Απολογισμός οκταετίας…


Ass3‘Εστησα συτό το Blog το 2007. Το όνομά του ήταν μεγάλος κράχτης για χιλιάδες “περιηγητές” του παγκόσμιου κυβερνοχώρου, κυρίως συμπατριώτες της Ελλάδας και της διασποράς (και αρκετοί αδερφοί Κύπριοι), που έψαχναν για να ανακαλύψουν κάτι νέο σχετικό, ή να δούν μιά ακόμη φωτογραφία του …πολυπόθητου (έμειναν με το …whatever στο χέρι!)!
Μπορώ να πω ότι ένας από τους στόχους μου ήταν να προσελκύσω και αυτό το κοινό με την ελπίδα να σταθούν λίγο και να διαβάσουν παρά να φύγουν αμέσως μόλις διαψεύστηκαν οι λάγνες προσδοκίες τους. ‘Ηταν τότε το ξεκίνημα της blogόσφαιρας και υπήρχε ένα κέφι για σχόλια και δημιουργία νέων blog. Ο καθένας και η καθεμία είχαν κάτι να πουν, κάτι να δείξουν από τη γνώση και την εμπειρία τους. Συχνά, όμως, είδα να …σφάζονται (λεκτικά) στα blogs. ‘Ιδιο των Ελλήνων και δεν μου έκανε καμία εντύπωση.

Υπήρχε μιά καλή επισκεψιμότητα τότε και, αρκετά χρόνια μετά (είχα ξεπεράσει τις 300 κάθε μέρα και μιά φορά έφτασα τις 900!), που βαθμιαίως έπεσε. ‘Επεσε το κέφι, παράτησαν τα blog τους έρημα, με τα blogrolls που κανείς δεν επισκεπτόταν πιά. Πολλά έκλεισαν οριστικά και  η τύχη των διαχειριστών αγνοείται. Κάποιοι έφυγαν από τη ζωή και μένουν τα γραφτά τους έτσι, ορφανά και έρημα.

Μιά ανάρτηση που έσπασε πολλά ρεκόρ επισκεψιμότητας και σχολίων (πάνω από 350 σχόλια) και εξακολουθεί να έχει επισκέψεις και σποραδικά σχόλια, μετά από 7 χρόνια περίπου, είναι αυτή που αναφέρεται στη γυναικεία “εξπερμάτιση”, αυτό που λέγεται στην Αγγλική “Squirting”. Στην επανάληψη που έβαλα σχετικά πρόσφατα δεν υπήρξε σχεδόν καμία ανταπόκριση…

Προσπάθησα να είμαι όσο γίνεται πιο αντικειμενικός και τα προσωπικά μου ελάχιστες φορές βγήκαν στις οθόνες και τότε με προσπάθεια να δώσω μιά ιλαρή εικόνα του εαυτού μου. Κάποιες φορές δέχτηκα επίθεση από “έξυπνότερους” από μένα που προσπάθησαν να με “βάλουν στην θέση μου” με απαξιωτικές εκφράσεις και βρισιές. Δεν ανταπέδωσα ποτέ κάτι τέτοιο και σταμάτησαν. Όταν δεν επιστρέφεις το μπαλάκι δεν γίνεται παιχνίδι… Και ελπίζω να έδωσα και μάθημα ευπρέπειας σ’ αυτούς.

Τελευταία και η δική μου διάθεση για μπλογκάρισμα είναι πεσμένη. Βλέποντας και την έλλειψη σχολίων και ότι οι σχεδόν ίδιοι, γνωστοί, επισκέπτες εξαφανίστηκαν ένοιωσα μεγάλη …κυβερνομοναξιά. Εξ άλλου έχω πει τα περισσότερα απ’ αυτά που με απασχολούσαν και πλέον ελάχιστα έχω να προσθέσω χωρίς να επαναλαμβάνομαι. ‘Αλλωστε δεν διαθέτω ικανότητες συγγραφέα ούτε δημοσιογράφου που συχνά είναι αστείρευτες πηγές.

