‘Ελληνες (με άποψη)…


'Ελληνας

Εξαιρετικά εύγλωττη εικόνα, που ψάρεψα από το εκπληκτικό blog της Ευτυχίας Σαλονικίδου .  Νομίζω δεν χρειάζεται σχόλια, εκτός του ότι (ευτυχώς) υπάρχουν και (ελάχιστες, δυστυχώς)  εξαιρέσεις.

 

4 Responses to “‘Ελληνες (με άποψη)…”

  1. ria Says:

    αυτά είναι. και ψηφίζω ότι μου δίνει σταυρωμένο το στεφάνι μου!

  2. nicolaos demonicos Says:

    Η, ας την πούμε, σατιρική εκ μέρους μου θεώρηση αφορά στο κείμενο μη λαμβανομένης υπ’ όψιν της καρικατούρας, ως να μην υπήρχε δηλαδή.
    «Είμαι Έλληνας»: Ποιος μας έπεισε, φίλε συμπατριώτη; Ελλαδίτης; Να πάη το παλιάμπελο… αλλά Έλληνας!!!
    «έχω άποψη»: ναι… και μία κωλοτρυπίδα, δι’ ο και η άποψις, ως ο Κλιντ Ίστγουντ απεφάνθη.
    «είμαι πιστός στη θρησκεία, το κόμμα και την ομάδα μου»: Θα αλλάξω την σειρά: στην ομάδα, την θρησκεία και το κόμμα, ιδιαιτέρως αν το τελευταίο έχει λειτουργήσει για την εξασφάλιση του βιοπορισμού μου εις βάρος των υπολοίπων, οι οποίοι και αυτοί Έλληνες νομίζουν ότι είναι και τα ίδια με μένα επιδιώκουν. Εξ ου και η παραγωγικότητα ευρέθη και εισέτι ευρίσκεται υπό πολικές θερμοκρασίες, η δε πάμπλουτη Ελλάδα πτωχή.
    Διότι κατά το «κατά μάνα κατά κύρη…» εδώ, όσον αφορά στο κράτος και τα εθνικά θέματα: «κατ’ αυτούς του ψηφοφόρους μας πηδάνε δίχως όρους». Που με άλλα λόγια παναπή ότι σαν λαός δεν αξίζουμε καλλίτερους κυβερνήτες, δεν υπάρχουν στο ελληνικό πολιτικό στερέωμα καλλίτεροι πολιτικοί-υποψήφιοι κυβερνήτες και ακόμη και αν υπήρχαν, ΦΟΥΜΟ θα τους ρίχναμε. Και όλοι γνωρίζουμε γιατί θα τους ΦΟΥΜΑΡΑΜΕ… (Και μη φανταστή κανείς ότι πολύ διαφέρει το γενικώς παγκόσμιο πολιτικό στερέωμα.)
    Ως προς την καρικατούρα τώρα:
    Μου φαίνεται σκεπτόμενος ο πίθηκος. Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να ισχυριστώ το ίδιο για μας τους Ελλαδίτες, διότι έπρεπε να καούμε στην φωτιά για να μάθουμε ότι καίει… αν και πολύ αμφιβάλλω περί αυτού· αν μάθαμε δηλαδή. Το χειρότερο; Φοβούμαι πως είμαστε αδιόρθωτοι. Και δεν πρόκειται να ξεφύγουμε από αυτήν την κατάσταση όσο θεωρούμε ότι το Κράτος είναι κάτι άλλο από εμάς, και θέτουμε το ίδιον συμφέρον υπεράνω του κοινού.
    ΥΓ: Επισκέφθηκα, Ηλιότυπον, το μπλογκ της Σαλονικίδου και ειλικρινά σ’ ευχαριστώ.

  3. xristin Says:

    Είμαι Ελληνίδα,δεν έχω άποψη επί παντός επιστητού,δεν είμαι πιστή στην θρησκεία,στο κόμμα και στην ομάδα!Τι σόι άνθρωπος είμαι εγώ η αλλιώς…..μάνα,γιατί με γέννησες;
    Τα φιλιά μου

  4. Ψονθομφανήχ Says:

    είμαστε πιστοί ακόμα και στη μάρκα των τσιγάρων μας, στην εφημερίδα που διαβάζουμε, στο φαγητό που προτιμάμε… είμαστε άνθρωποι ελεύθεροι γενικώς!

Leave a Reply

