Ο πραγματικός διάλογος Σαμαρά-Μέρκελ…


SamMerk

Πολλοί συνέλληνες νομίζουν ότι Ο Σαμαράς και η Μέρκελ μιλούσαν για σοβαρά και οικονομικά θέματα. Λάθος! Με τις μυστικές του υπηρεσίες το “¨Μουνί” ηχογράφησε και σας αποκαλύπτει εδώ τον πραγματικό διάλογο των δύο ηγετών (αλήθεια, ο Παπούλιας τι φοβήθηκε και κρύφτηκε;)

Καλώς την Αγγέλα. Χαθήκαμε βρε κορίτσι μου…
-Γειά σου βρε Αντώνη. Ε, είπα να σου κάνω την  επίσκεψη, να μη λένε ότι είμαστε και μαλωμένοι…
-‘Ελα τώρα, εγώ σε κάλεσα για να με αγαντάρεις για τις ευρωεκλογές. Αν δεν σε καλούσα δεν θα ερχόσουν από μόνη σου… Είχες καλό ταξίδι;
-Καλό ήταν, αλλά πολλά κενά αέρος, βρε παιδί μου. Κόντεψα να ξεράσω…
-Πω πω! Θέλεις ένα τήλιο, ένα χαμομήλι;
-Εντάξει, συνήλθα τώρα. Ελπίζω να σε βοηθήσει στις εκλογές η επίσκεψη… Αυτός ο βλάκας ο Τσίπρας τι λέει εδώ; ‘Ακουσα πως έχει ρεύμα…
-Δεν το γαμείς, το καθίκι! Κοροϊδεύει τον κοσμάκη που είναι απελπισμένος από τη φτώχεια!
-Τέλος πάντων, ας μη μιλάμε για δυσάρεστα. Τι νέα; Τι κάνει η Γιωργία;
-Καλά είναι, στην κλιμακτήριο κι αυτή με έχει τρελάνει στη γκρίνια… Ο δικός σου τι κάνει;
-Καλά είναι κι ο Ιωακείμ, αν εξαιρέσεις λίγο ζάχαρο και τα αρθριτικά… Μόνο που τον βλέπω να ξενοκοιττάει τελευταία κι αν τολμήσει να ξεπορτίσει με καμιά παστρικιά θα του βγάλω τα μάτια. Χίτλερ θα γίνω και θα τον φουρνίσω…
-Τώρα που είπες για ξεπόρτισμα θυμήθηκα εκείνον τον Ολλάντ…
-Α, να χαθεί ο γεροξεκούτης. Σαν δεν ντρέπεται πρόεδρος άνθρωπος να τσιλιμπουρδίζει μ’ όλη τη Γαλλία…
-Γαμίκουλας μας βγήκε ο καράφλας ο Φρανσουά. Δεν είναι σαν κι εμένα που, όχι που να το παινευτώ, αλλά αν και γόης,  είμαι τύπος και υπογραμός. Σπίτι-Μαξίμου, Μαξίμου-σπίτι είμαι… Δεν μου λες, μήπως στην έπεσε κι εσένα ο Ολλάντ;
-Δεν τολμάει το τσογλάνι. Κάποτε που έριξε κάτι σπόντες (ξέρεις, που δεν τον καταλαβαίνει η γκόμενα και κάτι τέτοια…) του είπα ξεκάθαρα ότι εγώ το σέβομαι το στεφάνι μου…
-‘Ελα μωρέ που σε λυμπίστ… δηλαδή, εεεε, εννοώ ότι δεν του άφησες περιθώρια, ε;
-Φυσικά και δεν του άφησα. Δε μου λες Αντώνη, εκείνο το μόγγολο ο Γιωργάκης πού βόσκει τώρα;
-Α, γυρνάει πότε μ’ ένα ποδήλατο, πότε μ’ ένα κανώ. Άμα κουραστεί απ’ το κουπί κάνει και κανά μάθημα σε Αμερικάνικα πανεπιστήμια με θέμα “πώς να μην χρεωκοπήσει η χώρα σας“…
-Δεν τον παρεξηγείς. Αυτός έπρεπε να είναι σε άσυλο, αλλά εσείς τον κάνατε πρωθυπουργό. Στη Γερμανία σε άσυλο θα ήταν. Για να μη σου πω σε κανά φούρνο…
-Τι να σου πω ρε Αγγέλα, ετούτος ο κόσμος εδώ ψηφίζει σαν μαλάκας! Μόνη φορά που ψήφισε σωστά ήταν που με έβγαλε πρωθυπουργό…
-Ναι, σωθήκανε που σε ψηφίσανε! ‘Ασ’ το μην τ’ ακούσεις κι εσύ… Δεν μου λες, Αντώνη, τι καιρό έχετε εδώ; έτσι είναι όλο καλοκαιρία;
-Ναι, καλός είναι ο καιρός σχεδόν όλο το χρόνο.
-Τι κρίμα βρε παιδί μου που εκεί, στη Γερμανία μας έχει φάει το κρύο και η βροχή! Φέτος ήταν κάπως καλλίτερα, αλλά συνήθως μουλιάζουμε και παγώνουμε.
-Γι’ αυτό σου λέω: Στέλνε μας τουρίστες εσύ, να ρουφάνε ήλιο. Θα κάνεις διακοπές φέτος Αγγέλα; Δεν έρχεσαι σε κανένα Ελληνικό νησί, να γίνει και λίγη διαφήμιση;
-Μπα, δε μπορώ γιατί υποσχέθηκα στον Χουάν Κάρλος και στη Σοφία να πάω στην Ισπανία.
-Τι κάνουν εκεί οι Ισπανοί, κάτι βρώμες βγήκαν για σκάνδαλα με τα ανάκτορα…
-‘Ολη η Ευρώπη κόλλησε διαφθορά από σας εδώ. ‘Αντε να μη στα ψάλλω τώρα Αντωνάκη…
-Ρε Αγγέλα, οι δικοί σας δηλαδή πάνε πίσω; Ξεχνάς τη Ζήμενς και τη Χα Ντε Βε; Χρυσό τον κάνατε τον ‘Ακη και τους άλλους Πασόκους! Εμείς δεν προλάβαμε τίποτα. Πέσαμε στην ξεραΐλα…
-Ρε Αντώνη, δεν ήρθα εδώ να μαλώσουμε. Δυό κουβέντες τυπικές να πούμε, να μας δούν οι …δημοσιοκάφροι και να φύγω. ‘Αντε, να πηγαίνω, τώρα, σιγά-σιγά…
-Α, δεν πας πουθενά αν δε φάμε μαζί πρώτα. Θα σου έλεγα να έρθεις στο σπίτι, αλλά αυτή η ακαμάτρα η Γιωργία όλο τεμπελιάζει τελευταία. Τίποτα δεν μαγείρεψε σήμερα. Το ‘χει ρίξει στα κομμωτήρια και στα μαγαζιά! ‘Εχω κλείσει τραπέζια στη “Στροφή”…
-Να μη σε βάζω σε έξοδα, Αντώνη. Με περιμένει κι ο πιλότος στις 8 να φύγουμε και δεν θέλω και να βαρυστομαχιάσω, γιατί δεν ξέρω τι κουνήματα θά’χει πάλι το γαμημένο το αερόπλανο…
-Δε βαρυέσαι! Σάμπως εγώ το πληρώνω το τραπέζωμα Αγγέλα; Χε-χε, Χε-χε!