Θα προσπαθήσω να το κρατήσω ανοιχτό έστω κι αν οι επισκέψεις έχουν φτάσει πλέον στις 50-100/ημέρα. Απλώς θα γράφω λιγότερο συχνά από παλιά, που έβαζα σχεδόν ένα θέμα κάθε μέρα. Αξίζει να σημειώσω οτι έχω κάνει περισσότερες από 600 αναρτήσεις με πολύ λίγες επαναλήψεις…
ΥΓ: Από κάποιο Blog είναι η φωτογραφία, που άλλωστε, εκφράζει και τις προσωπικές μου ανατομικές προτιμήσεις… 🙂

28 Responses to “Απολογισμός οκταετίας…”

  1. menia Says:

    αγαπητέ heliotypon,
    θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για τις ευκαιρίες συζήτησης που μας πρόσφερες…με συμφωνίες ή διαφωνίες, ήταν ενδιαφέρον και εποικοδομητικό! έμαθα πολλά πράγματα…και νομίζω έμεινα αρκετά πιστή από τη στιγμή που βρήκα το blog σου (πρέπει να είναι τώρα τρία χρόνια αλλά δεν είμαι και σίγουρη).
    βέβαια, η έμπνευση δεν είναι πάντα ίδια…ούτε και το ενδιαφέρον του κόσμου…είναι φυσικό!
    εδώ είμαστε για νέες -έστω και σπάνιες- αναρτήσεις! 🙂

  2. Τράπαλης Αθανάσιος Says:

    Αγαπητέ heliotypon
    αυτά πού έγραψες ανωτέρω τα ήξερα (όπως πιστεύω καί πολλοί άλλοι),τά είχα προσέξει,τα είχα διαισθανθεί.Τό γεγονός είναι ότι στό blog σου οι αναρτήσεις ησαν συνεχώς διαφορετικές καί κρατούσαν σέ ενδιαφέρον τούς επισκέπτες.Δέν ήσαν σάν μερικούς άλλους πού έχουν στήσει ένα μπλόγκ με μία κεντρική ιδέα γύρω από τήν οποίαν περιστρέφονται καί οι ίδιοι αλλά εξαναγκάζουν καί τούς επισκέπτες να περιστρέφονται συνεχώς γύρω από αυτήν όπως τα ηλεκτρόνια γύρω από τόν πυρήνα τού ατόμου.Καί τα μέν ηλεκτρόνια δέν κουράζονται ,ούτε πλήττουν από αυτήν τήν αέναη περιστροφή εδώ καί 13,7 δισεκατομύρια χρόνια(όση καί η ηλικία τού σύμπαντος),εμείς δέ πλήττουμε με τό ίδιο θέμα συνεχώς καί θέλουμε ανανέωση.Γι αυτό καί εγώ εκτός από μερικές σποραδικές σχολιάσεις σέ ελάχιστα μπλόγκ καί εφημερίδες τό κύριο πυροβολικό μου το είχα στραμένο στό δικό σου μπλόγκ.Καί λέω τήν φράση “πυροβολικό” διότι ας μήν ξεγελιόμαστε.Οι αναρτήσεις(οι πιό πολλές) ησαν ρίγκ γιά “πυγμαχικούς αγώνες”.Εξ άλλου αυτό είναι καί το νόημα τών αναρτήσεων.Νά μήν συμφωνούμε όλοι καί να αρχίσουμε τίς αντεγκλίσεις.
    Ομως με τό πέρασμα τών ετών καί επομένως καί τών αναρτήσεων(600),τα θέματα πού έχουν καποιο ενδιαφέρον,εξαντλούνται πολύ γρήγορα.Μετά πρέπει να κουραστείς πολύ για να ψάξεις καί να βρείς καίνούργια θέματα.Αυτό μοιάζει σάν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι πού μετά από κάμποσες δεκαετίες συμβίωσης,κάθονται σε δυό καρέκλες στό σαλόνι τους η στόν κήπο τους καί δέ μιλάνε καθόλου ο ένας στόν άλλο διότι τόσα χρόνια τώρα τα έχουν πεί όλα.Ετσι καί εσύ.Δέν έχεις να πείς κάτι καινούργιο πού να ενδιαφέρει τόν κόσμο καί το οποίο να μήν τό έχεις ξαναπεί.Τά έχεις πεί ΟΛΑ καί ας λέει η Μένια “εδώ είμαστε για νέες αναρτήσεις”.Είναι μικρή καί τα βλέπει με άλλο μάτι.Οι αναρτήσεις Μένια δέν είναι κάτι πού πάς καί το αγοράζεις από τού Βερόπουλου.Εάν έχεις στήν πλάτη σου 600 αναρτήσεις,πρέπει να σού φύγει ο κώλος γιά να βρείς κάτι καινούργιο καί ενδιαφέρον!!!
    Πάντως,heliotypon,υπάρχει καί άλλος λόγος πού πέφτει η επισκεψιμότητα.Είναι η σημερινή κατάσταση στήν Ελλάδα.Εχει γίνει τόσο αφόρητη πού ο κόσμος σκέφτεται τι θα ξημερώσει αύριο.Θά βγούμε από το ευρώ?Δέν θα βγούμε?Εχουμε λεφτά να πληρώσουμε τήν επομενη δόση η θα πάμε σε χρεωκοπία?Θά γίνει στάση πληρωμών σε συντάξεις καί μισθούς η δέν θα γίνει?Καί ένα περίδρομο άλλα!Ο κόσμος έχει πάθει “τραλαλά” καί δέν ξέρει τι τού γίνεται!Δέν έχει καιρό καί διάθεση όπως παλιά να κάνει κυβερνότσαρκες καί μπλογκοσυζητήσεις.Φυσικά τα ξέρεις αυτά αλλά στά επιβεβαιώνω για να μήν έχεις τήν παραμικρή αμφιβολία.
    Αυτό πού θα σού συμβούλευα εγώ είναι να σταματήσεις τά πολιτικοοικονομικά θέματα καί να ξεκινήσεις ερωτικά καί σεξουαλικά θέματα πάσης φύσεως,όπως οι “πενήντα αποχρώσεις τού γκρί”, το “Κάμα Σούτρα”,θέματα μέ γνωστούς ηθοποιούς(φωτογραφίες τους για σχολιασμό) καί τέτοια.Οχι “βαριά” θέματα.Οπως ξέρεις η συντριπτική πληοψειφία τών σχολιαστών είναι γυναίκες οι οποίες κυβερνοσουλατσάρουν συνεχώς.Τέτοια θέματα θέλουν(ερωτικά,σεξουαλικά,απιστίες,πλαστικές ενχειρήσεις,διάσημους ηθοποιούς καί σκάνδαλα,έρωτες κ.λ.π.)

