Μπράβο βρε φίλε, χαίρομαι και εις ανώτερα. Το ήξερα εγώ ότι το “Μουνί” είναι το… blog του μέλλοντος!

Leave a Reply