(Ακολουθεί τραπέζωμα σε ταβέρνα  με θέα την Ακρόπολη)

-‘Αντε, φεύγω Αντώνη και να προσέχεις τον Τσίπρα γιατί αυτός ούτε …Εγγλέζικα δεν ξέρει. ‘Ασε που το παίζει νέος Λένιν και θέλει να σώσει και την Ευρώπη, το κωλόπαιδο!
-Εμ σου λέω να βάλεις πλάτη κι εσύ με τίποτις επενδύσεις, αλλά δεν τις βλέπω νά’ ρχονται…
-Αντώνη έχω αργήσει και θα μουρμουράει ο Ιωακείμ που θα τον ξυπνήσουν τα τακούνια μου, στ’ άγρια μεσάνυχτα…
-Αουφβίντερζεεν Αγγέλα και καλό ταξίδι. Χαιρετισμούς στον Ιωακείμ. Και να μη χανόμαστε. ‘Ετσι;
-Αντίο Αντωνάκη κι όπως είπαμε…

 

Tags: , , , , , , , , , , ,

3 Responses to “Ο πραγματικός διάλογος Σαμαρά-Μέρκελ…”

  1. menia Says:

    ναι…μάλλον κάπως έτσι ήταν η συζήτηση!!!

  2. ria Says:

    απλές καθημερινές κουβέντες με νόημα!!!!!!!

    να είσαι καλά, μου έφτιαξες τη νύχτα!

  3. maria i. Says:

    καλή δουλειά, αλλά τα προϊόντα υποκλοπής είπανε δεν αναγνωρίζονται…
    Πέρα απ΄ τα αστεία πάντως, παλιότερα που πέρναγα από κάτι καφενεία την ίδια ώρα της ημέρας, στο κέντρο, έβλεπα τους ορκισμένους τάχα εχθρούς εν τη Βουλή, αγκαλιασμένους, φιλιωμένους και χαμογελαστούς να κερνιούνται εσπρεσάκια και να να συζητάνε (απ.΄ όσο έπιανε τ΄ αυτί μου, διερχόμενη) για καινούργια τζιπ και διακοπές. Κι όταν περνούσε και καμιά γυναίκα με μίνι ή ντεκολτέ, τα μάτια τους (όλων) ακολουθούσαν την ίδια κυκλική πορείς πάνω-κάτω ενώ η κουβέντα διεκόπτετο με τον τρόπο που φαινόταν ότι το θέαμα ήταν πιο ενδιαφέρον (για όλους) από τη συζήτηση.
    Θέλω να πω ότι μπορεί να γελάμε με τον παραπάνω φανταστικό διάλογο, αλλά νομίζω ότι οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ διάλογοι ανάμεσα σε πολιτικούς άνδρες και γυναίκες, όταν δεν είναι σε κάμερες και μικρόφωνα, είναι ακόμα πιο πεζοί, κυνικοί και τάχα μου.

Leave a Reply