    • menia Says:

      δεν χάσατε την ευκαιρία για άλλη μια φορά, κύριε Θανάση, για μια μικρή επίθεση…δεν πειράζει όμως! τις έχω συνηθίσει! 😛
      ασφαλώς και καταλαβαίνω ότι 600 αναρτήσεις είναι πολλές και είναι δύσκολο να βρεθεί κάτι καινούριο…γι’αυτό και είπα “έστω και σπάνιες”…το σχόλιο μου αυτό ήταν απλώς ο τρόπος μου για να εκφράσω την πίστη μου στο blog, επισημαίνοντας πως θα συνεχίσω να τσεκάρω για νεότερα…:)))

      • Τράπαλης Αθανάσιος Says:

        Μήν αρπάζεσαι Μένια,καλό μου κορίτσι,διότι αυτά πού είπα δέν τα εννοούσα πραγματικά αλλά ησαν ένα πείραμα πού έκανα.Ηξερα οτι παρ όλο ότι ήταν μιά πολύ μικρή “επίθεση” εναντίον σου,εσύ δέν αφίνεις τίποτα να “πέσει κάτω”.Ημουνα σίγουρος ότι θα απαντούσες γιατί δέν ανέχεσαι μύγα στό σπαθί σου.Νά πού βγήκα αληθινός καί κέρδισα το στοίχημα μέ τόν εαυτό μου.Ελπίζω να τό έχεις αντιληφεί ότι εγώ σε εκτιμώ πολύ καί έχω διαμορφώσει μια πολύ καλή εικόνα γιά σένα όσον αφορά τό μυαλό σου,τίς γνώσεις σου,τήν προσωπικότητά σου καί τό ηθος σου!Καί δέν πειράζω μόνον εσένα αλλά καί άλλους(πάντοτε καλοπροαίρετα) για να ακονίζονται τα πνεύματα!!Νάσαι καλά.

