Οι αγορές, το νταούλι και η κρητική λύρα…


Αγορές

Είμαι μιά μικρή “αγορά”. Μόλις βγήκα στο κουρμπέτι κι ελπίζω να κάνω μιά καλή καριέρα στην παγκόσμια σκηνή που έχει τόσο ελπιδοφόρα γεγονότα να επιδείξει. ‘Ενα ελπιδοφόρο “γεγονότο” είναι αυτό που επαγγέλεται ο κ. Τσιπρανδρέου, μελλοντικός πρωθυπουργός, από μιά χώρα μικρούλα (σαν κι εμένα), αλλά πολύ δραστήρια και προκομένη.

Εμένα, ξέρετε, μ’ αρέσουν πολύ τα τραγούδια και τα λαϊκά όργανα, όπως το μπουζούκι, ο μπαγλαμάς, ο τζουράς, αλλά κυρίως το νταούλι. Και φαίνεται ότι ο φίλος μου ο κ. Τσιπρανδρέου, διαθέτει πολλά από αυτά τα λαϊκά όργανα. Τελευταία δε, απέκτησε και κρητική λύρα, ΤΟ όργανο, που το παίζουν οι λεβέντες Κρητικοί.

Δεν σας είπα ότι πολύ μου έχουν λείψει το τραγουδι και ο χορός. Η μαμά μου, η κυρία Μεγάλη Αγορά, με κρατούσε μακρυά από τέτοιες εκδηλώσεις. Μάλιστα έμαθα από αξιόπιστες πηγές, ότι συχνά η μαμά μου, μαζί με φίλες της, βαράει κάτι περίεργα όργανα και οι χώρες (μαζί με την Ελλάδα) χορεύουν στο ρυθμό που οι αγορές βαράνε.

Το απωθημένο μου είναι να βρω κι εγώ κάποιον να μου παίζει όργανα κι εγώ να χορεύω. (μυστική μου επιθυμία  μου είναι να γίνω μπαλλαρίνα). Υποσχέθηκε, λοιπόν, ο κ. Τσιπρανδρέου, να μου παίζει διάφορα όργανα (και κυρίως την υπέροχη κρητική λύρα) κι εγώ να χορεύω. Θέλω να μου παίζει σόλο, για να αναδειχτώ κι εγώ από την αφάνεια και να γίνω μιά μεγάλη κι όμορφη αγορούλα, που θα με ζηλεύουν και θα με ποθούν! Θα το ερωτευτώ εγώ αυτό το παλλικάρι και πού ξέρεις, μπορεί και να γίνουμε και εραστές…

One Response to “Οι αγορές, το νταούλι και η κρητική λύρα…”

  1. armenaki Says:

    Καλή Χρονιά με Υγεία, δύναμη και Λεύτεροι.
    Για να δούμε τι θα μας φέρει και αυτή η χρονιά
    τουλάχιστον να σταματήσουμε να χορεύουμε
    με τον σκοπό του κάθε “παίχτη”!

    Με φιλιά γιορτινά!

Leave a Reply