    • Anonymous Says:

      το είχα υποψιαστεί ότι το κάνατε επίτηδες…..αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ! χαχαχα
      Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια…θα ήθελα να τονίσω ότι η εκτίμηση είναι αμοιβαία…επίσης, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που αφιερώσατε χρόνο για να “ακονίσετε το πνεύμα” μου…κάναμε πολύ ωραίες συζητήσεις, από τις οποίες έμαθα πολλά!
      Κι εσείς να είστε καλά. 🙂

  3. heliotypon Says:

    >Menia: Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω από τις επισκέψεις σου εδώ κάτι, έστω και λίγο, να απεκόμισες. Θα προσπαθήσω να το κρατήσω ζωντανό, έστω και χωρίς νεανική ικμάδα…

    >Τράπαλης Αθανάσιος: Και σένα σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σωστό είναι αυτό που λες για την πτώση επισκεψιμότητας λόγω της κρίσης. Κι εγώ ο ίδιος δεν έχω το ίδιο κέφι να γράψω. Πρέπει κάτι να με πιέζει πολύ πλέον, ή να με έχει εντυπωσιάσει ιδιαίτερα για να το βγάλω σε κείμενο. Τα θέματα που μου προτείνεις δεν θα μπορούσαν να με απασχολήσουν, μιά και βρίσκονται έξω από τον κύκλο των ενδιαφερόντων, αλλά και των γνώσεών μου. Αν γράψω για ερωτικά θέματα (που με ενδιαφέρουν και πολύ μάλιστα) θα είναι για να εκφράσω απόψεις ή να κάνω επισημάνσεις ή να δώσω ενδιαφέρουσες πληροφορίες και όχι για να κουτσομπολέψω τις ερωτικές δραστηριότητες κάποιων. ‘Ασε που οι λεγόμενοι “επώνυμοι” ουδόλως με απασχολούν…

  4. Captain Spacefreak Says:

    Νομίζω ότι θα ‘χε ενδιαφέρον να συνδυάζονται και οι δύο κόσμοι που αναφέρει ο Θανάσης…

    Το Κλάμα Σούτρα δηλαδή…

  5. giorgos Says:

    Εγώ απ’ αυτό τό μπλόκ εχω μάθει πολλά καί μέ έχει επηρεάσει θετικά .

  6. maria i. Says:

    Παρατηρώ κι εγώ τα μπλογκς να κινούνται σαν αραμπάς, τελευταία έναντι των άλλων κοιν. δικτύων, αλλά επιμένω σε αυτό αφού ούτε η υπερβολική ταχύτητα ούτε η αποσπασματικότητα των άλλων δικτύων δεν επιτρέπει (τόσο) την ανταλλαγή και το διάλογο. Και για πρακτικούς λόγους έχω την αίσθηση πως ό,τι γράφεις κατά κάποιο τρόπο μένει εδώ, μπορείς να αναφερθείς και να παραπέμψεις και κάποιον που γνωρίζεις (εντός ή εκτός) νάχει μια και καλή την εικόνα σου. Ή ό,τι θέλεις/αντέχεις/νομίζεις πως δείχνεις για εικόνα.

    Αν δεν κατέβασα ρολλά, είναι γιατί κατά κάποιο τρόπο το μπλογκ είναι πάντα διαθέσιμο και δεν σου δημιουργεί έναντι των υποχρεώσεων της ζωής τη δική τους πίεση.

    Συνήθως έχω περισσότερα να γράψω από όσα δημοσιεύω τελικά, αλλά θα πω ότι σέβομαι τους όποιους μπορεί να με διαβάσουν να τους απασχολήσω με την αποψάρα μου για το κάθε πέταγμα μύγας που συμβαίνει, κι αυτό συμβαίνει απ΄ό,τι έχω καταλάβει στα κοιν. δίκτυα…

  7. heliotypon Says:

    >Captain Spacefreak: Δύσκολο το βλέπω να γράφω για πράγματα που δεν ξέρω ή δεν με ενδιαφέρουν…

    >giorgos: Με εκπλήσσεις! Χαίρομαι πάντως…

    >maria i: Τα social media έχουν περίεργη δυναμική. Τα μπλογκς, όπως είπες, είναι στατικά και σταθερές αναφορές. Διαφέρουν πολύ τα δύο είδη μέσων, αλλά όλα εξυπηρετούν την επικοινωνία.

  8. Tasos Says:

    Γεια σου heliotypon,,, εγω αποσυρθηκα οταν αλλαξα υπολογιστη, αλλα να σου πω και σε συζητησεις που εκανα πριν στο facebook σταματησα γιατι δεν υπηρχε λογος. Χαμενος χρονος δυστυχως.
    Οπως λεει και ο Πλατωνας στην Πολιτεια, ολοι μεγαλωνουμε σε σπιλιες και ειναι δυσκολο αν οχι απιθανο να αλλαξεις γνωμες,,, επισης υπαρχει αυτη η νοοτροπια της αναρχειας, και της αγριοτητας οσων δε συμφωνουν μαζι σου που μοιαζει της αναρτισης του τυπου που βαζει συνθηματα σε τοιχους για την ικανοποιηση του.
    Οποτε τι να συζητησεις; Την προκοπη της χωρας που δεν υπαρχει; Το χαλι της που κανενας δεν τον αποδεχεται και ολοι ψαχνουν να βρουν φταιχτη και σωτηρα λες και καποιος ειναι καλυτερος απο τους υπολοιπους για να μας σωσει; Οτι και να λεμε, ο καθενας προτειμα να τρωει κουτοχορτο εναντι να αλλαζει συμπεριφορα και να βρισκει τον προσωπικο τους σωσια.

    Μεχρι και τα ελληνοαμερικανακια που συνηθως υποστηριζουν τη χωρα εχουν μεινει αφωνοι με τα αποτελεσματα και την ροη που εχει παρει. Το Σαββατο ημουν σε μια συναντηση με ομαδα που πηγε Κυπρο και Ελλαδα και συναντηθηκε με υψηλοβαθμους κυβερνητικους παραγωντες και στις δυο χωρες. Εμειναν εκπληκτοι με το σχεδιο και την προσπαθεια των Κυπριων που θα βγουν απο την κριση μεχρι το 2017, και αφωνοι με την ακυβερνησια και την ελειψη οραματος απο την Ελληνικη πλευρα οπου υπερτερουσε το “θα δουμε”. Το θα δουμε δεν ειναι προγραμμα!

    Παντως στο θεμα του σεξ υπαρχει μεγαλη προοδος στη χωρα. Ισως βοηθαει ο ιστοτοπος να ξεπεραστουν ταμπου και να βρισκουν (προ παντων τα θυλικα) αυτο που παντα τους ελειπε αλλα φοβοντουσαν να το εκφρασουν μεσα απο ενα περιορισμενο κοινωνικα περιβαλλον. Αντε μαστορα,,,, το ονομα του μπλογκ ειναι καλα τοποθετημενο και μαλλον ηρθε η ωρα του να φωτισει οπως του αξιζει!!! Τι τα εχουμε τα γαλονια;

  9. Anonymous Says:

    Έχεις τα δίκια σου, κουραστήκαμε, χάσαμε τον ενθουσιασμό των πρώτων χρόνων, ρημάξανε τα μπλογκ μας. Σαν όλες τις μεγάλες αγάπες που με τον καιρό σβήνουν. Αλλά οι παλιοί φίλοι μένουν πάντα αυτό, φίλοι. Ακόμη κι αν δεν τα λένε συχνά 🙂

  10. Anonymous Says:

    Αστερω χίαρ, με έβγαλε anonymous το άτιμο!

  11. Τράπαλης Αθανάσιος Says:

    Over and out.

  12. NikosVvv Says:

    Ηρθα εδώ από δω http://eleftheriahtipota.blogspot.gr/2015/08/blog-post.html#more
    που με πήγε εδώ https://thussaideris.wordpress.com/2014/07/08/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%86%CE%AD%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%82/
    και μετά ε΄δω που βρίσκομαι , από το σχόλιο του Ηλιότυπου.

    ΕΝΑΣ και μοναδικός ο λόγος που γράφω, αν κι εκτιμώ κείμενο και όλα τα σχόλια που διάβασα (όσα διάβασα).

    Το ΥΓ είναι ο λόγος.

    Πρόταση ¨Δημιούργησε άλλο ένα μπλογκ με τίτλο “την άλλη πλευρά”.
    “The back side of the moun(i)”
    Εκεί να δεις επισκεψιμότητα. Μην αμελείτε ούτε να υποτιμάτε οτι το μουνί έχει εξελιχθεί σε βρισιά.
    Ο άλλος όχι !!

    Παρακαλώ συμπαθάτε με και συγχωρήστε μου την ρηχότητα.
    Αλλά η ανατομικές προτιμήσεις είναι σημαντικές, όπως σοφά διατυπώνει ο μπλογκερ μας.
    Να είστε όλοι καλά

    • heliotypon Says:

      Δεν θεωρώ το “μουνί” βρισιά! ‘Οταν το ακούω να το λένε με αυτήν την έννοια, εκφράζω τη διαφωνία μου. Δεν βρίσκω ότι έχει νόημα να κάνω ένα Blog ακόμη με το όνομα “κώλος” ή αυτό που προτείνεις (the back side… κλπ). Γιατί δεν το κάνεις εσύ, μιά και είχες και την ιδέα;

  13. tonia Says:

    Δεν σε ενδιαφέρουν οι 50 αποχρώσεις του γκρί?! Μου ήρθε μια σκοτοδίνη τώρα! Άρρωστησες? :Ρ

    • heliotypon Says:

      Εδώ πρέπει να αναφέρω κάποια ιδιοτροπία μου. Δεν με ενδιαφέρουν η λογοτεχνία, η ποίηση και ο κινηματογράφος. Εκτός κι αν πρόκειται για κωμικά κείμενα ή κωμωδίες. ‘Εχω καταλήξει στο ότι δεν με αφορούν οι φανταστικές ιστορίες που κάποιος κατέβασε από το μυαλό του και τις έβαλε στο χαρτί ή στην οθόνη, όσο αριστοτεχνικά κι αν έγινε αυτό. Βέβαια δέχομαι ότι υπάρχουν και κάποια έργα που σου δίνουν μηνύματα και σε βάζουν σε διαδικασία σκέψης και προβληματισμού. Αυτά είναι οι εξαιρέσεις και μπορεί να με ενδιαφέρουν. Για το “50 αποχρώσεις” δεν έχω ακούσει καλά λόγια, αλλά αν μου το συνιστάς να το δω… 🙂

  14. tonia Says:

    δεν είπαμε για λογοτεχνία ποίηση κινηματογράφο…:Ρ αλλά για τις “50 αποχρώσεις του γκρί” …:Ρ

  15. Τράπαλης Αθανάσιος Says:

    Αν περιμένετε νε μάθετε τα πάντα γύρω από τό σέξ βλέποντας κινηματογραφικά έργα τότε ΣΩΘΉΚΑΤΕ!!!!

  16. saph1 Says:

    Γειά σας, νέος μελλοντικός bloger εδώ!
    Έκανα μόνο και μόνο SingUp ως παρατηρητής, βρίσκοντας τυχαία το blog σου heliontypon σε ένα από αναρτηματά σου για τα δεκανίκια και πρέπει να πώ πώς μου κέντρισε αρκετά το ενδιαφέρον πάνω σε όλα τα θέματα που έχεις δημιουργήσει, καθώς το βρίσκω αρκετά αξιόλογο, προβληματίζοντας με αποκτώ απόψεις και αναθεωρώ την κοσμοθεωρία μου.
    Τώρα για την ελάττωση της επισκεψιμότητας πιστεύω ότι δεν είναι και τόσο τής “μόδας” τα μπλοκ αλλά όλο και περισσότερο τα ανερχόμενα vlog στο youtube.
    By the way, keep it on και συνεχίσαι να ανεβάζεις θέματα που εκφράζουν εσένα και την εποχή μας, περιμένουμε περισσότερα από σ’ενα.
    Ωχ και Υ.Γ στον ελεύθερο μου χρόνο προσπαθώ να πάρω απο την αρχή τις αναρτήσεις σας.

    • saph1 Says:

      Τσεκαρισμα του comm μου 8:53 ,
      People οι επαναλήψεις και τα λάθη των λέξεων είναι λόγω προβλεπομενων λέξεων
      στο keyboard του κιν μ…
      Τέλειομανης done (δεν ειχα να λανω κάτι τώρα) :3

    • heliotypon Says:

      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αδερφέ. Συνεχίζω όταν έχω έμπνευση ή κάτι με τσιγκλάει αρκετά για να γράψω. Είναι κρίμα που η επισκεψιμότητα έχει ελαττωθεί τόσο πολύ γιατί όταν γράφεις κάτι δημοσίως επιθυμείς να φτάσει σε όσο περισσότερα μάτια γίνεται, αλλά ίσως εξαντλήθηκα κι εγώ και δεν έχω πολλά ενδιαφέροντα πλέον να γράψω…
      ‘Οταν φτιάξεις το blog σου ειδοποίησέ με να το επισκεφτώ.

Leave a Reply

